Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 10938 Местоположение: София
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 25 Мар 2023 10:05
За съжаление, поне до 25, друида излгежда viable единствено на вълк с пойзън. Мечката щеше да е ок, ако не беше постоянно без ресурс. Summoner билда на практика не съществува, толкова е зле. Wind билда е единствено удовлетворяващ на външен вид, но не особено силен. Некрото изглежда досущ като некрото в immortal, което от една страна е ок, защото там така и не ми омръзна, от друга страна очаквах повече от класа в д4.
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
kaboom
Регистриран на:
28 Сеп 2011 19:16 Мнения: 931
В момента играе: С пъпа на баба ти
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 25 Мар 2023 11:52
Разцъках скромно няколко часа като прескочих 2 3 класа да видя разликите като даже снощи без никакви угризения просто си пуснах д2р и честно казано ми беше по-фън. Като за игра разработвана 10 години освен shiny графика и интересна история другото издиша.
Имаше постове в редит, че не може да се съди за играта по едно демо до 25 лвл и енд гейм ще е друга бира. Еми не мога да се съглася, Д2 ме грабна от първите 5 минути, Д3 я дропнах след час игра и така и не я погледнах никога повече. Преди седмица взех Last Epoch и от първите минути бях залепен за екрана, а играта е в бета в крайна сметка и поне за мен итемизацията и скил системата е много по интересна от Д4.
Определено се отказах от даването на 70 евро (140 лева звучи още по-тъпо) на лаунч. Освен ако не се окаже, че цялата разлика идва в енд гейма с парагон скилове или скрита уау система просто не си заслужава парите. Като фен на Диабло от 20 години съм разочарован
За съжаление, поне до 25, друида излгежда viable единствено на вълк с пойзън. Мечката щеше да е ок, ако не беше постоянно без ресурс. Summoner билда на практика не съществува, толкова е зле. Wind билда е единствено удовлетворяващ на външен вид, но не особено силен. Некрото изглежда досущ като некрото в immortal, което от една страна е ок, защото там така и не ми омръзна, от друга страна очаквах повече от класа в д4.
В интерес на истината и аз първоначално си помислих така, но всъщност Companions + Landslide билда е абсолютно премазващ (буквално) с правилните предмети и потенциално топ билда за друид на бетата - имаш едно краче, което ти дава +1 екстра същество на вълците и гарваните и +300% damage на всички companions, както и едно друго краче което прави Landslide да удря два пъти и му качва damage с още 10%.. отделно с комбинацията от крачето което ти качва с до 50% damage на Core spells след като удариш еди-колко-си Basic атаки, крачето което ти качва с 50% damage на всичко когато си с Barrier (всеки път на cooldown пускаш Earthen Bulwark) и крачето, което ти проква още един Barrier всеки път като удариш елитка ... реално нито с магесника, нито със некрото бях стапял босове и премазвал всичко по пътя си толкова категорично. Доста по item dependent е, но потенциала му определено е на нивото на некрото и магесника - определено мога да заключа че с некрото са най-интересните за игра класове, с разликата че некрото премазва всичко по пътя си с лекота и без никви крачета и поне от видяното до тук предметите не му променят кой знае кво, което е точно обратното на друида. Та вероятно като релийсне ще ролвам първо некро, после друид, или двете едновременно с различни темпове
добре, пичове, но аз имам фундаментален въпрос, с който вероятно ще нагазим в турбо нърд neckbeard средите повреден вече от ПоЕ, където ако не си разбирам билда и нямам 5 екселски таблици и поне няколко теми в реддит и 1 видео от Zizaran или някой там от другите математици или бивши кодери и инженери ( щот тая игра май само такива пушват яките билдове ), ще удари стена на т16 и първите по-сериозни бенчмаркове кат убери, pinnacle босове и invitations, се ПОБЪРКВАМ от факта, че не разбирам как работи демиджа в тая игра
в смисъл, или не разбирам щот е 200 IQ , или просто е толкова елементарно, че търся имагинерното и няколко справки в гугъл не дават резултат, пък и то няма още много биг брейн неща по темата и не съм попадал на коментари от други ютубъри
имаме weapon damage на оръжието, имаме и някакви вариращи стойности на самия скил, имаме и увеличение от мейн стат-а в диабло 3 беше малоумно - weapon damage отиваше директно в скил демиджа и скила увеличаваше с 300% примерно и бла-бла в диабло 2, ПоЕ и други нормални арпг-та имаме логични неща като - тоя меч е меле, увеличава ти меле умението, ако ползваш магия с него няма да стане ОСВЕН ако не дава флат fire dmg, и не ползваш огнена магия и тн, но няма да навлизам в такива подробности
тука в д4 имаме физикал, шадоу, колд, бла-бла по оръжията няма класификация какъв е демиджа, предполагам всичко е физикал или поне това дето е WEAPON DAMAGE най-отгоре е физикал виждал съм афикси на sorcerer staff с %cold, %fire, ок
това, което ме нервира мега много е че мога да сложа two handed sword на некрото с голяма цифра weapon damage, и това да увеличи dmg range на умение като blood surge, или corpse explosion или каквато и да е магия, и реално това да е upgrade спрямо 1 хендър + оффхенд на които имам ЛОГИЧНО смислени статове за caster и няма cast speed, бтв, що за варварщина и липса на естетика поне аз не видех, има само атак спийд и в смис, уменията са мега глупаво описани и makes no sense
общо взето излиза, че всичкото реване на реддит и фийдбека дет пращахме години наред с тия дев ъпдейтове е фира, щото те пак са направили същото дет ревийлнаха на онзи близзкон дет се насрахме на яката синематика, и там нещата бяха с ATTACK / DEFENSE - green arrow - good, само че са го замазали с няколко по-различни термина ... като - bruh, we wanted to make defense mitigate some spell damage as well so we renamed it to ARMOUR and gave it 30% spell dmg mitigation bruh so now it's different
деейба ваща мама
да не говоря че неща като резисти и то на самите мобове, и неща като res penetration или намаляне на въпросните изобщо няма изгледи да съществуват всичко е просто отново - green arrow = good и общ стат за survivability и койт му се занимава, да ходи да си чупи главата на ПоЕ
малко съм на 1 кана вино, не знам успях ли да предам мисълта си кохерентно, но накратко - как работи демиджа и как скейлват шибаните магии в тая игра ?
Еми нещо като в Д3 е но не баш - взима се предвид и демиджа, и процентите които дава примерно +X% на Core/XXXX Skills и тем подобни, няма как да е иначе. Твърде олдскул ми се вижда да го пуснат с некрото да имаш вариант само с пръчка + книга или някви такива, просто тук различното е че при тия класове offhand предметите дават демидж, и то почти толкова демидж колкото main hand предметите, та затва винаги трябва да се тестват комбинациите ръчно за да разбереш кое наистина е ъпгрейд. Примерно при мен сега с друида, имаш вариант с мейн + офхенд (тотем), но ако искаш да вземеш максималното от крачето за животните ти трябва нещо 2H щото дава 200-300% бонус демидж на животните, а варианта на ефекта за 1H e само 100-150%. Та за некрото дали ще е с 2H жезъл или меч или коса или квото там може да носи, или ше е с някоя пръчка, кинжал, меч, сърп и т.н. + книга/череп... има плюсове и минуси, както е в случая с друида например повече демидж но по-малко крачета, но не мисля че е кой знае колко шокиращо ако така работят нещата през 2023
та, не знам по-напред какви ще са афиксите и дали те ще имат по-сериозни проценти че да гледаш % vulnerability или %core skill , който да оффсетва евентуално по-ниския weapon damage но в крайна сметка отново си е като в Д3 + лажандари аспектите, които за момента и те са ако направиш х , става % повече ...
Мен ми е ''интересно'' да въртя билд около overpower, примерно, или berserking и т.н. Дано има смислени интеракции. Даже такъв пробвам с некрото сега - blood surge с фортифай и overpower и онова дето 5-ия стак на blood surge е мега омега удар с overpower.
Та в тоя ред на мисли се чудя как е минал номера да пуснат аспект, който прави blood mist да гърми труповете и всеки гръмнал труп да намаля cooldown-а на blood mist с 2-3 секунди, като blood mist те прави invulnerable в същото време
В другите игри пак има такива неща понякога, но са наистина wonky интеракция, която е недогледана и са обикновено 2 супер далечни неща, които някой някакси е уцелил и е намерил по случайност ... а тука просто ти го пише в прав текст и си го слагаш на оръжието и си цар
И явно всъщност в момента има 3х повече leg drops, отколкото ще има в тази част от играта като релийсне цялата, както и тва че явно барба е толкова посредствен в момента е умишлено и нещата (потенциално) се уравновесяват по-нататък, когато вече наистина почнат да падат крачета както сега в бетата. Което наистина не бих казал че е нещо особено различно от това, което беше в предишните игри
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14 Мнения: 7904 Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 26 Мар 2023 17:54
Дигнах една сорска щот ми беше мерак, овършах всичко и на практика умрях точно 2 пъти - веднъж като реших да мина на огин да видя кво е (за хуй не става поне в ниските левъли), и веднъж на стронгхолд боса че докат схвана че да му влезеш в изсипаните АоЕ камъни означава да ти го набие квадратен бех останал без поушънки. Общо взето на светкавици си хем крауд контрол, хем демидж като изчистиш малките и баунсваш chain lightning от себе си да ти връща маната (аспект който не махнах откакто го намерих), хем ако набараш и аспекта за до +35% армор при удари (а на светкавици това го качваш за никво време) дори не е нужно да кайтваш или ивейдваш нищо под елит или поне моб със стън атака, сядаш им пред лицата и чакаш да умрат.
От тая гледна точка също играта ми дойде скучна. Сигурно в пълната версия ше има повече босове и вариации, ама ми писна на хуя секи дънджън едно и също. Откъм история също, въпреки че има някакви наченки на адекватен сюжет, не бих казал че каквото видяхме е особено впечатляващо, а това че почти няма fetch quests не означава, че с каквото са ги заменили е значително по-интересно, макар и да имаше проблясъци. Но все пак не е това фокуса на такава игра, така че нали, по-скоро допълвам предния ми коментар, че изглеждаше по-добре от предните игри, което сега ми се струва по-малко вероятно.
Определено се отказах от всякакви идеи да изсипя 160 кинта за тая игра он релийс. Tова е игра дето си заслужава само ако разцъкваш с авери вечер, което на 30+ може и да се случи веднъж на две седмици, но иначе грайнда е поне за мен чиста досада с която не мисля да се ангажирам. Но пък и аз никога не съм бил голям арпг фен, та въпрос на вкус.
Поиграх оше малко с барбарона, на изпроводяк. Вероятно on release, пак ще съм барб щото просто в тоя герой виждам файда да вложа няква мисъл и да ми е интересно. Арсенал системата дава малко няква повече гъвкавост.
Иначе има некви синергии, ама на тоя етап просто не може да се джурка много и да стане работата. Фортифай колкото може, от там повече overpower дмг, критваш с bash няколко пъти - hammer of the ancient има гарантиран оverpower, дава повече глобал дмг ако стане, ковеш ги с death blow и гледам оранжави цифрички по 7-8к. Много е яко кат изрине и ресетне куулдауна на death blow. Срещу босове е бавно пак, но поне е супер яко кат видиш 30% от кръвта на боса да замине, ако се наредят звездите
edit : Всъщност, кво говоря - вече има некви дет правят по 400к крит с upheaval. С лайнян гиър на лвл 25. Представям си ендгейма какви измислени цифри и скейлинг ще има всичко ... точно като в Д3 дано няма хора, които сериозно си мислят, че ще правят ПвП в тая игра
едит 2 : струва ми се, че аспекта който ти дава 100% overpower след 10 суапа на оръжия е или бъгав и не се случва изобщо, или ако се случи - става на 9-тия път Много е странно, опитвам се да го тествам и да го покажа нагледно и е супер рандъм и не мога да разбера кво остава.
Относно предишната дискусия за билдовете - честно казано не харесвам stack-ването на афикси и пасивки мултипликативно като начин на build-ване на героя. RPG-тата малко или много са базирани на фантазията, че играеш като герой и изборът на скиловете според мен трябва да е продукт на тази фантазия. Накрая като 90% от скиловете като са безсмислени, защото не се подчиняват на оптималния математически модел и не можеш да преминеш не-очевидна преграда базирана на stat-ове, какъв е тогава смисъла въобще да съществуват тези скилове като сами ти развалят фантазията за героя след като вече си си я изградил в главата?
Моите впечатления от бетата са сравнително добри. Всеки клас изглежда да има 4-5 основни начина на билд, които определят overall gameplay-а на героя, с някакви flavour-и в тях. Доколкото виждам близард да се опитват да балансират различните билдове вместо да нахакат един куп скилове и повечето да са безполезни, а малцинство да са хипер overpowered. Перфектен баланс естествено няма как да се случи чисто математически като нахакаш един куп multiplicative статистики, но поне да няма непреодолима stat стена е добро начинание.
Лично тая бета успях да задълбая само в два билда - melee rogue с фокус на vulnerable damage и barbarian на two handed sword с bleed damage. И двата build-а са fun и изглеждат да са viable, поне за content-а в бетата. Специално варварина с bleed-овете беше стил на игра, който не очаквах от класа и ме изненада.
Исках да видя как е некро без minion-и и druid на minion-и и двете са meh - на некрото бонусите, които ти дават за да играеш без minion-ите не могат да оправдаят предимството от това да ги имаш, а пък друида е осакатен от това, че пасивно само един от summon-ите му прави нещо, а другите само се мотаят и се появяват само за активирането на skill-овете им. И creeper vine-а и гарваните също са изключително разочароващи като main summon защото атаките им са както редки, така и неефективни. Като се изключат minion-ите - sorc-а и necro-то са fun каквото и да избереш и ме инзненада, че има viable melee build-ове за тези класове. Друида е или некадърен sorc, който не е fun, или animal barbarian, който бива. Rogue-a на лък e ок, но няма много разнообразие в skill-овете и всичките изглежда да правят горе-долу едно и също, което е разочароващо.
Според мен най-големия проблем на играта е статичния свят и dungeon-и - за първи герой всичко е ок, за всеки последващ е същата пътека, от която накрая ще ти се догади. Ако се налага и mandatory exploration-а за статовете и potion-ите да се прави всеки сезон - заеби.
Картата в отворения свят ме дразни - бих предпочел да се разкрива малко по малко, както е в dungeon-ите, или поне по някакъв начин да индикира къде не си ходил все още за да не се чудш къде не си проверил за статуите на Lilith и всъщност да откриваш света вместо да провериш къде е всичко на картата в интернет.
Иначе днес ще върви бетата ще няколко часа, ама май ще е това засега и ще се надявам до юни месец да забравя layout-а на няколко от dungeon-ите, че не изглежда да имат желание или способността да имплементират читава random генерация на нива до тогава.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Gipo
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 10938 Местоположение: София
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 27 Мар 2023 20:35
А, забравих да изтъкна наблюдението си, че тая игра, която се кани да излезе тая година има по-лош изкуствен интелект на петовете от всяко инди arpg, което е излизало някога . В общи линии само диабло 2 е по-зле в това отношение.
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 28 Мар 2023 01:22
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 29 Май 2023 23:59
Първите ревюта излизат утре.
Kripp ще продължи да играе D4 и да прави видеота за нея, което е супер.
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 30 Май 2023 18:12
Първите ревюта са вече тук. Звучат доста обещаващо
Регистриран на:
28 Сеп 2011 19:16 Мнения: 931
В момента играе: С пъпа на баба ти
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 31 Май 2023 23:24
Определено изглежда обещаващо играта. Заслужава ли си 70те евро обаче? Мен лично ми се свидят, и ако беше стандартно 60 най-вероятно я грабвах. Напълно необоснована цена при все, че има кеш шоп в играта и батъл пас, които се плащат допълнително.
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 31 Май 2023 23:55
$70/ €70 за жалост вече е "стандарт" на новите (ААА) игри, Blizzard нито са първите които ги пробутват тези цени, нито ще са последните.
Наличието на допълнителни mtx глупости, дори и да са само за cosmetics, и мен ме дразни, но няма отърване от тези неща, особено за live service игри.
Моделът "плати пълна цена и нищо повече" отдавна е отживелица, поне с D4 ще получим цяла игра, която ще работи от day 1 (уж)
Аз лично чакам ревютата на early access версията, за да съм сигурен, че няма да пробутат тайно някакви тъпотии, след като по-голямата част от ревютата са вече публикувани и тогава ще я купя.
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Gipo
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 10938 Местоположение: София
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 01 Юни 2023 23:49
kaboom написа:
Определено изглежда обещаващо играта. Заслужава ли си 70те евро обаче? Мен лично ми се свидят, и ако беше стандартно 60 най-вероятно я грабвах. Напълно необоснована цена при все, че има кеш шоп в играта и батъл пас, които се плащат допълнително.
60 вече не е стандартното, уви. 70 вече е базовата сума за ААА заглавие.
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Agent
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51 Мнения: 760 Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 02 Юни 2023 13:30
на алчните гъзове и олигофрени останали в blizzard не бих им дал и 1 евро.
70Е (е разбираемо), но battle pass + ingame shop + paid expensions??? In a game for 70 E?
АРЕ ДА СЕ ЕБЕТЕ, А?
С ingame shop-a махат част от loot-а от играта от loot table-а и ги правят на скинове - тез item,-и които са си играли да ги design-ват.
Реално играта е орязана.
--- Всеки един дал им пари реално enable-a всичко тва, a им траа масов outcry ала SW Battlefront 2.
Повече самата игра или ще едит-на или в друг пост.
___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5224
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 02 Юни 2023 14:02
Agent написа:
на алчните гъзове и олигофрени останали в blizzard не бих им дал и 1 евро.
70Е (е разбираемо), но battle pass + ingame shop + paid expensions??? In a game for 70 E?
АРЕ ДА СЕ ЕБЕТЕ, А?
С ingame shop-a махат част от loot-а от играта от loot table-а и ги правят на скинове - тез item,-и които са си играли да ги design-ват.
Реално играта е орязана.
--- Всеки един дал им пари реално enable-a всичко тва, a им траа масов outcry ала SW Battlefront 2.
Повече самата игра или ще едит-на или в друг пост.
Да, да, знаем, че гроздето е кисело.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Agent
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51 Мнения: 760 Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: Diablo IV
Публикувано на: 02 Юни 2023 14:11
imam pari v smetkite da si kupq ~5000 Diablo 4 kopiq v momenta + imoti za pove4e ot 1.5 miliona,
kiselo ti e v glavata, meka substanciq koqto balva naposledak vav foruma sam zabelqzal.
trqbva ti po4ivka kato na Voltaja.
___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения