Играта си е супер. След като не успях да се зарибя по Path of Exile, Diablo III дори нямам желание да го пробвам, изучих всяко кътче в Titan Quest и си залъгвах глада с някакви непретенциозни нещица като Torchlight, Victor Vran и подобни, а Dungeon Siege II отдавна е в (геймърското) минало, редом с Diablo II (освен по лан-партита, но това е друг въпрос), в един хубав миг попаднах на Grim Dawn. 
Та за играта. Личните ми впечатления:
Готина музика, мрачна атмосфера, почерпила вдъхновение от гения на H. P. Lovecraft, тонове предмети и врагове, доста тайни местенца, произволно spawn-ващи се пещери и портали, множество възможни класове и билдове, crafting система, модифициране на предметите... Абе доста неща. Класика в жанра и си мисля, че всеки Hack 'n' Slash фен ще се накефи здраво. Врътнах я с един Sorcerer, имам и ниско ниво (~30) Blademaster, и след около ~50-на часа в Steam съм доста доволен. Още не съм пробвал multiplayer-а, но гледам, че има доста игри и хората разцъкват здраво. След пускането на Modding tools пък, във форума им бъка от разни къстъм допълнения и преработки на играта, за който иска да разнообрази, а на скоро имаше и официален free content update, добавящ нова зона, босове и т.н. 
Единствената ми критика е, че на моменти, някои от зоните са протяжно огромни и еднообразни и отнема много време преди да се достигне нова територия, някакво развитие в историята или изобщо 
каквато и да е промяна. 
Също, главния ми герой (Sorcerer-а), един от най-силните му билдове за Dual-wield пистолети, представлява умението fire strike, което се слага вместо default weapon attack-а на десен или ляв бутон на мишката, и ВСИЧКО останало са пасивни умения, които се активират при атакуване... В един момент осъзнах, че всичко, което правя, е да спамя десен бутон на мишката, а с лявата ръка чат-пат да ползвам по някоя potion-ка. Това, разбира се, не е проблем на играта, всеки може да си прави каквито си иска билдове, просто реших да споделя.  
 
Иначе технически проблеми не съм имал, може би е нещо от пиратската версия (четох за някакви скриптирани ивенти, които не работели в pirate-а и т.н.), или ги е имало в Early Access-а, а сега са оправени.