Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
10 Дек 2004 20:27
Мнения: 92
Местоположение: The Evil Darkness
Заглавие:
Публикувано на: 18 Юли 2007 11:16


Varggoth написа:
Цитат:

Хммм, той дали е играл SC някога? От кога Archon се прави с 3 High Templars?

"В StarCraft това ставаше с 4 High Templar-а, а сега ще са достатъчни само 2" :lol: Тоя е много прост 8)

___________________________________
PARKOUR 4EVER BROS!!! :evil:


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 18 Юли 2007 11:26


[SB]Rahzel написа:
Съсипали са дизайна на Рийвърите :(


Мхм, изглеждат неприятно дървено и глупаво :? Но пък, за сметка на това, "Безсмъртните" са изключително готини, нямам търпение да си сложа мишката върху тях :lol:


Профил

Аватар
Регистриран на:
16 Фев 2006 17:56
Мнения: 634
Местоположение: Lost
Заглавие:
Публикувано на: 20 Юли 2007 00:14


Близард премахват Soul Hunter-ите от Стар Крафт 2.

source: sclegacy.com starcraft2.com

Originally Posted by Cavez
We have a lot of units going into StarCraft 2 right now. Many of these units you have already seen, others you havent had a chance to hear about yet. We have a few rules for our units:

1. A unit should have a cool personality. A unit must be something that is fun to play with.
2. A unit should have their own very unique role on the battlefield.
3. A unit should be fun for the enemy to try to deal with. Generally this means good strengths and interesting weaknesses.

Theres a lot more to it of course (how intuitive it is, will it balance well, etc) but thats the basics. Right now we have a lot of units on the Protoss. Not every Protoss unit you have heard about is going to make the cut. They are in training camp. We put them in the game and we see how they do. We compare them to some other units and see how much overlap there is between various units in the game. We compare units that are similar and then we make the call. Which unit is cooler? Which unit has a more unique role? Which unit is more fun to fight against?

Sometimes units will get cut. For example, the Soul Hunter is not going to show at Blizzcon. He appears to have failed his training period. He was kind of cool, but not cool enough. Some other units that you have seen are going through some significant changes. They have adapted and may yet survive. Thats how we do it. Being able to try units out before we decide if they are going to be in the game or not is a huge advantage for our development process and its an opportunity that not every developer gets. Well give you more specific information on the Protoss as we figure it out. Even what you see at Blizzcon will be work-in-progress. After Blizzcon things will most definitely continue to evolve.

___________________________________
humanity... it is a thing, that is not meant to last...


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 20 Юли 2007 11:27




Нова информация за терана беше публикувана от корейската преса. Показани са мистериозният юнит видян на скрийншот от Е3 и летящата машина от интрото. Misuzu от blizzforums успя да преведе основното на английски.

Главна статия - тук
Статия за единиците
- тук
Статия за сградите - тук

Главна статия:

Първата снимка показва атомна бомба, експлодираща върху теранска база, която е атакувана от зерглинги.
Втората снимка показва Викинг в ходещата му форма.
Третата снимка показва арт на рийпър.
Сийджа ще получи по-добър модел(чули са молбите ми), който ще бъде показан на Близкон.
Няма повече нова информация в тази статия.

Статия за единиците:

1.Гоуст
- Разбира се той все още има способността да става невидим и може да пуска атомни бомби.
- Има 2 нови способности - Snipe и Launching xxx(тук не е успял да преведе)
- Snipe прави много голям демидж на не-механични единици.
- Launching xxx е способност да съмонне 6 маринки на бойното поле.

2. Батълкрузър
- Има нов ъпгрейд наречен Plasma injection(тук може да не е точен превода), който прави огромни AoE* щети на земни цели.
*AoE - Area of Effect

3. Викинг
- В ходещата си форма, Викингът може да атакува земни цели с Gatling gun(тук аз не знам как да го преведа б.р.)
- В летящата си форма може да атакува въздушна цел.
- Способността да се трансформира може да се получи от fighter mode upgrade.

4. Банши

- Бомбардировач, който може да атакува само земни цели.
- Използва missile volley, който прави огромени AoE щети на земни цели.
- Има и способността да става невидим.

5. Рийпър
- Може да поставя мини
- Неговите мини са доста различни от тези на старите валчъри.
- Малко след поставяне на мина, тя си избира цел (сграда или единица), която не е мърдала и експлодира.

6. Тор
- Нещо изненадващо, той се строи с SCV.
- Има някакво обсадно оръжие, което прави огромен демидж на сграда или голям обект.
- Чака се дълго, когато оръжието му прегрее и завива трудно, така че не е подходящ за hit-and-run тактика.

7. Кобра
- Бърз, носещ се над земята юнит с два rail gun-a.
- Може да стреля в движение.

8. Обсаден танк

- Графичен ъпгрейд

9. Пехотинец
- Все още има ъпгрейди за обсега и стим пак.
- Има ъпгрейд за 15 кръв и ъпгрейд даващ щит(странно, но двете са отделно в статията).

10. SCV
- Няма нова информация.

Заради проблеми с трафика(на интернета) Misuzu не може да постне за сградите. Накратко е писал, че тераните имат sensor dome и radar dome и ад-он-ите са само два вида, като barracs, factory и starport имат еднакъв и могат да използват общ чрез lift-off.
Ще ъпдейтна ако излезе подробен превод или нова информация.



Аватар
Регистриран на:
16 Фев 2006 17:56
Мнения: 634
Местоположение: Lost
Заглавие:
Публикувано на: 20 Юли 2007 11:56


quote Misuzu :

More infomation about buildling.

http://bloggernews.media.daum.net/news/226974

1. Command center (1st picture)
- It can carry 5 SCV when it rift-off.
- It can be upgrade to Planetary fortress
- PF can fires to an amount of enemy.

2. Tech-center & Reactor (2nd picture, and major change ever in starcraft 2)
- These are new mechanism of add-on building.
- Major production building (aka barrack, factory, starport) uses them.
- Tech-center provides capability of creating high tech unit (Ex. medic in barrack, tank in factory)
- Reactor provides capability of creating 2 units at same time. (Ex. 2 marines in barrack, 2 Vikings in Factory)
- You can not connect both add-on to same building, so you can not train 2 high tech unit at same time (Ex. 2 medic in barrack)

3. Bunker
- Same as original

4. Sensor dome, Radar dome
- Sensor dome is detector building
- Radar dome can senses enemy in large area, even in unexplored battle field.
- But Radar dome is exposed to enemy, so opponent can avoid its sense area while rushing to the base.

5. Supply depot
- As you know, It can submerges into ground in order to make path.

6. Missile Turret
- Same as original.

And about ghost's summoning ability, I think launching a drop pod can be valid translation. But blizzard korea loves broad translation, so I can't assure.



И още нещо. Забележете големината на Thor-а. Просто е животно.
http://www.gamechosun.co.kr/site/data/h ... 00011.html

___________________________________
humanity... it is a thing, that is not meant to last...


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 22 Юли 2007 07:15


battlenet-a na igrata go ochakvam s netyrpenie!


Профил ICQ

Заглавие:
Публикувано на: 22 Юли 2007 11:09


Starcraft 2 в Gamestar 09/2007
Мистериозният репортер, който игра срещу някакъв шведин явно е от екипа на германското списание Gamestar. В новият брой, който трябва да излезе идващата сряда, ще има 12(!) страници посветени на новото отроче на Близ и ще бъдат представени нови юнити подобно на SuperPlay.

Два нови скрийна:
http://img502.imageshack.us/img502/692/76189280al3.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/8110/46683175sl1.jpg

Ето малко детайли от текста:
- В сегашната версия "редичките" за производство са 5 като в оригинала.
- Gateway-ът се ъпгрейдва до Warpgate. Можеш да телепортираш на всеки 30 секунди на пилонна енергия.
- Авторът описва как използва Phase Prism да телепортира 3 тъмни темплара и разбие шведина.
- Когато пича си довел обзървъра и атакувал темпларите, те автоматично се защиили срещу зилотите (като в оригинала ако изрично не си дал да атакуват дадена цел).
- Phase Cannon изчезва ако напуснат обсега на пилоните в енергийната си форма.
- Все още има Forge. Ще се използва за ъпгрейди.
- Stalker, Immortal и Soulhunter(сигурно без него, защото ще го махнат, а тези просто са играли стара версия) се отключват от Cybernetics Core( тук преводача е написал "What's with the twilight council?". Все още никой не ми е обяснил какво е това :@).
- Висшите темплари могат да вцепеняват врагове за 15 секунди и все още имат псионичната буря.
- Високи растения пречат на юнитите да виждат, както могат ги скриват.
- Има неутрални обсерватории, които разкриват част от картата, когато ги завземете.
- Новият Archon все още няма никакви специални способности, просто силна атака и здрав щит(ми че то малко ли е б.р.)
- Browder казва че ще вкарат Shield Batteries ако тестващите играта ги поискат.
- Collosus-a ще струва колкото два Рийвъра.
- Различни рампи, стълби и наклони могат да бъдат блокирани от унищожени скали.
- Star Relic-ите са винаги видими. Когато не се движат правят останалите юнити невидими. Могат да създават халюцинации и имат Detonate, което е син лъч, който за няколко секунди унищожава даден юнит. Единицата трябва да избяга или да унищожи реликвата.
- Мадършип-а струва 400/400 и 10 популация. Двата и ъпгрейда струват 300/300 (Мисля че Time Bomb-a ще е безплатното умение б.р.). Това общо прави 1000/1000, което прави 10 зилота и 5 рийвъра.
- Ще има бързи клавиши за селектиране на сградите.

Някои описания, които се знаят от SuperPlay:
- С Radar Dome можеш да виждаш юнити на минимап-а и през fog of war като червени точки, но не можеш да виждаш какви са юнитите.
- Кобрите могат да атакуват и по въздух.
- Батълкрузърите имат Ямато и новите Area of Effect плазмени торпеда за атака по земя .
- Викингите могат да атакуват по земя и въздух от земята, но имат по малко броня в летящата форма.
- Банши: Бързи и могат да стрелят с лазери по земните единици.
- Рийпърите могат да слагат timebomb на юнити или сгради всеки 30 секунди. Знак се появява и показва къде е бомбата и можеш да я унищожиш преди да експлодира.
- Не е решено дали Planetary Fortress да може да атакува и по въздух
- Тор: Специалната му способност е да прави Artilery strike. Използва четирите си оръдия, за да стреля на големи разстояния. Безпомощен е срещу въздушни атаки и е много бавен. Може да бъде убит с няколко кобри, защото завива мудно.
- Гоуст: В snipermode могат да убиват самотни войници или дребни зерги с един изстрел. Могат да викат marinedrop с 8 маринки (не 6 както се смяташе)
- Близард все още обсъжда дали да вкарат медичките. Dustin Browder: "Медичките са любимци от Brood War. Но ние тестваме дали се вписват в Старкрафт 2 и дали развалят баланса.
- Зергите са още на концепция.
- Героите в сингъл плейър няма да трупат опит, но ще имат по силни способности.

Прогрес според Gamestar: 30%
Протосите са напълно играеми и главното от терана е готово и има няколко терена почти готови. Историята е там и е голяма тайна.

Какво има да се направи: Балансиране, кампания, Батъл-нет, Зерг (за сега има само зерглинги и муталиски), ИИ, звуци, ефекти, текстури, меню и така нататък.

Въпроси и отговори с Дъстин Брадудър:
В: Дъстин, Старкрафт 2 не е много иновативна. Защо се ориентирате толкова към оригинала и по-малко към иновацията?
О: Хей, не бъдете несправедливи. Точно сега работим над иновациите, които не са много готови за объждане - например кампанията или Батъл.нет.

В: Но основата от играта все още си остава същата. Например няма четвърта раса. Защо?
О: Защото вместо това се опитваме да направим още по-различни трите раси, които бяха най-голямата иновация в оригинала. Мислим да подобрим тази сила на играта.

В: И как ще го направите?
О: С новите единици и специални способности. Само си помислете колко нови стратегии предлага Warp-In за протоса. Теренът има по-голяма роля, защото някои юнити могат да изкачват скали без усилие, например Colossus-a.

В: Как решавате кои идеи да останат в играта?
О: Ние не вкарваме произволни идеи, но премисляме дали имат смисъл. След това ги тестваме внимателно и премахаме, което не харесаме.

В: Но с вселената на Уаркрафт Близард имаше повече кураж. Уаркрафт 3 наистина направи огромна стъпка напред и показа героите, които трупат опит. Защо Старкрафт франчайза прави по-малка стъпка?
О: Защото Старкрафт 2 трябва да поддържа усещането на оригинала като първокласен RTS и чудесна основа. Затова няма нужда от големи иновации за да се получи забавляващо продължение.

В: Първият Старкрафт е мания в Корея, дори има телевизии, които предават на живо игри. Страхувате ли се, че ще обърнте гръб на корейците с прекалено необичайно и иновативно продължение?T
О: Това няма нищо общо със страх. И нищо с Корея също, поне не точно с тях. Има милиони фенове по цял свет. Те не искат да им се даде засукано продължение, а игра, която фокусира повече на оригиналната концепция. Но Старкрафт 2 ще бъде повече от прост римейк на първата игра с нови юнити и умения. Ще обновим изжевяването от играта. Феновете най-сетне ще могат да измислят нови тактики.

В: Старкрафт вероятно ще удари рафтовете през 2008...
О: ...Чакайте малко, това не е което казах (бележка: да бе, добър опит :D). Ще пуснем играта когато е напълно готова.

В: Добре. Но когато е пуснете няма ли да бъде технически остаряла? Графиката изглежда доста старичка в момента.
О: Техниците все още обновяват енджина. Например с нови светлинни и сенчести ефекти, по-големи експлозии и по-добри лазери. Затова каквото виждате от скрийншотовете все още не е завършено и скоро няма да бъде. Мисля че всеки играч ще извика: "О, каква красива игра!"

Източници: Blizzforums, Battle.net forums



Аватар
Регистриран на:
21 Юли 2003 12:24
Мнения: 358
Местоположение: Варна, Вл-во Границата м/у циганската махала :)
Заглавие:
Публикувано на: 04 Авг 2007 09:51


http://www.gameriot.com/news/4084/Blizz ... arCraft-2/
8)

___________________________________
"At the end of your road mine begins."


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 04 Авг 2007 17:22


Тоя Тор ще бъде пълната лудница! На мен обаче не ми харесва как са шибнали Кериърите... Защо трябваше да ги махат и да ги заместват с тоя смешен Темпест?

___________________________________
C.A.B.A.L's last words: Our directives must be reassessed...


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2005 19:43
Мнения: 34
Местоположение: Поморие, California
Заглавие:
Публикувано на: 06 Авг 2007 13:07


http://www.youtube.com/watch?v=oI6E9E9U2MU - Кампанията ще рита задници!

___________________________________
We love rohypnol, she got rohypnol, we take rohypnol! JUST FORGET IT ALL!


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие:
Публикувано на: 06 Авг 2007 23:15


Малее бахти кампанията. Все едно RPG играеш. Тоя път Blizz тотално надминаха себе си. Евала! :D

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
11 Апр 2003 07:31
Мнения: 1168
Местоположение: Newcastle
Заглавие:
Публикувано на: 07 Авг 2007 16:06


Въй!

Отначало малко не ми допадна новата идея на Blizzard с брифингите и екстрите около сюжетната линия, щото нещо не е в стила на SC. Обаче след второто гледане на клипчетата направо настръхнах при мисълта колко много ще го играя това :D Само да излезе- взимам отпуск, взимам храна и нещо за пиене, гоня всички от нас и се отдавам на блажено разцъкване :)

Лошото е, че Blizzard-ци ще направят половината земно кълбо социопати с тая игра! :D

___________________________________
flickr flickr.com/photos/georgeoftheearth


Профил ICQ WWW

Аватар
Регистриран на:
16 Фев 2006 17:56
Мнения: 634
Местоположение: Lost
Заглавие:
Публикувано на: 07 Авг 2007 17:05


Undead Dude написа:
Само да излезе- взимам отпуск, взимам храна и нещо за пиене, гоня всички от нас и се отдавам на блажено разцъкване :)

Лошото е, че Blizzard-ци ще направят половината земно кълбо социопати с тая игра! :D


Damn right!

Аз възнамерявам да карам на системи с глюкоза + стол със вградена тоалетна. ;]

___________________________________
humanity... it is a thing, that is not meant to last...


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Сеп 2003 12:14
Мнения: 1302
Местоположение: У гъзъ на Географията
В момента играе: Friendzone Escape 2: Fuck This Shit
Заглавие:
Публикувано на: 07 Авг 2007 18:18


Е тая игра като я докопам, сигурно душевен оргазъм ще изпитам :lol:

___________________________________
Код:
"History is written by the victors."

a.k.a Хикс


Профил Skype WWW

но с големо съ̀рце
Аватар
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847
Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
Заглавие:
Публикувано на: 07 Авг 2007 23:13


Гледах филмчето..мисля да заделя 70 кинта за преордър :shock: Определено си заслужава...


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
23 Окт 2003 23:48
Мнения: 212
Заглавие:
Публикувано на: 08 Авг 2007 01:41


Аве само на мен ли ми направи впечатление че повечето звукове са същите като от СК1? като марините...зградите...дано да ги сменят!!

Тц тц дори и този дето я показва играта е чийтър!!


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2005 19:43
Мнения: 34
Местоположение: Поморие, California
Заглавие:
Публикувано на: 08 Авг 2007 02:18


Sousuke написа:
Гледах филмчето..мисля да заделя 70 кинта за преордър :shock: Определено си заслужава...


Най-малкото заради battle.net ;) Дано да има collector's edition.

___________________________________
We love rohypnol, she got rohypnol, we take rohypnol! JUST FORGET IT ALL!


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие:
Публикувано на: 08 Авг 2007 09:44


Terran Tech-Tree

Protoss Tech-Tree

Reaver-ите засега са махнати. Tempest-a е заменен с добрия стар Carrier.

EDIT: Mothership-a вече не може да прави Black Hole и може да се строи повече от един. :shock:

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
11 Апр 2003 07:31
Мнения: 1168
Местоположение: Newcastle
Заглавие:
Публикувано на: 08 Авг 2007 14:26


Ахаха, дано само не измислят някаква броня на Кериган, че ми е интересно да и видя MSU-тата :D

Лошото е, че заради тоя Dark Obelisk, ръша с дарк темплари отпада, като възможност. Особено с тоя Radar Tower на тераните. Ужас, дарковете май вече ще късат наземни гадове само далеч от базата им :?

___________________________________
flickr flickr.com/photos/georgeoftheearth


Профил ICQ WWW

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8450
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие:
Публикувано на: 08 Авг 2007 14:53


toss ftw.

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com