~G&N's Garage~

Нещата от живота
Публикувай отговор

Е...?

Aston Martin DB9
11
6%
Aston Martin Vanquish S
12
6%
Bentley Continental Flying Spur
2
1%
Bentley Continental GT Mulliner
2
1%
BMW M6
22
11%
Chevrolet Corvette C6
5
3%
Dodge Viper SRT-10
17
9%
Ferrari 360 Spider F1
8
4%
Ferrari F430
8
4%
Lamborghini Gallardo
18
9%
Lamborghini Murcielago
14
7%
Lamborghini Murcielago Roadster
17
9%
Maserati 4200GT
4
2%
Maybach 62
9
5%
Mercedes S-Class Brabus SV12
4
2%
Mercedes CL55 AMG 750ps
3
2%
Mercedes SL65 AMG
0
Няма гласували
Mercedes SLR McLaren
24
12%
Porsche Cayenne Gemballa GT Aero 600
7
4%
Porsche 996 Turbo 630ps
4
2%
Porsche 996 Turbo Cabrio
7
4%
 
Общо гласове: 198

Аватар
Gipo
Мнения: 10983
Регистриран на: 21 Мар 2002 19:51
Местоположение: София

Мнение от Gipo »

Качвал съм се във Фолксваген Phaeton - определено това е най-якия интериор, който някога съм виждал в кола на живо :).
Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Аватар
Gastly
Мнения: 517
Регистриран на: 21 Апр 2004 16:43
Местоположение: София, бе, майна...
Обратна връзка:

Мнение от Gastly »

Автомобил, създаден в България


Авторитетното немско списание "Ауто мотор унд шпорт" разказва за проекта на студентите от Техническия университет, подкрепян от "Даймлер-Крайслер"
14.02.2006
"Даймлер-Крайслер", "Брабус" и някои български компании, заедно със студенти от Техническия университет в София работят съвместно по дизайнерски проект, наречен "Автомобил, създаден в България".

Неговата цел е на базата на Smart Forfour до 2007 г. да бъде създаден действащ прототип на малка градска кола, пише авторитетното немско списание "Ауто мотор унд шпорт" (Auto-Motor-
Und-Sport.de).

За разлика от други източноевропейски страни като Чехия, Словакия, Унгария или Румъния, където след падането на желязната завеса автокомпании от световна величина инвестираха сериозно, в България това почти не се случи.

След 70-те години, когато комунистическият режим сложи край на автомобилната промишленост, в страната останаха само някои малки фирми, занимаващи се с производството на резервни части, пише немското издание.

За да дадат някаква перспектива на 8-милионното население на България, запътила се към еврочленство през 2007 г., гигантът "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz.com), тунинг-майсторите "Брабус" (Brabus.com), вносителите "Балкан стар" (Mercedes-Benz.bg), заедно с още няколко фирми дадоха началото на проекта "Автомобил, създаден в България".

Съвместната работа с ТУ-София (TU-Sofia.bg) започна през 2005 г. с конкурс за дизайн. С помощта на проф. Харалд Лешке, шефа на отдела за авангарден дизайн в "Даймлер-Крайслер" студентите сътвориха три модела на компактен автомобил.

Младите българи бяха привлекли вниманието с участието си в конкурс за създаване на модел за джанти от леки сплави. Две от разработките на нашите младежи впоследствие бяха откупени от "Брабус".

В първата фаза на проекта бе изработен макет на автомобил в мащаб 1:5, а до средата на годината трябва да е готов моделът в мащаб 1:1, който ще даде реална представа как ще изглежда българската кола както отвън, така и отвътре.

Работата продължава във филиала на Техническия университет в Сливен, а крайната цел засега е на софийския автосалон през 2007 г. да бъде показан и работещ прототип.

Макар "автомобилът, създаден в България" да има твърде малки шансове някога да влезе в производство, той най-малкото трябва да привлече вниманието на големите автомобилни производители към България и да осигури на младите български дизайнери необходимия опит.

Източник... Нетинфо.бг
I stand for courage, strength,
loyalty and bravery.
I am a hard working animal,
who will excell in what I do.
I will give it all I got.
I was bred to never quit.

~American Pit Bull Terrier
Аватар
Gastly
Мнения: 517
Регистриран на: 21 Апр 2004 16:43
Местоположение: София, бе, майна...
Обратна връзка:

Мнение от Gastly »

Отдавна не сме слагали снимки... :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
I stand for courage, strength,
loyalty and bravery.
I am a hard working animal,
who will excell in what I do.
I will give it all I got.
I was bred to never quit.

~American Pit Bull Terrier
Аватар
N2O
Мнения: 707
Регистриран на: 09 Окт 2004 19:13
В момента играе: С пишката си и белот.
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от N2O »

Просто нямам думи... ново EVO...



Mitsubishi Lancer EVO 9


Изображение

Изображение

Изображение


Всекидневна рали-тръпка

Един от символите на еволюцията в автомобилостроенето от началото на 90-те години насам - Mitsubishi Lancer, стигна до деветото си поколение - Evo 9. Всъщност те са повече, защото имаше и "половинки" (Evo 6,5 и други подобни), но не това е най-важното. Основната идея за присъствието на тази кола на световния пазар е възможността обикновените шофьори да получат срещу парите си автомобил с отлични динамични качества - да дават газ като Джиджи Гали (почти), но и с които могат да ходят на покупки. Защото ТцивилнатаУ версия на рали-боеца Lajncer Evo 9 е точно това - автомобил за всекидневна употреба, но с "по-нервна кръв". Точно Evo 9 е залегнал в основата на последната модификация състезателен автомобил на Mitsubishi, който носи същото име и през 2006 г. ще настъпва масирано в световния и най-вече в европейския рали-шампионат. С такава кола ще се състезават и националният ни рали-шампион за 2005 Ясен Попов (OMV Рали Тим), и големият му съперник през миналия сезон Димитър Илиев (Боила). Но "цивилният" модел е базата, на която са изградени новите им бегачки. Въпреки високото ниво, на което бяха изведени предишните две модификации на Lancer - Evo 7 и 8, усъвършенстването не е замразено. Затова и развитието на Evo 9 е протекло на едно от малкото места на света, където всеки автомобил си показва нрава - дългата 27 километра версия на легендарното трасе Нюрбургринг. Кошмар за пилотите и чудесно забавление за зрителите - неравен и хлъзгав асфалт, остри и технични завои, постоянна промяна на сцеплението с пътната настилка и т.н. Не е лесно, нали? Точно тук инженерите на Mitsubishi са разкрили потенциала за подобряването на Evo 9 спрямо предшествениците му. "По-добро и по-точно управление" е била основната задача на екипа, разработвал новата кола. А до това се стига с по-ефективно предаване на мощността към четирите колела и по-доброто "усещане" от водача на това, което се случва всяка секунда. В средата на 2005 г. се появи модификацията MR, в която базовата цел бе постигната - подобряване на управлението. През втората половина на миналата година и първите бройки на Evo 9 вече излязоха от завода. Новото поколение Evo се представя на пазара с повишена мощност, но това не е било сред приоритетите на конструктора, тъй като по-важната цел е била "силата" да се съчетае с по-доброто поведение на колата на пътя. В Evo 9 се вгражда новият 4-цилиндров 2-литров двигател на Mitsubishi с турбо и електронна система за контрол на работата на клапаните. Силната страна на новия мотор е осигуряването на повече мощност във всички работни нива - ниски, средни и високи обороти. Тестпилотите на Mitsubishi оцениха новия двигател като много по-еластичен от предишния, а това означава, че още една от целите пред новата кола е била постигната. Максималната мощност вече е 286 конски сили при 6500 об/мин, като благодарение на "бързото" турбо по-голямата част от тях винаги са на разположение на шофьора (или пилота в по-екстремни ситуации). 6-степенната предавателна кутия е запазена за версиите MR, а Evo 9 и Lancer RS получават преработена 5-степенна кутия, но с по-къси предавки. Тук се забелязва директно пренасяне на рали-технологии - задвижването на четирите колела се контролира от активен централен диференциал (комадван от електроника), а предният е с ограничено приплъзване. Само с активен диференциал са и колите версия WRC от тази година, а Lancer WRC се състезава така още от 2005-а. Като цяло Evo 9 запазва външния вид на серията, но с променен дизайн е предницата, фаровете са потъмнени, а отворите за въздуха са станали по-големи. Спойлерът на багажника, или поне стойката му, вече е в цвета на купето. Няма как да сбъркате Evo 9 с друга кола на пътя, но може леко да се объркате коя точно еволюция е пред вас. Интериорът е изцяло подчинен на спортната тематика, но притежава някои удобства, които са се превърнали в необходимост за всекидневната експлоатация. Нови са спортните седалки Recaro и изграденият от титант спортен волан. За версията MR е предвидена алуминиевата топка на лоста за предавките, а от алуминий и фибростъкло е поставката за левия крак вляво от съединителя. Педалите също са от сребристия метал и дават по-добро сцепление за подметките. Аудиосистемата е една от големите разлики между ТнормалнияУ Evo 9 и рали-версията му от група N. Уредбата Infinity с мощност 315 вата с четири говорителя може да принуди цялата кола да вибрира. Трудно е да се нарече Lancer Evo 9 "вълк в овча кожа", но ако търсите един определен имидж, автомобилът ви го осигурява веднага. Не е кола за всеки, но може да се кара всеки ден. На прилична цена ви осигурява удоволствието присъщо на супер скъп спортен автомобил, а турбото и рали-наследството винаги са плюсове. Все пак ако ви става лошо по завоите, не се мъчете.
Аватар
N2O
Мнения: 707
Регистриран на: 09 Окт 2004 19:13
В момента играе: С пишката си и белот.
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от N2O »

А ето и някои неща, дет` съм снимал преди време (с две думи - self-made)
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение - тва го правих с др тел, затва е различен размера (падна ми батерията)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Gastly
Мнения: 517
Регистриран на: 21 Апр 2004 16:43
Местоположение: София, бе, майна...
Обратна връзка:

Мнение от Gastly »

:arrow: Chrysler 300C SRT8
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

:arrow: Mercedes CL55 AMG V8 Kompressor
750 конски сили
Lambo-Doors
21 цолови SLR-джанти
Изображение Изображение Изображение Изображение
+ Bonus - филмче, на което поне за малко се чува могъщия му звук:
Изображение
Колата влиза в личният ми ТОП 5 на Най-добрите коли в България
:arrow: Mercedes SL55 AMG V8 Kompressor
Изображение
I stand for courage, strength,
loyalty and bravery.
I am a hard working animal,
who will excell in what I do.
I will give it all I got.
I was bred to never quit.

~American Pit Bull Terrier
Аватар
Gastly
Мнения: 517
Регистриран на: 21 Апр 2004 16:43
Местоположение: София, бе, майна...
Обратна връзка:

Мнение от Gastly »

Всичко е българско...

F-250
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Porsche Carrera Coupe
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Porsche Cayman S
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
I stand for courage, strength,
loyalty and bravery.
I am a hard working animal,
who will excell in what I do.
I will give it all I got.
I was bred to never quit.

~American Pit Bull Terrier
Аватар
Phantom
Мнения: 516
Регистриран на: 16 Ное 2003 18:58

Мнение от Phantom »

Ае е*ал съм му маата. Хората какви работи карат, а аз бутам голфче:). Ама си го обичам повече отколкото те техните пък!

Иначе по тоя Ф250 ми изкапаха очите. 6.8!!!

Баси то наведнъж ми гълта 100-те километра:)
Луда "кола"
"Когато критиците говорят, дори и авторът мълчи."
by Phantom
Аватар
N2O
Мнения: 707
Регистриран на: 09 Окт 2004 19:13
В момента играе: С пишката си и белот.
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от N2O »

Успях да хвана едно старо Порше пред Министерството на Здравеопазването:

Изображение

Изображение

Изображение

И един здрав Escalade, жалко че бях в трамвая и той беше в движение, затва е отдалече и бегло се вижда :( :

Изображение

И за капак на всичко това видех (но не можах да снимам) - Mercedes CLS Brabus (само така пишеше, не беше оня 750 кс), нов S-Class и 911(996) Turbo на бул. България, който можех да снимам, ако не беше тъпото задръстване :x .

Поздрави!
Аватар
B.L.
Мнения: 173
Регистриран на: 18 Сеп 2004 08:49
Местоположение: Кръчмата в махалата...

Мнение от B.L. »

N2O написа:
Изображение



хаха снимал си тунинговата лада на съседа :) паркира я срещу нас какво ли прави той по софия
Изображение

Изображение
Аватар
N2O
Мнения: 707
Регистриран на: 09 Окт 2004 19:13
В момента играе: С пишката си и белот.
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от N2O »

Ахххахах верно ли ти е съсед? :lol:

...

А ето и по-интересното от автошоуто във Варна миналото лято: (сри че чак сега ги пускам ама са се сетих)

BMW New 7 Series :

Изображение

Изображение

BMW M5:

Изображение

Изображение

Gaz Hunter (lol) :

Изображение

Honda S 2000:

Изображение

Изображение

Изображение

Range Rover Sport:

Изображение

Honda Civic Type-R:

Изображение

Golf V GTI:

Изображение
Аватар
Gastly
Мнения: 517
Регистриран на: 21 Апр 2004 16:43
Местоположение: София, бе, майна...
Обратна връзка:

Мнение от Gastly »

Зелена светлина за "Алфа Ромео 8C Competizione"

Плановете са за ограничена серия от 500 бройки на стилното голямо купе

Изображение

На добри новини могат да се радват феновете на "Алфа Ромео" тези дни, след като стана ясно, че изключителното купе 8C Competizione почти със сигурност ще влезе в серийно производство.
Елегантната красавица бе представена като концептуална студия още преди три години на автоизложението във Франкфурт.
Шефът на "Алфа" Антонио Бравале обаче сега е категоричен: Целта ни е да сме готови за автосалона в Париж през септември, заявява той, допълвайки, че фирмата е орязала бюджета си за реклама, само и само новият модел да види бял свят.
Това е перфектният начин да популяризираме марката "Алфа Ромео", казва Бравале и едва ли са много хората, които биха възразили.
Още във френската столица трябва да започне и приемането на поръчките за 8C Competizione, която ще бъде произведена в ограничена серия от едва 500 бройки.
Предвидено е и изпълнение в открит вариант Spider.
Новото купе ще е изцяло продукт на компанията майка "Фиат": дизайнът, за който да се каже, че е елегантен е твърде малко, е дело на "Чентро стиле", задвижващият агрегат - V-образен 8-цилиндров агрегат, чиято мощност се очаква да е около 450 к.с. вече се използва от Ферари и Мазерати.

Изображение

Имайки предвид, че купето ще е специално олекотено и ще тежи около 1500 кг очакванията за максимална скорост над 300 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за малко над 4 сек. вероятно са напълно оправдани.

Окончателното решение за серийно производство все още не е взето от ръководството на гиганта от Торино, но по всички очакват официалното му обявяване да бъде само един формален акт.

Изображение
I stand for courage, strength,
loyalty and bravery.
I am a hard working animal,
who will excell in what I do.
I will give it all I got.
I was bred to never quit.

~American Pit Bull Terrier
Аватар
N2O
Мнения: 707
Регистриран на: 09 Окт 2004 19:13
В момента играе: С пишката си и белот.
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от N2O »

Изображение




Ford Shelby GT500 2007


Кобрата се завръща


В какво се превръщат легендите

Някъде в края на 60-те години на миналия век в малка работилница с голямо име се раждат емблематичните модели Shelby GT350 и GT500. Създателят им Карол Шелби успява да конструира най-мощните за времето си автомобили. Близо 40 години по-късно Шелби и Ford Special Vehicle Team (SVT) се събират отново с намерението не просто да възродят легендата, а да надскочат себе си и съвместните им усилия да доведат до появата на най-мощния Mustang, създаван някога. Ford Shelby GT500 2007 имаше бляскава премиера на салона в Детройт през януари. Овациите на публиката и критиката бяха за класическия дизайн в духа на легендата от 60-те и за уникалния силов агрегат под капака.
Всичко на мястото си
Подобно на оригинала, GT500 2007 ще се предлага във версиите купе и кабриолет. Типичните детайли по екстериора от класическия вариант ще запазят обаянието си и ще оформят агресивната визия на най-новото поколение Shelby. През цялата дължина на автомобила ще преминават белите райета в стила на Le Mans сериите, които ще контрастират над огнено червения лак. Но ще има и екземпляри в бяло-синьо цветове решение. Подобно на своя "прародител", кабрио-версията няма да получи двуцветен екстериор. Обаче текстилът за направата на мекия винилов покрив ще бъде идентичен с този, използван през 2002-2003 г. при Mustang Cobra, Thunderbird, Jaguar и Ford. За да внушат по-добре особено опасна природа на Shelby GT500 2007, която направо "отравя" кръвта с високи дози адреналин, дизайнерите са поставили върху предната решетка, вместо галопиращият прериен кон, лого с изправена кобра. Агресивното влечуго намира място и симетрично от двете страни на издължения двигателен отсек, извивайки се и върху калниците. Свирепо издадената предна броня разделя на две огромната радиаторна решетка, а дръзката предница се допълва от огромни кръгли фарове, които са с изтеглен ръб от вътрешната страна към решетката. Като продължение на ТраиранияУмотив, непосредствено зад 18-цоловите лети джанти върху бялата ивица във фланга на купето е надписът GT500. Сякаш тези елементи не са достатъчни, за да разкрият самоличността на автомобила, та дизайнерите са решили да спазят още един ритуал - поставянето на запазения знак на Шелби върху капака на багажника. Екипът на Ford Special Vehicle явно е подозирал, че тяхното творение ще се гледа от останалите участници в движението по-често отзад и затова при дизайна на Shelby GT500 2007 се обръщат към още една легенда в своя архив. Задният дифузер е заимстван от Ford GT, а под острия спойлер е инкрустиран надписът Shelby. Но както може да се очаква за всяко нещо с подобно име, истинското очарование и съвършенство се крие под капака.
Мощното сърце на мустанга
Ford Shelby GT500 2007 е с 5,4-литров V8 32V двигател с мощност 475 к.с., с чугунен блок и принудително пълнене през механичен компресор. Така това се превръща в агрегата с най-голям работен обем, поставян някога в серийно произвеждан Mustang от 1973 г. до днес. Четирите клапана на цилиндър и двата разпределителни вала гарантират оптималното "дишане" на двигателя. Ефективният въздушен поток позволява постигането на повишена мощност. Благодарение на балансираната горивна смес се постигат по-ниски нива на вредните емисии. Изцяло новият всмукателен колектор отвежда компресираната горивна смес в цилиндрите през дроселови клапи с диаметър от 60 мм с електронен контрол на отварянето. За нормалните работни температури на GT500 се грижат отворите за въздух на предния капак, огромният алуминиев радиатор и междинният охладител. Конструкторите са създали уникални мотовилки, като са закалили всяко едно от буталата. Осъвременени са всички компонентите по шасито, като пружините и стабилизаторите допълнително са усилени. Предното независимо окачване тип McPherson, нерязаният заден мост, огромните спирачни апарати Brembo и вентилираните дискове позволяват на Shelby GT500 да спира и завива със същата увереност, с която преодолява разстоянията до желаната точка. Само малка част от предлаганите на пазара предавателни кутии биха могли да се справят с внушителния въртящ момент на 5,4-литровия V8 агрегат на Shelby GT500. Изборът на инженерите пада върху 6-степенна механична трансмисия, която е използвана при Mustang Cobra R от 2000 г. В резултат на прецизното куплиране между двигател и трансмисия, GT500 е освен най-мощният Mustang, също и икономично ориентиран. Карол Шелби определено знае как се създават супер автомобили. Той участва като старши консултант при конструирането на Ford GT, чиято мощност достига 550 к.с. В актива му в по-ново време влизат модели като Mustang Cobra R от 1995 г. с 5,8-литров V8 двигател с мощност 300 к.с. От тази серия са произведени едва 250 автомобила. Пет години по-късно същият модел се появява с 5,4-литров V8 агрегат с два разпределителни вала, мощност 385 к.с. и лимитиран до 300 броя тираж. Така се достига до сегашния GT500, който предоставя комбинация от изумителната мощност на класическия огромен блок на Ford с модерни технологии.
Аватар
N2O
Мнения: 707
Регистриран на: 09 Окт 2004 19:13
В момента играе: С пишката си и белот.
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от N2O »

Лелейй, четвъртъка имах късмета да хвана М3:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Gastly
Мнения: 517
Регистриран на: 21 Апр 2004 16:43
Местоположение: София, бе, майна...
Обратна връзка:

Мнение от Gastly »

Кола на месеца - Март...

Това са най-добрите коли, появили се по големите Интернет-сайтове за този месец. С кликане върху всяка от снимките можете да разгледате повече снимки на колата.

Audi A8 JE Design V8 Kompressor
Изображение Изображение
Нормалният двигател 4.2 V8 е подсилен от 334 на 500 конски сили, чрез компресор, динамиката е страхотна като за кола от такъв клас:
Ускорение от 0-100 за 4.8 секунди и максимална скорост от над 300 км/ч.

Bentley Arnage Diamond Series
Изображение Изображение
За да отпразнува 60-тата годишнината на завода в Крю, Bentley обяви уникална версия на Аrnage R - Arnage Diamond Series. От лимитираната серия ще бъдат произведени едва 60 бройки. Специални диаманти ще бъдат инструктирани в махагона, а дори и в кожените седалки ще има материя от диаманти ... Специалните джанти са 19 цолови. Сглобяването на сложната кабина на Arnage става изцяло ръчно и при усилена и прецизна работа обикновено отнема 65 часа. Никога не е имало Bentley, в което да има толкова много махагон. В интериора на колата има 400 кожени панела. За DVD-системите е излишно да се говори.
Колата е със стандартния двигател на Arnage R - 400 коня, но ще се предлага и версия с 450 коня. Двигателят е 6.75 Турбо. Разбира се, всичките 40 цвята от стандартният Arnage ще са на разположение, но пакетът Мулинер ще може да направи колата във всеки цвят, в който пожелае щастливият собственик.

BMW Z4 M Motor Racing
Изображение Изображение
В Женева беше представена специална пистова версия на Z4 M. Двигателят е 3.2 с около 400 коня. Колата ще излезе през Май 2006-та и ще струва около 250 000 евро.

Ferrari F430 Spider by Hamann
Изображение Изображение
Hamann са подсилили новото Ферари с 48 коня и мощността на стандартния двигател 490 коня, вече е 538. Литровата мощност е 125 конски сили на литър. Освен оптиката, нови са 20-цоловите джанти, наречени "Edition Race"

Lamborghini Murcielago from BF Performance
Изображение Изображение
Колата е подобрена външно и двигателят 6.2 V12 не е пипан. За сметка на това почти цялото купе е от карбон, колата е оборудвана с мултимедийна система и камера за задно виждане и специални 19 цолови джанти.

Mercedes CLS GTR from A_R_T Tuning
Изображение Изображение
Колата е на базата на нормалния CLS55AMG (476 к.с.) и се предлага в два варианта:
GTR560: 560 конски сили, 790Nm въртящ момент и ускорение от 0-100 за 4.4
GTR620: 620 конски сили, 890Nm въртящ момент и ускорение от 0-100 за 4 секунди.

Morgan Aero 8
Изображение Изображение
Morgan обнови топ-модела си и въпреки това ретро-визията не е променена ни най-малко. Двигателят обаче е подсилен с почти 50 коня спрямо предходния модел. Отново BMW - 4.4 V8 - 325 конски сили. Едва ли има кола с такава мощност, която би се опънала на Морган-а по отношение динамика. Ускорението от 0-100 става за по-малко от 4.5 секунди. Максималната му скорост надвишава 250 км/ч.

Sportec Porsche SPR1
Изображение Изображение
Този модел е тунинг-програма на базата на новото 911 Турбо. Мощността е повишена от 408 на феноменалните 802 коня. Максималният въртящ момент е 880Nm, а червените обороти започват от 8700 ... Джантите са 20 цолови.
Една от малкото коли в света, които са способни да развият скорост от 100 км/ч за по-малко от 3 секунди - Sportec ускорява за 2.9 - по-добър резултат от McLaren F1 LM - една от най-великите спортни коли за всички времена. Максималната скорост на Поршето надминава 380 км/ч.

SSC Ultimate Aero
Изображение Изображение
Moже би това е най-бързата серийна кола в света.
Нормалният модел Aero се предлага със V8 Supercharged двигател и 787 конски сили, ускорение от 0-100 за 2.94 секунди и 10.98 резултат на 1/4 миля. Максималната скорост е близо 380 км/ч. Цената му е $240 000.
Моделът Ultimate обаче слага всичко в малкия си джоб - 1046 конски сили, цели 165 коня литрова мощност, а максималната скорост е около 436 км/ч. Само срещо $654 500.

Tramontana
Изображение Изображение
Една изключителна кола. Произхода на марката е испански, а в цялата компания има едва 150 работника. Двигателят е 5.5 V12 Twin-Turbo с цели 720 конски сили, или 130 коня на литър. Ускорението от 0-100 е за 4 секунди, а максималната скорост е над 300 километра. Колата е изключителна екзотика - ще бъдат произведени около 20 броя, като през 2006-та само 3 коли ще излязат от завода. През 2007 между 6-8 и през 2008 между 10-12. Базовата цена на колата е 610 000 евро и нараства в зависимост от детайлите на всяка една от колите. В интериора на колата има махагон, карбон, бяло или жълто злато и най-различни видове кожа - от крава, камила, крокодил, змия ...



Audi RS4 Cabriolet
Изображение
Новият кабриолет на Ауди ще дебютира на изложението в Женева през Март. Двигателят му е 4.2 V8 с 420 конски сили, ускорението от 0-100 се извършва за 4.9 секунди, а от 0-200 - за 16.9. Автоматичният покрив се сваля напълно за 21 секунди и може да се прибира в движение при скорост не по-висока от 30 km/h.
BMW M5 Hamann
Изображение
Освен уникалната оптика, която Hamann са добавили върху М5-цата, двигателят също е сериозно подобрен. Мощността е нараснала от 507 на 603 конски сили, а въртящият момент – от 520 на 574Nm. Максималната скорост е 327 км/ч. Трансмисията е 7-степенна SMG. Освен нормалния тунинг на Hamann се предлага и допълнителен кит, с който колата става още по-красива (на снимката).
Jaguar XK Convertible 4.2
Изображение
Новият кабриолет на Ягуар е с 4.2 V8 двигател с 300 конски сили. Ускорението от 0-100 е за 6.3 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 km/h.
Koenigsegg CCX
Изображение
Супер-колата ще дебютира на изложението в Женева. Засега се знае, че е с 4.7 V8 Turbo двигател с мощност 806 конски сили и 678Nm въртящ момент. Колата тежи едва 1180 кг. Ускорението от 0-100 е само за 3.1 секунди, а максималната скорост е около 400 km/h. Очаква се колата да съперничи с Бугати Вейрон за най-бърза серийна кола в света.
Lamborghini Murcielago LP640
Изображение
Топ-моделът на Ламборджини ще бъде обновен след 5 години производство и около 2000 произведени Мурсиелаго-та.
Двигателят вече е 6.5L (6.2L на стария модел), а мощността е 640 коня, което е точно 60 коня повече спрямо старото Мурсиелаго. Въртящият момент е 660Nm. Въпреки, че мощността е повишена с едва 60 коня, от ускорението до 0-100 е сваленo почти половин секунда и времето вече е 3.4 секунди (3.8 на старото Мурсиелаго). Литровата мощност е 98.5 коня на литър.
Дори отвътре колата е преработена. Целият панел с инструменти е сменен. В оборудването се включва Kenwood аудио-система с голям 6.5 инчов екран и DVD, MP3 и WMA плейър. Допълнително ще се предлага и навигация.
Lotus Exige S
Изображение
Свръх-леката кола е с двигател 1.8 със Supercharger - 218 коня. Невероятна литрова мощност - 123 коня на литър. Ускорението от 0-100 е само за 4.3 секунди, а от 0-160 е за под 10... Максималната скорост е 238 км/ч.
Maserati GranSport MC Victory
Изображение
Maserati направиха този модел за да отпразнуват победата си във FIA GT. Ще бъдат произведени само 180 коли, а модела ще бъде представен в Женева през Март. Двигателят е от стандартното 4200GT - 4.2 V8 395 коня и 451Nm въртящ момент. Ускорението от 0-100 е за 4.8, а максималната скорост е 290км/ч
Mercedes SL65 AMG
Изображение
Mercedes обновиха един от най-красивите си модели, но топ-версията SL65 остана с непроменен двигател - 6.0 V12 BiTurbo, 612 конски сили и 1000Nm въртящ момент, ускорение от 0-100 за 4.2
Pagani Zonda Roadster F
Изображение
Въпреки, че отстъпва на Ламборджинито по ускорение, колата е най-мощният, най-изключителният, най-бързият и най-скъпият роудстър в света. Двигателят, типично за Пагани е 7.3-литров AMG с мощност 650 коня (89 коня на литър). Въртящият момент е огромен - 780Nm. Ускорението от 0-100 е за 3.6 секунди, а от 0-200 - 9.8 секунди. Максималната скорост е 342km/h. Колата тежи едва 1230 кг във версията Clubsport.
Porsche 911 997 Turbo
Изображение
С новото Турбо Порше доказват, че са един от най-великите производители на спортни коли. От двигателят 3.5 са изцедени цели 480 коня. Със стандартната 6-степенна механична скоростна кутия ускорението от 0-100 е за 3.9, а от 0-200 за 12.8. Но във версията Tiptronic S динамиката е още по-убийствена: 0-100 само за 3.7 (по-бързо от Mercedes SLR), а от 0-200 е за 12.2. Базовата цена в Германия ще е 133 600 eвро.
I stand for courage, strength,
loyalty and bravery.
I am a hard working animal,
who will excell in what I do.
I will give it all I got.
I was bred to never quit.

~American Pit Bull Terrier
Аватар
N2O
Мнения: 707
Регистриран на: 09 Окт 2004 19:13
В момента играе: С пишката си и белот.
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от N2O »

Got a M5 (с 2 различни джанти отпред :lol: :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Gastly
Мнения: 517
Регистриран на: 21 Апр 2004 16:43
Местоположение: София, бе, майна...
Обратна връзка:

Мнение от Gastly »

Lexus LS 600h L
Първият в света луксозен седан с хибридно задвижване.

Петлитров, V- образен, осемцилиндров, бензинов двигател с мощен електромотор. Сумарната максимална мощност на двата основни задвижващи агрегата е 430 конски сили.

Изображение

Изображение

Изображение

Светлините са изградени изцяло от светодиоди:

Изображение

Интериора:

Изображение

Kолата разполага със система за самопаркиране чрез видеокамери - шофьора посочва на дисплея мястото за паркиране и автомобила върши останалата работа.
I stand for courage, strength,
loyalty and bravery.
I am a hard working animal,
who will excell in what I do.
I will give it all I got.
I was bred to never quit.

~American Pit Bull Terrier
Nasko_90
Мнения: 490
Регистриран на: 10 Фев 2006 22:44

Мнение от Nasko_90 »

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Под червения капак се крие V-образен 12-цилиндров двигател с над 800 конски сили. Същите са данните и на болида на Михаел Шумахер. FXX е непредвидим като вулкан, който може да изригне с огромна сила - такава, че американската Агенция за опазване на околната среда следи за всяка внесена кола. А членовете на клуба трябва да платят глоба 27 500 долара, ако имат неблагоразумието да я вкарат без нужните лицензи.Всички те признават, че усещането е несравнимо да управляваш кола, която ускорява до 386 км в час, а скоростната й кутия сменя предавките за по-малко от 100 милисекунди. Езикът на древната монголска империя вероятно е единственият, който има глагол да опише изживяването - "темул". Това е погледът на кон, който препуска където поиска, независимо от желанието на ездача му. Брус Кларк, един от шефовете на пистата в Маями, дава последни указания на Фукс и още седем собственици на FXX, които се готвят да включат двигателите. "Можете да карате колкото бързо искате. Надявам се все пак, че имате глави на раменете си. Това са опасни коли", предупреждава той.
Това не са и коли, които може да притежава всеки - колкото и милиарда да има в банковата си сметка. В момента Ферари произвежда 5 модела, които се предлагат и по поръчка. Но FXX не е между тях. "Не можете да отидете при някой дилър и да си поръчате FXX - обяснява Фукс, който има десетина различни ферарита. - От фабриката в Маранело ни избират от дълъг и много отбран списък с клиенти."

The FXX is powered by an imposing 6262cc V12 engine that can punch out over 800bhp at 8500 rpm. Its gearbox is the result of the transfer of F1 strategies, delivering gear change times of under 100 milliseconds. This is almost as fast as the F1 single-seaters, themselves the absolute pinnacle of current technological achievement. The FXX's aerodynamic design is particularly innovative too as it has resulted in a shape that produces 40% higher downforce than ever achieved before. It is also possible to adjust the FXX's mobile spoiler configuration to suit the specific circuit
Аватар
N2O
Мнения: 707
Регистриран на: 09 Окт 2004 19:13
В момента играе: С пишката си и белот.
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от N2O »

386! :shock:
800+ hp :shock: :shock:
Малиии...
Тва обаче го гледах в mobile.de да се продава за някъде около 2,500,000 Евро... Ама от тва 386км/ч замръзнах...
Аватар
NeO_Zealot
Мнения: 882
Регистриран на: 25 Дек 2001 19:20

Мнение от NeO_Zealot »

Хора,имам едно питане.Преди време,в един вестник бях видял снимка на някакъв Ситроен със 16 000 вата музика!Не си спомням каква сума беше,ама ми изтекоха очите.Та въпросът ми е,ако някой се сеща за тази кола да даде линк към снимка и някакво описание към нея.Никога не съм вярвал,че в 16 000в могат да се поберат в лека кола...
Публикувай отговор