Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие: РПГ-игра и разработка
Публикувано на: 02 Яну 2005 12:08


Идеята ми е да напиша основните правила,аз и още няколко човека да се срещнем в мирката,да започнем да играем,а междувременно да допълваме правилата като записваме историята на приклучението и новостите в правилата в тази тема. Ето основните правила:
Всеки герой има раса и клас.Расите са:човек,джудже,елф,гном,демон,вампир.Класовете зависят от расата:
За човек:войн,елементалелен маг
За джедже:минйор,изследовател(на местности)
За елф:рейнджър,върховен маг
За гном:крадец,изследоватол("лабораторен")
За демон:варварин на ада,тъмен маг
За вампир:кръвопиец,некромансер
__________________________________________________________________________________________
Героите имат следните показатели:слиа,ловкост,магическо умение,издръжливост.Към стартовите показатели на класа(по-долу)се прибавят по 20 точки по избор и по 1 зар на всеки показател.
Стартови показатели на класовете:
На войн:сила 10 ловкост 5 магическо умение 1 издръжливост 9
На елементален маг:сила 2 ловкост 2 магическо умение 15 издръжливост 6
На минйор:сила 10 ловкост 3 магическо умение 2 издръжливост 10
На изследовател(на месности):сила 8 ловкост 5 магическо умение 5 издръжливост 7
На рейнджър:сила 5 ловкост 8 магическо умение 5 издръжливост 7
На върховен маг:сила 1 ловкост 1 магическо умение 20 издръжливост 3
На крадец:сила 2 ловкост 15 магическо умение 2 издръжливост 6
На изследовател("лабораторен"):сила 1 ловкост 10 магическо умение 10 издръжливост 4
На вараварин на ада:сила 15 ловкост 1 магическо умение 1 издръжливост 8
На тъмен маг:сила 5 ловкост 1 магическо умение 10 издръжливост 9
На кръвопиец:сила 10 ловкост 6 магическо умение 1 издръжливост 8
На некромансер:сила 5 ловкост 5 магическо умение 10 издръжливост 5

По-късно ще напиша бойна система.

___________________________________
Гордан Фрийман е безсмъртен.

Приятел


Профил

Аватар
Регистриран на:
23 Авг 2004 17:59
Мнения: 603
Местоположение: Kingdom of Heaven; Метростанция "Интерпред"
В момента играе: На борсата!
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 12:49


Пиши ме в сметките, "Върховен маг" ми стои чудесно...За останалото - в мирк...

___________________________________
Tip: Never surrender

:OMGOMG:


Профил ICQ WWW

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 19:13


Утре постна умения,магии,предмети и примерен дневник за игра.Мойе да успея да направя и противниците дори :)

___________________________________
Гордан Фрийман е безсмъртен.

Приятел


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 20:05


и ти ли заряза доброто наше рпг джони? Щото като гледам това няма много общо с ония проект.

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 20:46


HELLwINd написа:
и ти ли заряза доброто наше рпг джони? Щото като гледам това няма много общо с ония проект.


Това е много хубав начин да натрупаме опит!!!
Затова предлагам всички да се включим.Въпреки, че не основната ни идея нека участваме като играчи или дори помогнем.Това е шанс нека го грабнеч!


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 21:18


HELLwINd написа:
и ти ли заряза доброто наше рпг джони? Щото като гледам това няма много общо с ония проект.

Не съм го зарязал,но толкова затъна,че няма накъде.Но сега,щом темата се "завърна"отново(не че съм спирал) очавствам.

___________________________________
Гордан Фрийман е безсмъртен.

Приятел


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 21:37


Ето бойната система(доста зле измислена май) и дневника:
БОЙНА СИСТЕМА:
Атака=ловкост+сила+3 зара+атака на оръжията
Защита=ловкост+сила+издръжливост+(защита на екипировката:10)
Поражение=сила+(ловкост:3)+1 зар+поражение на оръжията
Живот=издръжливостХ5
мана=магическо умениеХ5
Ако атаката на атакуващия е повече от защитата на защитаващия се,то атаката е успешна и поражението на атакуващия се вади от живота на защитаващия се.
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
ДНЕВНИК НА ГЕРОЯ
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
име: раса:
клас: пол:
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
опит:
опит за следващо ниво:
ниво:
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
сила: магическо умение:
ловкост: издръжливост:
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
живот:
мана:
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
Умения Імагии
І
І
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
ИМУЩЕСТВЕН ДНЕВНИК
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
Медни монети
бронзови монети
сребърници
жълтици
ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
оръжия:

ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
Щитове:

ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
Брони

ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
други предмети:


ІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІІ

___________________________________
Гордан Фрийман е безсмъртен.

Приятел


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 22:12


Изглежда добре.Прилича на книга-игра :roll: Надявам се героите да са равносилни,защото някакси върховен маг(или там как беше)звучи доста по-върховно от миньор.Нали?Мисля да се включа....



Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 22:15


Ето скилове:
УМЕНИЯ:
1.Общи
1.1.Основни
1.1.1.Лекуване-превръзване на рани;лекуване на изгаряния,премръзвания.
1.1.2.Катерене-по въжета,дървета,скали.
1.1.3.Езда-яздене на и бой от ездитно животно.
1.2.Бойни
1.2.1.Двойно боравене-използване на две оръжия едновременно.Атакува и с двете поотделно на ход.
1.2.2.двойна атака-атака и с двете оръжия едновременно.
1.2.3.Контраатака-гетоя трябва да се бие с две оръжия или оръжие и щтит.По време на блок,защитата на едното оръжие не се взема предвид,но ако блока е успешен поражението на неизползваното оръжие се нанася на атакуващият.
2.Класови
2.1.на войн и варварин на ада:
2.1.1.Серия-героя удря по двойно-повече пъти на ход.
2.1.2.Удар с щит-Героя ползва щита като оръжие с атаака и поражение 3 и защита-познайте колко
2.1.3.Берсерк-веднъж като героя атакува прави двойно поражение,но веднага след това за 1 блок защитата му намалява двойно.
2.2.На елемтален,върховен и тъмен маг:
2.2.1.възстановяване на мана:възстановява по 10 мана на ден.
2.3.На миньор:
2.3.1.”джуджешки” бонуси-увеличава с по 2 всички показатели на героя при всеки от следните случаи:
-героя е на тъмно
-героя е в мина/тунел/подземие/пещера
2.3.2.Виждане на тъмно-но комент
2.3.3.Откриване на злата при наличие на кирка,на всеки 10 часа прекарани в копане в мини,героя получава злато на стойност Х жълтици(броя зависи от разказвача)
2.4.На изследовател(на местности):
2.4.1.”джуджешки” бонуси-като на миньор
2.4.2.Виждане на тъмно-но комент
2.4.3.ориентиране-ориентиране в почти всякакви условия
2.5.На рейнджър:
2.5.1. ориентиране-като на изследовател(на местности)
2.5.2.акробатика-но комент
2.6.На крадец:
2.6.1.акробатика-но комент
2.6.2.джебчийство-отмъкване на предмети от магазин,преджобване.
2.6.3.ключалки/капани:отключване на ключалки с помощта на шперц;откриване,обезвреждане и залагане на капани
2.7.На изследовател
2.7.1.ключалки/капани-като на крадец
2.7.2.”граната”-създава “граната” ,която директно нанася 15 поражение на 1 създание. За да се направи бомбата са необходими:барут,кожа,фитил.
2.8.На кръвопиец и некромансер:
2.8.1.вампирство-получаване на по 10 точки кам всеки показател през нощта.Губи се по 1 точка живот за всяка минута,прекарана на слънчева светлина.
2.8.2.Кърваво възстановяване-при всеки литър кръв,който вампа пие си възстановява по 10 точки живот.
2.8.3.зъби-вампира използва зъбите си като оръжие с атака и поражение по 10.Като атакува пие 200 милилитра кръв(възстановява по 2 точки живот).
П.С.вече сме 4ма с Диаболик

___________________________________
Гордан Фрийман е безсмъртен.

Приятел


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 22:19


albaneto написа:
Изглежда добре.Прилича на книга-игра :roll: Надявам се героите да са равносилни,защото някакси върховен маг(или там как беше)звучи доста по-върховно от миньор.Нали?Мисля да се включа....

Върховен маг наистина звучи "върховно",но всъщност не е.Има същите по сила възможности като миньора (поне се старая да стане така).

___________________________________
Гордан Фрийман е безсмъртен.

Приятел


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 22:20


ок ще взема някакво бегло участие. Почнете вие аз ще се включа когато сметна за редно.
И малко критика, може би необоснована:
Тия миньори никак не ми харесват... Вместо тях трянбваше да включиш личове например. А и всеичко е мННООГГо сухо. Вкарай малко обеснения. Някой конкретни особености важещи само за това рпг. Сега всичко е много сухарско и нама нищо което да те запали. Да прпвокира интереса ти и т.н. Напиши нещо повече за расите, дай малко инфо за това онова и нещата ще изглеждат далеч по-добре. Или поне аз така смятам

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 22:27


Johny написа:
Ето скилове:
УМЕНИЯ:
1.Общи
1.1.Основни
1.1.1.Лекуване-превръзване на рани;лекуване на изгаряния,премръзвания.
1.1.2.Катерене-по въжета,дървета,скали.
1.1.3.Езда-яздене на и бой от ездитно животно.
1.2.Бойни
1.2.1.Двойно боравене-използване на две оръжия едновременно.Атакува и с двете поотделно на ход.
1.2.2.двойна атака-атака и с двете оръжия едновременно.
1.2.3.Контраатака-гетоя трябва да се бие с две оръжия или оръжие и щтит.По време на блок,защитата на едното оръжие не се взема предвид,но ако блока е успешен поражението на неизползваното оръжие се нанася на атакуващият.
2.Класови
2.1.на войн и варварин на ада:
2.1.1.Серия-героя удря по двойно-повече пъти на ход.
2.1.2.Удар с щит-Героя ползва щита като оръжие с атаака и поражение 3 и защита-познайте колко
2.1.3.Берсерк-веднъж като героя атакува прави двойно поражение,но веднага след това за 1 блок защитата му намалява двойно.
2.2.На елемтален,върховен и тъмен маг:
2.2.1.възстановяване на мана:възстановява по 10 мана на ден.
2.3.На миньор:
2.3.1.”джуджешки” бонуси-увеличава с по 2 всички показатели на героя при всеки от следните случаи:
-героя е на тъмно
-героя е в мина/тунел/подземие/пещера
2.3.2.Виждане на тъмно-но комент
2.3.3.Откриване на злата при наличие на кирка,на всеки 10 часа прекарани в копане в мини,героя получава злато на стойност Х жълтици(броя зависи от разказвача)
2.4.На изследовател(на местности):
2.4.1.”джуджешки” бонуси-като на миньор
2.4.2.Виждане на тъмно-но комент
2.4.3.ориентиране-ориентиране в почти всякакви условия
2.5.На рейнджър:
2.5.1. ориентиране-като на изследовател(на местности)
2.5.2.акробатика-но комент
2.6.На крадец:
2.6.1.акробатика-но комент
2.6.2.джебчийство-отмъкване на предмети от магазин,преджобване.
2.6.3.ключалки/капани:отключване на ключалки с помощта на шперц;откриване,обезвреждане и залагане на капани
2.7.На изследовател
2.7.1.ключалки/капани-като на крадец
2.7.2.”граната”-създава “граната” ,която директно нанася 15 поражение на 1 създание. За да се направи бомбата са необходими:барут,кожа,фитил.
2.8.На кръвопиец и некромансер:
2.8.1.вампирство-получаване на по 10 точки кам всеки показател през нощта.Губи се по 1 точка живот за всяка минута,прекарана на слънчева светлина.
2.8.2.Кърваво възстановяване-при всеки литър кръв,който вампа пие си възстановява по 10 точки живот.
2.8.3.зъби-вампира използва зъбите си като оръжие с атака и поражение по 10.Като атакува пие 200 милилитра кръв(възстановява по 2 точки живот).
П.С.вече сме 4ма с Диаболик

Ох много е сложно.
"И той прави контраатака докато онзи хвърля граната ,а ония прави серия и убива четвърти опитващ се да заложи капан.Да, хубаво е да има разнообразие , но всичко това се пише ,а не се игра на компютър....ако схващаш какво имам предвид.



Аватар
Регистриран на:
03 Ное 2004 14:32
Мнения: 116
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 22:27


HELLwINd написа:
ок ще взема някакво бегло участие. Почнете вие аз ще се включа когато сметна за редно.
И малко критика, може би необоснована:
Тия миньори никак не ми харесват... Вместо тях трянбваше да включиш личове например. А и всеичко е мННООГГо сухо. Вкарай малко обеснения. Някой конкретни особености важещи само за това рпг. Сега всичко е много сухарско и нама нищо което да те запали. Да прпвокира интереса ти и т.н. Напиши нещо повече за расите, дай малко инфо за това онова и нещата ще изглеждат далеч по-добре. Или поне аз така смятам

Хей,не бързай толкова!едва дне започнах с това РПГ,не мога да направя всичко.
П.С. ти добави инфо за личове-като раса или клас,не знам.

___________________________________
Гордан Фрийман е безсмъртен.

Приятел


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 23:13


раса:Личовете са едно от най-уважаваните и вдъхващи респект същсетва в това рпг :) . Отдавна мъртви, блсетящи магьосници и войни. Мащини за убиване, маини за създаване на живот. родени са да властват. За жалост много малко от многот зомбитата и скелети имат щастието да притежават разума и силата на един лич. щастието да бъдат личове.
класове:
Личове
Личове бойци
Личове магьосници

Личове:
Личовете са отлични магьосници и силни войни. Те могат да вдъхват живот на съществата, който лично са убили. Вдигат зомбита които пряко им се подчиняват посередством умствен контрол. Бойната им техника е доста завидна издръжливостта също е едно от основните им качества. Най-балаансирания и рзпространен клас сред тази раса. Но не всички са върховни бойци или невиждани магьосници. Някой са обикновенни скитащи се из горите и полята нещастници който ядат мърша и гният в нищета. Някой са граждани, владеят по-добре магията и с това са полезни за увеличаването на много ниската популация на този род-личовете. Други пък постъпват като попълнения в армията и защитават града си. Повечето живеят като робо владелци(робие са зомбита и скелети) в градове или малки имания. На някой места дори има демокрация. Личовете който не са отлъчено от общестовото и намяат проблем с законите и традицийте се радват на щастлива вечност и спокойно безсмътие.

Личове бойци:
Създадени специялно за да подържат сигурността. Всеки лич създаден за война е част от армията на имението си или е наемник на накой сир. Личовете войни не израстват. Намат майка и баща. Създадени са за да бъдат като машини. Живеят като такива и се бият като такива. Гръбнакът на всяка такава армия на тази раса е изградена от такива чудеса на войнството. Безспорно един от най добрите бойци на земята.

Личове магьосници: Магове и некромани. Обикновенно имат голяма лична свита от добре подържани чрез магия зомбита. Всъщнсот тези зомбита са далеч от такова определение ако съдим по външния им вид. Магьосниците владеят множество заклинания. Най-разпространениете умения на този лклас са-теликинеза(манипулиране на предмети), влияние(умствен контрол над противника) и подсилване(изтощителна магия която увеличава за малко физическите показатели на магьосника).


Мисля е така е по-добре. Малко съм се олял(в смисъл че са доста силни) ,но едва ли някой ще си избере слаб герой а и от другите раси също може да се скълъпи силен персонаж. Ако говориме за личовете като раса не трябва да г наричаме господари. Създаването на лич е нещо мноог трудно и за това броя на тези същества е много ограничен. А техните слуги-скелети и по-малко зомбита са лесна плячка дори за средностатистически войн.


така е по-добре а :wink: ?

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 23:24


А може и още да помогна, но махни тия смешни миньори. Много ме дразнят. Всъщност не ги махай. Просто не ги слагай като персонаж който може да се избира. Защото повярвй ми никой няма да сеи избере да е джуже живеещо в планина спящо с кирка под възглавницата и приятелче на Снежанка. А и е мешно някой такъв пич да утерепе някой лич примерно, или да халоса някой вампир с кирката. Ама не ти казвам да ги изрежеш напълно. По-добре, най-добре ще е да г направиш неутрална раса. Ще опишме само расите който могат да се избират, а от неутралните ще напишеме най-значимите. Все пак не можем да ограничиме играещия със 10 или 20 раси. В симъл джуджетата са нетрални. Но мога да ги нападна, или да се съюзя с тях... е такива работи имам в предвид.

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 23:35


HELLwINd написа:
А може и още да помогна, но махни тия смешни миньори. Много ме дразнят. Всъщност не ги махай. Просто не ги слагай като персонаж който може да се избира. Защото повярвй ми никой няма да сеи избере да е джуже живеещо в планина спящо с кирка под възглавницата и приятелче на Снежанка. А и е мешно някой такъв пич да утерепе някой лич примерно, или да халоса някой вампир с кирката. Ама не ти казвам да ги изрежеш напълно. По-добре, най-добре ще е да г направиш неутрална раса. Ще опишме само расите който могат да се избират, а от неутралните ще напишеме най-значимите. Все пак не можем да ограничиме играещия със 10 или 20 раси. В симъл джуджетата са нетрални. Но мога да ги нападна, или да се съюзя с тях... е такива работи имам в предвид.

Ааааааааа не Адски вятър аз исках да съм джудже-миньор!!!!Кат прасна по главата некой лич или трол!!!!Плюс тва имам спец.умение-мога да си напълна кръвта като отида при Снежанка и тя ми врътне една френска любов! :lol:



Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 02 Яну 2005 23:40


albaneto написа:
HELLwINd написа:
А може и още да помогна, но махни тия смешни миньори. Много ме дразнят. Всъщност не ги махай. Просто не ги слагай като персонаж който може да се избира. Защото повярвй ми никой няма да сеи избере да е джуже живеещо в планина спящо с кирка под възглавницата и приятелче на Снежанка. А и е мешно някой такъв пич да утерепе някой лич примерно, или да халоса някой вампир с кирката. Ама не ти казвам да ги изрежеш напълно. По-добре, най-добре ще е да г направиш неутрална раса. Ще опишме само расите който могат да се избират, а от неутралните ще напишеме най-значимите. Все пак не можем да ограничиме играещия със 10 или 20 раси. В симъл джуджетата са нетрални. Но мога да ги нападна, или да се съюзя с тях... е такива работи имам в предвид.

Ааааааааа не Адски вятър аз исках да съм джудже-миньор!!!!Кат прасна по главата некой лич или трол!!!!Плюс тва имам спец.умение-мога да си напълна кръвта като отида при Снежанка и тя ми врътне една френска любов! :lol:

Мисля че иронията в моя пост беше достатъчна и сериозността на темата не заслужава постове като този. Е хубави и забани думи каза а и не искам да звуча като татко ти, но така праиМ Я!!! :evil: :x :D :D .
Сега за наказание гледай от моя пост и направи описание на някоя от расите който е изброил Джони.
п.с. Джони вмъкни статистиките и разпределението на качествата на личовете в графата. Не искам да ти се мешам аи ти си прецени. И знай че Албането не е сериозне в исканието си да бъде джудже така че remove!!!

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Заглавие:
Публикувано на: 03 Яну 2005 00:14


Раса:Елфи
Един от най-древните народи на Земята.Не са в особено добри отношения с джуджетата,въпреки многобройните битки ,в които са заставали рамо до рамо.Тих и миролюбив народ обитаващ Обятните гори на север,близо до Свирепата планина ,в която се намират Древните ковачници на джуджетата.
Елф рейнджър:Войн чието снаражение се състои от Лък с 20 стрели,2 кинжала напоени със смъртоносна отрова извлечена от дървета срещащи се само в Обятните гори и малка кама скрита в дясния ботуш.
Изключително бърз,ловък и гъвкав герой.Битката води ли се в гора те биват неуловими.Отлично разчитат следи.Могат да разбират какво стенат дърветата ,но не и да общуват с тях.Лесно могат да построят лодка ,с която да прекосят почти всяка река.Хранещи се само с растения поради ,което трудно възвръщат Жизнените Си Точки.Никой не знае как се раждат тези елфи.Просто се появяват в някое елфическо село рано сутрин след падането на росата.Самите Елфи рейнджъри забравят всичко след влизането си в селото.Говори се ,че младите фиданки се трансформират в такива елфи.
Елфи-лечители:Чрез древни заклинания могат да се лекуват или да лекуват приятелска единица.Владеят и други магии като невидимост(за определено време) и съживяване на дървета(също за определено време и само едно дърво)Също така могат да строят лековити кладенци.Слаби войни.
Върховен маг:Може да говори с дървета и животни.Всички животни му се подчиняват.Може да съживи 3 дървета едновременно.От всеки загинал елф може да издигне дърво.Атакуващите му способности са изключително ниски.За сметка на това винаги е придружаван от 2 рейнджъра и един лечител.Има много малко Жизнени точки.Може да издигне малка горичка ,в която той бива неоткриваем.
Не е кой знае какво нооо ми се спи



Аватар
Регистриран на:
27 Юли 2004 16:06
Мнения: 594
Местоположение: Santorini
Заглавие:
Публикувано на: 03 Яну 2005 00:53


Найстина не е кой зне какво но е добро. Не ми хареса че си го написъл като за няко стратегия. И това: всеки елф има в бутуша си кама... е малко бозаво. Но нищо, старай се и ще ставаш все по-добър.
А тъй като аз не мога да остана наравно с тебе ще се опитам да направя още някоя раса за да съм едноличния лидер-номер едно.

Хора

Не искам да ограничавам свободата ви иате достатъчна представа за тази раса. Интересна особеност в това рпг са магьосниците. Всяко село има шаман, ходжа, влъхвала или някакъв друг мъдрец, магьосник. Този клас владее нкой заклинания. Има някой посредствени магьосници, дори някой шарлатани. Но истинските носители на силата-елементарните магове са нещо найстина могъщо. Те владеят природните елементи вода, въздух, огън. Също така имат много добри познания към отровите, също така помагат на приятелите с различни изцерителни заклинания. някой са специялизирани в дадена свера например само огън, и са задълбали много навътре. Други имат балансирани качества. Огнения маг в живеещ в покрайнините на град Сиеда (днешна Гърция) например, може да образува мощни огнение струи. Да напътва огъня, да го манипулира. Лично съм виждал как от ръцете му излизат пламъци който бързо се превръщаха в люти огнени езици. Когато веднъж този стар магьосник беше нападнат от глутница върколаци той образува около себе си голяма огнена стена която го предпази от набезите на хищниците. Тогава видях малко зора и нямаше река наблизо където да измия меча си.
Войните са нещо съвсем познато ви. Различни култури, различни бойни техники....

Сега нека поговорим малко за хората. Данните който ще ви споделя са към днешна дата и не претендират за абсолютна точност, но все пак са достатъчно информативни и надявам се ще са ви от полза. Та хората са най-силната раса на земята. След многохилядослетни войни те са успели да ликвидират или почти да ликвидират другите раси и сега са господари на света. Или поне така изглежда. Днес има само няколко лича в целия свят, които понякога посещават накое гробище и правят там свойто любимо занимание, но напоседък все по-рядко рискуват. Джуджетата са отдаввана забравен род и ако не беше приятеля ми Хралд трудно бих се сетил за тази раса. Няма ги вече наколко десетки хилядоослетия. С елфите нещата стоят по същия начин. Гномите същсетвуват само в легендите също... От демоните има няколко стотици екземпляра който все по-рядко напомнят за съществуването си. Друг е въпроса с вампирите и варварите. Те са единствената раса съумяла да се приспособи в могъщестовто на хората. Сега дори повечето вампири се чувстват като вълци сред овце в модерното общество. Това разбира се се дължи на прекаленото спокойствие на хората и това че те дори не подозират за съществуването на тайни мрежи и множество класнове вампири. За повече подробности четете Вампирите: последни нощи. Или нещо свързано с "Маскарада".
И успешен лов!!!

___________________________________
http://www.dynsolgb.com http://www.metalnivrati.bg


Профил WWW

Заглавие:
Публикувано на: 03 Яну 2005 01:39


Стига с това джудже миныр бе!
Кой ще играе такова......никой!
Незнам себе уважаваща се игра с джудже-миныр!
За въвпира е супер идея!


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com