тва е доста странно... тия военни те оставят като се отдалечиш малко от моста (ако за тях говориш)Krasen написа:те тва сталкер баси майтапа
20 мин играх , може и повече да са но накрая убиха сички в стартовия лагер ;Д
Имах някъква мися ли ко и някви военни ма подгониха и аз се скрих при мойте а те ги избиха вички :Д
сега немога да си мина куестовете
(правете си сейфове :-_)
S.T.A.L.K.E.R.-The Shadow of Chernobyl/Официална тема/
-
долу_админа
- Мнения: 3549
- Регистриран на: 25 Фев 2004 22:48
- В момента играе: Игрътъ
- Местоположение: Within emptiness unobstructed
Google ?Ruiner написа:Cheats anybody?
P.S. http://guides.gamepressure.com/ Междудругото тоя сайт е мн-добър , който не го знае да хвърли по един поглед
-
Алминатора
- Мнения: 881
- Регистриран на: 29 Юли 2006 10:17
- Местоположение: Day by day,kickin' all the way
- Обратна връзка:
Една голяма черна точка...
След като те убият те праща в Мейн Меню?Тия майтапят ли се с мене?Тия руснаци май май не са запознати много с последните тенденции във ФПС жанра.Вие помните ли кога за последно,след като ви утрепаха,играта ви прати веднага в Мейн Меню?Аз май последно играх такава преди 5 години.
И атмосферата-обикновен шутър с нищо незапомнящо се.Де да знам-може би очаквах смесица от DooM 3 и Call of Duty 2,но получих Нийд фор Спийд Карбон.
Много шум за нищо.Ако тая игра не се чакаше от 5 години насам,едва ли щеше да пожъне такъв успех.Ама е на-средно по 2500 пиъра в Арена.
И ето какво стана.
Пускам си аз играта,чакам цели 10 минути докато почне нивото.За пръв път игра ми зарежда толкова дълго,честно.Дори Far Cry с огромните нива и пакети и прочее зареждаше почти веднага.
И си викам-тва ще е нещо адски яко,зареждаше 10 минути,трябва да си заслужава нали?
Да,ама нейсе.Дебелака ми даде задачата и аз за пръв път излезнах и видях какво представлява всичко около Чернобил...Очаквах да видя разни ефекти,изроди,странни явления,а какво видях?Пичове с качулки и автомати Калашников.Напълно еднообразни.За бога дори извънземните в Прей бяха еднобразни,но всяко се държеше по различен начин,имаше нещо,което го правеше уникално.
А нашите качулати бяха като еднояйчни близнаци.
И добре-стигнах до първата битка.Някакви неща стреляха,други викаха и като цяло гледах как някакъв качулат върви назад и ме стреля.Помислих си-тоя е лесен-докато не разбрах още една груба истина.Тоя че беше лесен беше,ама явно качулката му беше подплатена с титаниеви пластинки,а между очите му има 40 милиметрова броня,защото краката му бяха слабото място.Точно така.Краката.Извън всякакви нормални неща,всякакви неписани закони на FPS,краката бяха слабото място на качулатия.И така два изстрела в коляното и пичът беше долу.
След това не продължих играта.От някъде ми се навъдиха двама качулати и ме разстреляха.И аз се върнах в главното меню и всичко започна отначало...
И се отказах.Тъжното е че за да освободя място за това "чудо" на технологията,трябваше да изтрия WoW и GW-нямах място.
Играта може да допадне на други,но лично на мен не ми допадна.ТиЕйчКю се изложиха,след перфектния DC.
Графиката-не мога да я коментирам,защото машината ми е прекалено слаба,но е глупаво да се режат ефектите за по-слаби машини.Оптимизацията на енджина му е майката,скъпи създатели на С.Т.А.Л.К.Е.Р. .
Атмосферата-с нищо не се различава от един обикновен средностатистически тъп шутър.Сериозния Сам притежава атмосфера,Кол оф Дюти притежава атмосфера,че дори и Дуум 3.но тази игра е осакатена откъм тази страна.Напълно саката.Даже ми е жал.
Не знам-може би аз съм очаквал много повече,може би тази игра е страхотна,но лично на мен не ми хареса.Пак ще се повторя-очаквах смесица от DooM 3 и Call of Duty 2-моите любими шутъри-а получих това.
П.П.Много шум за нищо.
След като те убият те праща в Мейн Меню?Тия майтапят ли се с мене?Тия руснаци май май не са запознати много с последните тенденции във ФПС жанра.Вие помните ли кога за последно,след като ви утрепаха,играта ви прати веднага в Мейн Меню?Аз май последно играх такава преди 5 години.
И атмосферата-обикновен шутър с нищо незапомнящо се.Де да знам-може би очаквах смесица от DooM 3 и Call of Duty 2,но получих Нийд фор Спийд Карбон.
Много шум за нищо.Ако тая игра не се чакаше от 5 години насам,едва ли щеше да пожъне такъв успех.Ама е на-средно по 2500 пиъра в Арена.
И ето какво стана.
Пускам си аз играта,чакам цели 10 минути докато почне нивото.За пръв път игра ми зарежда толкова дълго,честно.Дори Far Cry с огромните нива и пакети и прочее зареждаше почти веднага.
И си викам-тва ще е нещо адски яко,зареждаше 10 минути,трябва да си заслужава нали?
Да,ама нейсе.Дебелака ми даде задачата и аз за пръв път излезнах и видях какво представлява всичко около Чернобил...Очаквах да видя разни ефекти,изроди,странни явления,а какво видях?Пичове с качулки и автомати Калашников.Напълно еднообразни.За бога дори извънземните в Прей бяха еднобразни,но всяко се държеше по различен начин,имаше нещо,което го правеше уникално.
А нашите качулати бяха като еднояйчни близнаци.
И добре-стигнах до първата битка.Някакви неща стреляха,други викаха и като цяло гледах как някакъв качулат върви назад и ме стреля.Помислих си-тоя е лесен-докато не разбрах още една груба истина.Тоя че беше лесен беше,ама явно качулката му беше подплатена с титаниеви пластинки,а между очите му има 40 милиметрова броня,защото краката му бяха слабото място.Точно така.Краката.Извън всякакви нормални неща,всякакви неписани закони на FPS,краката бяха слабото място на качулатия.И така два изстрела в коляното и пичът беше долу.
След това не продължих играта.От някъде ми се навъдиха двама качулати и ме разстреляха.И аз се върнах в главното меню и всичко започна отначало...
И се отказах.Тъжното е че за да освободя място за това "чудо" на технологията,трябваше да изтрия WoW и GW-нямах място.
Играта може да допадне на други,но лично на мен не ми допадна.ТиЕйчКю се изложиха,след перфектния DC.
Графиката-не мога да я коментирам,защото машината ми е прекалено слаба,но е глупаво да се режат ефектите за по-слаби машини.Оптимизацията на енджина му е майката,скъпи създатели на С.Т.А.Л.К.Е.Р. .
Атмосферата-с нищо не се различава от един обикновен средностатистически тъп шутър.Сериозния Сам притежава атмосфера,Кол оф Дюти притежава атмосфера,че дори и Дуум 3.но тази игра е осакатена откъм тази страна.Напълно саката.Даже ми е жал.
Не знам-може би аз съм очаквал много повече,може би тази игра е страхотна,но лично на мен не ми хареса.Пак ще се повторя-очаквах смесица от DooM 3 и Call of Duty 2-моите любими шутъри-а получих това.
П.П.Много шум за нищо.
- Omega-x
- Супер Марио или Смърт
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
- Местоположение: Demented Mind
Това за трудността го оставям без коментар лигльовци такива ;Р
Нямам графични бъгове(но трябва да играя на 1вия рендер
, на 2рия засича страшно много, гадна оптимизация, но пък с него играта си изглежда повече от прилично(стелт ти с кой рендер играеш ?)).
За прехвалените аномалии: Вие колко далеч стигнахте, описани са 2(вкл. тази от филма). Да има още 5-6 ще е добре. За атмосферата: Не съм чел книгата(не че някой от вас го е правил де, но все пак), но филма съм го гледал и ако махнем дълбоките философски размисли, атмосферата се получава(добре де, фанатизиран фен на Fallout съм..). Играта не е революция(както и Far Cry ще е боза с яка графика, както и всеки следващ известен и очакван шутър), а просто една добра игра с лоша оптимизация. Много се забави, факт. Ако беше излязла преди 2 години мнението ви щеше да е доста по-различно. За едноячните близнаци на алминатора - тези близнаци ли са/ Т.е с маска и якета, които са еднакви поради липсата на други всички са еднакви.
За сега най-недоволен съм от системата за поражения, ама ще го преживея( и все пак хедшота си е хедшот)
Нямам графични бъгове(но трябва да играя на 1вия рендер
За прехвалените аномалии: Вие колко далеч стигнахте, описани са 2(вкл. тази от филма). Да има още 5-6 ще е добре. За атмосферата: Не съм чел книгата(не че някой от вас го е правил де, но все пак), но филма съм го гледал и ако махнем дълбоките философски размисли, атмосферата се получава(добре де, фанатизиран фен на Fallout съм..). Играта не е революция(както и Far Cry ще е боза с яка графика, както и всеки следващ известен и очакван шутър), а просто една добра игра с лоша оптимизация. Много се забави, факт. Ако беше излязла преди 2 години мнението ви щеше да е доста по-различно. За едноячните близнаци на алминатора - тези близнаци ли са/ Т.е с маска и якета, които са еднакви поради липсата на други всички са еднакви.
За сега най-недоволен съм от системата за поражения, ама ще го преживея( и все пак хедшота си е хедшот)
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Taytay.
-
Culture Nineteen
- Мнения: 349
- Регистриран на: 16 Мар 2003 19:50
Трябва да си призная - грабна ме.
Уви графиката, че е грозна - грозна е, с това се премирих в бетата. Атмосферата не лови много(допреди малко си мислех, че въобще не лови, но след като попаднеш посреднощ на поле в грамотевична буря си сменяш мнението(атмосферата е страхотна в този момент, както и ефектите)). Геймплея - май от Ш.У.Б.Е. не са го сменяли, но това не е голям проблем. Гадовете - хараби, една игра да ги направят като хората, но да си призная след като им хванах цаката ми станаха някак леснички(пистолета е вашият приятел, пушката - техният враг). Сейвам често(параноя от едно време) и преждевременните умирания не са ми проблем.
Липсата на бързо пътуване е дразнеща, гадно е да трябва да бъхтиш толкова много път, но пък и с това бягане се изстрелваш доста добре, предполагам можеш да стигнеш от единият край на картата до другият за двайсет минути.
Зоната малко ме разочерова. Предполагах, че ще е малко по-пуста, малко по-мъртва, а не тревясала околност. Аномалийте също не ме очероват, прекалено много и прекалено забележими, ако играя играта без едно око и една ръка само с работещ W ключ пак няма да ги нацеля.
Куестовете са малко клиширани - трепи там - трепи тук, намери това - спаси онова, нищо ново под слънцето. Някои места са нетолкова добре направени( в момента съм в коридор в които свирят сирени, доста клиширано), а други нетолкова зле(градът в началото ми харесва).
Като цяло приемам играта с всичките и плюсове и минуси, интересна е, поне нещо, което да ми грабне вниманието за момента(може и за по-късно, ако не зарежа С&С след мисйите(Срин имат чета убивири)), става за убиване на време.
Уви графиката, че е грозна - грозна е, с това се премирих в бетата. Атмосферата не лови много(допреди малко си мислех, че въобще не лови, но след като попаднеш посреднощ на поле в грамотевична буря си сменяш мнението(атмосферата е страхотна в този момент, както и ефектите)). Геймплея - май от Ш.У.Б.Е. не са го сменяли, но това не е голям проблем. Гадовете - хараби, една игра да ги направят като хората, но да си призная след като им хванах цаката ми станаха някак леснички(пистолета е вашият приятел, пушката - техният враг). Сейвам често(параноя от едно време) и преждевременните умирания не са ми проблем.
Липсата на бързо пътуване е дразнеща, гадно е да трябва да бъхтиш толкова много път, но пък и с това бягане се изстрелваш доста добре, предполагам можеш да стигнеш от единият край на картата до другият за двайсет минути.
Зоната малко ме разочерова. Предполагах, че ще е малко по-пуста, малко по-мъртва, а не тревясала околност. Аномалийте също не ме очероват, прекалено много и прекалено забележими, ако играя играта без едно око и една ръка само с работещ W ключ пак няма да ги нацеля.
Куестовете са малко клиширани - трепи там - трепи тук, намери това - спаси онова, нищо ново под слънцето. Някои места са нетолкова добре направени( в момента съм в коридор в които свирят сирени, доста клиширано), а други нетолкова зле(градът в началото ми харесва).
Като цяло приемам играта с всичките и плюсове и минуси, интересна е, поне нещо, което да ми грабне вниманието за момента(може и за по-късно, ако не зарежа С&С след мисйите(Срин имат чета убивири)), става за убиване на време.
След като поиграх още малко, за съжаление, първоначалния ми ентусиазъм че играя нещо подобно на РПГ/ФПС изчезна. Най много се изнервих за разкраването за тия куестове. Тва да не е WoW бе деба :/ С тая разлика че тука надали ако събера 1 000 000 рубли или там квито са , ше си купя кон (кола)
Също така малко ми се вижда странна самата игра. Отивам в един camp кадето гъмжи от мой. След 10 секунди идват военни и става меле (което продължава доста дълго, нищо че военните са 2ма) след което мойте явно побеждават.. И след 10 секунди пак същото. втф !? Това за пореден път ме подсети за WoW (вечната битка пред портала в Аутленд
) Друго.. Тия кучета са странни бе ! защо на секи 5 метра има глутница от по 10 кучета и защо ми трябва един пълнител на всяко ????
Друго нещо което ме отказа от играта за момента -> отидох на някво място кадето някви военни си говореха и се канеха да убият някъв пич. аз буквално отидох до тях без да усетят нищо при което оня пич се развика и почна да ме сочи и настана някакъв хаос. около 10 секунди военните се чудят кво да правят - да те стрелят ли или не .. Като цяло и АИ-то не ми хареса.. доста са тъпички противниците
Като цяло това което играта успя да направи е да пробуди желанието да си кача УоУ отново и да се дистанцирам от света за още известно време
Но понеже съм пич няма д аго направя (: (аз в тоя пост говорих повече за уоу от колкото за сталкер ама няма значение
)
Та оставете сталкера и идвайте да играем Куейк 3
Също така малко ми се вижда странна самата игра. Отивам в един camp кадето гъмжи от мой. След 10 секунди идват военни и става меле (което продължава доста дълго, нищо че военните са 2ма) след което мойте явно побеждават.. И след 10 секунди пак същото. втф !? Това за пореден път ме подсети за WoW (вечната битка пред портала в Аутленд
Друго нещо което ме отказа от играта за момента -> отидох на някво място кадето някви военни си говореха и се канеха да убият някъв пич. аз буквално отидох до тях без да усетят нищо при което оня пич се развика и почна да ме сочи и настана някакъв хаос. около 10 секунди военните се чудят кво да правят - да те стрелят ли или не .. Като цяло и АИ-то не ми хареса.. доста са тъпички противниците
Като цяло това което играта успя да направи е да пробуди желанието да си кача УоУ отново и да се дистанцирам от света за още известно време
Та оставете сталкера и идвайте да играем Куейк 3
Има едно прoстичко правило:
"Не може да измислиш концепцията на дадена игра... и да я издадеш след 5 години без да променяш абсолютно нищо, защото конкуренциатя не спи и ще те смаже като хлебарка!"
Драгите братушки явно не го знаят това и се надяват на продажби основно в Русия и на тръпнещите в очакване (вече толкова време) измамени фенове.Ебаси, дори супер циклещия DooM 3 с плоския си сюжет ми хареса повече!
Лична оценка 6/10
Better luck next time!
"Не може да измислиш концепцията на дадена игра... и да я издадеш след 5 години без да променяш абсолютно нищо, защото конкуренциатя не спи и ще те смаже като хлебарка!"
Драгите братушки явно не го знаят това и се надяват на продажби основно в Русия и на тръпнещите в очакване (вече толкова време) измамени фенове.Ебаси, дори супер циклещия DooM 3 с плоския си сюжет ми хареса повече!
Лична оценка 6/10
Better luck next time!
You can't kill me.
I'm already dead to this world.
I'm already dead to this world.
-
Алминатора
- Мнения: 881
- Регистриран на: 29 Юли 2006 10:17
- Местоположение: Day by day,kickin' all the way
- Обратна връзка:
Боза пълна играх я при един приятел (2 часа) щото не ми тръгва на компа ,който титанично пое на медиум фиър и прей,а е вече на 2 години и само с един ъп сложих му още 512мб рамчица...а да не забравя redfad you're a FAG!!! 
Аз моята душа... май си я оставих в хладилника
а.к.а State of mind
a.k.a Jamaican Herbman
а.к.а State of mind
a.k.a Jamaican Herbman
- White Emperor
- Мнения: 517
- Регистриран на: 10 Дек 2004 17:51
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
