Ето какви ще са предполагаемите промени в 1.13:
ORC
- Troll Batrider Regular Attack AND Unstable COncotion's SPLASH damages buffed. Unstable Concotion's Initial damage is very significantly nerfed.
- Statis trap AoE reduces to 80% of 1.12 levels
- Spirit link damage can no longer kill a unit. It reduces it to one hit point and dispels it.
- level 1 wolves move slower, level 3 wolves get more hit points.
UNDEAD
- Web Upgrade cost is doubled.
- Possess, It now has a channel effect and takes some seconds to take effect. During that time the target is completely invulnerable, but the banshee is extremely vulnerable taking extra damage from attacks. A stun or kill of the Banshee ruins the spell. Range has been close to doubled.
- Anti Magic Shell now absorbs up to a set amout of magical damage. Secondary effects that do not effect hitpoints are not effected by anti magic shell. The mana cost has been changed to try to balance this.
- Statues have a change to spirit touch. It restores less mana per casting.
NIGHT ELVES
- Eating trees takes longer but heals much more
- DoC caster upgrade times are slashed.
- Shadow Strike's Damage Over Time, down by a third.
- wisp detonation is about halved.
- Dryad gets a very small damage boost
- Vemon Orbs get cheaper.
- Staff of Preservation changes, cost reduced, but only affected owned units now, not allied units.
HUMANS
- Scout towers get their hitpoints dramatically reduced.
- Flying machines get a slight hitpoint buff
- Blizzard is damaged capped.
- Miltia only create at the original Town hall (BUT upgraded expansion Keeps/Castles can make Militia)
- Storm Bolt no longer stuns longer with higher skill levels.
- Banish, Mana cost is now constant on level of spell. Cooldowns change based on level (5/3/1) and durations only go up a little bit by level.
- Holy light mana cost reduced by 10.
- Little nerf to range on siphon mana
- Fire Orbs get cheaper.
NEUTRAL HEROES
Beastmaster
- Hawk hitpoints reduced to 450 at lvl 2 and 650 at lvl 3.
- Hero Starting strength & armor lowered
Pit Lord
- Gets a much smaller footprint so that he is easier to move around.
- Cleave spash radius increased.
Panda
- Breath of Fire and Drunken Haze both reduced mana costs to 70.
Naga Sea Witch
- Sea Witch gets slower movement and frost arrows cost more mana
Dark Ranger
- Black Arrow no longer has a cooldown on level 1, but the damage of the minion raised is reduced.
OTHERS
- Email binding of an account like D2, 1.10
- Some modifications to how orcs and humans mine gold in an effort to make sure that five workers is optimal for a townhall placed as close as possible to the mine.
- Some of the AoE spells have damage cap, as to number of Targets effected. Rain of Fire & Blizzard (Five PER WAVE) and Shockwave (TWELVE IN ALL).
- Dragonspawn Meddlers are nerfed a bit
- Creep bloodlust costs 50% more mana to cast
ITEMS
- Potions of replishment cost get hacked in half or better.
- Healing Wards as bought or dropped ITEMS, have only 2 Wards
- Ankh of Reincarnation is a Level 4 drop
MAPS
- Twisted meadows: they made some AA creeps on the island and they added some trees behind one of the start locations to prevent building a Tree of Ages behind the gold mine. Changed a charged item to permanent item.
- Stranglethorn Vale: Easier creeps.
А сега и малко коментари....
ОРК
-Намаляването на самоубийствения демидж на батрайдърите не е добра идея имайки предвид , че той по принцип вместо 900 е 700 .(може да пише 900,но пробвайте върху хипогриф райдър и ще разберете...

)
-Крайно време беше да намалят реинджа на стейсис трапа.
-Спирит линк : голяма работа....

-Промените при вълците-така тормоза с орк ще е затруднен

ЪНДЕД
-И двете промени при баншитата бяха необходими и са крачка напред по мое мнение.
-Удвояват цената на ъпгрейда на уеб...не знам дали изобщо има значение....
-Добре , Спирит Тъч попълва по 4 мана.Сега на 3 ли ще го намаляват???? Безмислено.....
НОЩНИ ЕЛФИ
-Яденето на дървета - ммм в някои случаи може да е полезно..
-Времето ,за което се правят ъпгрейдите на друидите наистина трябваше да се увеличи...
-Голямото намаление няма що.Демидж в секунда-1ви левел-10 , 2ри- 20 , 3ти-30.Пак има уордън тормоз

-Уисповете имаха голям Area of Effect на Detonate , но чак пък да го намаляват...

-Останалото не ме грее
ХОРА
-Близърд пак ще е опустошителен въпреки максимума от 5 единици , които може да удря.
-Милицията също може да е от значение в някои случаи....
-Ура най-сетне stun time при качване на левел на сторм болт няма да се увеличава
-Сифон мана преди беше досадна магия.Добре ,че намалиха range-а
-Промяната на Banish не ме вълнува много тъй като никога не правя Blood Mage
-Намаляването на HP на Scout Towers - Bye Bye Tower Rush
-Цената в мана за Holy Light е намалена.Хмм..не е ли редно да намалят и цената в мана на Death Coil?
Всъщност си взимам думите за Death Coil назад...Тя прави damage на 3 раси , докато Holy Light-само на една.
НЕУТРАЛНИ ГЕРОИ
-Айде да видим как ще се почувстват BM abusers...
Цитат : The BeastMaster is like a tampon.Every pussy needs one.
-На пандата са променили цената в мана на 2 магии.Не е чак толкова голяма разликата...
-Пит Лорда пак ще си е пренебрегван...
-Нагата и Дарк Ranger не са много ощетени
ДРЪН ДРЪН ДРЪН
КАРТИ
-На Twisted Meadows на всеки остров има 1 дракон 2 drake-a и 2 Whelp-а.Сега ще слагат Anti Air.От къв зор?
Споделете вашите коментари ако искате!

kaji neshto za misiite na orcite de.