Някой иска ли да помогне за българска 3D adventure игра?

Проблеми, съвети, ъпгрейд
Fenrir
Мнения: 2959
Регистриран на: 28 Мар 2007 07:54

Мнение от Fenrir »

Ема аз бих се пробвал,като левел дизайнер или 3Д моделист.Ако видите,че от мен поза няма-биета ми шута и готово. :lol: :oops:
For all those who said this day would never come, what are they to say now?
Penny написа:ave isus e pokemon ve
Rensing
Мнения: 1728
Регистриран на: 22 Юни 2004 19:22
Местоположение: Тop secret
Обратна връзка:

Мнение от Rensing »

Existence написа:
Assalas написа:Само бета тестъри май вече има на тоз свят. Мойта скромна личност може да предложи само хумор и идейки :) ако ви интересува скайп: devil_dragon92
В първия момент, в който вземат в екипа набор 92, играта е отишла на кино. Особено ако този някой е от форума на pcmania... Don't do it, dudes!

Всъщност, не търсете случайни хора за тази работа ;)
Чшшш...нещо против 92 набор ли имаш??? :D
Аватар
Lord of the dreams
Мнения: 884
Регистриран на: 16 Сеп 2006 11:50
Местоположение: In front of the computer
Обратна връзка:

Мнение от Lord of the dreams »

Rensing написа:
Existence написа:
Assalas написа:Само бета тестъри май вече има на тоз свят. Мойта скромна личност може да предложи само хумор и идейки :) ако ви интересува скайп: devil_dragon92
В първия момент, в който вземат в екипа набор 92, играта е отишла на кино. Особено ако този някой е от форума на pcmania... Don't do it, dudes!

Всъщност, не търсете случайни хора за тази работа ;)
Чшшш...нещо против 92 набор ли имаш??? :D
Mи че аз съм набор 94,ама пак искам да съм бета тестър и мога да давам по някоя и друга идейка!
Аватар
Морт
Мнения: 1542
Регистриран на: 01 Фев 2003 11:45
Местоположение: London, UK
Обратна връзка:

Мнение от Морт »

А едно време набор 94 не знаеха за какво е Start менюто.
Погледнах форума. Не ми се регистрира, та ще пиша тук. 2d игра, с главен герой от анимирани gif-ове... Dude, don't do it. Безсмислено е.
Има толкова много мощни, open-source game engines... Quake 3 engine-a официално е с отворен код, Doom 3 скоро също ще бъде. Отделно Ogre3d, Crystal и още много други. Ако ви е прекалено сложно не се занимавайте по-добре.
Ако се прави нещо смислено аз мога да помогна с много С++ или С# (макар, че framework-a е прекалено млад още за смислен 3D engine).
Chris написа:
Vermic написа:Тъъъъъ тъъъъ дъъъъ дъъъъъъъъъъъ дъ дъ да да да па па да па па да дъъъъъ дааааааааааааааа!
Музиката от Star Wars ли е това или бъркам? Щото тя е Търъдъдъъън дъъън дъръдъдъъън а твойта версия някво различно ми звучи :?
Аватар
Вuddy
Мнения: 1099
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:40

Мнение от Вuddy »

Ама те я правят с Game Maker + 3rd party addons...
Аватар
Морт
Мнения: 1542
Регистриран на: 01 Фев 2003 11:45
Местоположение: London, UK
Обратна връзка:

Мнение от Морт »

Брей. Невероятно. Ми да правят :)

EDIT:
Аз с тва не мога да работа. С game maker ще е.
:-D
Chris написа:
Vermic написа:Тъъъъъ тъъъъ дъъъъ дъъъъъъъъъъъ дъ дъ да да да па па да па па да дъъъъъ дааааааааааааааа!
Музиката от Star Wars ли е това или бъркам? Щото тя е Търъдъдъъън дъъън дъръдъдъъън а твойта версия някво различно ми звучи :?
Аватар
Dumbaldor
Мнения: 1107
Регистриран на: 10 Яну 2003 13:52
Местоположение: Sofia

Мнение от Dumbaldor »

Според мен трябва да се направи с някой готов Engine. Няма смисъл да се хъбят време и усилия за направата на собствен енджин. Аз междо другото съм твърдо за излизането на игри с чужд енджин. Ще е супер примерно ако излизаха по 2 енджина на година за FPS. И всички шутери използваха модификация на този енджин. Щеше много повече да се наблегне на Gameplay-я.
Аватар
Морт
Мнения: 1542
Регистриран на: 01 Фев 2003 11:45
Местоположение: London, UK
Обратна връзка:

Мнение от Морт »

Engine-a далеч не е само това, което върти графиката. Това не ти е автомобилен engine, където с един двигател може да се направят 50 различни модела с коренно различен вид и поведение на пътя. Gameplay-ът е достатъчно силно обвързан с engine-a. Погледни игрите, които ползват един и същ engine и ще видиш колко много си приличат. Макар, че напоследък гледам има тенденция някое голямо game studio да направи мощен engine, който после да лицензира на по-малките студиа (Unreal 3, Doom, Quake 3 и прочие engine-и са типичен пример).
Chris написа:
Vermic написа:Тъъъъъ тъъъъ дъъъъ дъъъъъъъъъъъ дъ дъ да да да па па да па па да дъъъъъ дааааааааааааааа!
Музиката от Star Wars ли е това или бъркам? Щото тя е Търъдъдъъън дъъън дъръдъдъъън а твойта версия някво различно ми звучи :?
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Мнение от Sentry »

LordOfDarkness, то това напоследък ли е бе, миличък? Quake 3 engine-а нали се сещаш, че излиза с Quake 3, което става преди един милион години? Знаеш ли колко много различни игри има с този engine?
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
Dumbaldor
Мнения: 1107
Регистриран на: 10 Яну 2003 13:52
Местоположение: Sofia

Мнение от Dumbaldor »

Да уточна, казах че трябва engine-а да се модифицира. Това е много важно за да не изглеждат игрите еднакви. Енджина много допринася за атмосферата, затова е всяка игра трябва да си го модифицира, според своите нужди. Примерно dark Mesiah of Might and Маgic е фентъзи екшън-ролева игра, използваща енджина на типична пуцалка ( Half Life 2 ). Като гледам шотовете обаче авторите доста добре са се справили с модификацията. Магийките изглеждат добре, чудовищата също. Има си уникална атмосфера, различна от тази на Half Life.

P.S. Гледъл съм само шотове и филмчета. Поправете ме ако греша.
Аватар
Морт
Мнения: 1542
Регистриран на: 01 Фев 2003 11:45
Местоположение: London, UK
Обратна връзка:

Мнение от Морт »

Sentry, пиле, става дума, че преди много рядко се лицензираха чужди енджини, докато в последните 2 години (което си е точно "напоследък") вече е масова практика да се пишат 3-4 сериозни енжина, които после да се продават наляво надясно. Просто преди се правеше доста по-рядко.
Chris написа:
Vermic написа:Тъъъъъ тъъъъ дъъъъ дъъъъъъъъъъъ дъ дъ да да да па па да па па да дъъъъъ дааааааааааааааа!
Музиката от Star Wars ли е това или бъркам? Щото тя е Търъдъдъъън дъъън дъръдъдъъън а твойта версия някво различно ми звучи :?
Аватар
Reaver
Мнения: 359
Регистриран на: 23 Фев 2007 13:58
Местоположение: Tillilean Forest

Мнение от Reaver »

Yeah, yeah, Quake 3 Engine, Cry Engine, Unreal Engine, Source Engine... най-новият е source, който е от 2003... което си е от преди четири години... странно.
A slight call afar is tempting me
Like a whisper sweet or an awful scream
I cannot ignore what I've always been
I am leaving again - one last time?
Аватар
Siedun
Мнения: 306
Регистриран на: 16 Ное 2005 14:27
Обратна връзка:

Мнение от Siedun »

Bета тестър :D .
"The game of catch has never been so fun"-inventor of the hand grenade
Serious Sam 1.0
Мнения: 2292
Регистриран на: 09 Юни 2005 19:16

Мнение от Serious Sam 1.0 »

Кирилица написа:
Serious Sam написа:Ako се наемете да правите олдскул пуцалка с лееееееко присъствие на хумор в лицето на готини лафове,развиваща се сред руини на изчезнали извънземни цивилизации ,и неизброимо количество гадове,малко рпг и куест елементи за приключенски и "археологически" привкус -пишете ме в отбора.
И закво да се прави Serious Sam клонинг.
Тва че ще има нон стоп мелета не я прави клонинг.Даже си е мн различно.
Публикувай отговор