Заглавие: Re: Mass Effect 3 Публикувано на: 17 Апр 2012 21:14
Ако някой още го грее за добър край (който няма да го има) извадих това от задника си. Пълно е с правописни грешки и е дълго като шибаната трилогия в едно, обаче за фен си струва да се прочете. Съдържа споилъри Маss Effect 3: лична идея за край на играта За разлика от повечето игри (Legacy of Kain), където в края трябва да се отговорят редица въпроси, Маss Effect 3 трябва да отговори само на един важен : - Как могат да се спрат Риипърите? Оригиналния край има две основни разновидности. Индокринация или истина. Индоктринация : Или героичното лудо пътешествие, което Джон Шепърд заслужава. Вече е доказано, че тя съществува. Въпроса е кога започва и свършва в края. Моето виждане изглежда така : Илюзията започва в момента, в който Шепърд е ударен от лазера на Харбринджер и свършва в момента в който Мим (Manllussive Man, защото да сложиш "Мъж" пред всяка важна дума и придава мъжка епичност, малко хумор и цялата система е абсолютно зряла и няма нищо детинско в нея) умира. Защо? - Риипърската технология (драскотини) по Тим (защото няма да го наричам Мим, мамка му) се вижда само накрая. Никога в предишните сцени на игрите. Това означава корупция. Шепърд е корумпиран (да, на английски звучи по-добре, отколкото на български) от Риипърите и Тим представлява неговата част от съзнанието, която е в илюзия. Андерсън като най-верен и позитивен персонаж в цялата МЕ поредица (извън епипажа на Нормандия) е съвестната и все още будна част от съзнанието на Шепърд. Целия диалог между тримата може да се интерпретира като Шепърд vs Съвестта си vs Риипърската корупция. Отново, няма никаква логика защо Тим е физически на Цитаделата, която е под Риипърски контрол, тъй като могат да го заменят с илюзия. Трупа на Тим след смъртта му не се показва никъде. Факта че Андерсън умира позволява на Шепърд да вярва на думите на Каталиста и да не му се противоставя (което е нормално за нашия герой, къде е Ренегат опцията да извадяпистолета си и да гръмна мозъка на шибаното Риипър АИ?). Също така и умората на Шепърд при използването на конзолата е признък за загубата на воля. Това е основната теория за Индоктринацията. Моето продължение : Шепърд има 3 избора (познати на всички ни). Aftermath-а от първите две (зелено/синьо) е ясен. Бягството на Нормандия от битката е илюзия, с която на Шепърд Риипърите показват, че надежда има и те са победени. Лъжа. Нормандия не отива никъде. Адам и Ева края са само за да излъжат Шепърд. Истината е, че той умира, индоктринацията е изпълнена, никой не активира Крусибъл. Риипърите или побеждават с тежки загуби (6к асет) или премазват галактиката (1500 асет). Истината е в червената опция. Шепърд разваля индоктринацията. Той е на Земята в Лондон. Което създава или МЕ4 или експанжън, който се развива изцяло на Земята. Куест линията ще ни отвежда на различните места и континенти, нападнати от Риипъри, където ще помагаме на разбити се кораби на флотата "Меч". Куестове със всички раси срещу Риипърите отново ще са част от геймплея, но вместо в космоса ще бъде на Земята, КАКТО ВСИЧКИ ТРЕЙЛЪРИ НА МЕ3 КАЗВАХА ЧЕ ЩЕ БЪДЕ, НО НЕ БЕШЕ.Повечето DLC-та за МЕ2 бяха към 1 час геймплей (сериозните готини DLC), затова защо BioWare не ни зарадват с един 2-4 часов пакет с последната част от играта, или 4-та игра (лоша идея) която ще включва космоса около слънчевата система, както и Земята. Защо не си върнем и Цитаделата, след като си върнем Земята а? Вече се осраха на кос с лой, така че в подобна ситуация не биха имали голям избор. Финална бос битка: Мисля, че е време да сложа един голям ... хуй в задника на Харбринджър. Което означава най-сетне да управляваме собствен космически кораб. Помислете, първия МЕ завършва с финална битка на кораби срещу Суверен. 2 завършва с Нормандия vs Collector Shit...опa Ship (защото ако го погледнеш извън кръговете прилича на лайно, все пак). Представете си. Хванете кораб и му сложете хора на оръжията. Soldier означава, че Concussive Shot може да се промени на Concussive Missle, което примерно стънва врага за секунда. Warp ще е instant damage лазер и всякакви други глупости. Знам, че енджина, който BioWare ползват е тромав, но мамка му, 5 минути летене с Нормандия толкова ли много ще им отнеме??? Разбира се, ще трябва да се качим и на шибаното копеле Харбринджър и да унищожим ядрото му. Тук ще има класически МЕ геймплей, който включва елементи от Самоубииствената мисия, но много по-подобрени. Накрая ще се изправим срещу Харбринджър химселф или Ядрото. След като Шепърд, Алианса и флотилията "Меч" е завзела Цитаделата със сила (предпоследната мисия), харбринджър е абсорбирал Каталиста и самия той е станал него. Тъй като бос битките на МЕ за мен винаги са били скучни, тук предлагам нещо, което за игра би било longshot. Диалог. МЕ винаги е изпъквала основно с интересния диалог. И тук ще бъде пълна лудница. Шепърд ще трябва да убеди Харбринджър/Каталиста, че организмите могат да се грижат за себе си и могат да оцелеят инвазията на синтетики. Нека превърнем проблема на Риипърите в оръжието на Шепърд срещу тях. Представете си, използвайте въображение, давам само пример: -Не ни даваш никакъв шанс. Не би могъл да знаеш, дали ще бъдем унищожени. Ние се учим. Адаптираме се. Може да не сме като машините, но имаме нещо повече от тях. Имаме свободна воля. Имаме чувства.Ти създаде индоктринацията. Трябва да разбираш за силата на организмите. Трябва да осъзнаеш, че също като нас, машините могат да развият чувства(справка Legion. При последните си диалози, Legion използва драматични паузи, нещо което робот никога не би направил. Спомнете си Терминаторът от Т2 накрая), защото когато ни манупулираш ти ги разбират. Знаеш къде на ни нападнеш. Има раси, който са по-слаби от хората, търиените или кроганите (справка волъс и онези косматите четирикраките, не помня имената им). Ако продължаваш да мислиш като машина, когато не си, никога няма да им развитие. Вселената ще повтаря един и същ кръг на омраза до неиния край.(парагон -Толкова си арогантен. Последните години спрях всеки твой опит да ни убиеш. Спрях те от това да унищожиш Земята, когато дойде със цялата си мощ и величие. Разбих цялата ти флота, рапорих корема ти и сега стоя пред теб с реален шанс да те унищожа. Кажи ми, как една машина милиони години по-развита от нас и достатъчно интелигента, за да разбере тактиките ни е на път да бъде смазана? Всеки, който стои на пътя ми, машина или органичен остава с прекършено тяло зад мойте стъпки. Предизвиквам те да се опиташ да ме убиеш. И се надявам механичния ти всезнаещ и перфектен мозък да може да възприеме как най-накрая великия ти перфектен цикъл беше прекъснат. И когато свърша с теб, Алианса ще тръпна в очакване на следващия кибер урод, който ще смаже като хлебарка.(ренегат) Някой помни ли диалога с Моринт? А помните ли диалозите в Dragon Age? Където всеки ваш избор носи определен брой точки? Защо BioWare не създадат един грамаден алгоритъм, където всеки отговор на Шепърд срещу Харбринджър ще носи определен брой точки. Колкото повече точки, колкова по-голям шанс за оцеляване и успех на мисията. -бележка откъв бос битката - не е нужно да имаш пълен парагон/ренегат за да я минеш успешно. Мисля, че за 3 месеца BioWare могат да измислят един добър алгоритъм, мамка му геймразработчиците математика блъскат на макс Фази: Не е бос фаит, без адидас... така де фази. И тъй като това е диалог битка, overall тя ще вкючва постояно прекъсвания, където трябва да дебнеш за двата бутона (и разбира се, да преценяваш кой да избереш, кой не. Даже ако има и двата наведнъж ще е добро попадение). Питате се защо същестува това? Защото BioWare залагат на Диалози и Вселена. Мина момента, в който правеха история. Сега техната специалност е да използват богатата си Вселена в проста и не особено оригинално сюжетна линия, като се фокусират над персонажите, не на деиствията. Резултатът на е лице. Виждате го през последните 5 години. Това е основата на цялата битка 1. Харбринджър тухлата Риипърът е уверен в кръстоносния си поход. Няма нищо, което да го засеге. Постоянно прекъсва Шепърд, опитвайки се на го нападне (парагон от отбягване, ренегат за отблъскване и контраатака). Аргументите на Шепърд имат малко значение, защото той е робот убиец, има голяма овчарска тояга и е най-коравото копеле във Вселената. Тук ще са нужни много парагон/ренегат, който ще се използват във фрази подобни на предложените горе. 2. Харбринджър прокурора Риипърът вече няма голята стена от увереност, която го пази. Вече Шепърд може да го напада с по-обикновенни аргументи. Искахте решенията ви да имат значение? МИ ВЕЧЕ ИМАТ! Харбринджър ще поставя ВСИЧКИ решения на Шепърд под въпрос. Става дума за всички важни случки в 1, задругата на Шепърд с Цербер, както и решенията в 3 (особено ако Шепърд е убил другарче). Технически ще означава, че ако не му отговорите подобаващо, ще ви намрази (системата с точките е закон тук и няма да можете да използвате червен/син надпис постоянно, той ще се отключи, само ако се справяте добре). 3. Харбринджър слабака Тук Риипъра...ако сте оцелели до тази фаза, преди да ви е застрелял... вече е смазан от логиката ви и тук трябва да му докажете, защо неговия кръстоносен поход е глупав и безмислен. Вече сте доказали, че решенията ви са правилни (независимо от това какви сте взели, важно е да се аргументирате за избора си). Лично аз бих избрал подобно нещо, защото за мен е мега глупаво да си принуден да спасиш Рекс или да спасиш Гетовете и Куорианите заедно, за да имаш добър сейф. Това убива избора и се превръща в 20 минутно четена на гайд за най - добро нещо, което можеш да направиш. КОЕТО НЕ Е ДОБРЕ, МЕ3, НЕ Е ДОБРЕ. Искам когато избера нещо, да носи последствие и да трябва да отговарям за избора си. Моята идея е да има към 20 въпроса, където Шепърд да отговаря, като има по 4-5 възможности. Достатъчно, за да не се осереш напълно с много малко точки. И те да варират като при Dragon Age (-2/-1/+1/+2), искам истинска предизвикателна бос битка, а не някакво безмислено стреляне. Точките могат да се променят в зависимост дали си парагон/ренегат примерно отговор Х на парагон е 2, на ренегат -2 а на неутрално, демек не достатъчно от двете ще е или 0 или -2. Сложна система, но не невъзможна за създаване. Веднъж диалог битката спечелена (която ще е повече от дървените анимации и единствено лицеви изражения, искаме повече екшън в напрегнатите диалози) Риипърите ще имат или възможност да се диактивират, или да бъдат унищожени, щом тяхната цел е завършена. Ако Шепърд се провали, умира. Но с провала на Шепърд да убие Каталиста, Алианса няма избор, освен да използва Крусибъл. Вариант 1 - Шепърд побеждава, оживява и Риипърите изчезват. Вариант 2 - Шепърд умира, Алианса стреля с Кръсусибъл (тъй като в предпоследната мисия завземат Цитаделата обратно.) Проблема на провала с диалога (защото ще има нуубове, който го фейлнат) е че Крусибъл ще унищожи всички Мас Релеи. За да се оправи дупката в историята, ще има обяснение, че Крусибъл ги деактивира, после унищожава (ако помните в Arrival метеорита удари активен Мас релеи). И Алианса в прогреса трябва да разбере, че MassRelay=Reapers, така че използването на Крусибъл би унищожило и Релейовете. Така че, ако фейлнеш с бос битката, имаш нормалния финал, ако успееш, имаш перфектния финал (който всички очакват) Възможни проблеми с това развитие на края: Първо ни трябва или 4 часово (максимум) DLC, за да покрие всичко това или в най-лошия случай експанжън, наречен Mass Effect 3:Fire and Earth, или нещо подобно (не съм мислил повече от 3 секунди за заглавие приемете го като пример). Второ няма никаква гаранция, че Харбринджър ще послуша Шепърд. Това е толкова игра на руска ролетка за феновете, колкото и за самия Шепърд. 3-то и последно, ако Харбринджър е шефа, а оттам Каталиста (познат не като цитаделата, а като просто господаря на Риипърите), значи цялото "higher power that commands the Reapers" се губи ОСВЕН ако Харбринджър не абсорбира Каталиста, когато РЕАЛНОСТ : Или това, което края на МЕ3 можеше да бъде. Теорията за индоктринацията още съществува. Но тук тя не е водеща. Когато Шепърд се качва на Цитаделата, след удара от лазера на Харбринджър, той и Андерсън са нападнати от Тим, който е корумпиран от Риипърите. Те го изпращат, за да могат да смажат психически Шепърд, знаейки че Тим е перфектен за тази работа. Шепърд успява да надвие Тим, убивайки го и отива до контролите. Оттам лазера го отвежда при Каталиста. Но Шепърд не му се дава и разбива индоктринацията (която започва със смъртта на Тим, всички други неща извън Каталиста-дете и последните кътсцени са истина). Веднъж разбил последната индоктринация, Шепърд (чрез думите на детето) разбира, че ако активира Крусибъл, ще унищожи Мас Релеивете. Във секунда размисъл, какво трябва да направи, разбирайки последиците от използването на Крусибъл, Харбринджър превзема тялото на Тим и напада Шепърд. Понеже това е реалност и Шепърд все още е прекалено ранен и не може да се защитава срещу Харбринджър, той заплашително поставя ръка на конзолата. -Малка бележка. Ако някой се чуди за пистолета, който Тим използва и си казва :Аве Харбринджър използва тялото на Тим, а той имаше пистолет! Аре да гръмне Шепърд и... НЕ ! Детайлите мадафака, затова Андерсън избутва пистолета от ръката на Тим и го взема в себе си, така че харбринджър разполага само със тяло, не с оръжия. Тук се повтая същата бос битка с диалога, но има една малко уловка. Докато битката в Индоктринация:Експанжън/ДЛС Шепърд е с пълно въоръжение и няма други козове срещу Харбринджър, освен златния си език, тук ситуацията е много по - интересна. Харбринджър разбира, че ако Шепърд активира Крусибъл, ще унищожи всички синтетики, но няма да има Риипъри. Оттам, органелите ще се развият без МЕ, и ще създадат нови синтетики, които ще завладят Вселената, без Риипърите да спрат процеса. Затова е в интересите на Харбринджър Шепърд ДА НЕ АКТИВИРА Крусибъл. От друга страна Шепърд знае, че ако го активира ще унищожи Риипърите на голяма цена. Затова се опитва да проведе диалога, за да оправи проблема по дипломатичен път, без да унищожава Масс Релеи. Цялата сигуация е много по напечена и напрегната от тази в Индоктринация. Представи си - Да държиш единствения коз срещу врага си, такъв който ще го накара да тръгне против програмирането си, за да те спре. Но ако го използваш, ще направиш огромна вреда на всичко около теб. технически и Харбринджър (антагониста) и Шепърд (патагониста) са в капан. Единствения вариант е бос битката с диалога да се повтори и Шепърд да докаже колко грешни са Риипърите и че трябва да оставят Млечния път намира (целта в играта през цялото време). Възможния край е същия като в другата версия : -Шепърд побеждава Риипърите с златен език в ЛЕГЕНДАРЕН диалог (който съм сигурен, че BioWare могат да измислят), и те изчезват завинаги, оставяйки живота да си кара п старо и право. -Харбринджър не е убеден от Шепърд и напада. Нашия герой няма друг избор, освен да използва Крусибъл, което довежда до Гнева божии. Проблема е, че има голяма вероятност Шепърд да умира също, когато Цитаделата се разбие. НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ шепърд има пистолет със себе си през цялото време, и дори Харбрнджър( в тялото на Тим) да се опита да вземе пистолет, Шепърд ще го спре със собствения си (например стреля по пистолета и го унищожава) Технически края е еднакъв, с разликата че единия изисква бонус контент, за да е опрверган, другия - не. Plot Hole Fix: -Експлозията на Масс Релей - въпреки че моето обяснение е изтискано от пръсти, Масс релеи няма да направят експозия, ако се деактивират преди унищожение. -Нормандия - тя никъде не отива. И на двете места е илюзия. Тя се бие, заедно с Джокера и останалата част от екипажа начело на флотилия Меч. -Андерсън. Тук не съ сигурен какво да измисля. Изглежда неизбежно, великия чернокож войн винаги умира. Тъжно. Така според мен трябва да завърши Mass Effect трилогията. ТОлкова му дадох за 20 минути мислене. Депресиращо или Щастливо, ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ ВАС ИГРАЧИТЕ, както винаги. А не от скапани файлове с червена синя, зелена и кафява светлина.
|