Reaver написа:
The Imperial Agent...
А, ОК. Съгласен съм.
Reaver написа:
За мен тази система не е иновационна, просто не е чак толкова разпространена, тъй като не е чак толкова добра. Приеми го, че за мен това е като замяната на изследването на различни планети с луноход със скенирането им от орбита и пускане на сонда, която събира ресурси, от Mass Effect 1 в Mass Effect 2.
Аналогията е неправилна. Също така ще отбележа, че не знаем достатъчно за системата за да я съдим. Единствено се надявам да не е от "кибичещия" вид, където ресурси се трупат чрез луд гринд за пари и материали, съчетани с многопластов крафтинг (I'm looking at you, Aion!) Ако има такова нещо, въобще не ме бройте.
Draksis написа:
Биографиите са скучни. Де Факто не дават почти никаква информация, а са написани като преувеличена реклама. Честно ти го казвам, предпочитам дори само скрийншотове пред тях. В смисъл, писаното в тях би трябвало да те "надъха" за колоритните личности, с които ще прекарваш времето си в галактиката, но мен не ме карат да правя нищо друго, освен да шибвам гигантични фейспалмове в челото си.
Биографиите са як lore бе, я тихо там!
Draksis написа:
Жалко. Относно уменията, имам предвид. Достъпът до тях би увеличил нивото на кустомизацията. То е ясно, че може да доведе и до сериозен дисбаланс между класовете, да не говорим и че при липсата на re-spec би осакатило персонажа ти, но пък мамка му, като играеш, ще мислиш, бе!
Това е MMORPG бе! Смяташ ли, че разумен индивид би го играл на първо място
Draksis написа:
Xа! Сит със зелен меч! Ще се спукам от смях.
Не е като да няма прецедент. Или два. Или десет...
Draksis написа:
Предател! Нали нямаше да тестваш бетата бе?
В моя защита ще кажа, че бетата не беше мое притежание, а на един познат и освен това само убивах времето докато почне сериалът. Стигнах до 9-и левел и толкоз.
Capo написа:
Относно трудността на битките, предполагам, че съм сбъркал. Приятелите ми в бетата си твърдят, че не са се били с по-малко от 6-7 NPC наведнъж. Или са нападали допълнителни гадини или пък просто не ги бива да играят
Аз я докарах само до 9-и левел преди да започне Стар Трек маратона, така че може би не съм видял истинското предизвикателство при нива 30+. Ке поживеем - увидим.
Tiny написа:
Боже, колко мъка има по тоя свят, боже...
Capo написа:
Ама то и преордер вече може да направиш за powerleveling, мале-мале
Знам, че ще има идиоти, които ще платят, ама от какъв зор са тръгнали да играят точно тази игра, не ми е ясно. Нито ще видят история, нито удоволствие. Ще покиснат малко по PvP зоните и ще си ходят. А и като се има предвид, че в играта всичко ще се върши с куестове и ще липсва "grind", не виждам и смисъл от powerlevel.
Кой те излъга, че ще липсва гринд? Па и откъде тоя необясним оптимизъм у тебе - то е ясно, че 90% от геймърите ще скипнат кътсцените и ще отидят да бият PvP и да трупат ачийвмънти. Това са нещата, които поддържат едно ММО - не историята, която повечето хора няма и да си дадат труда да прочетат. Не си прави илюзии - мнозинството дърмуни ще играят защото е Star Wars, защото е MMORPG, защото е ново, защото другите го хвалят или защото "мо'а да коля с лазерния меч, копеле!"
Draksis написа:
Надявам се respec-a да е усложнен, или поне да изисква малък, кратък куест. Неудобно е да натиснеш бутона "Wanna be a Sith Inquisitor?" и бум! - готово.
Вероятно точно това ще представлява - всяка продължителна процедура ще усложни геймплейната механика. Трябва да се има предвид, че повечето хора искат бърз respec - групичката трябва да има хийлър ВЕДНАГА, оти рейдът започва след 10 минути!
Плюс това, ако прочетеш поста по-внимателно, ще видиш, че става дума за преразпределяне на точки, а не за сменяне на класа.
Draksis написа:
А ах, колко хубаво би било да няма такива глупости. Някой крещи за група, ти го питаш, той ти отговаря "Искам DPS" ти викаш "Сори, танк съм". И понеже не можеш от нищото да си смениш уменията, ще търсиш друга група.
То това винаги можеш да го направиш...
Sentry написа:
Това ще е тъпо... смисъл ако NPCто може да heal-ва толкова добре колкото човек, значи или няма да се налага кой знае какво heal-ване, или NPCто ще е с някакво супер добро AI... което някак си не ми се връзва.
AI-то е добро. Разбира се, трудно може да замести опитен играч, но все пак реагира адекватно. Можеш да задаваш специални тактики, подобно на тези в Dragon Age и Neverwinter Nights - "хийлни ме ако здравето ми спадне под 50%", "стой зад мен и хвърляй лайтнинг докато аз отнасям боя" и т.н.
Sentry написа:
Според мен ролята ти в партито трябва да се определя от build-а ти, а не от AC-то.
Предвид факта, че в играта билдът и АС-то са тясно свързани, the point is moot.
Draksis написа:
Quesh...
Това трябва да е най-тъпата планета в играта. След Татуин, естествено.
Скрийновете хващат погледа, но lore-ът е тъп до болка.
Daniel Erickson написа:
Sith Empire Lore...
Напоследък бях охладнял малко към сюжета, но този пост ми върна вярата в играта.
Draksis написа:
Ако трябва да съм наистина честен, BioWare малко се омазаха с целия войс-актинг за KOTOR, не само с този на Бастила...
Ако трябва да сме наистина честни, BioWare се омазаха с целия KOTOR. Играта беше успешна, защото беше единствената по рода си, но, погледната отстрани, лъсват всички недостатъци - калпавият войс-актинг, линеарното развитие, скучните персонажи, изкопираният сюжет и какво ли още не.
Цитат:
Draksis написа:
Дали съм само аз, или когато течеше частта с Force Leap-a, Ситския воин приличаше на горила, която размахва меча като бейзболна бухалка?
Сериозно, искам ми се да има по-плавни анимации, и държене на оръжието с две ръце. То се знае, че е леко, но чак пък до толкова, че да го размахва като най-обикновена тояга...
Анимациите бяха добре - рязки, накъсани и хаотични, т.е. точно каквито би трябвало да бъдат. Само Lightsaber Throw-а беше направен малко некадърно, но нека все пак отбележим, че това не е Даджай Академи.
Сега, ако сменят и коментатора, клипчето дори ще бъде подходящо за гледане...