Автор |
Съобщение |
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 24 Дек 2011 14:42
Всмисъл постваш новина,колко добре работи PR отдела на ЕА ли?Това е всеизвестен факт А колко бързо разрастващо се ммо е ще разберем след 1-3-6-12 месеца.То и уархамъра стартира с 1 милион преордера ама 3 години по-късно е с 2 сървъра и 5к събскрайбърс.Незнам какво точно ще стане когато всичките BW фенове си изиграят сингъл плей историите А относно за екстремно позитивните ревюта от играчите,нещата са 50/50,щото има и доста народ дето яко хейти играта.А това с оценките от гейм сайтовете е още по-смехотворно,предполагам няма нужда да обяснявам защо
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Дек 2011 14:56
Това са данните от първите 7 дни. Играта Е най-бързо продаващото се ММО в историята на гейминга. Доколко този тренд ще се задържи е въпрос на който никой не може да отговори.
Когато феновете си изиграят историята, се случва едно от следните две неща: А) реролват с нов герой или Б) впускат се в традиционните ММО циклажи (PvP, инстанции и т.н.)
"Народът" (абе кой е тоя народ само да питам?) хейти играта заради многото бъгове. Съдейки по форумите, 90% от играчите я харесват.
Противно на мнението на мнозинството, аз намирам оценките на гейм-сайтовете приемливи и информативни. "Купуването" на ревюта не е толкова разпространено колкото някои си мислят и дори купените ревюта се стараят да вкарат някаква истина, за да не бъдат обвинени в корупция - разликата често е не в самите факти, а в представянето на въпросните факти.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 24 Дек 2011 15:21
Да,спор няма,това е най-силния старт на ммо досега,то оставаше да не е така впредвид комбинацията SW+BW+EA. А относно хейт-а,аз тея неща за бъговете и опашките ги прескачам щото са нормално нещо за старта на едно голямо ммо,ами ми прави впечатление,че доста народ говори смущаващи неща за ингейм контента И къде ги намери тея 90% при положение,че се чудиш,кой е този народ? Оценките на гейм-сайтовете са определено смехотворни,95% и 5 от 5 за игра без нито едно нововъведение в ммо жанра...хаха айде не.Не казвам,че са купени ама кой смее да рита срещу BW,EA и гладните за момента ммо играчи?
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Дек 2011 16:31
"Достата народ" е една сравнително малка част от форума - създава се впечатление че са много, щото вдигат пушилка като за сто хиляди и всеки ден отварят по десет QQ теми.
Повечето оплаквания нямат нищо общо с качествата на играта, а с дизайнерските решения - защо Реван умира, защо не мога да обърна Ашара в тъмната страна и пр. Това му се вика "sense of entitlement" - някои хора си мислят, че играта е правена специално за тях и трябва да е точно такава каквато си я представят. Не мога да имам розови ботушки като Инквизитор? Не мога да чукам учителката си? Не мога да съм луут нинджа? This game sucks!
В оценките на сайтовете няма категория "иновативност". Една игра може да е carbon copy и все пак да има перфектна графика, звук и геймплей. И ако наличието на история, войс-оувър и избор не е достатъчно иновативно за теб, не мога да си представя какво точно си очаквал.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
SniperDwarf91
|
|
Регистриран на:
16 Юни 2009 10:55
Мнения: 116
|
|
Заглавие: Re: Публикувано на: 24 Дек 2011 17:28
Нямам нищо против идеята Ревън да бъде очистен-в крайна сметка всички си отиват рано или късно. Това, което ме дразни е че смъртта му няма никакви последствия.
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 24 Дек 2011 18:28
"Доста народ" има и извън официалния сайт на играта,на места като метакритик,мморпг.ком,масивели,тентонхамър,където доста народ се оплакват именно от качествата на играта-а именно,че извън хипер голямото айпи и войсоувъра,всичко останало огромен даунгрейд,що се отнася до ммо аспекта.И в тоя ред на мисли,как точно историята,воис оувъра и излюзорния избор в тази игра имат някакво отношение и влияние върху МАСС мултиплей часта,че да си представя твоите очаквания за иновативно ммо?
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Дек 2011 19:31
moroel написа: "Доста народ" има и извън официалния сайт на играта,на места като метакритик,мморпг.ком,масивели,тентонхамър,където доста народ се оплакват именно от качествата на играта-а именно,че извън хипер голямото айпи и войсоувъра,всичко останало огромен даунгрейд,що се отнася до ммо аспекта.И в тоя ред на мисли,как точно историята,воис оувъра и излюзорния избор в тази игра имат някакво отношение и влияние върху МАСС мултиплей часта,че да си представя твоите очаквания за иновативно ммо? Добре де, какви са тия проблеми? Дай няколко примера. Не твърдя че играта е безкусурна, ама чак такъв геймбрейкър не съм срещал. Войс-оувърът, историята и изборите са очевидно иновативни фийчъри за MMO жанра. Какво точно значи "масс мултиплей частта"? Игровата механика? Класовото разделение? Тринити-системата? SniperDwarf91 написа: Нямам нищо против идеята Ревън да бъде очистен-в крайна сметка всички си отиват рано или късно. Това, което ме дразни е че смъртта му няма никакви последствия. Е как бе, спасяваш империята...
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 24 Дек 2011 20:32
Да,няма геймбреик елементи.Като за сингъл плей игра.Като за ммо...силно инстанциран свят окуражаващ соло играта.Фазиран при това,което още повече окуражава соло играта.Компанион..който да ти помага в соло играта.Скапан крафтинг изискващ минимално внимание от играча+още по скапан аукцион....окуражаващи соло играта.Много слабо застъпено пвп,да не казвам,че си е направо жалко.Посредствена графика...без АА лол?Посредствени талант дървета.Бавен комбат(без аутоатака и 1,5 сек глобал куулдаун лол).Споменах ли статичния свят където нпц-тата даже не са озвучени,че и не се движат даже.Малките размери на групите/райдовете.Абсоютно нефункционалните гилдии,дето даже нямат гилд банки и гилд "помещения".Войс оувъра врно е много як признавам,както и историята ама тея неща нямат никакво влияние върху играта в мулти плей частта и.Някой като чете ревютата на играчите спокойно може да си помисли,че говорим за котор3...все някакви персонални истории,силно соло застъпени.И накрая така наречения избор:отговор А:аз съм добрия самарянин,отговор Б:не ме ебе за нищо,отговор Ц:аз съм ебахти и гадното копеле-резултата или вземаш куеста или не.Да убиеш 5 дроида на съседната поляна.избор дето не влияе на абсолютно нищо перманенто в света-ранк 5 дарк сайд джеди консулар /danse по средата на корусант....куууууууул ` ps...забравих и абсолютно скапания интерфейс
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Дек 2011 21:21
Цитат: силно инстанциран свят окуражаващ соло играта.Фазиран при това,което още повече окуражава соло играта.Компанион..който да ти помага в соло играта. Това не окуражава соло играта, това я прави възможна. Нищо не ти пречи да се групираш с други играчи и флашпойнтите не могат да бъдат минати соло посмъртно. Недоволен си, защото играта не те форсира да си търсиш парти? Цитат: Скапан крафтинг изискващ минимално внимание от играча+още по скапан аукцион....окуражаващи соло играта. Добре де, за теб всичко ли окуражава соло играта По въпроса за крафтинга - това е по желание на играчите. Бета тестерите бяха запитани какъв крафтинг модел желаят в играта - SWG-style (комплексен) или WoW-style (опростен). Избраха второто, заради което беше премахната и опцията да убиваш къмпениъни. Аукциона не съм го пробвал, така че няма да коментирам. Цитат: Много слабо застъпено пвп,да не казвам,че си е направо жалко. За това съм съгласен. Цитат: Посредствена графика...без АА лол? Графиката е добра като се имат предвид енджина и системните изисквания. АА има от последния билд насам, не си внимавал. Цитат: Посредствени талант дървета. ??? Цитат: Бавен комбат(без аутоатака и 1,5 сек глобал куулдаун лол). Напротив, феновете дори се оплакват, че е прекалено бърз Проблемът е, че явно си го играл като WoW (т.е. с помпане на клавишите 1-2-3), докато бойната система на TOR е по-сходна с тази на Мортал Комбат - прекъсване и подновяване на атаки, стрейф, удряш-и-бягаш комбо брейкъри, на моменти изискващи скрити пианистки таланти. Боят е много бърз, проблемът е в управлението. Цитат: Споменах ли статичния свят където нпц-тата даже не са озвучени,че и не се движат даже. Доста дребнаво заяждане според мен. Въпросният "проблем" е несъществен откъдето и да го погледнеш. Иначе причината е ясна - budget constraints. Цитат: Малките размери на групите/райдовете. Осем души не е малка група, освен ако не си свикнал с едновремешните рейдове в WoW с по 40 играча. Мен ако питаш, малката група е по-добра - голяма група е трудно да се събере и още по-трудно да се координира. Освен това инстанциите са съобразени, като размер и трудност, с групи от по осем души, така че не виждам какъв е проблемът. Цитат: Абсоютно нефункционалните гилдии,дето даже нямат гилд банки и гилд "помещения". Guild Ships (дефакто player cities) са потвърдени за първия експанжън. Цитат: Някой като чете ревютата на играчите спокойно може да си помисли,че говорим за котор3...все някакви персонални истории,силно соло застъпени. Ревютата се концентрират върху това, защото именно тези неща са иновативните. За какво да пишат - за тринити-системата дето се използва от 12 години ли? Цитат: забравих и абсолютно скапания интерфейс Оправен в пач 1.01. Цитат: И накрая така наречения избор:отговор А:аз съм добрия самарянин,отговор Б:не ме ебе за нищо,отговор Ц:аз съм ебахти и гадното копеле-резултата или вземаш куеста или не.Да убиеш 5 дроида на съседната поляна.избор дето не влияе на абсолютно нищо перманенто в света-ранк 5 дарк сайд джеди консулар /danse по средата на корусант....куууууууул Всъщност личните зони се променят в зависимост от решенията. Както и ендинга ти. Както и завръщащите се персонажи. Да не говорим за т.нар. informed consequences, които не са показани, но са изключително важни - например спасяването/унищожаването на Реванитите, което драстично променя баланса на силите в империята и има дълготрайни социални последици.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 24 Дек 2011 22:01
Във всяко едно ммо соло играта е възможна.Проблема(за мен) е,че BW не са направили нищо по въпроса да измислят механики които да обединят играчите в някакви по-масириани евенти.Не е въпрос на форсиране а да има желание от самия играч. Относно крафтинга,това което си написал,звучи адски смущаващо,сефте го чувам.Бета тестерите били запитани?Колко...5к народ,тестери,повечето абсолютно рандом кретени,95% от които от щатите.....и ще определят с анкета този абсолютно важен фиичър за игра дето ще има 1 милион+играчи Относно антиалайзинга или съм сляп или играем на различни игри,такъв в играта няма.Като се има впредвид играта и хайпа около нея,че и бюджета и,графиката е посредствена. За талант дърветата имам впредвид,че тая система е адски скучна..набиваш 51 точки в главното ти дърво както всички други клонинги и това е.Никаква фантазия. Относно статичния свят,не е дребнаво заяждане.В игри като уархамъра и уоу озвучените и активни нпц-та доста спомагат за атмосферата.В много голяма степен даже. Това за гилд банките и гилд корабите,просто е недопустимо,това за следващия експанжън е доста жалко извинение от тяхна страна.И тези акценти на ревютата..просто е абсурдно главния акцент в топ ААА ММО да са сингъл плей фиичъри..незнам... За интерфейса виж уоу и рифт,няма нищо оправено в стар уарса все още. И накрая пак за избора-как може в дадена ситуация да го играеш супер гадното копеле и после да се разхождаш из корусант като майка тереза?илюзия....
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Re: Публикувано на: 24 Дек 2011 22:37
SniperDwarf91 написа: Нямам нищо против идеята Ревън да бъде очистен-в крайна сметка всички си отиват рано или късно. Това, което ме дразни е че смъртта му няма никакви последствия. Аз не видях труп. А и да е, което сериозно ме съмнява, в MMO никой не умира завинаги.
|
|
|
|
|
the_presator
|
|
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
|
|
Заглавие: Re: Re: Публикувано на: 24 Дек 2011 22:50
doom123 написа: SniperDwarf91 написа: Нямам нищо против идеята Ревън да бъде очистен-в крайна сметка всички си отиват рано или късно. Това, което ме дразни е че смъртта му няма никакви последствия. Аз не видях труп. А и да е, което сериозно ме съмнява, в MMO никой не умира завинаги. Да, боса се респаунва след 1 седмица
___________________________________
TheChosen1 написа: даджайците
|
|
|
|
|
gua543
|
|
Регистриран на:
23 Юли 2011 19:38
Мнения: 248 Местоположение: София, центъра на свето!
В момента играе: Crysis 2, Crysis 3, Mass Effect trilogy, Star Wars: The Old Republic, Batman: Arkham Asylum, Dead Space
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 24 Дек 2011 23:06
moroel написа: Във всяко едно ммо соло играта е възможна.Проблема(за мен) е,че BW не са направили нищо по въпроса да измислят механики които да обединят играчите в някакви по-масириани евенти.Не е въпрос на форсиране а да има желание от самия играч. Приятел, играта излезна преди 4 дена. К'ви евенти, к'ви 5 лева? moroel написа: Относно крафтинга,това което си написал,звучи адски смущаващо,сефте го чувам.Бета тестерите били запитани?Колко...5к народ,тестери,повечето абсолютно рандом кретени,95% от които от щатите.....и ще определят с анкета този абсолютно важен фиичър за игра дето ще има 1 милион+играчи Аз съм останал с впечатлението че повечето хора предпочитат по-простия крафтинг. Странно как толкова малко хора обичат да прекарват часове в правене на едно и също нещо като накрая не е сигурно че резултата ще ги задоволи moroel написа: Относно антиалайзинга или съм сляп или играем на различни игри,такъв в играта няма.Като се има впредвид играта и хайпа около нея,че и бюджета и,графиката е посредствена. Говорим за MMO, не очаквай Crysis или BF3. moroel написа: За талант дърветата имам впредвид,че тая система е адски скучна..набиваш 51 точки в главното ти дърво както всички други клонинги и това е.Никаква фантазия. Всъщност можеш да си ги разпределиш тия 51 точки поравно и в трите дървета и да си направиш някакъв странен хибрид. moroel написа: Това за гилд банките и гилд корабите,просто е недопустимо,това за следващия експанжън е доста жалко извинение от тяхна страна.И тези акценти на ревютата..просто е абсурдно главния акцент в топ ААА ММО да са сингъл плей фиичъри..незнам... Май не знаеш че Био обявиха вчера че ще има експанжън до няколко месеца, може и по-рано. Това че WoW ги изкарва по един всяка година не означава че и с TOR ще е така. moroel написа: И накрая пак за избора-как може в дадена ситуация да го играеш супер гадното копеле и после да се разхождаш из корусант като майка тереза?илюзия.... Ами като имаш сто добри избора и един лош...
___________________________________ Вратите на супермаркетите ме карат да се чувствам като джедай.
The Best написа: Нискостеблен хомосексуален плъх!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 24 Дек 2011 23:33
@gua 543 1.рифт и уархамър имат масови евенти от ден първи. 2.по тая логика да няма крафтинг въобще? 3.вземи да провериш рифт,конан-а,тера и айон за графиката? 4.нали ти ясно,че асасин с по равно точки в танк,стелт и шеър дървото,ше е абсолютна пародия(както и всеки друг клас).това първотото ти ммо ли е? 5.ти ако вярваш на думите на дивелъпърите,по добре вместо парите за месечните такси иди пусни тото фиш...обявили били 6.това за стоте добри и единия лош избори не го разбрах...
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Дек 2011 23:43
Цитат: Във всяко едно ммо соло играта е възможна.Проблема(за мен) е,че BW не са направили нищо по въпроса да измислят механики които да обединят играчите в някакви по-масириани евенти.Не е въпрос на форсиране а да има желание от самия играч. Във всяко едно ММО соло-играта е възможна... на теория. Истината е, че в повечето случаи си сериозно преебан ако не се групираш с някого на по-високите левели. Идеята на BioWare е да направят сингъл- и мулти-играта еднакво привлекателни. За да кажеш, че "окуражават" соло-гейминга трябва да докажеш, че соло-играчите имат някакво нечестно предимство, каквото нямат. "Глобални евенти" са именно флашпойнтите, които изискват сериозна работа в екип. Also, трябва да се има впредвид, че 80% от играта е shared content и дори пърсънъл сторилайните могат да бъдат минавани в парти. Ако искаш може да се групираш още от първи левел и да продължиш така до края на играта. Това даже е за предпочитане пред къмпениъните, които невинаги са адекватно разпределени и чието AI на моменти сериозно куца. Цитат: Относно крафтинга,това което си написал,звучи адски смущаващо,сефте го чувам.Бета тестерите били запитани?Колко...5к народ,тестери,повечето абсолютно рандом кретени,95% от които от щатите.....и ще определят с анкета този абсолютно важен фиичър за игра дето ще има 1 милион+играчи Коя крафтинг система е по-добра е въпрос на личен вкус. Мен дертът ми е включването на къмпениъни в процеса на крафтинг. Нямаше да е лошо, ако къмпениъните бяха разпределени равномерно, но те не са - консуларът яде масура така жестоко, че направо да ти е жал да крафтваш с него. Цитат: Относно антиалайзинга или съм сляп или играем на различни игри,такъв в играта няма.Като се има впредвид играта и хайпа около нея,че и бюджета и,графиката е посредствена. Антиалайзингът не работи при някои видеокарти. Баш тия бъгове са най-големия проблем на играта. Графичният енджин е добър като се имат предвид системните изисквания на играта. Да не забравяме, че това е ММО и е целенасочено направено с остаряла графика за да може да тръгва на всяка щайга. ММО мязащо на Crysis не очаквай скоро. Цитат: За талант дърветата имам впредвид,че тая система е адски скучна..набиваш 51 точки в главното ти дърво както всички други клонинги и това е.Никаква фантазия. Това е един от най-лошите методи за разпределяне на точки. Казано направо, много малко от талантите си струват - ако блъскаш всичко в едно дърво ще свършиш с една дузина безсмислени умения. Уориърът е позорно известен с това - хибридизирането му е единственият начин да го направиш ефективен. Цитат: Относно статичния свят,не е дребнаво заяждане.В игри като уархамъра и уоу озвучените и активни нпц-та доста спомагат за атмосферата.В много голяма степен даже. "Динамичният свят" е вкаран в играта под формата на интерактивни NPC-та с които постоянно говориш. Байоуеър не могат да сложат абсолютно всичко - в индустрията съществува един звяр наречен "бюджетен лимит" който не трябва да бъде надскачан. Цитат: Това за гилд банките и гилд корабите,просто е недопустимо,това за следващия експанжън е доста жалко извинение от тяхна страна.И тези акценти на ревютата..просто е абсурдно главния акцент в топ ААА ММО да са сингъл плей фиичъри..незнам... Again, budget constraints. Also, deadline. В началото Galaxies дори нямаше космически кораби - бяха вкарани в първия експанжън. Би ли ми обяснил как тези неща са "сингъл плей фийчъри", при положение, че всички от тях могат да се изпълняват групово, а за някои групирането е дори задължително? Цитат: За интерфейса виж уоу и рифт,няма нищо оправено в стар уарса все още. Пач 1.01 идва след три дена. Цитат: И накрая пак за избора-как може в дадена ситуация да го играеш супер гадното копеле и после да се разхождаш из корусант като майка тереза?илюзия.... Ъъъъ... к'во?
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Дек 2011 23:54
doom123 написа: Аз не видях труп. http://starwars.wikia.com/wiki/Dark_side_burstthe_presator написа: Да, боса се респаунва след 1 седмица Каква ти една седмица бе, 24 часа moroel написа: 3.вземи да провериш рифт,конан-а,тера и айон за графиката? Правиш ли разлика между графика и текстури? moroel написа: 4.нали ти ясно,че асасин с по равно точки в танк,стелт и шеър дървото,ше е абсолютна пародия(както и всеки друг клас).това първотото ти ммо ли е? Хибридите в TOR работят. Потвърждавам от личен опит.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
Limbo
|
|
Регистриран на:
01 Окт 2011 13:57
Мнения: 77
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 25 Дек 2011 15:04
Минотавре, с какъв герой играеш?
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 25 Дек 2011 15:39
Предполагам аз не мога да обясня добре какво имам впредвид,но ще нахвърлям някои последни мисли. Това за соло играта ми е ясно.Въпроса е какво правят байо да направят масс мултито привлекателно?Значи в едно ммо факта,че трябва да се групираш на по-висок левел с някой е "преебавка"? "Глобален евент" не е някакъв малък 4 ман ИНСТАНС,а събитие в реалния свят с 50+ човека.Примери бол-рифт-а,уархамъра,айон,камелота,л1/2,тера, етц.. Сега ясно,че в СУ можеш да си в парти с някой,ама обикновенно тичам в празен(инстанциран),коридорчест свят,където я срещнеш някой,я не.Опцията за ко-оп мулти не прави едно рпг масс мулти. Другото което е,а именно така наречения избор.Ми илюзия е.През цялото време като републиканец можеш да го раздаваш дарк сайд и реално в играта няма да има никакви последици за тебе.Няма да имаш никакви ограничения,като увеличени цени,стражите да те атакуват,забранен достъп до някои услуги функции.Всичко е еднакво без значение дали си ранк 3 лайт сиде или ранк 5 дарк сайд. Относно графиката,да,правя ралика между посредствена графика без опции за антиалайзинг и добра такава.Посочил съм примери. За крафтинга и талантите,естествено може да се каже,че са въпрос на вкус но мога да заявя,че не са фиичъри които да зарибят играча до толкова голяма степен(както и пвп-то),което неминуемо ще се отрази понататък.
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic Публикувано на: 25 Дек 2011 15:47
Върви играй Рифта, бе, мой. К'во си зацъкал игра, която не те кефи?
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
Минотавъра
|
|
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732 Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
|
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Дек 2011 16:17
Цитат: Това за соло играта ми е ясно.Въпроса е какво правят байо да направят масс мултито привлекателно?Значи в едно ммо факта,че трябва да се групираш на по-висок левел с някой е "преебавка"? Преебавката е в това, че си задължен да се групираш, дори и да не искаш. Байоуеър правят групирането опционално, нищо повече. Идеята е сингълът и мултито да са еднакво привлекателни, не да се окуражава соло геймингът. Цитат: Глобален евент" не е някакъв малък 4 ман ИНСТАНС,а събитие в реалния свят с 50+ човека.Примери бол-рифт-а,уархамъра,айон,камелота,л1/2,тера, етц.. Демек... нещо като Коледа в Galaxies? Или с бой? Цитат: Сега ясно,че в СУ можеш да си в парти с някой,ама обикновенно тичам в празен(инстанциран),коридорчест свят,където я срещнеш някой,я не.Опцията за ко-оп мулти не прави едно рпг масс мулти. Я стига, само първите няколко свята са инстанцирани чак до такава степен. Последните планети са си open world отвсякъде. Никой не те кара да ходиш сам. Можеш да избираш дали да играеш сингъл или мулти. Аз лично не намирам никакъв проблем в намирането на парти. Цитат: Другото което е,а именно така наречения избор.Ми илюзия е.През цялото време като републиканец можеш да го раздаваш дарк сайд и реално в играта няма да има никакви последици за тебе.Няма да имаш никакви ограничения,като увеличени цени,стражите да те атакуват,забранен достъп до някои услуги функции.Всичко е еднакво без значение дали си ранк 3 лайт сиде или ранк 5 дарк сайд. Justified. В повечето (да не кажа във всички) случаи дарк сайд решенията или са оправдани или не си оставил свидетели. BTW, последствия има, само че не си играл достатъчно да за ги видиш. Spoilers follow: Цитат: Относно графиката,да,правя ралика между посредствена графика без опции за антиалайзинг и добра такава.Посочил съм примери. Такива работи не се мерят на око. Една игра може да има перфектен енджин и пак да изглежда грозна и обратното. Разликата я правят художниците. Грозна текстура както и да я рендваш пак си е грозна. Lineage е класически случай - енджинът й е примитивен, та се не трае, но заради добрите художници графиката изглежда добре. За последен път казвам, анти-алайзинг има, просто не можеш да го активираш. Смени си видеокартата или чакай фикс.
___________________________________ Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|