Интервю на GDC с Даниъл Ериксън, в което обяснява за куестовете в SW:TOR.
"-Какви са различните видове куестове?"
"-Хм, това е доста дълъг списък, но мога да изброя главните неща:
1) World Quests: Единични куестове или кратки верижни такива [chain quests], направени за лесно изпълнение. Кратко приключение с приятели или произволни хора.
2) World Arcs: Епични куестове, от 4 до 10 поредни, или повече, и чиято история се развива върху цяла планета. За да видите цялото съдържание [важни решения и разклоняващи се диалози] трябва да ги изиграете няколко пъти с различни герои, защото не могат да бъдат повтаряни. Направени за дълги игрови сесии или множество кратки, в които вие и вашата група ще изживеете огромно приключение, което може да отнеме в някои случаи десетки часове.
3) Flashpoints: Инстанцирани, силно скриптирани важни части от историята и действието, създадени, за да предадат най-доброто от т.нар. multiplayer storytelling на BioWare. Направени да се изиграват наведнъж."
"Тук идва забавната част. Нашето мултиплейър съдържание има реплики, избор и съдържание, които са специфични за всеки клас, и съдържание което може да видите само в група. Нима Съветникът [Jedi Consular] наистина убеди Ситския бос да не се бие с нас? Нима Ловецът на Глави [Bounty Hunter] току-що изнуди Мофът [Moff] за повече пари? Нима Контрабандистът [Smuggler] току-що напусна групата и си замина с атрактивната поръчателка на задачата ни [quest giver (това ме измъчи 

 )]? Ъм... А дали ще се върнат? Забавно е да се преиграва играта, за да се види всичкото различно съдържание, но също е изключително забавно докато играете с приятелиe да сте напълно изненадани от това, което те казват. Често ще се случва да си казвате: "Добре, това определено не беше една от моите реплики!""