Да, явно ще спъва фарменето на някакви вази. Пък за става за пони левъла, така или иначе събираш частите само веднъж и после ъпгрейдваш, все ще се направи въпреки лимита.
За DH ситуацията е следната:
- Ако нямаш пари - правиш го glass cannon. Има евтини предмети с по над 100 декс за всяка част от тялото - тоест всяка част от екипировката да ти е с по 100+ декс. Като за ръкавици, пръстени и амулет се ориентирай към нещо с 15 или повече % атак спийд освен декса (а ако има и crit dmg, ще е още по-добре). Бронята и quiver'а трябва да са ти с по 10 discipline, тъй като за мен най-добрия приятел(и неприятел в същото време) на DH е този ресурс.
All res предметите са безмислени за DH, ако нямаш много Vit. Многото Vit е безмислено без много All res. А екипировка, която съдържа в себе си all res, vit, dex и други бонуси (IAS примерно) e скъпа, поне за мен, на този етап.
Crit dmg си се добавя в белия демидж на героя ти, така или иначе. Как точно играта решава колко често със сигурно ще критнеш, че да добави crit dmg към постоянния дпс на героя... не ми е ясно (щото то може и с 99% шанс за крит да направиш няколко поредни не крита хаха). Задължително е в лъка/арбалета да сложиш камък с поне 45% crit dmg (това носи най-голям бонус към демиджа). Според мен е добре да гледаш уепъна ти да няма +% attack speed, защото той е добавен в белия демидж на самото оръжие, а с кайтването на инферно ти трябва възможно най-много демидж на изстрел. Рядко имаш възможност да седиш на едно място и да си изпразниш целия hatred.
Уменията:
1. Hungering Arrow: Shatter Shot за соло, защото стрелата лети поне екран и половина, което е полезно доста. В парти сменям на Evasive Fire: Cover Fire щото има кой да яде демиджа, а и изглежда доста по-badass с тоя инстант демидж (и прави БААМ БАААМ БАААМ, а не фляк фляк фляк ахахахаха).
2. Elemental Arrow: Nether Tentacles за 90% от случаите, просто прави ужасно много демидж, защото топките са бавни и хитват всеки един моб поне два пъти, дебелите и по 3 пъти. Когато се закучат работите с елитки, сменям на Screaming Skull - имба фиър, но по-малко демидж.
3. Preparation: Battle Scars - много е полезно, ако случайно нещо не е успяло да те убие с 1 хит
Върши отлична работа и като колбата ти е на цд, а ти си изпраскал няколко топки NT преди да се усетиш, че елитките са с рефлект демидж
4. Smoke Screen: Displacement - макар и нерфнат, тоя скил върши чудеса и е един от малкото начини да оцелееш
5. Caltrops: Torturous Ground - ебаси задължителния скил. Слоуването на скиловете почти не работи върху елитките, ама това заковаване на земята от трапя го усещат доста вътрешно
6. Vault: Tumble не рядко идва момент, в който знаеш, че SS няма да може да те измъкне от група мобове, които те притискат в стената (тъй като за разлика от духчето на доктора, то със SS не можеш да минаваш през мобовете).
Понякога сменям Caltrops с Companion: Bat, защото не всички босове имат адове и траповете са безсмислени.
Пасивките са Steady Aim, Archery и Sharpshooter като ми се е налагало няколко пъти да слагам Hot Pursuit и да млатя само с hatred генериращ скил, за да пречукам някакви бързи елитки.
В общи линии билда е клиширан, но съм стигнал до него в процес на играта.
Определено с натрупването на пари и екипировка ще се стремя към нещо не толкова glass благодарение на виталити, армор и резисти, но в същото време да е и cannon
Wannabe написа:
Ми що да не ти го увеличава? Крит шанса ти се причислява към дпс-а. Ако е 10% и е +100% съответно дпс-а се дига с 10%. Ако е +200% съответно се дига с 20% и така
В момента нещата са така, но не мисля, че е редно да е така. Защото просто DPS на героя би трябвало да е гарантирания DPS на секунда върху моб с 0 резисти и weakness-и. А примерно в 10% крит шанс няма нищо гарантирано, защото не критваш 1 на 10 пъти, а може да критнеш 3 пъти подред или 0 пъти от 20 опита. Та е странно малко