Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 437
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 29 Апр 2016 23:24


Гледах Twitch-a на последното сингъл демо, бая лудница. Много яко как са направили secret-ите като в класиките да виждаш армори и тн. и да се чудиш от къде се минава да се вземат. Има и карта като в първите подобно, но сякаш с нея може да стане прекалено лесно да намериш тея скрити места. Но е спорно ще видим, защото пък другия вариант е да направят така че да не можеш да ги намериш и да четеш из интернет което е даже по лошо.
Играх/играя новия Unreal, нямам въобще намерение да стартирам неква нова война с феновете му, даже ще кажа че енджина е уникален, феноменален и бърз, не очаквах да е толко добър, трябва да се изброяват некои неща за да не говоря просто така, като светлината например, която е подобно на 3ds max на отркрито, нещо супер яко което трябва всеки енджин да го има. НО... хах просто се убедих, че никой неможе да се доближи до id по отношение на оръжия, гъншутинг, механики и анимации. Просто никъв шанс... id са номер 1 завинаги, ебаси протата са. Знам че Unreal-а е супер ранна версия, но никъв шанс няма да се доближи в това отношение. Както и си остава другия му голям минус, механиката му на движение и скачане и с тея нови тъпотии дето са му въвели дето скача некво неконтрилируемо като цъкаш 2 пъти стрелка... не знам. Просто не ме кефи това, прекалено сложно никога не води до добър резултат. Сякаш момчетата страдат от некъв комплекс от Q3 и се опитват да направят нещо много голямо, ама не става, не се получава. Мани текстури и тн. дето са 'бета' но и сякаш няма никви анимации, а и по принцип по отношение на анимаците на героите много е назад. Както и да е, як е и е яко че си пази традициите макар, че тези неща дето изброих не ме кефат. Но го играя щот е готин и от носталгия към Unreal 1 и Tournament 1. Но неможе да хвалиш все като некой бот, тряя се научи човек да си признава минусите(ако въобще може да ги вижда и възприема). Но явно и от всеки различно се възприема. Аз според мен точно заради това му движение/скачане винаги Куейкърите са го "мразели", но не знам защо не съм чел много да се говори на тая тема, сякаш хората не обръщат внимание, а и е трудно да се описват тея неща/датайли, то и аз не мога опиша точно кво имам в предвид. Просто ей за това говоря : https://www.youtube.com/watch?v=v6jm9iGW2Co . Просто без тая свобода без тая бързина без bunny hoping и rocket jumping не е същото. Обожавам тая проста механика.
Иначе някъде се споменаха карти, баси най великата карта е The Edge. Не знам кой я е направил много ми е чудно. Това е legacy

Колкото до Doom. Забелязвате ли как се разчленяват противниците... такова нещо не е правено до сега.
Единственото свързано с оръжията което не ме кефи е че моделите са прекалено големи. Най си харесвам, едно от любимите ми оръжията Q2 http://quake.wikia.com/wiki/Machine_Gun_(Q2) . То изглежда перфектно от 1st person view. Не е нужно да ти заема половината екран, но явно е по в стила на Doom да са големи.
Също забелязах много различни атаки от чудовищата, сякаш са се учили от Blizz. Примерно Пинкито как се чарджва. Ама и тука може да се развива още много.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 00:17


Изглежда си доста олдскулски, но те тва искат да покажат. Клипчета нагласени да видим истински гамеплаи

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 00:24


Най-великата карта за мене е Central Industrial от Quake 4. Ако тя съществуваше в Quake 2 щеше да е призната за най-великата карта евър. И след нея слагам The Edge.

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 00:31


Spoiler for :

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 00:54


toq gameplay izglejda fenomenalno. Grafikata vsi4ko. Izglejda vse edno igrae mp s gadovete. No tova sa naglaseni klipcheta, trqbva da se kaje che i mp klipchetata vsi4ki kazvaha che izglejdat fenomenalno a posle dr kazvaha.
Inache Найн Инч Нейлс tva che si noob na unreala si lichi i po dobre ne se izkazvai taka noobarski. Ta za teb dvoinia strafe v unreal e neshto novo? Ta tva go ima ot purvia unreal predi 17 godini ahahah a za teb e novo. Po dobre se vuzdurjai ot komentari kato ne razbirash.
https://www.youtube.com/watch?v=5Tmo96kSCis

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51
Мнения: 760
Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 11:10


Тези locked animation kills в MP e изключителна глупост да ги вкарат. За сравнение в AvP (2010) имаше същите - какво се получи - всеки заинтересован може да види в net-a. Няма ли да ги махат?

Doom-a единствено single player-a може да го спаси. Няма как да се конкурира нито с CS, нито с Unreal-a (който е в pre-alpha хах).

DOOM – Multiplayer Trailer

vs

Unreal Tournament Outpost 23 Gameplay Trailer

___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 12:23


Значи сп изглежда супер от клипчетата, но виждам какво са изпуснали което е много важно за класическия дуум, а именно мелета от зомбита които умират лесно. Като гледам тук зомбито умира от 2 изстрела с шотгъна, докато на доом 1 и 2 без проблем сваляш по 2 зомбита с 1 изстрел, да не говориме за супершотгъна които може да свали 5 зомбита с изстрел и там имаше наистина яки мелета зомбита приемрно 20 30 на 1 място и ти приемрно стреляш с картечницата те умират от по 2 изстрела и в брутал дуум почват да фарчат крака раце, да се пръскат глави докато стреляш в мелето. Тук са по-умни и по-яки зомбитата а ще им липсват на хората именно малоумните масовки от слаби зомбита за пръскане. Ебаси кефа е да метнеш граната или да праснеш с базуката в меле от 30 зомбита и да гледаш как фарчат крайници мозак и карантия навсякаде.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 437
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 14:18


Тоя геймплей верно е нечовешки добър, а и човека който играе представя играта по най добрия начин. Изненадам съм от броя на чудовищата, според мен са достатъчно 'много'. Но отново ще кажа най ме кефи освен AI-то което си е по принцип винаги на ниво при id(тук да отбележа че прочетах че било бавно и 'лагаво', с бавни реакции според някои, то това може да зависи от трудността... най малкия проблем им е да направят да те aim-ва инста и да не мисва)... скиловете които ползват, колко разнообразие има не е истина, всеко чудовище ползва поне видях 3 различни типа атаки.
Един минус видях, бая голям за мен. Gibs са уникално яки(за кой ли път го казвам), няма такова правено до сега. Обаче на тоя клип точно на 1.40минута където стреля със SSG-то Mancubus-а от близо няма никви следи от impact, нито кръв нищо... което си е необяснимо за мен при целия труд дето са вложили в тези неща, да направят всеко чудовище да се разчленява така с различен скелет и тн. Това не е като Q3 където всеки Gibs е един и същи... тук е много по сложно, напревено супер яко.

пс. iddqd може да съм нуб в Unreal няма го отрека, но и играта е retard-ска в тези отнешения за мен. С "и с тея нови тъпотии" по скоро имах предвид STDodge което се явява bunny hop в Unreal стил ;д Както и да е, винаги съм се чувствал като спънат в тези игри, яката дървения са в това отношение.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 15:26


Retard e tozi koito ne moje da vuzprieme neshto novo, a igra s poveche vuzmojnosti za dvijenie e po-trudna za osvoqvane, no e tochno obratnoto na retardska. Retardite im e trudno da vuzpriemat i za tova edno si znaqt edno si baqt. Samo da te svetna che moje da si izkliuchish ot opshuna vsi4ki tezi dviini streifove i tn i da stane kontrolo bash retardski kato za teb. A inache nai dobriqt igrach na quake 3 mojebi predi godini v zlatnite godini na quake 3 mojebi predi 15 godini sega igrae ut4. Ti vse edno si zaciklil i oshte jiveesh v 2000 godina bez da mojesh da vuzpriemesh neshto novo. Revesh za vsi4ko tva ne ti trugvalo, onova ti bavelo tova imalo prekaleno mn dvijeniq ne mojesh da gi izpolzvash bilo retadrsko nqkvo qko revane. Kato jenichka revesh ne mojesh da ocenish nishto, nali zanesh pogovorkata na kriva raketa kosmosa i e kriv

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 437
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 15:44


Абе ти па мина всекви граници с тоя пост бе боклуче!? Къде съм те обиждал до сега ше те *** * *******. Колко поста ме обиждаш до сега, че ти засегнах любимата игричка. Къде отиде с тоя пост, какво ми говориш кое как ми тръгвало, кво ми пишеш за други теми, искаш да ме засегнеш нещо а? Ти си ебаси тъпото копеле човек. То па си има всичко граници, а ти взе че се изгуби и мина всекви граници.
Играл най добрия играч UT... ще има да си мечтаеш да е като Q3/Live и да има играчи като Rapha, Cooller, Fatal1ty и тн. Да може да платят на някой да им рекламира игричката ама никога няма да има турнирите, мачовете дето правят на Quake. Баси комплекса имате всичките му фенчета. Ама то не става така с просто желание.


Профил Skype

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 16:38


Мочмета, спазвайте добрия тон :D

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 18:26


Найн Инч Нейлс kogato psuvash kato karucar samo pokazvash intelektualnata si bezpomoshtnost. Igrai si q3 i ne se obqsnqvai. Shte si ostanesh v 2000 godina cql jivot. Razvitieto ti e sprqlo tam nqkade.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 437
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 30 Апр 2016 22:02


Абе за какво говориш въобще усещаш ли се? ТИ го обърна на лични обиди, само си виж предпоследния пост как говориш за съвсем различни неща с цел да ме засегнеш. Хем написах че не целя войни и препирни, просто си казах мнението за новия Unreal. До преди това никъде не съм те обиждал, търпех ти неколко поста. Може да си остана в 2000, лошо няма, тва е личен избор и мнение, ти явно като некой ти нерече 'твоята' игра ретардска и се засегаш много. Няма да я коментирам повече! Така и ти спри с тея лични обиди.

пс. Исках въобще да не коментирам повече щот смисъл няма, но се чудя ;д сега понеже каза най добрия Quake играч играел новия Tournament, кой е? И колко има такива известни играчи дето е "родила" твоята игра? Изреди ми някои от тях. Като тези които споменах по горе.
И btw не играя Q3 сега ;д играя бая по сложни игри, иначе в Q3 съм нуб. Ама то това ще те зарадва? Сякаш тряя съм про за да мога да изкажа мнение, сякаш тебе не ти трошат главата? И некои индианец като ти строши главата на твоя UT после не спиш неколко дни ли? ;д Аей че стана комеди сериал шоу сапунка.
пс2. Да по прицнип тряя да си в некъв смисъл "про" в една игра за да я разбираш изцяло(то за FPS е малко спорно де). Ама съм сигурен че ти въобще нямаше това/само това предвид. Не виждам смисъла от толко постове с обиди иначе.
И аз говорех повече за това как аз я усещам, което е лично мнение. То може да въведат безброй неща, а като не си оправят дървенията къв е смисъла. И не, не съм против, супер е да има нови и различни неща стига да е реализирано добре.


Профил Skype

Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 02 Май 2016 08:19


Quake 1, 2, 3. Wolfenstein, DOOM, Unreal, UT, UT2004

Това са шуутъри които не могат да се сравняват едни с други защото сами по себе си всеки е уникален и мен по времето на куаке 3 арената си цъках и UT и Q3 и двете са ми на сърцето и двете безброй страхотни емоции по интернет/гаражните гейм клубовие .. после като навързаха и злиате в града в един city лан стаааше басси мелачката на the face в UT или на скачащата карта на куейкъ. А това новото което гледаме като ДУУМ е пълни лайна ... и мултито и сингъла ... ВСИЧКО Е направено за конозлния играч дето контролера му е на баба ми рефлексите .. .това на ПЦ ще се играе ужасно.

Цъкам си преалфата на новия UT почти сяка вечер ... дори и да ми трошат главата в някой игри пак ми е забавно. Както каза Найн Инч Нейлс няма смисъл от войни. БТв и в UT 2004 също има към 10тина съвръври по виукенда да се пуца ... особено deathmatch instagib иН Е ТЕИИЙМ ДЕТМАЧ таз измислица ТИИЙМ детмач как я мразая ... и нема такова животно като ARENA SHOOTER да им серем на устенцата на новите геймърчета конзолно ретардирали.

"Просто без тая свобода без тая бързина без bunny hoping и rocket jumping не е същото. Обожавам тая проста механика."


КО няма е бро .. това е просто най голямот оФЪН нещо в тез игри .. ама конзолните контролери с рефлекси на пра баба ми нали се сещаш че няма как да го правят .. щото са конозлни ... мислещи че FPS игрите стаат за конзоли .. закон тряя има да не се правят FPS игри за конзоли да го еее !


Профил

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 437
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 02 Май 2016 15:51


Мисля че съм го казвал още по времето на RAGE, ама ще го повторя. Още повече че ако не се лъжа по тая тема говори и Ромеро. Един огромен проблем е че започнаха да правят игрите първо за конзолите а после да ги портват на PC, това баш за ид се отнася. А винаги е било обратното и е редно да е. Но мисля че бяха достатъчно наказани и би трябвало да са си взели поука. И това последното което показаха и дадоха като знаци към PC общността, по точно съобщението на Robert Duffy за настройките за PC да изглежда като взета поука, то като геймплей в мултито е точно обратното. Но остана още малко и ще се разбере скоро, редно е да се оценява след това, не предварително.
Обаче погледнато от друга гледна точка(една от многото)... е не знам честно какво искат геймърите повече от това. Първо знаци за дълга и супер яка сингъл кампания, второ мулти, каквото и да е в крайна сметка, добро или лошо се вижда че е вложено меко казано много труд в него, трето едитор който ти позволява да си правиш custom карти, да и на мен ми изглежда като ограничен в смисъл не виждам дали ще може да сменяш текстури или да вкарваш нови 3D обекти или дори да правиш много по различен дизайн на нивото от простото редене на лего, НО... кой е давал дори и това?... в такъв смисъл, още от едно време има туулсовете да правиш нива, още от времето на Q2, ама кой може да работи с тях? Бая малко хора ще направят толко качествени карти. Тряя да ги учиш почти колкото и 3DS Max. И накрая като четвърто нов енджин, написан специално за тази игра...


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Сеп 2008 23:34
Мнения: 106
Местоположение: София/Стара Загора
В момента играе: Starbound, Don't Starve Together
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 13:53


Искрено се надявам конзолите да са ви най-големия проблем в живота. Конзоли има от много години не е като да са се появили и изведнъж игрите да са станали лайняни. Get your facts straight. Разбирам ви де :) Трябва да обвините някой/нещо чисто по човешки.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 14:10


doom 1 kato izleze go imashe za vsi4ki konzoli. Znachi bi trqbvalo da e dosta po-konzolen ot doom 4 deto shte go ima samo za 2 konzoli.

2.1 Atari Jaguar
2.2 Sega 32X
2.3 Super NES
2.4 PlayStation
2.5 3DO Interactive Multiplayer
2.6 Sega Saturn
2.7 Game Boy Advance
2.8 Xbox
2.9 Xbox 360
2.10 PlayStation 3

Az lichno purvite si istinski shooteri sum gi igral na konzola. Doom 1, killing time i tn. Verno na pc igrah predi tqh wolfestein ama toi ne me kefeshe. Ta poluchava se edno golqmo protivorechie v postovete na horata po-gore. Edno iskat da e kato klasicheskite doomove demek 1 i 2 a posle se oplakvat che bil konzolen i iskali da e kato quake 3. Kak moje da iskash doom da e kato stariq doom i sushtevremeno da e kato quake 3 pri polojeni che doom nikoga ne e bil kato quake 3. Prosto tova sa hora s niska gaminng kultura deto ne znaqt kakvo e doom no imat pretenciii da e tova koeto te si mislqt che e.

Obqsnqvam im che doom nikoga ne e bilo quake ili unreal igra v koqto imash nujda da se vurtish kato pumpal na 360 gradosa i da pravish roket djumpove. Ta v doom nqma roket jump. Ma edno si baba znae edno si baba bae. Trqbvalo da e kato quake 3 spored nqkoi hora, az lichno ne namiram logika v tova poneve doom nikoga ne e bil kato quake 3.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 14:58


Идяде, или си прост, или си много прост. Обяснявам ти го за последно, за да може и твоя бавен мозък да направи връзката, и оня бавен мозък над тебе и той да асимилира.

Когато през 1993 г. излиза DooM (1994 за пълната версия) се сещаш, че жанра тогава се създава. Жанра на шутърите е ограничен единствено от ограниченията, от които страда и самата 3D технология по това време - само вертикално-движещи се платформи, изглед по хоризонтална ос, auto-aim за вертикалната, няма скок, няма клякане. И това не са изкуствени ограничения, това са неща, които изобщо не са съществували, за да бъдат възприети като ограничения. Факт е, че с подобряването на технологията се развива и самия жанр, но за това по-нататък.

DooM е ПОРТНАТА за конзоли, но с доста по-влошена графика, липса на звуци, прозиращи на места текстури поради неспособността на хардуера на конзолата да ги рендне на определени разстояния и прочее неща. Геймплейните ограничения, които играта има, и които ПОВТАРЯМ към този момент не могат да се считат за ограничения като цяло. Та поради тях играта се вписва идеално за контрол с геймпад, завъртането по хоризонтала е приемливо за контролер и прочее, и прочее.

След излизането на Quake обаче, превъзходството на новата технология е очевидно и никой не иска да се връща към старата технология. Quake поредицата също е портната за конзоли, пак страда от същите недостатъци спрямо PC първообраза, но това не я прави конзолна. Но предлага много по-сложни откъм архитектура карти, много по-многослойни, затвърждава детмача и свободния изглед.

И ето че стигаме до 2016 г., когато искат да ти сервират един шутър, разработен приоритетно за конзоли, защото има всички белези, които са характерни за конзолните шутъри, ограничени в скоростта, ограничени от неспособността на ускорението на изгледа при завъртане да се конкурира със свободата на завъртане с мишка, лишени от възможността за прецизен прицел и всички тези лишения дават отражение върху конструкцията на нивата и тези нива по никакъв начин не могат да се мерят с разчупената и красива архитектура на карти като The Edge, Tokay's Towers, Frag Pipe, The Bad Place, The Dark Zone, или Fractal, Peak, Morpheus, Morbias II, Deck 16, Space Noxx, които са за UT.

Една игра, в която няма rocket jump, няма strafe, няма заешки скок, двойния скок е пълна подигравка и нищо общо с това, което беше и т.н.

И огромната разлика е там, че първите DooM-ове са PC игра, която поради успеха си, в последствие е портната за конзоли, докато новия DooM е конзолна игра, която между другото ще има версия и за PC.

Това че първите DooM и Quake поддържат игра с контролер също не е довод, тъй както сам призна, че място за съревнование в Quake 1 или 2 между геймър с клавиатура+мишка и геймър с пад няма - втория е обречен да губи, защото и да си скъса задника не може да постигне скоростта на игра и прецизността, която първия може. И за да може бедния конзолен селянин да играе шутърчета на конзолката си единственото решение доколкото може да се пригодят нивата на игрите към нещастния му контролер.

И това, че първите DooM-ове поради чисто технически причини са нямали ясно формулиран детмач (просто защото технологията не е можела да създаде такива нива, защото идеята за детмача още не е била еволюирала напълно и поради други причини), какъвто го познаваме от Quake, по никакъв начин не може да е оправдание за вкиснатата CoD/Halo боза, която ни се сервира. Както и абсурдната глупост, която изтърси, че бронята на Master Chief имала визуално сходство с тази на Doom guy, и това било доказателството, че Halo мултито било най-подходящо за DooM.

Не, не и не.
DooM се асоциира с понятието Oldschool във всеки един свой аспект в главите на геймърите, и когато искаш да направиш такъв шутър си длъжен да направиш всичко според каноните на това понятие. А в него Halo и CoD нямат място. А конзоладжиите ще ядат каквото им се даде.

Ето как трябва да са нещата.

Уви, не са.

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Сеп 2008 23:34
Мнения: 106
Местоположение: София/Стара Загора
В момента играе: Starbound, Don't Starve Together
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 15:14


Ти явно без да обиждаш не можеш да дискутираш. Аз лично нямам желание да участвам повече, а и не е като да получавам някакви пари да обяснявам на хора като теб, че не конзолите са причината за качеството на игрите. Игрите не са станали изведнъж такива както и филмите не станаха изведнъж еднакви както и музиката по телевизията не стана изведнъж еднаква. Както и да е. Сей си селянията някъде другаде.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6966
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: DOOM
Публикувано на: 03 Май 2016 15:19


Не са изцяло, но са част от причината. Всичко е обяснено в предишни постове, дискусията спря, защото просто няма какво да се каже, а не желая да се повтарям. Редно е преди да се включиш да прегледаш внимателно какво е казано до тук, защото на нещата, които се казаха поста ти виси във въздуха.

А на iddqd-a ако искаш му дай лайно в кутия, ако на кутията пише id Software и DooM и той ще е в екстаз.

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com