Автор |
Съобщение |
Agent
|
|
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51
Мнения: 760 Местоположение: Hyperion
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 20 Юни 2016 09:14
Той Duncan направо си призна "завоалирано", че е бил накаран да изреже 40 мин.
Олигофрените от Universal (с пробития marketing), за които Duncan разправя, че многократно ги е питал, представял аргументи и примери да направят логото на Universal с Azeroth в background-a и са му отказвали всеки път.
Кво да говорим.
___________________________________
HolyCrusader написа: Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.
|
|
|
|
|
Маце Борко
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42
Мнения: 8553
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 20 Юни 2016 10:01
Четох, че колкото по-кратък е филмът, толкова повече прожекции на ден могат да му се правят - просто са се опитали да оптимизират приходите, което е разбираемо. Въпросът е дали в дългосрочна перспектива един по-завършен филм нямаше да им донесе повече. Отговорът може да бъде и да, и не, щото не на всеки му се гледат 150 минути хай фентъзи.
Някой път маркетолозите грешат, друг път - не, но най-често това остава скрито за човек, който не е на ти с индустрията.
___________________________________ "Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура, но в същността си е комплексиран простак..." - Алминатора
"напарфюмиран печен ебач" - кримсънчето
|
|
|
|
|
AlShu
|
|
Регистриран на:
28 Юли 2001 17:23
Мнения: 4390 Местоположение: Sofia
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 20 Юни 2016 10:23
Цитат: така че имате два часа. Повече не можем да ви дадем. Т'ва е, дерзайте. Това не би трябвало да е проблем. Всеки професионален екип би трябвало да може да вкара достатъчно ангажираща историята само в два часа. Тук мисля, че е имало някаква друга драма. Евентуално са им обещали по-голямо времетраене и в последния момент са им стоварили промяната в условията. Пък едно време дори доста орязаните филми, като Terminator 2 и Aliens успяваха да звучат свързано и смислено. Може би са се отучили да снимат така, че да има възможност за рязане. А може би лудите срокове на съвременните продукции и безкрайното пренаписване на сценария не позволява да се прави такова планиране. Факт е, че напоследък филмите стават все по-дълги и пак екранното време не им стига. Лоша тенденция в индустрията.
___________________________________ Stop the bats! Stop the bats! Make them go and not come back!
|
|
|
|
|
Agent
|
|
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51
Мнения: 760 Местоположение: Hyperion
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 20 Юни 2016 10:36
@морко
Съгласен съм.
Само, че има няква граница (която варира за всеки филм) и когато тази граница бъде премината и е в пълен разрез с творческия vision на режисьора (който няма все още достатъчно голямо влияние) се получава един момент, в който "негативите" стават доста повече от "позитивите".
Тук не говорим за примерно залитанията на R. Scott и някои негови шантави идеи като това alien-a да можел да "говори" накрая на първия филм или някоя друга подобна простотия от филмовата индустрия.
Говорим (малко capt obvious щот знам, че си наясно) за свят, lore, история на които им трябват повече runtime. Абсолютно аналогично с Avatar и LOTR и техните по-дълги theatrical cuts. (alshu греши с 2hrs=enough)
И отговорът следователно е абсолютно "да", защото всеки който отива в киното иска да гледа колкото се може по-кохерентно направен филм.
___________________________________
HolyCrusader написа: Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.
|
|
|
|
|
AlShu
|
|
Регистриран на:
28 Юли 2001 17:23
Мнения: 4390 Местоположение: Sofia
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 20 Юни 2016 11:04
Agent Цитат: alshu греши с 2hrs=enough Едно време и 90 минути им бяха достатъчни...дори за да ги докарат вкарваха доста padding. Помниш ли 3 часовите VHS-ски с по два филма на тях? Много генерално ме разбра. Примерно за адекватна адаптация на Watchmen абсолютно не са достатъчни (въпреки, че е относително кратък комикс, той е тъпкан с информация, събития и връзки), но това тук е само началото на поредицата за Warcraft. Имаха свободата да натъкмят нещо кратко, впечатляващо и възбуждащо апетита, пък нататък да се развлачват с Голямото клане Част първа, Част втора, Част трета едно, Част трета две и т.н. Никой не ги е принуждавал да раздуват времетраенето толкова, защото изборът какво да се адаптира и как е бил абсолютно в техни ръце. Затова си мисля, че първоначално планът е бил за 3 часов филм, пък после са ги изненадали неприятно. С BvS има подобен проблем. То не е адаптация на конкретен комикс, а просто изсипани на едно място елементи от най-различни места. Можеше да изберат такава бройка от тях, че да се намести в предвиденото време, ама не - пак е лошо орязано. Нещо тъпо се случва в индустрията и пати зрителят.
___________________________________ Stop the bats! Stop the bats! Make them go and not come back!
|
|
|
|
|
Buttersa
|
|
Регистриран на:
20 Май 2014 15:11
Мнения: 422
В момента играе: не казвам
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 20 Юни 2016 12:10
Според мен проблема е друг - модерните технологии дават мега възможности за зверски реалистично изобразяване на каквито ти хрумнат аудиовизуални оргии. Това пък на своя страна дава мегдан за достоверна адаптация на обширни фентъзи и фантастични литературни източници, които просто няма как да се представят нормално с технологиите отпреди 30 години и в стремежа си да наблъскат колкото се може повече от оригинала в един филм (още повече ако не се знае дали ще има зелена светлина за втори и прочее филми) се получава такава творческа суматоха, рязане на сцени и безумни театрални кътове.Явно зверски е паднало нивото в стаичката на редакторите по принцип...
___________________________________
Rorschach написа: Never compromise. Not even in the face of Armageddon. That's always been the difference between us, Daniel.
|
|
|
|
|
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
|
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 20 Юни 2016 18:20
Ако трябва да бъда честен, колкото и добри и зашеметяващи да са CGI ефектите, все още не могат да преодолеят границата на своята изкуственост. Писах го и някъде другаде, пиша го и тук - ако използват новите технологии за създаване на убийствени аниматроници, върху които да нанасят необходимия CGI би се получил много по-достоверен и зашеметяващ краен резултат. Недостатъкът на този тип технологии е, че би вдигнал цената на филма адски много. Като цяло обаче темата, за това, че без значение колко "подобрени" са CGI ефектите, те все така си остават CGI е разгледана тук: https://www.rocketstock.com/blog/opinio ... ot-better/Явно има инфлация.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
|
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 21 Юни 2016 08:02
Гледах филма, няма да изпадам в задълбочени анализи, вие в общи линии сте казали нещата. Накратко - филмът за мен не беше никак лош. Не беше лош, защото всичко изглеждаше страхотно, с по-малко боза от очакваното. Не беше и добър, защото сцените така препускаха, че дори и на мен, като фен на игрите, супер много неща ми останаха неясни. Представям си какво е било за зрителите, които си нямат и понятие за уаркрафт вселената. Неясните събития и персонажи вероятно преобладаваха над обяснените. За мен този филм е като игра с огромен потенциал, която е била пусната с 1 година по-рано и заради това е пълна с бъгове, сървърите падат нон стоп , а на всичкото отгоре и няма енд гейм
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
Маце Борко
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42
Мнения: 8553
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 21 Юни 2016 09:18
нелегален написа: нелегален написа: 2) Какво се случи с Оргрим Дуумхамър, след като се озъби на Гул'Дан след като последния надви над Дуротан? Така и не разбрах. ъ-ъ-ъ... anyone? Случи се битката с хюмъните, а след нея Оргрим
___________________________________ "Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура, но в същността си е комплексиран простак..." - Алминатора
"напарфюмиран печен ебач" - кримсънчето
|
|
|
|
|
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
|
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 21 Юни 2016 09:27
Между другото - през цялото време си мислех, че ся остава само геймплея да сложат и имат една готова WarCraft игра
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
|
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 21 Юни 2016 09:29
нелегален написа: 1) Какъв е истинския произход на Гарона? Изглежда за филма са го променили и наистина е наполовина орк/ човек. Имаше една сцена с нея и Медив, която загатна каква може да е работата Иначе може да прочетеш оригиналното стори тук http://wowwiki.wikia.com/wiki/Garonaнелегален написа: 2) Какво се случи с Оргрим Дуумхамър, след като се озъби на Гул'Дан след като последния надви над Дуротан? Оргрим се надяваше да настрои Ордата срещу Гул'дан, но това не се случи, въпреки нечестният дуел. Като видя, че нищо няма да стане (поне засега) той реши да стои настрани от битката, а след това взе една от бивните на Дуротан за спомен и си би шута (възможно е това да е станало и преди битката, но мисля, че сцената беше след нея). нелегален написа: 3) От време на време се мяркаше един орк с опашка - запомнящ се вид имаше, но така и не бе назован. Може би Гром Хелскрийм? Точно той Аз също го забелязах и ми направи впечатление Иначе има и други неназовани орки като Kargath Bladefist. Тези не ги познах, защото ранният WC lore не го знам толкова добре @_@ Иначе ето един пик с Дуумхамър, Блейдфист, Дуротан и Гром Edit: Пф тоя пост 1 час го пиша, докато го постна
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
Маце Борко
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42
Мнения: 8553
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 21 Юни 2016 10:17
btw, wowwiki e почти мъртъв сайт
ползвайте wowpedia
___________________________________ "Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура, но в същността си е комплексиран простак..." - Алминатора
"напарфюмиран печен ебач" - кримсънчето
|
|
|
|
|
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
|
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 24 Юни 2016 18:32
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
|
Buttersa
|
|
Регистриран на:
20 Май 2014 15:11
Мнения: 422
В момента играе: не казвам
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 06 Юли 2016 07:14
Serious Sam написа: С толко стеориди и синтол тоя я стигне 30, я не
___________________________________
Rorschach написа: Never compromise. Not even in the face of Armageddon. That's always been the difference between us, Daniel.
|
|
|
|
|
Маце Борко
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42
Мнения: 8553
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 06 Юли 2016 18:05
нелегален написа: само минавам да кажа, че към днешна дата филмът е направил приходи от общо 2.5 пъти бюджета си. Добре ли е? Добре е, но реално можеше (и явно според разчетите трябваше) да е по-добре: Цитат: According to The Hollywood Reporter, the film needs to earn at least $450 million to break-even.
___________________________________ "Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура, но в същността си е комплексиран простак..." - Алминатора
"напарфюмиран печен ебач" - кримсънчето
|
|
|
|
|
AlShu
|
|
Регистриран на:
28 Юли 2001 17:23
Мнения: 4390 Местоположение: Sofia
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 06 Юли 2016 19:46
нелегален Цитат: Не е ли достатъчно само бюджета + рекламата да са приходи, за да break-even-не На теория да, но... 1. Никой не обявява официално сумите за реклама и разпространение. 2. Когато голямата част от печалбите е извън Щатите процентът на доходи за студиото е по-малък и трябва се смята с по-малка сума. Грубата любителската формула базирана на налучкване е: Доходите > 2.5 Х Обявените разходи по продукцията Тук явно The Hollywood Reporter имат информация, колко са били разходите по рекламата. 3. Все пак трябва да има и известна печалба, break-even-ът не е достатъчно добро за sequel.
___________________________________ Stop the bats! Stop the bats! Make them go and not come back!
|
|
|
|
|
Маце Борко
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42
Мнения: 8553
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 06 Юли 2016 19:49
Имаше доста добро обяснение, част от което беше, че китайските кина, откъдето идва по-голямата част от "приходите", всъщност задържат над 50% от тези приходи.
Според мен обаче, след като се оказа такъв хит в Китай, дали ще е на печалба или не няма голямо значение за бъдещето на WC Movie Universe-a - Warcraft 2 със сигурност ще има. Буквално с всяка изминала година китайската публика - респективно киноиндустрия нараства в пъти и да изоставиш такъв франчайз, който е доста добре приет и в останалата част от света, само защото в САЩ са му развяли средния пръст, не ми се струва много прозорливо.
Липсата на приходи от филма се отрази на нещо друго обаче - стана ясно, че Director's Cut на този етап няма да има. По-скоро в DVD/Blu-ray диска ще има някакви изрязани сцени.
___________________________________ "Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура, но в същността си е комплексиран простак..." - Алминатора
"напарфюмиран печен ебач" - кримсънчето
|
|
|
|
|
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 07 Юли 2016 06:13
Официално ли е това, че няма да има director's cut или предполагаш? Как ми се ще да има, за да гледаме филма без тия сюжетни ями...
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
Buttersa
|
|
Регистриран на:
20 Май 2014 15:11
Мнения: 422
В момента играе: не казвам
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 07 Юли 2016 09:04
^ един свестен удължен Director's Cut на един блокбъстър с пропилян боксофис потенциал не би докарал кой знае колко много пари, но би укротил доста от критиците и би създал доста полезен потенциален хайп за евентуалното продължение. Ultimate Edition-а на Batman v Superman e живото доказателство - доста от критиките към него относно монтажа и повечето сценарни дупки заглъхнаха и промениха в доста по-положителна насока мнението на фенмасата относно задаващия се Justice League.
___________________________________
Rorschach написа: Never compromise. Not even in the face of Armageddon. That's always been the difference between us, Daniel.
|
|
|
|
|
Маце Борко
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42
Мнения: 8553
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
|
|
Заглавие: Re: Warcraft Публикувано на: 07 Юли 2016 10:50
За Director's Cut на Warcraft материалът, който вече имат заснет, трябва да мине много тежка пост продукция, а тоя CGI е доста скъп. Batman v Superman реално добавяше игрален сюжет, а не някакви кой знае какви CGI сцени. В Warcraft дори игралните сцени изискват солидна компютърна обработка. Т.е., поне на теория, WC DC би бил значително по-скъп отколкото такъв на малко по-стандартен филм. http://blizzardwatch.com/2016/06/28/warcraft-movie-dvd-wont-come-directors-cut/
___________________________________ "Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура, но в същността си е комплексиран простак..." - Алминатора
"напарфюмиран печен ебач" - кримсънчето
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|