Might & Magic : Heroes VII

Игри за PC
Аватар
Omega-x
Супер Марио или Смърт
Мнения: 4868
Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
Местоположение: Demented Mind

Re: Might & Magic : Heroes VII

Мнение от Omega-x »

Вижте ми логиката:

5 която съм пробвал, и 6 които е близък до 5 май са коренна промяна в ядрото на играта и механиките й. 4ката можеше и да има своите проблеми, но поне беше наистина наследник на 3ката откъм това. Всичко останало е пълнеж.
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Аватар
iddqd
Мнения: 5115
Регистриран на: 10 Май 2004 11:40

Re: Might & Magic : Heroes VII

Мнение от iddqd »

Точно 4 коренна промяна, а 5 според мен е най-близка до 3. В 6 има промени, които според мен не бяха лоши. Нито идеята с намаления брои ресурси, нито с контролиранито от градовете мини ме дразнеше. Дори тези идеи според мен доста помагаха на играта да е по-динамична и да не се занимаваш постоянно с глупости като превземане на мини. Така отпадаше и необходимоста от купуването на хиенизиращи герои в напреднал стадии на игра.
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Аватар
shub niggurat
Мнения: 8415
Регистриран на: 30 Ное 2006 13:02
Местоположение: Yuggoth
Обратна връзка:

Re: Might & Magic : Heroes VII

Мнение от shub niggurat »

Ебахти счупената игра, честно.

С тоя фикс ми крашна само един път за няколко часа игра, което е постижение. Но има толкова отвратителни бъгове, че не знам как не ги е срам да я пуснат така.

Най-големия среден пръст беше, след като успях да изиграя скърмиш на една от най-големите карти, да не мога да превзема последния замък на AI-то поради някъв бъг, който просто прави града да има безкраен garrison :lol: Демек, бия му героя, който защитава замъка веднъж, свършва битката - и той пак е там. И така около 5-6-7 пъти пробвах, с различни герои, но неговия си остава там и замъка е непревземаем :lol:

edit : сега пробвах още няколко пъти, да видя дали мога да го заобиколя този бъг и да завърша картата - значи ако героя излезе ПРЕД замъка, а да не стои вътре, пак е безсмъртен, но ако е от друга фракция, полето за битка + стените и кулите се превръщат в такива от неговата фракция ахахаха. В случая нападам дънджън, но героя е елф и се бием на елфическа територия с елфически кули :lol: :lol: wut
джумерки
Аватар
Sentry
Мнения: 5225
Регистриран на: 13 Дек 2003 12:57

Re: Might & Magic : Heroes VII

Мнение от Sentry »

Трябваше да видиш бетата да видиш какви бъгове пък са махнати :D На мен любимия ми бъг беше със скила за артилерията, където балистата(или каквото там имаш според расата) не стреляше два пъти, но за сметка на това ако го имаш skill-а и направиш save/load ти удвоява(или утроява) броя на балистите. След няколко save/load-a имаш да стреляш по 20 пъти с нея.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Аватар
demona
Мнения: 322
Регистриран на: 15 Окт 2001 18:24
В момента играе: Mortal Kombat X ,The Witcher 3 ,The Evil Whithin ...
Местоположение: Blasted Land
Обратна връзка:

Re: Might & Magic : Heroes VII

Мнение от demona »

Позабравил съм я шестицата, та искам да питам историята свързана ли е тази новата сега или..... Ако са навързани да почвам пак VI и после VII....
DEATH IS ONLY THE BEGINING
Аватар
iddqd
Мнения: 5115
Регистриран на: 10 Май 2004 11:40

Re: Might & Magic : Heroes VII

Мнение от iddqd »

Абе в тези игри историята няма значение.
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Аватар
DarkAvenger89
Мнения: 307
Регистриран на: 01 Мар 2014 12:54

Re: Might & Magic : Heroes VII

Мнение от DarkAvenger89 »

Свързана е да, но наистина няма значение
Публикувай отговор