Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
13 Ное 2005 19:13
Мнения: 204
Местоположение: The Middle of Nowhere
В момента играе: джобен тенис
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 11:39


Очевидно съм изпуснал доста, като не четох тая тема няколко дни. Няма да се намесвам в споровете ви за MMO-та, боклук има навсякъде, хайп също. Както вече казах, Sentry, Guild Wars може да бъде мината без дори за момент да се срещнеш с друг играч, но това е нормалното ниво на трудност. Въпросът е, че Hard Mode е бил причина за такива бъзици, особено към Hero-тата, на които най-често хората слагаха собствените си билдове, а не се получаваше нищо. Ако някой успее да мине играта от първия път само с Hero/Henchmen (H/H) отбор, без да я е играл преди това, дори и на Normal, му го признавам. Трябва да познаваш цялата игра добре, за да можеш да я минеш сам, а на Hard е почти невъзможно. Ако това наричаш Singleplayer, ок, явно имаш изкривени разбирания за игрите.
А това, че в кът сцените не виждаш съотборниците си, е пълна глупост (да, вярно е, че в клипчетата, героят е един и това е Party Leader-ът, но в по-голямата част от кът сцените се виждат всички играчи) и ме накара да се зачудя дали въобще си играл играта?

Колкото до самото MMO Manifesto, ето коментарът на ArenaNet за реакцията на хората:
"The MMO Manifesto video sent shockwaves of awesomeness through the gaming world this week. This lavish video showcased all the core features, design philosophy, and incredible artistry that we’ve been talking about for the past months into one jaw-dropping package for the world to see. Due to the widespread coverage on the web, the MMO Manifesto put Guild Wars 2 on the radar of many people who had never previously considered playing an MMO, which pleases us immensely."


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5225
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 11:54


ciborg, обяснявам ти го няколко пъти вече и пак не разбираш. Аз започвам да се чудя дали четеш това, което пиша, или само минаваш отгоре-отгоре, колкото да скалъпиш някакъв отоговор. Става дума за историята, че е сравнима с тази на single player игра, не за това колко човека могат да играят заедно. Историята е предадена по типичния начин за single player игра - с cut-сцени, които спират gameplay-a и се гледат от всички хора в партито, като през това време не става нищо около тях. Това в едно MMO, което е със споделен за всички свят не може да стане, защото не всички играчи в една зона са на едно и също място в историята. Затова казвам, че в едно нормално MMO когато има cut-сцена тя трябва да се вижда само от един играч и да не променя света около него. В Guild Wars го няма това ограничение, което я прави като single player игра когато става дума за предаване на историята, а не като MMO.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 11:59


^
That's actually a good thing. Причината MMO-тата никога да не са взимани на сериозно като история е, че нямаха достатъчно средства за разказването й.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5225
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 12:03


Да, съгласен съм, но точно поради тази причина не можеш да кажеш, че ArenaNet са показали, че "могат да направят MMORPG с перфектно застъпена история", тъй като действително, когато става дума за история, Guild Wars не е MMO.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 12:05


Може да се каже. Дано Байоуеър се справят със тая задача със ТОР-та - да намерят перфектния баланс.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5225
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 12:09


Дано. Дано и не само те. Просто не ми се връзваше как ще има sandbox свят, който се променя с историята, както ми се стори, че намекнаха във видеото, а то се оказа съвсем друго.

Иначе много MMOта имат доста добра история, стига да ти се чете и да можеш да вържеш историята от куестовете, която по принцип е доста разпокъсана.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Ное 2005 19:13
Мнения: 204
Местоположение: The Middle of Nowhere
В момента играе: джобен тенис
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 20:51


Sentry написа:
ciborg, обяснявам ти го няколко пъти вече и пак не разбираш. Аз започвам да се чудя дали четеш това, което пиша, или само минаваш отгоре-отгоре, колкото да скалъпиш някакъв отоговор. Става дума за историята, че е сравнима с тази на single player игра, не за това колко човека могат да играят заедно. Историята е предадена по типичния начин за single player игра - с cut-сцени, които спират gameplay-a и се гледат от всички хора в партито, като през това време не става нищо около тях. Това в едно MMO, което е със споделен за всички свят не може да стане, защото не всички играчи в една зона са на едно и също място в историята. Затова казвам, че в едно нормално MMO когато има cut-сцена тя трябва да се вижда само от един играч и да не променя света около него. В Guild Wars го няма това ограничение, което я прави като single player игра когато става дума за предаване на историята, а не като MMO.

Точно затова предположих, че ще използват старата mission система, в която не можеше да участваш в някоя story мисия, ако не си стигнал до нея. Светът ще се променя само от страничните куестове, които те се опитват да премахнат до някакво степен и да заменят с променящи се event-и. Щом казваш, че не могат да направят свят, променящ се от историята, очевидно не си прочел (или не си внимавал) моите коментари, които и без това не са много. Те никога не са казали какво влияние ще има историята върху света, а казаха, че той ще се променя от евент системата, което е напълно възможно. ;-)
Не можеш да кажеш, че Guild Wars "откъм историята не е MMORPG" само защото представя историята по друг начин. Да, можеш да кажеш, че е различна от повечето (да не казвам всички) MMORPG-та, но на мен това дори ми харесва...


Профил

Аватар
Регистриран на:
07 Дек 2009 21:41
Мнения: 1801
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 20:57


сентри, май си загубил доста мозъчни клетки с безплатни ммо-та, а?

___________________________________
Пени написа:
ma nikoi ne ti chete na teb postovete be


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Юни 2004 15:50
Мнения: 4407
Местоположение: Taina
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 21:03


Ем guild wars не е ммо, то дори производителите си казват че не е . Ама 2ката уж щяла да бъде ммо


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
13 Ное 2005 19:13
Мнения: 204
Местоположение: The Middle of Nowhere
В момента играе: джобен тенис
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 15 Авг 2010 22:29


Wannabe написа:
Ем guild wars не е ммо, то дори производителите си казват че не е . Ама 2ката уж щяла да бъде ммо

MMO - Massively Multiplayer Online...мисля, че Guild Wars отговаря и на 3-те...


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5225
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 16 Авг 2010 02:40


ciborg, упорито отказваш да четеш какво пиша, нали? Guild Wars 2 ще е с отворен свят, а не инстанциран както Guild Wars, затова няма как историята да се предава по същия начин както в GW. А и в момента не спорим за това как ще стоят нещата в GW2, а за това как са те в GW, не мисля, че е толкова трудно да се разграничат темите. Да кажеш, че историята в Guild Wars е история на MMO е все едно да кажеш, че историята на PSU е история на MMO - просто не е така. Както съм написал и по-нагоре съгласен съм, че различното не значи лошо, просто нека се съгласим, че различното значи различно. Историята в GW2 и GW ще се предават по много различен начин и към тях ще е пододено различно.

В GW2 ще е много по-трудно да се разказва историята заради отворения свят. Най-вероятно историята ще е реализирана както в WoW или Allods- ще има някакво разследване преди да стигнеш до нещо голямо и когато стигнеш до него ще те прехвърля в instance, където да завършиш историята. Елегантно наистина и все пак нищо ново -прави се от всички MMORPGта. И историята ще те докара само донякъде - не може да ти даде всичко.

Което ще рече, че в Guild Wars 2 няма как да нямаш скучни куестове и няма как да нямаш някакво количество гринд(MMO без гринд не може да съществува - дали ще гриндиш instance-и, куестове, monster-и или event-и - все си е гринд). Този гринд не е задължително да е за левъли - може да е за gold, за item-и, за crafting съставки, но той съществува. Целта му е да те накара да играеш играта по-дълго.

Аз лично имам добри очаквания за GW2, но просто мразя когато човек, особено developer, се опитва да overhype-не дадена игра като в същото време принизява останалите. Както казах(аз много неща съм казал бе :) ) пича от интервюто дава много по-точна представа за играта и, въпреки че не я хайпва особено, я представя в много по-добра светлина, отколкото trailer-а, който си пуснал в началото.

Проблемът ми с теб е, че се опитваш да направиш точно това, което и хората от трейлъра - да overhype-неш играта. Създавали изцяло нов вид MMORPG - трънки. Mortal Online, Swordman Online, Torchlight MMO, Rift: Planes of Telara имат много близка идея до това, което GW2 се опитва да постигне и поне една от тези игри е вече излязла и още от тях ще излязат преди да пуснат GW2. Иновациите, за които говориш в Guild Wars 2 не се случват само в Guild Wars 2, а в целия MMO пазар. Може би не знаеш за това, не се интересуваш толкова от MMO игри колкото мен и това е напълно OK, но смятам, че трябва да го кажа.

Проблемът ми с overhype-ването е, че колкото повече hype има около една игра, толкова по-вероятно е много хора да останат разочаровани. Една игра може да е много добра, но ако е поставила прекалено високо летвата с хвалбите около нея, то ще има много повече хора, оплакващи се от нея, отколкото ако беше обещала това, което предлага. Това за ММО може да е изключително неприятно. Age of Conan е типичния пример - играта съвсем не е лоша, всъщност бих казал, че е много добра, но много хора се отдръпнаха от там и след това не смееха да я купуват, защото беше прекалено overhype-ната и беше обявена с много повече feature-и, отколкото имаше в началото. Естествено прекалено малко hype и реклама също биха били пагубни, но това определено не е случая с GW2.

Както и да е, отплеснах се и се извинявам за това. Най-вероятно ще препечеля малко пари от тази тема малко по-късно този месец, но за сега не мисля да се занимавам повече с нея.

На въпроса ти защо GW не е ММО ще отговоря така - защото не е масивна. Най-големия брой играчи, които могат да се бият на едно бойно поле в играта е 24. Признай, че това звучи малко смешно, когато в други игри се бият по стотици души един срещу друг или пак толкова raid-ват бос. Да не говорим за изгъзицата на AIKA, където има битки 1000 срещу 1000.

wiedzmin, ти ми изглеждаш като глупаво лапе, което само гледа да се заяжда, нямам намерение да се занимавам с теб, просто реших да ти го кажа, за да не кажеш, че си съвсем игнориран. И моля те - не ми излизай с аргумента "на кого ще викаш лапе, аз съм на 20", защото хич не ме интересува - и на 55 да си пак ще ти викам лапе, щото си с мозъка на такова.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10956
Местоположение: София
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 16 Авг 2010 07:59


Какво и е на APB? Не съм чувал абсолютно никакви отзиви за играта, освен твоя, че не е потръгнала като хората.

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5225
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 16 Авг 2010 08:06


Ами в резултат на екшън системата има много лаг, а това, че играта е изцяло PvP поражда дисбаланс между нови и стари потребители. Много често битките са прекалено едностранчиви и играчът с по-добрия equipment печели, въпреки че рекламираха играта да не е така. Има си ги и редовните бъгчета и недообмислени нещица както при всяко ново ММО. Това всичкото взето заедно е причината играта да не върви толкова добре, колкото се очакваше и разработчиците бяха принудени да направят много съкращения в персонала и сега работещите се занимават изцяло само с поддържка на играта.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10956
Местоположение: София
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 16 Авг 2010 08:28


хммм е това, което казваш е в сила за АБСОЛЮТНО всяко новоизлязло ММО. Само дето в другите има много лаг и без да са с екшън система :lol:. Чак такава разлика межди стари и нови? Та тя е чисто нова, кога старите успяват да станат толкова стари? Това за equipment'а го има във всяка игра. Може би само в Конан беше различно в началото, защото там опираше до това - колко добре боравиш с героя си, но след това пуснаха PvP екипировката и нямаше вече equip баланс.
Дано я оправят, MMO жанра има нужда от добър представител извън RPG средите.
Аз лично бих я пробвал след няколко месеца, като я поизгладят, но ще чакам отзиви, защото се изморих да съм бета тестър на игри, които уж са излезли, но са абсолютно незавършени :o

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5225
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 16 Авг 2010 12:27


Когато става дума за shooter лагът и дисбалансът имат доста по-голямо значение :)

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10956
Местоположение: София
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 16 Авг 2010 13:23


Не съм я играл, но все си мисля, че дисбалансът в едно рпг влияе повече.
При един шутър няма как да си слаб играч и да мачкаш, да, може да правиш повече демидж, но ако не уцелваш противника, бавен си? Докато при РПГ почти няма как да не уцелиш. Примерно знаеш за някой уж голям убиец, който тормози фракцията ти, ама като му изгледаш едно филмче виждаш, че клика с мишката по скиловете и не е бинднал нищо.
На него му помага това, че играе по 12 часа дневно и е с по-добра екипировка, а не това, че е добър играч.
Така поне мисля аз де :roll:
Иначе да, лагът си е сериозен проблем, но този проблем май само в една игра не можаха да го оправят(в LOTRO) :lol:

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5225
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 16 Авг 2010 16:32


Аз също не съм я играл, но доколкото разбрах има точно такъв дисбаланс - добри играчи с по-слаба екипировка не могат да убият калпави играчи със силна екипировка. Затова е толкова сериозно. Едно е това да се случи в някое нормално MMORPG, съвсем друго е да се случи в TPS нали?

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 16 Авг 2010 16:35


Realtime Worlds да бързат много, губят фенбазата със скоростта на светлината.


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 18 Авг 2010 10:49


Офтопик е, ама трябва да се постне - Realtime Worlds са затворили врати.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-t ... l-11003456
Все още има шанс някой да ги купи, ама е съмнително.
Жалко, Crackdown беше много добра.
EDIT: Явно сървърите на APB няма да бъдат свалени. Link.


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10956
Местоположение: София
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto
Публикувано на: 18 Авг 2010 12:13


тоя ММО шутър е на път да приключи по-бързо и от табула раса :lol:

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com