Някой иска ли да помогне за българска 3D adventure игра?
Чшшш...нещо против 92 набор ли имаш???Existence написа:В първия момент, в който вземат в екипа набор 92, играта е отишла на кино. Особено ако този някой е от форума на pcmania... Don't do it, dudes!Assalas написа:Само бета тестъри май вече има на тоз свят. Мойта скромна личност може да предложи само хумор и идейкиако ви интересува скайп: devil_dragon92
Всъщност, не търсете случайни хора за тази работа
- Lord of the dreams
- Мнения: 884
- Регистриран на: 16 Сеп 2006 11:50
- Местоположение: In front of the computer
- Обратна връзка:
Mи че аз съм набор 94,ама пак искам да съм бета тестър и мога да давам по някоя и друга идейка!Rensing написа:Чшшш...нещо против 92 набор ли имаш???Existence написа:В първия момент, в който вземат в екипа набор 92, играта е отишла на кино. Особено ако този някой е от форума на pcmania... Don't do it, dudes!Assalas написа:Само бета тестъри май вече има на тоз свят. Мойта скромна личност може да предложи само хумор и идейкиако ви интересува скайп: devil_dragon92
Всъщност, не търсете случайни хора за тази работа
а.к.а. Nixon
http://bulgariansounds.blogspot.com/
http://bulgariansounds.blogspot.com/
А едно време набор 94 не знаеха за какво е Start менюто.
Погледнах форума. Не ми се регистрира, та ще пиша тук. 2d игра, с главен герой от анимирани gif-ове... Dude, don't do it. Безсмислено е.
Има толкова много мощни, open-source game engines... Quake 3 engine-a официално е с отворен код, Doom 3 скоро също ще бъде. Отделно Ogre3d, Crystal и още много други. Ако ви е прекалено сложно не се занимавайте по-добре.
Ако се прави нещо смислено аз мога да помогна с много С++ или С# (макар, че framework-a е прекалено млад още за смислен 3D engine).
Погледнах форума. Не ми се регистрира, та ще пиша тук. 2d игра, с главен герой от анимирани gif-ове... Dude, don't do it. Безсмислено е.
Има толкова много мощни, open-source game engines... Quake 3 engine-a официално е с отворен код, Doom 3 скоро също ще бъде. Отделно Ogre3d, Crystal и още много други. Ако ви е прекалено сложно не се занимавайте по-добре.
Ако се прави нещо смислено аз мога да помогна с много С++ или С# (макар, че framework-a е прекалено млад още за смислен 3D engine).
Chris написа:Музиката от Star Wars ли е това или бъркам? Щото тя е Търъдъдъъън дъъън дъръдъдъъън а твойта версия някво различно ми звучиVermic написа:Тъъъъъ тъъъъ дъъъъ дъъъъъъъъъъъ дъ дъ да да да па па да па па да дъъъъъ дааааааааааааааа!
Брей. Невероятно. Ми да правят 
EDIT:
EDIT:
Аз с тва не мога да работа. С game maker ще е.
Chris написа:Музиката от Star Wars ли е това или бъркам? Щото тя е Търъдъдъъън дъъън дъръдъдъъън а твойта версия някво различно ми звучиVermic написа:Тъъъъъ тъъъъ дъъъъ дъъъъъъъъъъъ дъ дъ да да да па па да па па да дъъъъъ дааааааааааааааа!
Според мен трябва да се направи с някой готов Engine. Няма смисъл да се хъбят време и усилия за направата на собствен енджин. Аз междо другото съм твърдо за излизането на игри с чужд енджин. Ще е супер примерно ако излизаха по 2 енджина на година за FPS. И всички шутери използваха модификация на този енджин. Щеше много повече да се наблегне на Gameplay-я.
Engine-a далеч не е само това, което върти графиката. Това не ти е автомобилен engine, където с един двигател може да се направят 50 различни модела с коренно различен вид и поведение на пътя. Gameplay-ът е достатъчно силно обвързан с engine-a. Погледни игрите, които ползват един и същ engine и ще видиш колко много си приличат. Макар, че напоследък гледам има тенденция някое голямо game studio да направи мощен engine, който после да лицензира на по-малките студиа (Unreal 3, Doom, Quake 3 и прочие engine-и са типичен пример).
Chris написа:Музиката от Star Wars ли е това или бъркам? Щото тя е Търъдъдъъън дъъън дъръдъдъъън а твойта версия някво различно ми звучиVermic написа:Тъъъъъ тъъъъ дъъъъ дъъъъъъъъъъъ дъ дъ да да да па па да па па да дъъъъъ дааааааааааааааа!
LordOfDarkness, то това напоследък ли е бе, миличък? Quake 3 engine-а нали се сещаш, че излиза с Quake 3, което става преди един милион години? Знаеш ли колко много различни игри има с този engine?
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Да уточна, казах че трябва engine-а да се модифицира. Това е много важно за да не изглеждат игрите еднакви. Енджина много допринася за атмосферата, затова е всяка игра трябва да си го модифицира, според своите нужди. Примерно dark Mesiah of Might and Маgic е фентъзи екшън-ролева игра, използваща енджина на типична пуцалка ( Half Life 2 ). Като гледам шотовете обаче авторите доста добре са се справили с модификацията. Магийките изглеждат добре, чудовищата също. Има си уникална атмосфера, различна от тази на Half Life.
P.S. Гледъл съм само шотове и филмчета. Поправете ме ако греша.
P.S. Гледъл съм само шотове и филмчета. Поправете ме ако греша.
Sentry, пиле, става дума, че преди много рядко се лицензираха чужди енджини, докато в последните 2 години (което си е точно "напоследък") вече е масова практика да се пишат 3-4 сериозни енжина, които после да се продават наляво надясно. Просто преди се правеше доста по-рядко.
Chris написа:Музиката от Star Wars ли е това или бъркам? Щото тя е Търъдъдъъън дъъън дъръдъдъъън а твойта версия някво различно ми звучиVermic написа:Тъъъъъ тъъъъ дъъъъ дъъъъъъъъъъъ дъ дъ да да да па па да па па да дъъъъъ дааааааааааааааа!
Yeah, yeah, Quake 3 Engine, Cry Engine, Unreal Engine, Source Engine... най-новият е source, който е от 2003... което си е от преди четири години... странно.
A slight call afar is tempting me
Like a whisper sweet or an awful scream
I cannot ignore what I've always been
I am leaving again - one last time?
Like a whisper sweet or an awful scream
I cannot ignore what I've always been
I am leaving again - one last time?
-
Serious Sam 1.0
- Мнения: 2292
- Регистриран на: 09 Юни 2005 19:16
Тва че ще има нон стоп мелета не я прави клонинг.Даже си е мн различно.Кирилица написа:И закво да се прави Serious Sam клонинг.Serious Sam написа:Ako се наемете да правите олдскул пуцалка с лееееееко присъствие на хумор в лицето на готини лафове,развиваща се сред руини на изчезнали извънземни цивилизации ,и неизброимо количество гадове,малко рпг и куест елементи за приключенски и "археологически" привкус -пишете ме в отбора.