Hitman Absolution
-
Der Meister
- Мнения: 6843
- Регистриран на: 10 Юли 2004 06:39
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Hitman Absolution
хаха, забелязахте ли, че кейн и линч присъстват в играта като easter eggs 
Re: Hitman Absolution
То тва май е най-известният easter egg засега. Беше ме страх да се мотая около Линч с оръжие, да не би пак да е прекалил с хапчетата (сцената в банката от първия K&L). 
Re: Hitman Absolution
Тая игра има някои наистина глупашки мисии. Направо не е истина. Сега съм на една в която трябва да изключиш две системи за наблюдение и да влезеш през някаква врата, мисля че barbershop се казва или е 1-2 мисии след въпросната. В Дакота е май. Супер куха мисия и 5 пъти я фейлвам и нямам чекпоинт. Играта е хит и мис от всякъде. Примерно Street of Hope part 1 беше адска трагедия от гледна точка на това, че действам като по-учебник и Джеймс Бонд не може да го направи по-добре и накрая последния трети таргет влиза в апартамента си, а аз там съм сложил бомба, гърмя я, и той оцелява, а тея на първия етаж измират, между които двама цивилни и трима полицаи, а той пича оцелява, 5 минути се крих, докато се кача пак при него и го клъцна, голяма тъпанарщина да ебеш, майка му да ебеш. След това мисията парт 2, адска трагедия, която трябва да мъкнеш тялото на Лени. Дано се махам от тая Дакота, защото всяка следваща мисия е по-тъпа от предишната, искам да стигна до въпросните монахини и да се свършва тая трагедия, там уж било по-яко.
Re: Hitman Absolution
Дабъл пост. А да, и точно тая мисия последната, която фейлнах 5 пъти, за първи път ми мина през главата да настрелям всички и да си я мина като пич, ма няма братче, то няква военна база се води и постоянно подкрепления. Тея двата патлака със заглушителите са най-педерасткото оръжие, не мога да разбера как е възможно цяла мисия да има за връщането им, като са толкова зле, спрямо останалите оръжия в играта.
Иначе историята продължава да е глупава колкото си искаш.
Иначе историята продължава да е глупава колкото си искаш.
Re: Hitman Absolution
На мен тази с изключването на двете системи ми се видя що-годе лесна - минах я от втория път, като се продвижвах клекнал по стената отдясно само, тук-там причакваш гардовете да тръгнат нанякъде (и не с лице към теб) и продължаваш. Само накрая, за да стигна до вратата, трябваше да хвърля нещо да привлече погледа на гардовете в обратна от мен посока и по терлици зад тях си влязох там.
А тази с тялото на лени какво й е? Тя е доста като стандартна (да се чете като старите) мисия, взимаш дрехите на фризьора, които са да не кажа прекалено удобно сложени във фризьорския салон и си щапуркаш спойно насам-натам, като иде пишлемето там, пляс зад врата и се изнасяш с тялото му през вратата дето е на 2 метра.
А я ми кажи от всички игри тая година, кои са с най-добра история?
А тази с тялото на лени какво й е? Тя е доста като стандартна (да се чете като старите) мисия, взимаш дрехите на фризьора, които са да не кажа прекалено удобно сложени във фризьорския салон и си щапуркаш спойно насам-натам, като иде пишлемето там, пляс зад врата и се изнасяш с тялото му през вратата дето е на 2 метра.
А я ми кажи от всички игри тая година, кои са с най-добра история?
- white storm
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14 Мар 2012 11:25
- В момента играе: with your brain
Re: Hitman Absolution
Уви, често играта награждава идиотските постъпки и тактики, докато често ако се опитваш да правиш всичко като истински професионалист е безкомпромисна и с лекота всички усилия могат да отидат на вятъра.
“Life is change, chaos, filth and suffering. Death is peace, order, everlasting beauty.”
Re: Hitman Absolution
hyper1 написа:На мен тази с изключването на двете системи ми се видя що-годе лесна - минах я от втория път, като се продвижвах клекнал по стената отдясно само, тук-там причакваш гардовете да тръгнат нанякъде (и не с лице към теб) и продължаваш. Само накрая, за да стигна до вратата, трябваше да хвърля нещо да привлече погледа на гардовете в обратна от мен посока и по терлици зад тях си влязох там.
А тази с тялото на лени какво й е? Тя е доста като стандартна (да се чете като старите) мисия, взимаш дрехите на фризьора, които са да не кажа прекалено удобно сложени във фризьорския салон и си щапуркаш спойно насам-натам, като иде пишлемето там, пляс зад врата и се изнасяш с тялото му през вратата дето е на 2 метра.
А я ми кажи от всички игри тая година, кои са с най-добра история?
Аз цъкам само най-големите заглавия и всички тая година са с по-добра история от тая игра. Мас Ефекта, Асасина, Max Pain даже... Която имаше доста стандартна история. Блек Опс разбира се, там историята беше силна.
Барбършопа ми беше лесна, говоря че беше тъпа мисия. Тая с военните е лесна докато се стигне момента с достигането на вратата, все някой ще ме види. Въпроса е че някои мисии като тази с влака, в китайския квартал, Street of hope 1, са интересни, имаш по-голяма възможност да проявиш креативност и не е само дебнене на дребно. Много тъпанарски е момента в който хвърляш тва онова и тея седят 1 мин като лоботомити. АИ-то е разкошно, но просто прекалено често се налага тва с предметите и се поощрява тоя тип игра, който мен ме дразни. Повече значение трябва да има дигизировката и смесването с тълпата. Иначе е зверска простотия да те разпознават тея с твоя тип дрехи от 200 метра. Добре ясно е че като им минеш под носа ще се усетят, че не си техен, но не е реално само да си покажа носа и вече да ме напитят. Тва е глупащина. Тва с инстинкта също е идиотщина.
Re: Hitman Absolution
Дабъл пост. Не мога да разбера как може да ме питаш коя игра тая година има по-добра история...Питай ме коя няма, може би само dishonored, но честно казано и там ми беше по-интересно. Sleeping Dogs също съм забравил да спомена по-горе, която е open world игра и не залага толкова на кинематографичност и някакъв феноменален сюжет. А ако прибавя и Walking Dead и гениалността на тая игрица, просто Хитмена излиза извън топ 10 дори. Единственото, на което е трябвало да наблегнат е левел дизайна и разнообразието. Играта издебна момента и излезе в не толкова силна година и пак не можа да блесне.
Re: Hitman Absolution
Не съм напълно съгласен, на мен лично ми е интересно защо след години вярна работа Даяна е взела това дете, защо се е обърнала срещу Агенцията, какво й е на хлапето, каква е работата с устройството, което трябва да носи, каква връзка има всъщност с 47. Определено е по-добра от на Max Payne 3 поне, където по средата нещата започват да стават ясни (тва да не се бърка с мнението ми, че MP3 е по-добро продължение за поредицата си отколкото HA, за съжаление). Иначе за дегизировката ще видим как ще я променят, гледах им вчера форумите и в половината теми ги флеймят главно за този аспект. За инстинкта единственият ми проблем е, че забавя времето, не знам, нещо не ми се връзва.
Re: Hitman Absolution
Аре пичове,след асасина дойде време и на другия асасин
(HITMAN) Много шум,много нещо вдигате около тая игра,дано да си струва!
Колко е дълга горе-долу? 8-12-15 часа
?
Колко е дълга горе-долу? 8-12-15 часа
Re: Hitman Absolution
Ако играеш на стелт, 10 минумум, може и до 15 да докараш. Ако ше изтребваш всичко живо, 7-8 (тва на normal).
Re: Hitman Absolution
*получи се double post, sry
Re: Hitman Absolution
Хора ще може ли малко помощ? Значи изтеглил съм си версията на SKIDROW инсталирах я, играх известно време изключих играта понеже ми се наложи да изляза и от тогава няма начин да я пусна пак пускам давам play тръгват си там рекламките и това е после черен екран и нищо. С 1000 зора едвам успявам да я затворя, а след това ми изписва Hitman stop woking. Айде ако някой им разбира на тез работи да пише че се зарибих много ама ...
Re: Hitman Absolution
На мен нещо не ми хареса!
Просто явно играта не ми е по вкуса.Липсва динамика някак си,а и мисленето на мен не ми се отдава много,а тук трябва да се мисли.
Не оспорвам,че играта е хубава,просто казвам,че не е мой тип.
Просто явно играта не ми е по вкуса.Липсва динамика някак си,а и мисленето на мен не ми се отдава много,а тук трябва да се мисли.
Не оспорвам,че играта е хубава,просто казвам,че не е мой тип.
Re: Hitman Absolution
Просто не е истина. Фар край с целия си отворен свят, многото неща за правене, крафтинг система и т.н. има стелт почти толкова добър колкото в хитмена. Ако АИ-то в ФК беше по-добро, просто хитмана нямаше да има предимство дори по тоя показател, адска трагедия.
Иначе ФК си е АС с пистолети, макар че аз го играя с лък. Така че си се чувствам като асасинс крийд, има и много прилики със Скайрим с тея билки и т.н. Уникална игрица, дано вземе игра на годината, ако не го направи мас ефекта или кода.
Иначе ФК си е АС с пистолети, макар че аз го играя с лък. Така че си се чувствам като асасинс крийд, има и много прилики със Скайрим с тея билки и т.н. Уникална игрица, дано вземе игра на годината, ако не го направи мас ефекта или кода.
Re: Hitman Absolution
Да, очудващо добре са направили АИ-то във FC3 да работи и със стелт, аз постоянно сменям от стелт на рамбо стил и обратно и засега няма омръзване. Хитменските гардове все пак са по-добри, ама те там и имат по-малки пространства, които оглеждат по-подробно. Иначе в първите часове и аз малко се чувствах като в Скайрим, но това си е комплимент, рпг елементите са иделно втъкнати в играта и не зависи чак толкова от тях прогреса, както подобава на баш rpg-тата.
А като спомена AC, нещото, което винаги ме е дразнело в тая поредица, е loot-ването на убитите. Бавно и не носи почти нищо, а във FC3 е обратното - бързо, носи кинти и нещо за продан/ муниции, което го прави доста по-смислено.
А като спомена AC, нещото, което винаги ме е дразнело в тая поредица, е loot-ването на убитите. Бавно и не носи почти нищо, а във FC3 е обратното - бързо, носи кинти и нещо за продан/ муниции, което го прави доста по-смислено.
Re: Hitman Absolution
Завърших играта, последните нива са потресаващо тъпи, историята става все по-тъпа и финала е възможно най-малоумния. Адска трагедия е играта и няма нищо общо с хитман поредицата. Предишните игри предлагаха адски много възможности да се мине нивото, имаше големи локации, много варианти да се справиш с опонентите, и се залагаше на това да си анонимен, да се сливаш с обстановката, да мислиш креативно. Тук се залага да се премяташ от прикритие до прикритие, да го направип 200 пъти и да се молиш да чекпоинтнеш, защото като те убият, трябва да се прави всичко наново. Няма сейв, мен често ми писва от шибаната игра, но как да изляза като съм почти до края на шибаното ниво, а нямам сейф. Значи бях казал че играта заслужава 7ца, но играта затъпява главоломно в последните 5 нива. Не повече от четворка, ако следващите игри в поредицата приличат на тая, по-добре изобщо да не се появяват. Може би най-тъпата игра която съм играл тая година.
-
Чичо Скруч
- Мнения: 85
- Регистриран на: 17 Ное 2012 22:28
Re: Hitman Absolution
Как няма да е трагедия, ти какво очакваше от създателите на Kane&Lynch?
Re: Hitman Absolution
Които са и създатели на всички предишни хитмени... 