Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
24 Юли 2006 20:38
Мнения: 1253
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 09:58


Стигайте с тая ирония в Интернет, we :@

___________________________________
:o Или имаш, или немаш.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 04 Май 2010 16:50


Доста сте тъпи всичките :lol:

Не съм играл играта, но, съдейки по коментарите из нета, не смятам нито да я свалям, нито да я купувам.

Още когато обявиха, че ще орежат част от стелта за сметка на екшън, застанах нащрек. Това сочеше, че играта ще е ориентирана по-скоро към... как да се изразя по-учтиво... масовия потребител и едва ли ще задоволи хардкор-геймъра, свикнал на старите части, Thief и Hitman. След ревюто в PC Mania и оплакванията по официалните форуми обаче, се очертава някаква направо апокалиптична картинка.

"Conviction действително може да разочарова част от старите хардкор геймъри, но със сигурност ще спечели и много нови фенове." Това е учтив начин да се каже, че играта е кежуъл и вероятно няма да се хареса на почитателите на поредицата. Спечелването на нови фенове е просто резултат от опростяването на сложната игрова механика, правеща играта достъпна за по-широк кръг лей... потребители.

"Такава характерна дейност като скриването на телата на елиминираните врагове например вече не съществува." Е дееба, може ли така бе! Върви си, значи, патрулът, намира един проснат труп по средата на коридора и просто го игнорира. Сиктир...

"Има и много ситуации, в които може да си проправите път напред със стрелба, използвайки богатия инвентар от оръжия." Добре де, каква е тази тактическа стелт игра, в която можеш да си проправиш път с куршуми? Та нали самият Сам Фишър, в една от предишните игри, каза, че ако се стигне до убийства, значи мисията здраво се е преебала? Да се разберем: това CS ли е или Splinter Cell?

И какъв е този "богат набор от оръжия"? Сам Фишър не е къмандър Шепърд, още по-малко герой от Куейк, та да носи арсенал със себе си. Пистолет, нож и джаджи разбираемо, но от горецитираното останах с впечатлението, че едва ли не и РПГ ще има. Ако е така - screw you.

"Всичко това обаче не разваля играта, а просто я обогатява (изключение е може би мисията в Ирак, която включва 0 процента стелт и 100 процента екшън от трето лице, при това не особено качествен)."

Дали я обогатява или я разваля е въпрос на личен вкус и предпочитания. Споменатата мисия в Ирак обаче звучи адски недоклатена - не стига, че мяза на мулти в MW2, а изглежда и самият шутър е недоклатен.

"Mark and Execute позволява да маркирате определен брой врагове – точната бройка зависи от оръжието, което използвате и ъпгрейдите му - и да ги премахнете с поредица от точни изстрели."

Демек нещо като auto-aim, така ли? Ако и автоматично прицелване са сложили... не знам. То бива, бива опростяване, ама чак пък толкоз...

Тук спрях да чета ревюто и прегледах набързо форумите. Ето няколко мнения:

"Това е някакъв обикновен, с нищо неотличаващ се шутър."
- из официалните форуми

"Добре бе, къде е стелтът в тая стелт-игра?"
- пак там

"Игра с добра графика и нищо повече."
- из коментарите на PC Mania

"Според мен играта беше доста добра, но за жалост, прекалено кратка."
- пак там

"Липсва хардкор стелтът, в по-голяма част от играта просто стрелях."
- пак там

"Това не е Splinter Cell. Нищо в тая игра не е както трябва да бъде. Играта явно е направена не за фенове на поредицата ами точно обратното - за хора който само са я виждали."
- пак там

"Прекалено лесна."
- Иво Цеков

"При положение че в миналите части целта беше дори противниците да не разберат че сте били там, а не да убиете враговете, как така тази част е добро развитие на Стелт жанра? Стелт означава промъкване, дебнене, изкуството да се движиш незабелязан. В Conviction стелта се ограничава до там да си изберете позиция за атака. Взимате рандом пушкало и ги избивате. Изключително глупаво е хрумването за автоматичното убиване на няколко противника. Ако сте достатъчно добри това можехте да го направите и сами в старите части, но се изискваше изключителна прецизност и бързина. Тук само натискането на един бутон и едно убийство преди това... ConViction е една голяма недосмислица. Стелта липсва, а екшъна дори не е екшън. По мое разбиране жанра трябва да е просто 3rd Person Shooter, а в заглавието да липсва Splinter Cell. Играта е един голям провал, след като за 4+ години разработка от Ubi не можаха да направят и кампания по-голяма от 5 часа на най-високата трудност. Почвам да си мисля че ако бяха оставили предишната версия на играта щях да съм по-доволен от сега."
- сещате се къде

Бахмааму :shock:

Доколкото разбрах, играта се опитва да компенсира с кинематографичност, динамика и мултиплеър, но това не я прави достоен наследник на поредицата. В най-добрия случай мога да я оприлича на холивудски хит - компютърна версия на "Аватар" с много външен блясък и никакво съдържание.

Ще я изиграя у някой приятел (предвид краткостта й няма да е трудно) и тогава отново ще споделя впечатленията си, но я предусещам като провал.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
20 Авг 2009 21:20
Мнения: 768
В момента играе: нищо, мързи ме
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 17:01


Най-добрата стелт игра за мен си остава Hitman. Conviction я поиграх - готина е, има интересни елементи, но омръзва.

___________________________________
:O


Профил

Аватар
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 17:03


Minotaur King написа:
....


Пич, добра работа, направо трябваше на гърба на кутията да сложат мнения на рандъм форумни тролчета.. Edge - едно от най-престижните гейм списания изобщо, и дадоха 8 от 10. Game Informer - 9 от 10.
Ето ти един цитат за статията дето пишеш:
"Splinter Cell: Conviction е единствената стъпка напред за поредицата от има-няма 5 години, Ubisoft най-накрая усетиха накъде духа вятъра, спряха да се опитва да се състезават със Solid Снейк, и реално разнообразиха поредицата."
Бай дъ уей, да се опитваш да си изградиш мнение за игра без да си я играл не е просто смешно тъпо, то е срамно тъпо.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 04 Май 2010 17:12


@joar: Затова казвам, че не съм играл играта и ще напиша втори пост, след като я изиграя.

Едно-две негативни мнения са нещо нормално. Когато обаче 75% от старите фенове псуват, това е причина за безпокойство. Във форумите на Уби се случва точно това - играта е превъзнасяна предимно от хора с никове от рода на HunterKiller_98.

В момента съм в конферентен чат и всичките ми приятели върло плюят играта. Това са хора с вкус и опит, на които разчитам за правилна преценка на достойнствата на един продукт. Рецепцията им е изключително негативна.

Solid Snake е правилната посока на развитие. Превръщането на играта в шутър не я прави по-добра, просто различна. След разразилите се скандали около купени оценки в гейм-списания не им вярвам. Предпочитам мнението на хора, които са изиграли играта.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 17:26


Личи си, че не знаеш кои са Edge..


Профил

Аватар
Регистриран на:
27 Ное 2008 22:38
Мнения: 1472
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 17:28


epic fail е играта.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 04 Май 2010 17:38


Признавам си, не знам кои са. Чета Gamespot и IGN.

Оценките там са ужас. Тази на Геймспот е 6/10, а има и такива под 4/10.

Забележи какво е най-популярното ревю (одобрено от 83% от потребителите):

Цитат:
First off, this is NOT Splinter Cell and this is NOT Sam Fisher, well, Michael Ironstone still does the voice-over, but that is as far as it goes. No more night vision, heat vision or that third kind of vision. Why would you need those? You take cover, just like in 90% of console shooters nowadays and magically see everything that goes on in the vicinity. No more extra slow-slow-medium-fast movement, you just either walk or slightly run. The enemies either hear you when you jog or they don't hear you when you jog while crawling.

No more hiding of the bodies, because the level design compels you to keep moving and blasting.

Sam is now climbing buildings and pipes like he is a 15 year old Maugli. But hold on a second, if he is older now how come he does the climbing faster now than when he was younger? in the old SC games? but whatever

No more whistling, I'm guessing Sam's early Alzheimer's has kicked in so he forgot how to do that

The mark and execute option has probably been invented to make the game easier for our even younger brethren gamers, you can't really quickly take out 5 people without auto-aim and mark-n-execute assistance on a controller now can you? awww

Now we have upgrades and weapon purchases. Seriously? The initial pistol is all you need to beat the game. The game is amazingly easy, even on the hard mode.

No more healing and looking for health packs. Just like in 95% of console games, if you are shot, just wait a few seconds and you will be just fine. A few seconds' patience is all that the console companies are asking of you.

No more map, that's right who needs a map if the levels are THAT small? there is no way for you to get lost anymore unlike in the previous SC games. To make it worse, now we actually have waypoints that we can see through the walls! YAY! they take us for total idiots?

No more darkness, that's right. You can still make out pretty much everything in the game, even if you lower your brightness. In the previous SC games, the only way to fight the pitch-black darkness was to use the night-vision, not anymore.

No more specialized pistol that temporarily disables the lights, NO, we have to SHOOT the lights now, waste ammo and... oh wait, you do not waste ammo, that's right, Sam has REALLY deep pockets, he can literally pull out an infinite amount of pistol magazines out of his pocket, no wonder his pants are so baggy.

I also like it how Sam gets his first make-shift "gadget" - which is a piece of a car mirror to use and look under doors. When you see that message : "new gadget acquired" - you think to yourself, "oh yeah, awesome, that is my first gadget, I wonder what they will give me next". Well, the news is, they don't. And your next and last "gadget" is an improved digitalized mirror that you get maybe 20 minutes after you get your first one. Well, the portable EMP might count as a "gadget" but its not for the infinite use, so whatever. haha, very funny Ubisoft, "new gadget acquired"...

In the old-school Splinter Cell games, the enemies could easily hear you if you weren't careful, but not anymore. There is no more sound or the darkness meter. Just like everyone else mentioned, your screen turns black and white when you are in hiding, but for some reason, the blue uniform of the enemies as well as some other things remain colored, what the heck? A better half of the game is spent in the black and white environment. I personally never got used to that.

Let's have a little history lesson:
We can sort of see this trend nowadays. It was a different era back when we had old school gaming, when we had old-school Splinter Cell games, you know the ones that actually earned to bear the title "Splinter Cell"; the ones that were played by mostly mature and patient audiences? There was no Xbox 360 with its present few million members back then; not every 14 or 15 or 16 year old guy had a PC as well as the brainpower to patiently go through a single Splinter Cell mission. Now all of that is changed. There is a new generation of gamers. The consoles have crept up behind the desktop games and did a naughty thing on them. Now all of those awful immature Xbox (the original) and PS-2 type of games are recycled with the new graphics (that pretty much remain unchanged for the past 2 years by the way) and now they dominate the gaming market, and we, loyal old-school desktop gamers, suffer as a result. So we can see what the capitalist machine is aiming at, its aiming at the quantity and not the quality, unlike before. It's aiming at the minds of the teenagers who spend $ 50-60 of their parents money to buy a game, beat it in a few hours, and then throw the CD into the pile. Very rarely do we see a game with a big replay value. Every Splinter Cell Veteran beat The Chaos Theory at least 2 if not 3 times. And now, for every 10 crappy games, we might actually get a good one that is not a PORT. And yeah, this game IS a port by the way. Sometimes the mouse does whatever it wants, it wanders off with a half a second delay - the mouse KNOWS that it was violated when it was being ported from the controller.

Overall, what we have here is 11, yes, that's right 11 single player missions, 5-6 hours of single player campaign, a few more hours of multiplayer campaign - after that you are pretty much done with the game for the next year or so, all for the price of the hard-earned $ 60.00 - well, hard-earned $ for some. And they have been developing this game for how long? at least 3 years? give me a break. What we also have is a slightly innovative USUAL run-take cover-shoot-move system - but it's more of the same, let's all thank Gears of War for that. Remember the good old days of "Medal of Honor:Allied Assault" when you didn't need any cover system? When you truly had to rely on your reflexes and the speed of your mouse?

The good is, well, the graphics are stunningly polished. The texture of the furniture is amazing. the PC Anti-aliasing (which is not available to consoles, ha-ha) does a good smoothing job. Next, if you want to avoid realizing just how dumb the AI is, I suggest playing this game on the all out run and shoot rampage, the most satisfying rampage is with an, hmm-hmm "upgraded" shotgun in my opinion. That way, you truly own yourself if you still think that this is in any way a "stealth game".

Overall, I give it 3.5. Good job Ubisoft. You-be-soft, for now.


От прочетеното си изградих доста ясна представа за играта и тя въобще не е положителна.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Сеп 2003 12:14
Мнения: 1302
Местоположение: У гъзъ на Географията
В момента играе: Friendzone Escape 2: Fuck This Shit
Заглавие: Re:
Публикувано на: 04 Май 2010 17:39


Minotaur King написа:
"Такава характерна дейност като скриването на телата на елиминираните врагове например вече не съществува." Е дееба, може ли така бе! Върви си, значи, патрулът, намира един проснат труп по средата на коридора и просто го игнорира. Сиктир...


Да, ама не... Гарда като намери труп вдига аларма домъква още 5 човека със себе си, да не говорим, че в зависимост от мисията това значи - Game Over

Minotaur King написа:
"Има и много ситуации, в които може да си проправите път напред със стрелба, използвайки богатия инвентар от оръжия." Добре де, каква е тази тактическа стелт игра, в която можеш да си проправиш път с куршуми? Та нали самият Сам Фишър, в една от предишните игри, каза, че ако се стигне до убийства, значи мисията здраво се е преебала? Да се разберем: това CS ли е или Splinter Cell?


Това не е Сам Фишър - тайния агент на Третия Ешелон. Както казва в самата игра Виктор Косте: "Сам Фишър, когото познавахте умря в деня, когато дъщеря му беше убита..." Това не е колегата на Агент 47, когото наблюдавахме 4 игри, а по- скоро перснаж ала Макс Пейн.


Minotaur King написа:
И какъв е този "богат набор от оръжия"? Сам Фишър не е къмандър Шепърд, още по-малко герой от Куейк, та да носи арсенал със себе си. Пистолет, нож и джаджи разбираемо, но от горецитираното останах с впечатлението, че едва ли не и РПГ ще има. Ако е така - screw you.


Носиш 1 пистолет, 1 автомат и гранати/стики камери и това е. Не си вади РПГ и мингън от задника спокойно...

Minotaur King написа:
[b][i]"Mark and Execute позволява да маркирате определен брой врагове – точната бройка зависи от оръжието, което използвате и ъпгрейдите му - и да ги премахнете с поредица от точни изстрели."

Демек нещо като auto-aim, така ли? Ако и автоматично прицелване са сложили... не знам. То бива, бива опростяване, ама чак пък толкоз...


На моменти Марк и Екзекуцията са чисто и просто необходимост, понеже има доста моменти, в които противниците стават повече, отколкото може да понесете. А през останалата част на играта нищо не ти пречи да не използваш тази функция...

И накрая искам да добавя, че аз съм върл фен на поредицата още, откакто първата игра видя бял свят. Винаги съм цъкал игрите от франчайза с голям кеф, а тази не прави изключение. Определено мисля, че и трябваше нещо ново като идеи. Единственото, за което съжалявам е, че действително е ужасно кратка, и че в мултиплейър липсва режимът Spy vs Merc (все още тая надежда, че ще пуснат такъв режим с някое DLC)

___________________________________
Код:
"History is written by the victors."

a.k.a Хикс


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
Заглавие: Re:
Публикувано на: 04 Май 2010 17:44


Minotaur King написа:
Признавам си, не знам кои са. Чета Gamespot и IGN.

Оценките там са ужас. Тази на Геймспот е 6/10, а има и такива под 4/10.

Забележи какво е най-популярното ревю (одобрено от 83% от потребителите):

Цитат:
First off, this is NOT Splinter Cell and this is NOT Sam Fisher, well, Michael Ironstone still does the voice-over, but that is as far as it goes. No more night vision, heat vision or that third kind of vision. Why would you need those? You take cover, just like in 90% of console shooters nowadays and magically see everything that goes on in the vicinity. No more extra slow-slow-medium-fast movement, you just either walk or slightly run. The enemies either hear you when you jog or they don't hear you when you jog while crawling.

No more hiding of the bodies, because the level design compels you to keep moving and blasting.

Sam is now climbing buildings and pipes like he is a 15 year old Maugli. But hold on a second, if he is older now how come he does the climbing faster now than when he was younger? in the old SC games? but whatever

No more whistling, I'm guessing Sam's early Alzheimer's has kicked in so he forgot how to do that

The mark and execute option has probably been invented to make the game easier for our even younger brethren gamers, you can't really quickly take out 5 people without auto-aim and mark-n-execute assistance on a controller now can you? awww

Now we have upgrades and weapon purchases. Seriously? The initial pistol is all you need to beat the game. The game is amazingly easy, even on the hard mode.

No more healing and looking for health packs. Just like in 95% of console games, if you are shot, just wait a few seconds and you will be just fine. A few seconds' patience is all that the console companies are asking of you.

No more map, that's right who needs a map if the levels are THAT small? there is no way for you to get lost anymore unlike in the previous SC games. To make it worse, now we actually have waypoints that we can see through the walls! YAY! they take us for total idiots?

No more darkness, that's right. You can still make out pretty much everything in the game, even if you lower your brightness. In the previous SC games, the only way to fight the pitch-black darkness was to use the night-vision, not anymore.

No more specialized pistol that temporarily disables the lights, NO, we have to SHOOT the lights now, waste ammo and... oh wait, you do not waste ammo, that's right, Sam has REALLY deep pockets, he can literally pull out an infinite amount of pistol magazines out of his pocket, no wonder his pants are so baggy.

I also like it how Sam gets his first make-shift "gadget" - which is a piece of a car mirror to use and look under doors. When you see that message : "new gadget acquired" - you think to yourself, "oh yeah, awesome, that is my first gadget, I wonder what they will give me next". Well, the news is, they don't. And your next and last "gadget" is an improved digitalized mirror that you get maybe 20 minutes after you get your first one. Well, the portable EMP might count as a "gadget" but its not for the infinite use, so whatever. haha, very funny Ubisoft, "new gadget acquired"...

In the old-school Splinter Cell games, the enemies could easily hear you if you weren't careful, but not anymore. There is no more sound or the darkness meter. Just like everyone else mentioned, your screen turns black and white when you are in hiding, but for some reason, the blue uniform of the enemies as well as some other things remain colored, what the heck? A better half of the game is spent in the black and white environment. I personally never got used to that.

Let's have a little history lesson:
We can sort of see this trend nowadays. It was a different era back when we had old school gaming, when we had old-school Splinter Cell games, you know the ones that actually earned to bear the title "Splinter Cell"; the ones that were played by mostly mature and patient audiences? There was no Xbox 360 with its present few million members back then; not every 14 or 15 or 16 year old guy had a PC as well as the brainpower to patiently go through a single Splinter Cell mission. Now all of that is changed. There is a new generation of gamers. The consoles have crept up behind the desktop games and did a naughty thing on them. Now all of those awful immature Xbox (the original) and PS-2 type of games are recycled with the new graphics (that pretty much remain unchanged for the past 2 years by the way) and now they dominate the gaming market, and we, loyal old-school desktop gamers, suffer as a result. So we can see what the capitalist machine is aiming at, its aiming at the quantity and not the quality, unlike before. It's aiming at the minds of the teenagers who spend $ 50-60 of their parents money to buy a game, beat it in a few hours, and then throw the CD into the pile. Very rarely do we see a game with a big replay value. Every Splinter Cell Veteran beat The Chaos Theory at least 2 if not 3 times. And now, for every 10 crappy games, we might actually get a good one that is not a PORT. And yeah, this game IS a port by the way. Sometimes the mouse does whatever it wants, it wanders off with a half a second delay - the mouse KNOWS that it was violated when it was being ported from the controller.

Overall, what we have here is 11, yes, that's right 11 single player missions, 5-6 hours of single player campaign, a few more hours of multiplayer campaign - after that you are pretty much done with the game for the next year or so, all for the price of the hard-earned $ 60.00 - well, hard-earned $ for some. And they have been developing this game for how long? at least 3 years? give me a break. What we also have is a slightly innovative USUAL run-take cover-shoot-move system - but it's more of the same, let's all thank Gears of War for that. Remember the good old days of "Medal of Honor:Allied Assault" when you didn't need any cover system? When you truly had to rely on your reflexes and the speed of your mouse?

The good is, well, the graphics are stunningly polished. The texture of the furniture is amazing. the PC Anti-aliasing (which is not available to consoles, ha-ha) does a good smoothing job. Next, if you want to avoid realizing just how dumb the AI is, I suggest playing this game on the all out run and shoot rampage, the most satisfying rampage is with an, hmm-hmm "upgraded" shotgun in my opinion. That way, you truly own yourself if you still think that this is in any way a "stealth game".

Overall, I give it 3.5. Good job Ubisoft. You-be-soft, for now.


От прочетеното си изградих доста ясна представа за играта и тя въобще не е положителна.

Gamespot са дали 6 на PC версията, тази за Xbox 360 е с осем. А IGN са й дали 9.3. А това дето си го дал е ревю на идиот. Пак ти казвам - отваряш Wikipedia, намираш статията за Edge Magazine и четеш секцията scoring.. От там ще разбереш що тая осмица значи толкова от списание, дало на Dragon Age 5/10.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 04 Май 2010 17:52


@Hicks: Мерси за информацията.

Спирам да пиша засега. Ще постна, когато я изиграя.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2009 01:41
Мнения: 3442
В момента играе: COD: MW, HotS, Heroes 3, DooM 2, Diablo 2, Killing Floor 2
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 18:37


Ми то който коментира игра без да я играл е гей :?

___________________________________
a.k.a Frosty


Профил

Аватар
Регистриран на:
01 Апр 2009 18:36
Мнения: 165
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 19:06


некой навитак да цъкаме ко-оп?

___________________________________
Бог създаде света!
Бог създаде морето и земята!
Бог създаде и теб,
но явно и той прави грешки!


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
04 Юни 2004 15:50
Мнения: 4407
Местоположение: Taina
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 19:13


Аз не я превъртях щот ми писна, тъпа е, но разбрах че сингъла бил някъде 6-7 часа


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
22 Дек 2009 15:31
Мнения: 1018
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 19:40


ко ъп с пиратска версия има ли бе

___________________________________
секс едва ли - just cavalli


агентите са педали
напускам форума


Профил

Аватар
Регистриран на:
01 Апр 2009 18:36
Мнения: 165
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 20:03


да бе, и мулти има :П

___________________________________
Бог създаде света!
Бог създаде морето и земята!
Бог създаде и теб,
но явно и той прави грешки!


Профил Skype

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8449
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 20:06


Ако трябва да съм откровен, не ми се понрави ни най-малко. Прекалено много мяза на игрицата по WANTED. Или пък на Stranglehold. :lol:

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2009 01:41
Мнения: 3442
В момента играе: COD: MW, HotS, Heroes 3, DooM 2, Diablo 2, Killing Floor 2
Заглавие: Re: Splinter Cell: Conviction
Публикувано на: 04 Май 2010 20:13


Wiedźmin написа:
ко ъп с пиратска версия има ли бе

Има бе,чети малко форумите а не само да сереш в тях.

___________________________________
a.k.a Frosty


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7904
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Re:
Публикувано на: 04 Май 2010 20:17


Hicks написа:
...


10x for spoiling, fuckface.

Не знам какви фенбойчета сте, но трябва да се съглася с Минотавъра. Не съм играл играта, но цитираната от него статия говори достатъчно. Да, това не е Сам Фишър. Това е дебилна джитка с цел печалба на парички от дебилни фенове. На мен лично и предишните игри ми идваха прекалено лесни на normal, имайки предвид колко load-а съм направил, просто защото не ми е харесало и от естетична гледна точка как съм се справил с даденото обстоятелство. Предишните части обаче бяха наистина прекалено сложни за нормалния, нискоинтелигентен 15 годишен хлапак, когото гейм индустрията днес нарича "основен потребител". Защото беше непосилно за някой некален в поредицата на реши да разцъка кооперативка на Chaos Theory, щото ебаси, двамата агенти да си помагат да се катерят някъде, да си подскачат по раменете, да влачат гадове да им отварят вратите... Прекалено сложно е. Дай пуцане да има, малко сюжетче, екшън и шаренийка, eye candy, ама всъщност - лайна. Да ви е сладко.

Евала ви на тия, дето смятат за рентабилен сайта, който дал 5/10 на Dragon Age. Щом е оплюл нещо, което всички хвалят, значи е МНОО ДОБЪР, а? Пуберчета недорасли. Гледайте Zero Punctuation и не се бутайте там, за където са ви прекалено малки пишките.

Факт е, че хардкор гейминга брутално замира заради аркадните конзолни педерастии. Щото се правят много по-сложни неща с клавиатура и мишка отколкото с ебан геймпад.

Евала на Ubisoft. Направиха Ghost Recon игрите и си взеха поука. Хлапенцата не обичат техния супер войник да умира от един изстрел. Затова започна едно сране, ама БРУТАЛНО сране. Няма вече Rainbow Six. Няма Tom Clancy, има аркадни игрички (HAWX, Conviction...). Няма и Prince of Persia. Квото беше - беше. Надявайте се AssCreed да не скапят, въпреки че толкова удобна за конзолите игри няма какво да й направят.

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
Заглавие: Re: Re:
Публикувано на: 04 Май 2010 20:22


Günther написа:
...

Играл ли си играта(tl;dr)? Знаеш ли кои са тия, дето са дали ниската оценка на дракона, че да ги плюеш? Пък и точно Yahtzee хлебеше жестоко BioWare. А с т'ва "конзолни педерастии" се закопа. Играта е аркадна, демек е кежуъл, тъй ли? Пък и Асасина винаги си е бил КОНЗОЛНО заглавие..


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com