Една Софтуерно-Философска тема
- Infy
- Мнения: 79
- Регистриран на: 29 Окт 2010 09:34
- В момента играе: Shift 2 Unleashed, Bad Company 2, Shogun 2 Total War
- Местоположение: Bulgaria
Една Софтуерно-Философска тема
Напоследък имам повечко свободно време. Покрай ужаса от сесии и други неща се замислих, че сега, след като съм временно свободен и работя, мога да си позволя да си купя някоя и друга по-стара игричка, ей така, за да допринеса и аз с едно зрънце към нещо. Видях, че има много добри далавери в Steam и реших да си купя STALKER игрите. Не съжалявам, защото това е игра/и, която въпреки многобройните си кусури винаги ме е запленявала и държала с часове пред компютъра, и дори и да няма качествен мултиплеър, от едно "благодаря" на CSG си заслужава (а и беше 10 евро, което реално са 3-4 големи дюнера от Пловдив). Сега въпроса ми е малко философско-технически - ПОАМАГМЕ ли на дивелъпърите, след като си купим някоя тяхна стара игра, коята има примерно над 50% намаления някъде или просто е минало толкова много време, че в случая Steam, искат да продадат колкото се може повече от нея преди, да речем излизането на нова част, и по този начин от нашата "евтина покупка" нищо не отива при CSG (developer-а), а директно в риселъра. Ако е така, излиза, че ако искаме НАИСТИНА да помогнем (ако имаме финансовата възможност разбира се), трябва да купуваме когато игрите са по 50 евро... Кой какво мисли? 
Re: Една Софтуерно-Философска тема
Зависи от договора между девелопер и издател.
Може на всеки 10 000 продадени бройки издателят да плаща на девелопъра някаква сума, например. Освен това е добра реклама да кажеш, че предният ти продъкт или рпедната игра от серията се е продала н+1 пъти.
Все пак издателя мисли не веднъж преди да се съгласи да разпространява някоя игра и подобни числа в портфолиото на девелъпърите помагат да вземат по-хубав договор.
Може на всеки 10 000 продадени бройки издателят да плаща на девелопъра някаква сума, например. Освен това е добра реклама да кажеш, че предният ти продъкт или рпедната игра от серията се е продала н+1 пъти.
Все пак издателя мисли не веднъж преди да се съгласи да разпространява някоя игра и подобни числа в портфолиото на девелъпърите помагат да вземат по-хубав договор.
What's a real girl? Is it something fap-able?
indeedhewasshady.
indeedhewasshady.