Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Псевдо рейцър
Аватар
Регистриран на:
19 Дек 2009 00:17
Мнения: 2462
В момента играе: Всичко без аниме игри
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 17 Авг 2010 12:16


не е като при тебе мозъка и гъзът ти си съвпадат перфектно

___________________________________
Drecher написа:
От Чернобил съм, единственият регистриран гражданин. Дръжа една баржа на брега на река Припят и я отдавам на безделници като теб. Цената за една нощувка е 2 бутилки водка и 5 минути да си удряш чатала с тухла.


Профил

Аватар
Регистриран на:
11 Юни 2010 13:30
Мнения: 636
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 17 Авг 2010 12:19


Нов сиг, лапенце.


Профил

Псевдо рейцър
Аватар
Регистриран на:
19 Дек 2009 00:17
Мнения: 2462
В момента играе: Всичко без аниме игри
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 17 Авг 2010 12:24


питай майка ти на нея как и харесва
нещастник

___________________________________
Drecher написа:
От Чернобил съм, единственият регистриран гражданин. Дръжа една баржа на брега на река Припят и я отдавам на безделници като теб. Цената за една нощувка е 2 бутилки водка и 5 минути да си удряш чатала с тухла.


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
31 Яну 2003 12:18
Мнения: 1408
Местоположение: София
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 17 Авг 2010 20:42


Предвид новия трейлър на Dragon Age 2 - може да се спекулира дали Hawke ще има възможност да е multiclass персонаж. Конкретно, warrior/mage в трейлъра

___________________________________
Come, my raven, it could be a lark.


Профил

Аватар
Регистриран на:
24 Юни 2009 11:47
Мнения: 550
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 18 Авг 2010 18:17


Firzen написа:
Предвид новия трейлър на Dragon Age 2 - може да се спекулира дали Hawke ще има възможност да е multiclass персонаж. Конкретно, warrior/mage в трейлъра

Ако оставим настрана рогата на кунарито ,трейлъра е баси епиката :!: :D


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 18 Авг 2010 21:25


Revan_666666 написа:


VS


:!: :!: :!:



Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7917
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 18 Авг 2010 21:48


Firzen написа:
Предвид новия трейлър на Dragon Age 2 - може да се спекулира дали Hawke ще има възможност да е multiclass персонаж. Конкретно, warrior/mage в трейлъра


Не, не може да се спекулира като си се изпразнил в гащите си след като си го гледал за първи път. След третото гледане успях да поспекулирам... :?

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 18 Авг 2010 22:28


Така. Съгласен с Грим по тая точка и продължаваме нататък.

Вероятността да видим мултикласване в двойката не е силна. Да, по този начин ще се елиминират някои от досадните черти на първата игра, а именно - принудата винаги да имаш силно класифицирана група, което в по-голяма част от времето ти пречи да вземеш любимите си главорези, но от друга - лично аз не си падам по перспективата роугът ми едновременно да се прокрадва в сенките и да призовава демони и могъщи ледени стихии. Seems kinda wrong.

Въпреки че звучи адски bitchin', де... :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 18 Авг 2010 23:12


Draksis написа:
роугът ми едновременно да се прокрадва в сенките и да призовава демони и могъщи ледени стихии. Seems kinda wrong.

Ако направят нещо подобно, ще открадна играта от някой който си я е купил и ще се изсера на нея! :x


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7917
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 19 Авг 2010 01:53


Draksis написа:
Така. Съгласен с Грим по тая точка и продължаваме нататък.

Вероятността да видим мултикласване в двойката не е силна. Да, по този начин ще се елиминират някои от досадните черти на първата игра, а именно - принудата винаги да имаш силно класифицирана група, което в по-голяма част от времето ти пречи да вземеш любимите си главорези, но от друга - лично аз не си падам по перспективата роугът ми едновременно да се прокрадва в сенките и да призовава демони и могъщи ледени стихии. Seems kinda wrong.

Въпреки че звучи адски bitchin', де... :)


Warrior/Mage-а винаги е бил най-badass мултикласа евър (или поне мен идеята за маг в тежка броня винаги ме е блазнила), затова и във всяка игра гледат да е най-нърфнат, защото иначе почти всички ще го играят. :lol:
Иначе за мен във едно story driven RPG (а те всичките подобни са :D ), винаги приоритет ми е било да се мотам с любимите си NPC-та, дори и на цената да играя на по-ниска трудност, че даже и да чийтна ако се наложи. Питай ме кво ми беше да играя единицата без хийлър докато не успея да науча Моригън, а нямаше и трейнър с който да й кача някой-друг левъл... :D
От друга страна затова не давам шанс на другите NPC-та, на Уин в единицата дори не й изпълних мисията, щото ме дразнеше бабето, та общо взето зависи как ше е направена играта и дали ше има нужда да играеш с някое NPC в партито си, за да развиваш сюжета с него. В последно време BioWare клонят към почти пълна ненужност, както и улесняване на геймплей и интерфейс и всичко в полза на конзолите, което е болезнена анална пенетрация на хардкор арпегейаджиите... Но слава богу игрите им са все толкова story driven. :)
Мултикласинга не винаги убива RPG елемента, D&D системата е живо доказателство затова. Но явно стана прекалено сложна за видеогейминга и ретардите масови потребители, та сега всичко е в ръцете на BioWare да си измислят балансирана класова система, без да осират постата, щото наистина seems kinda wrong. Но докато първата игра беше приличен реверанс към хардкор геймърите които обичат бавните и премислени битки с много цифрички, желателно с "d" между тях, втората изглежда ше е някакъв полуфабрикат. Странно ми е защо обаче, DA още държи позиции в Highest Rated на Gamespot, докато "опростения" Mass Effect 2 отдавна изпадна надолу, въпреки че му признавам по-добрия сюжет. :roll:
Абе, ше поживеем па ше видим. :D

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8412
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 07:54


Аз се радвам, че ще са озвучени ( и на някои места "отиграни" ) диалозите, а героят - фиксиран. Това беше единственото в Мас Ефект, което ме изкефи повече от двете РПГ-та на BioWare. Нищо , че можеш да му променяш муцуната на Шепърд, той пак придобива някакъв характер и от петата минута нататък, знаеш, че ТОВА Е ШЕПЪРД. В Драгън Ейдж, с толкова яките диалози на парти мембърите, аз бях като някъв пълен ръб и ''не на място'', мълчащ като пукел. Губи се атмосфера и динамика. А единственото ''движение'' , което можеше да извъриш под диалогова команда е да резнеш гърлото на някой и то пак доста дървено. В Мас Ефект има много по-разчупени варианти - особено това с paragon и renegade развитията на ситуациите ( предимно в двойката ). Да - конзолно е, но пък е яко. Което си е яко, яко си е :lol:
Дано в DA2 наистина направят герой с характер, в чиито обуща да влезеш от самото начало и да ти стане кеф да играеш с него.

За рогата на кунарито - еми все ми е тая, искали са да ги направят малко по-различаващи се двете раси - нормално. Който не го кефят рогата - да не влачи кунари в партито, ако има такива :D

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Псевдо рейцър
Аватар
Регистриран на:
19 Дек 2009 00:17
Мнения: 2462
В момента играе: Всичко без аниме игри
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 09:52


прав си ама представи си колко неща трябва да премахнат от играта за да може героят ни да има глас
или играта ще е Х2 по кратка от ДА:О или ще трябва да я разработват Х2 повече за да може да достигне дължината на ДА:О(което както виждаме не става)
с други думи с това да имаме говорещ герой ни се взимат десетки други неща който правиха ДА:О най-доброто РПГ ева

___________________________________
Drecher написа:
От Чернобил съм, единственият регистриран гражданин. Дръжа една баржа на брега на река Припят и я отдавам на безделници като теб. Цената за една нощувка е 2 бутилки водка и 5 минути да си удряш чатала с тухла.


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8412
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 10:46


Кои са тия толкова други неща, дето ще се вземат, ако диалога се озвучи ? Защо смяташ, че едните озвучени диалози са такъв проблем за един опитен екип ? Това е едва ли не най-лесното, пък като отнема време - еми да се захващат за работа. И без тва почнаха да ги пускат през по-малко от година тия игри, бързата кучка ... нали знаеш.

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Псевдо рейцър
Аватар
Регистриран на:
19 Дек 2009 00:17
Мнения: 2462
В момента играе: Всичко без аниме игри
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 10:57


първо няма да има толкова много начини за изпълняването на даден куест
да вземем на пример ситуацията в която Мориган иска бебе от тебе ако героят ни беше озвучен щеше има 3 опци
Ок
ще си помисля
не
и тва е докато като няма глас героя имаше 4-5 опци може да накараш Алистар да и направи или Логеин
да не мислиш че ако героят ни беше с глас от Биолеър щеше да им се занимава да пишат и записват нови реплики за всяка една ситуация съмнявам се
за да могат да я направят тази игра им трябват поне 2г. пълни а те набързо сега я правят за да издоят кравата

___________________________________
Drecher написа:
От Чернобил съм, единственият регистриран гражданин. Дръжа една баржа на брега на река Припят и я отдавам на безделници като теб. Цената за една нощувка е 2 бутилки водка и 5 минути да си удряш чатала с тухла.


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8412
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 11:55


Еми 2 години за разработка на игра въобще не са много. Обаче :

Цитат:
да не мислиш че ако героят ни беше с глас от Биолеър щеше да им се занимава да пишат и записват нови реплики за всяка една ситуация съмнявам се


Трябва да им се занимава, като това им е работата. Да не са некви убитаци, хванали се да правят игра в свободното си време, ей така - когато им се занимава. :lol:
Да им ебем и кравата, ние искаме качествено рпг, нали така :D

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Псевдо рейцър
Аватар
Регистриран на:
19 Дек 2009 00:17
Мнения: 2462
В момента играе: Всичко без аниме игри
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 13:09


така де качество винаги на първо място

___________________________________
Drecher написа:
От Чернобил съм, единственият регистриран гражданин. Дръжа една баржа на брега на река Припят и я отдавам на безделници като теб. Цената за една нощувка е 2 бутилки водка и 5 минути да си удряш чатала с тухла.


Профил

Аватар
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686
Местоположение: Дискотека
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 14:12


Абе ще стане като с Мас Ефекта, с разликата че тук промяната няма да е за добро, ако се получи така. Тази опростеност на диалозите, хич не ми се нрави, едно от най-хубавите неща в първата игра бяха, интересните и дълги диалози. Първия Dragon Age ми е любимото РПГ и усещам как ще съм разочарован от тази игра . . .


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
31 Яну 2003 12:18
Мнения: 1408
Местоположение: София
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 18:45


Оставам оптимист по отношението на диалозите по следната причина - това е диалогово колело от Mass Effect:

То предоставя един разумен максимум от 6 възможни реплики. Ако считаме, че BioWare ще изкопират формата на колелото 1 към 1, може да си направим следните изводи:

- Рядко е имало повече от 6 възможни отговора в дадена ситуация, дори в по-старите им RPG-та (Baldur's Gate, Planescape: Torment)
- Това, че сбития текст в диалоговото колело отговаря като дължина на репликата не е вярно и всеки, който е играл МЕ сериите го знае. Репликите ще са си цели, дълги и смислени изречения. Причината да ги няма в диалоговото колело е, че няма смисъл да прочетеш 1:1 с това, което така и така ще чуеш след малко.
- Визуалната подсказка за тона на Hawke ще е плюс, подобрение спрямо колелото на МЕ.
- Няма да има paragon/renegade реплики (и такова измерване на добро и лошо въобще); ако не греша това става ясно от статията в Game Informer

Кофти е, че орязват избора на раса - но реално нищо друго не остава отрязано, нито избор на пол, нито на клас. 2 от 3 плюс възможността за МНОГО по-добра идентификация с персонажа е огромен плюс.

P.S. По отношение на multiclass-ването - дори да присъства, няма да може да се случи хем да се прокрадвате в сенките, хем да размятате баш стихиите наляво-надясно... Винаги е било така - още от D&D игрите: когато си jack of all trades, не стигаш до mastery на който и да е клас

___________________________________
Come, my raven, it could be a lark.


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 20:15


...освен с чийтове. :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8449
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 20 Авг 2010 21:23


Стига ти да можеш Flesh to Stone. :lol:

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com