Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Mordhau
Публикувано на: 25 Май 2016 14:50
Изглежда това ще е играта, която ще измести западащата Chivarly. От показанато досега изглежда невероятно, а още е в ранна алфа версия Най-вероятно ще излезе по някое време през 2017-та, като преди това ще направят Kickstarter кампания.
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
hyper'
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17 Мнения: 2105
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 28 Май 2016 20:53
Тва изглежда яко, но и доста еднакво с Chivalry, смисъл не знам дали изглежда достатъчно различно, че да си направи име за себе си...
doggymien4o
Регистриран на:
30 Мар 2009 20:04 Мнения: 1352 Местоположение: София
В момента играе: Квот фана
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Май 2016 23:14
Аз като гледам ще иска яка машина. Chivalry върви и на тостери като моя.
___________________________________ жената трябва да прави само 70 неща - 69 и мусака ...master freakout... ...the world is full of shit...
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 19 Юли 2016 00:26
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 19 Юли 2016 23:55
Тц няма да има кампания, идеята никога не е била това. Само мултиплеър млатене с много режими, кустомизация и як геймплей
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 08 Мар 2017 19:07
ОМГ, умирам @_@ That ending 10/10!!
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Gipo
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 10970 Местоположение: София
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 08 Мар 2017 19:17
Изглежда велико
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 13 Сеп 2017 18:20
Wow, wow, чакай, успокой се малко. Няма нищо общо с For Honor. Играта винаги се е очаквала да излезе в края на 2017 или началото на 2018. Oт няколко месеца знаем, че дев тийма се цели за средата на Март 2018 и засега всичко върви по план. Eкипа разработващ играта е съставен от шепа хора и затова им отнема повече време да я завършат. Алфа и бета версиите са доста важни за Mordhau, защото ще се тестват/ балансират сума ти неща. Дев тийм-а просто даде възможност на по-запалените да се включат адски рано, но в ограничен брой.
Edit:
Edit 2: Holy cow @ the current level of customization. Insane @_@
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 14 Сеп 2017 15:39
Не, защото това е все едно Близзард да съдят създателите на Paladins, затова че копират Overwatch. Няма как да имаш права върху цял жанр или масово използвани гейм механики. Mordhau се води нещо като духовно продължение на Chivalry, опит да се оправят всички проблеми с нея и всички са напълно Ок с това. Chivalry не успя да достигне потенциала си и вече остаря. Torn Banner все още пускат малки ъпдейти, но е ясно, че интересът им е към нещо ново (Mirage, която се провали адски здраво лол) и също така изглежда са съгласни с използването на game exploits, които провалят геймплей-я, което е доста жалко.
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Jotaro97
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45 Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Окт 2017 08:12
Виждам, че вече правят продължение на Kingdom Come: Deliverance даже още преди първата да е излязла.
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 03:42
https://www.kickstarter.com/projects/43 ... ts/2101042 Бетата и съответно финалната версия на играта ще се забавят за по-късно през 2018-та (първонално се целеха за края на март). На разработчиците им трябва повече време да изгладят нещата и да вкарат останалото обещано съдържание в играта. Аз лично нямам нищо против
Междувременно ето един нов монтаж
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 11:02
нелегален написа:
самото придвижване е много детско.
Какво точно трябва да означава това? Придвижването и атаките са нарочно направени с една идея по-бавни, за да се придаде тежест и за да може играчите да имат достатъчно време за реакция. И не ми се струва уместно да я сравняваме с Jedi Outcast/ Academy. Да, тези игри имат една от най-добрите бойни системи създавани някога, но при тях lightsaber битките са винаги от трето лице и атаките/ движенията са доста по-акробатични... и оръжията са лазерни мечове
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5225
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 11:53
Винаги съм предпочитал Rune пред Jedi Academy.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5225
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 20:28
Movement lock във first person перспектива би било малко странно. Иначе и аз предпочитам бойни игри, в които има commitment на действията, и тези които позволяват атака и движение в различна посока едновременно са ми яко floaty, което е и причината повечето да не ги играя.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 5225
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 23:41
Реализъм в игра
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2694 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 31 Яну 2018 00:13
нелегален написа:
А аз всъщност визирах Blade of Darkness.
Ха-ха, еми така става като не се познаваме
нелегален написа:
Имах предвид че е нереално героят ти да може да прави стрейф на пълна скорост, докато в същото време е облечен с тежка плочна броня и е замахнал със свръхтежка алебарда. Странно за видео игра, но напълно правилно ако авторите се стараеха към максимален реализъм, каквато твърдят че е и идеята им.
Създателите на Mordhau никога не са целили към "максимален реализъм", а комбинация между него и добър геймплей.
Цитат:
BELIEVABLE FIGHTS A game where fights look believable, Mordhau strikes a balance between gameplay and realism. Ballerinas and circus performers are replaced by carefully designed combat mechanics. We are confident that our system solves most of the common problems of this genre, and is also heaps of fun.
нелегален написа:
Добър вариант ще е да има опция за гледане трето лице. Но тъй като това би предоставило нереалистичност и потенциална нечестност поради по-широкия Field of Vision, може да се направи компромисен вариант между трето и първо лице.
Такава опция има, но както ти посочи- това предоставя нечестно преимущество, спрямо тези, които предпочитат да играят от първо лице. Затова в официалните сървъри се играе само от първо лице, а във всички останали и 2-те опции са отключени
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения