Star Wars: The Old Republic
- maximalniq
- Мнения: 195
- Регистриран на: 03 Апр 2009 15:06
Re: Star Wars: The Old Republic
Защо не направят combat system-ата като на DDO ?Ще пасне идеално на това ММО.
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Бойната система прилича по-скоро на тази от Mass Effect.maximalniq написа:Защо не направят combat system-ата като на DDO ?Ще пасне идеално на това ММО.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: Star Wars: The Old Republic
Хм, ако наистина се решат на подобен ход с Реван и Изгнаничката...
Дяволски добра маркетингова стратегия и абсолютна гавра с феновете. Искате да разберете какво се е случило с Реван? Присъединете се към Империята. Искате да узнаете съдбата на Изгнаничката? Станете Републиканци.
Не се и съмнявам, че в YouTube веднага ще се навъдят дузина клипчета с куеста, ама пък няма да е същото, както ако сам го изиграеш, баси...
P.S. Лягам да спя. Ще говорим утре.
Дяволски добра маркетингова стратегия и абсолютна гавра с феновете. Искате да разберете какво се е случило с Реван? Присъединете се към Империята. Искате да узнаете съдбата на Изгнаничката? Станете Републиканци.
Не се и съмнявам, че в YouTube веднага ще се навъдят дузина клипчета с куеста, ама пък няма да е същото, както ако сам го изиграеш, баси...
P.S. Лягам да спя. Ще говорим утре.
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
Re:
Бойната система прилича повече на тази на DDO, отколкото на тази на Mass Effect, но като цяло най-близкото, което ми се струва, че е, е системата на neverwinter nights и kotor.Minotaur King написа:
Бойната система прилича по-скоро на тази от Mass Effect.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Не знам за DDO, но механиките в KOTOR и NWN нямат нищо общо с това. Това са походови, button-hit системи тип "аз те ударих, сега е твой ред".
Бойната система в ТОR дори няма курсор на екрана, камо ли автоматичен бой. Наистина много прилича на Mass Effect или дори на Max Payne - залягаш, пускаш оптика, удряш един откос, пак залягаш и от време на време пускаш някой special attack. Няма turn-ове, няма нищо. С някои класове играта се превръща в чист шутър - погледни Bounty Hunter-а и Smuggler-а в официалното видео.
Просто ще цитирам един мой познат от форумите, който е наблюдавал играта наживо - "Това не е RPG, това е шутър със сюжет и диалози." Точно като - извинявай, ама пак ще го кажа - Mass Effect.
За контраст, ще дам WoW, която много повече прилича на KOTOR и NWN - там боят е напълно автоматичен. Един клик върху чудовището и героят си го бие сам - единствената работа на играча е да пуска 2-3 магии и да избяга, ако стане напечено. Boоooring...
Смесването на жанрове е много печеливша маркетингова стратегия. Такава игра има потенциал да се хареса на широка аудитория - ценителите ще харесат сюжета и ролевото изживяване, а масите - якия екшън. Защо мислиш Mass Effect реализира такива печалби? Море...
Бойната система в ТОR дори няма курсор на екрана, камо ли автоматичен бой. Наистина много прилича на Mass Effect или дори на Max Payne - залягаш, пускаш оптика, удряш един откос, пак залягаш и от време на време пускаш някой special attack. Няма turn-ове, няма нищо. С някои класове играта се превръща в чист шутър - погледни Bounty Hunter-а и Smuggler-а в официалното видео.
Просто ще цитирам един мой познат от форумите, който е наблюдавал играта наживо - "Това не е RPG, това е шутър със сюжет и диалози." Точно като - извинявай, ама пак ще го кажа - Mass Effect.
За контраст, ще дам WoW, която много повече прилича на KOTOR и NWN - там боят е напълно автоматичен. Един клик върху чудовището и героят си го бие сам - единствената работа на играча е да пуска 2-3 магии и да избяга, ако стане напечено. Boоooring...
Смесването на жанрове е много печеливша маркетингова стратегия. Такава игра има потенциал да се хареса на широка аудитория - ценителите ще харесат сюжета и ролевото изживяване, а масите - якия екшън. Защо мислиш Mass Effect реализира такива печалби? Море...
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: Star Wars: The Old Republic
Бойна система тип Мас Ефект определено би привлякла повече хора,аз лично имам приятели които биха я пробвали само защото има пуцане...макар ,че да си призная не ме блазни мисълта играта да се завъди компактна маса CS фенове
Като стана дума за WoW и бойна система интересно ми е как ще направят PvP-то
дали ще балансират класовете или ще е като WoW на принципа камък,ножица,хартия.
Пак може да е друго ама аз лично нямам много опит ММО-тата.
Като стана дума за WoW и бойна система интересно ми е как ще направят PvP-то
дали ще балансират класовете или ще е като WoW на принципа камък,ножица,хартия.
Пак може да е друго ама аз лично нямам много опит ММО-тата.
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Това е известно като Balance vs. Equality дебата. Обсъждахме го преди 50-ина страници.Bqssa написа:Като стана дума за WoW и бойна система интересно ми е как ще направят PvP-то дали ще балансират класовете или ще е като WoW на принципа камък,ножица,хартия.
WoW e Equality. TOR ще е Balance.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
- Дади
- Мнения: 2965
- Регистриран на: 14 Май 2004 18:33
- В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
- Местоположение: Лолиландия
- Обратна връзка:
Re:
Човек ще рече, че тая игра няма да я играеш. Бах, аз подобно нещо не бях виждал - във всичко ще намериш кусур, то бива лично мнение, ма чак пък толкоз'Minotaur King написа:поредица дълги постове
По въпроса за ноктите - имах предивд, че Садоу и Рагнос са също толкова кичозно облечени (тип "злия некромант-рицар от фентъзи") колкото са концептите на дрешките в ТОР. Шлема на Рагнос е с рога, от раменете на Садоу стърчат зъби и нокти.
Също така, джедаите, или поне част от тях, особено по времето на Старата република, са се изживявали малко благородници. Ако си чел КОТОР комиксите несъмено ти е направила впечатление фамилята Дрей ?
По въпроса за Тарис и как било тъпо да се реставрира - Телос? Или пък Корусант след вонговете? В Сагата има бол примери за едно правителство, което решава, че е нужно, било то символично или функционално, да възроди дадена планета. Между другото, Звездата на смъртта също е един "безмислен символ", тъй като военното й КПД клони към нулата срещу партизанските кленти на бунтовниците. Също така не може ли именно на Тарис да заселват бежанци, загубили домовете си след ситско нападение?
И да, символ е, и да, чували са републиканците за Тарис. Щот' пропагандната система на Републиката си бачка.
Освен това е оригинална идея, мама му стара. Блата, между които стоят руните на стометрови небостъргачи ? Някой друг някъде да го е виждал това?
Бойната система пък да се коментира без first-hand experience си е безмислено, imho. Само дето е доста далеч от Mass Effect и нейната откровено шутърска система. И, между другото, си е turn-based, т'ва че с анимацийки е замазано всичко не трябва да те притеснява
Бтв, УоУ боят е всичко друго, но не и автоматичен, щот' през цялото време се налага да си спамиш уменията. Не е просто "посочи и геройчето ти автоматично ще го убие"
И, между другото, не че се съмнявам в теб и знанията ти, ама барем едно линкче да пуснеш с това къде е казано, че Реван ще го има на Дромунд Каас? Щот' принципно не се мотам особено много по форумите на ТОР и не ги следя дев-овете там дали пускат нещо.
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.
Re: Star Wars: The Old Republic
Minotaur King, този твоя приятел дето е видял да я играят на живо явно е леко сляп, тъй като дори от gameplay video-тата се вижда, че target-ите се селектират като под тях се появява малко червено кръгче и след това се използват skill-ове от skill-bar, които се избират с 1, 2, 3, 4 и т.н.
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
- odojitoo
- Мнения: 178
- Регистриран на: 08 Май 2008 20:19
- В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Re: Star Wars: The Old Republic
Минотавъра е обективен човек, нека да оценим това !!!Човек ще рече, че тая игра няма да я играеш. Бах, аз подобно нещо не бях виждал - във всичко ще намериш кусур, то бива лично мнение, ма чак пък толкоз'![]()
May the Force be with you!
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Да речем, че е така, но все пак има някакви граници. Ако героят ми се облече като Садоу, той може да мине за нормален ситски лорд. Ако обаче се облече с concept art-овете ще мяза на Волтрон, защитникът на Вселената.По въпроса за ноктите - имах предивд, че Садоу и Рагнос са също толкова кичозно облечени (тип "злия некромант-рицар от фентъзи") колкото са концептите на дрешките в ТОР. Шлема на Рагнос е с рога, от раменете на Садоу стърчат зъби и нокти.
Чел съм всичко, вземи и ти да ги прочетеш.джедаите, или поне част от тях, особено по времето на Старата република, са се изживявали малко благородници. Ако си чел КОТОР комиксите несъмено ти е направила впечатление фамилята Дрей ?
Майката на Люсиен няма никакво благородническо потекло - тя придобива такова, след като се оженва за баща му. Иначе си е обикновена простакеса
Освен това семейство Дрей не са представители на мейнстрийм-джедайството. Строго погледнато, те са част от милитаристична, нелегална сепаратистка групировка, която няма нищо общо с джедайския орден. Ако търсиш средностатистически джедай, по-добре виж Зейн Карик.
Телос беше опитна зона, нищо повече. Републиката я реставрира не защото е важна планета, а защото имаше нужда от опустошен свят, където да тества тераформичните си техники.По въпроса за Тарис и как било тъпо да се реставрира - Телос? Или пък Корусант след вонговете? В Сагата има бол примери за едно правителство, което решава, че е нужно, било то символично или функционално, да възроди дадена планета. Между другото, Звездата на смъртта също е един "безмислен символ", тъй като военното й КПД клони към нулата срещу партизанските кленти на бунтовниците. Също така не може ли именно на Тарис да заселват бежанци, загубили домовете си след ситско нападение?
Корусант е нещо съвсем друго. Тя е столицата на Републиката, пъпът на Галактиката, символът на демокрацията. Да сравняваш Корусант с Тарис е все едно да сравняваш София с Долни Луковит.
Има една точно определена причина планетата да е непригодна за заселване - опасна е. Милиони тонове срутващи се сгради, вилнеещи ракгули и болести и какво ли не още. Толкова ли не можа да се намери по-подходящ свят за бежанците?
Относно Звездата на смъртта - you are kidding, right? Тя направи на пух и прах бунтовниците и техните "партизански тактики". Ако изгледаш филма ще видиш, че почти всички X-Wing-ове биват унищожени от лазерните батареи преди да стигнат достатъчно близо за да стрелят. Акбар почти заповядва отстъпление. Единственият, който успя да се промъкне, е Люк и то защото владееше Силата. Ако не бяха фрегатите, да отвличат вниманието, дори и той щеше да загине.
Сигурен съм, че системата работи, но това ли пропагандира? Защо не пропагандира важните планети - Орд Мантел, Титон, Балмора? Защо нещо толкова безполезно като Тарис?И да, символ е, и да, чували са републиканците за Тарис. Щот' пропагандната система на Републиката си бачка.
Освен това да погледнем какво става наоколо. Скандал с джедаи-предатели. Банкрут на Републиката. Загуба във войната. Милиарди мъртви. Доброволно изоставяне на планети на врага. Мислиш ли, че след всички тия епични фейлове, гражданите на Републиката много ще се зарадват на реконструкцията на тъпкано с мутанти блато?
На Орд Мантел има гражданска война, но Републиката помага ли? Не! А завоюването на ключова планета като Орд Мантел би повишило морала на републиканците много повече, отколкото реставрацията на една планета, от която няма никаква обективна полза.
Не казвам, че идеята не е интересна. Казвам, че реализмът куца.Освен това е оригинална идея, мама му стара. Блата, между които стоят руните на стометрови небостъргачи ? Някой друг някъде да го е виждал това?
По времето на KOTOR, Тарис е екуменополис. На планетата няма грам природа - всичко е покрито от сгради, подобно на Корусант. Като изключим океаните, планетата практически няма биосфера. По времето на TOR, само 300 г. по-късно, планетата има самоподдържаща се екосистема.
Ето къде е проблемът. Сега си отвори ушите и слушай внимателно:
Стерилизирана планета не може да развие собствена еко-система за 300 години. Нужни са милиони.
За тия три века, на Тарис дори райграс не би могъл да израсне. А какво имаме? Цели блата! С ДЪРВЕТА!!! И ЖИВОТНИ?!?! Ай сиктир...
Съгласен съм, просто казвам какво са ми казали.Бойната система пък да се коментира без first-hand experience си е безмислено, imho.
Това е така, но участието на играча се свежда до активирането на 2-3 умения, 'га им изтече cooldown-а. Познавам човек, който на рейд дори не поглежда къде точно се намира героят му, а само помпи три копчета и следи stats-овете си.Бтв, УоУ боят е всичко друго, но не и автоматичен, щот' през цялото време се налага да си спамиш уменията.
Именно това е автоматичен бой. За игра с динамичен бой мога да посоча Диабло, където нещата са доста по-сложни от тези в WoW.
Като пуснеш Дромунд Каас от официалния сайт, вгледай се в ауребеш-надписите. Единият се превежда като "Revan's Disappearance". Разработчиците потвърдиха това в announcement-темата. Прегледай я и ще намериш инфо. В ДХ също го има.И, между другото, не че се съмнявам в теб и знанията ти, ама барем едно линкче да пуснеш с това къде е казано, че Реван ще го има на Дромунд Каас?
И сега - един слух. Той си е чиста спекулация, но има някакъв базис.
На Дромунд Каас виждаме дух, който поразяващо прилича на духа на Нага Садоу. Тъй като духът му е унищожен от Фрийдън Над, предполага се, че става дума за оцелял холокрон на Садоу или лобното му място. Това се подкрепя от факта, че гробницата на Садоу на Корибан е празна - той никога не е бил погребан в нея.
Дали това значи, че можем да открием истинската му гробница... или да се учим от холокрона му?
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re:
За кое негово промъкване говориш ? Когато излита с трупа на баща си ,в последния възможен момент преди унищожението на втората Звезда на Смъртта (когато всички имперски сили са в паника и дезорганизация) ,или при битката за Явин 4 години по-рано ,когато взривява първата? Ако имаш предвид нея ,имаш лека грешка ,защото в тая битка е нямало нито една фрегата.Minotaur King написа: Единственият, който успя да се промъкне, е Люк и то защото владееше Силата. Ако не бяха фрегатите, да отвличат вниманието, дори и той щеше да загине.
Star Wars и реализъм е невъзможна комбинация още от първият филм насам.Това е част от чара на сагатаНе казвам, че идеята не е интересна. Казвам, че реализмът куца.
Re: Star Wars: The Old Republic
Демоне,баце всички сме наясно ,че всъщност силата не съществува,Обаче когато поднасяш една история на голяма група хора хубаво е да се изпипа до край,а не най-високопоставените хора в Републицата да правят грешки на които всеки средностатистически троикаджия в икономически техникум би се смял.Star Wars и реализъм е невъзможна комбинация още от първият филм насам.Това е част от чара на сагата
Re: Star Wars: The Old Republic
Не говоря само за Силата или специално за TOR ,говоря общо за цялата сага и разширена вселена - SW ,въпреки опитите на някои автори, си остава фентъзи със sci-fi елементи ,а не обратното.Нормално е да се пренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони ,които и без това масовата публика не знае и не се интересува от тях.Епиката е важна тука ,не реализмът.Bqssa написа:Демоне,баце всички сме наясно ,че всъщност силата не съществува,Обаче когато поднасяш една история на голяма група хора хубаво е да се изпипа до край,а не най-високопоставените хора в Републицата да правят грешки на които всеки средностатистически троикаджия в икономически техникум би се смял.Star Wars и реализъм е невъзможна комбинация още от първият филм насам.Това е част от чара на сагата
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
MC30c Heavy FrigateАко имаш предвид нея ,имаш лека грешка ,защото в тая битка е нямало нито една фрегата.
MC80 Liberty-class Star Cruiser
Corellia-class Heavy Cruiser
CR90 Mon Calamari Corvette (флагманът на Акбар)
Всички тежки кораби на Алианса са струпани там... и Звездата на смъртта пак им е*ава майката.
А Дади ще ми обяснява, как била само "символ". Да вземе да прочете за какво е била създадена на първо място.
Bqssa ти го е казал хубаво преди мен, но и аз ще допълня нещо.Star Wars и реализъм е невъзможна комбинация още от първият филм насам.Това е част от чара на сагата![]()
Не става въпрос за пълен реализъм, но поне на повърхността нещата трябва да изглеждат логични.
Една-две недомислици са дребна работа. Когато обаче се натрупат 20 такива, нещата загрубяват. Склонен съм да си затворя очите за няколко глупости, но те станаха толкова много, че цялата вселена се превърна в бутафорен фарс.
Идиоти се борят с други идиоти за принципи, които самите те не поддържат. Контрабандистите се оказаха по-добри воини от мандалорианците, които вече се наследяват с отравяне. Престъпниците надминаха офицерите със своя военен гений и сформираха криминална гилдия. Императорът е най-големият военен гений в Галактиката, но организира битката срещу Ботауи (която, от своя страна, е така зле направена, че направо ми се плаче). Всичко това е гарнирано с култови политически решения, в които господарите на Галактиката заменят кон за кокошка и наричат това "визия".
Таймлайна дори няма да го коментирам, там нещата са трагични.
"Фантастика" не означава да пренебрегнеш здравия разум и да почнеш да ръсиш глупости. Добрият фантаст свързва събитията логически. Сценарият на TOR е сеир откъдето и да го погледнеш. Дори аз мога да ти напиша по-добър.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re: Star Wars: The Old Republic
Така когато споменах силата имах предвид ,че сам наясно с това ,че се ренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони...Но но тук не става въпрос за епикаНе говоря само за Силата или специално за TOR ,говоря общо за цялата сага и разширена вселена - SW въпреки опитите на някои автори си остава фентъзи със sci-fi елементи ,а не обратното.Нормално е да се пренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони ,които и без това масовата публика не знае и не се интересува от тях.Епиката е важна тука ,не реализмът.
а за нещо чисто практично.Реставрираики Тарис играта няма да по епична а ще е по дебилна,има цяла галактика и хиляди светове опустошени милиарди мъртви,и те кво
дай да още няколко милиона да умрат от глад докато ние хварляме пари в едно блато с мутанти
Re:
Добре е да пишеш къде e това там.Ако говориш за Ендор - да така е там са си;а ако имаш предвид Явин - грешиш ,защото там е нямало никакви фрегати http://starwars.wikia.com/wiki/Battle_of_YavinMinotaur King написа:MC30c Heavy FrigateАко имаш предвид нея ,имаш лека грешка ,защото в тая битка е нямало нито една фрегата.
MC80 Liberty-class Star Cruiser
Corellia-class Heavy Cruiser
CR90 Mon Calamari Corvette (флагманът на Акбар)
Всички тежки кораби на Алианса са струпани там... и Звездата на смъртта пак им е*ава майката.
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
Това в добавка към горния ми пост:
Даже и Силата, с разкриването на мидихлорианите вече има квази-научно обяснение.
Точно обратното - Star Wars е научна фантастика с елементи на фентъзи. Като изключим Силата, всичко друго е sci-fi.Demon__Hunter написа:Не говоря само за Силата или специално за TOR ,говоря общо за цялата сага и разширена вселена - SW ,въпреки опитите на някои автори, си остава фентъзи със sci-fi елементи ,а не обратното.Нормално е да се пренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони ,които и без това масовата публика не знае и не се интересува от тях.Епиката е важна тука ,не реализмът.
Даже и Силата, с разкриването на мидихлорианите вече има квази-научно обяснение.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Re:
А как се обяснява наличието на звук в космоса след като това е невъзможно ?Minotaur King написа:Това в добавка към горния ми пост:
Точно обратното - Star Wars е научна фантастика с елементи на фентъзи. Като изключим Силата, всичко друго е sci-fi.Demon__Hunter написа:Не говоря само за Силата или специално за TOR ,говоря общо за цялата сага и разширена вселена - SW ,въпреки опитите на някои автори, си остава фентъзи със sci-fi елементи ,а не обратното.Нормално е да се пренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони ,които и без това масовата публика не знае и не се интересува от тях.Епиката е важна тука ,не реализмът.
Даже и Силата, с разкриването на мидихлорианите вече има квази-научно обяснение.
-
Минотавъра
- Мнения: 1732
- Регистриран на: 08 Фев 2004 14:09
- В момента играе: Mozilla Firefox
- Местоположение: Гори тилилейски
- Обратна връзка:
И после аз съм бил придирчив... Нали ти настояваше за пренебрегване на "незначителните" неща като законите на физиката, химията и биологията?Demon__Hunter написа:А как се обяснява наличието на звук в космоса след като това е невъзможно ?
По принцип да - в космическият вакуум не може да се чуе звук. Но това са дребни кахъри. По-добре се тревожи за големите издънки, които споменах по-горе.
Ако вземем предвид всички гафове на Лукас, то вяра няма да ни остане в МВ. Защо например гравитационните полета на Звездата на смъртта и Ендор не си въздействат? Луна и планетоид би трябвало да имат проблеми с неустановена орбита и предизвикани катаклизми - земетресения, вулканични изригвания, цунами...
Да не говорим за една друга известна глупост, касаеща посоките на света и космоса. Всички я знаем.
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!
Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!