Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2009 15:06
Мнения: 195
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Мар 2010 01:32


Защо не направят combat system-ата като на DDO ?Ще пасне идеално на това ММО.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 07 Мар 2010 01:39


maximalniq написа:
Защо не направят combat system-ата като на DDO ?Ще пасне идеално на това ММО.


Бойната система прилича по-скоро на тази от Mass Effect.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Мар 2010 02:01


Хм, ако наистина се решат на подобен ход с Реван и Изгнаничката...

Дяволски добра маркетингова стратегия и абсолютна гавра с феновете. Искате да разберете какво се е случило с Реван? Присъединете се към Империята. Искате да узнаете съдбата на Изгнаничката? Станете Републиканци.

Не се и съмнявам, че в YouTube веднага ще се навъдят дузина клипчета с куеста, ама пък няма да е същото, както ако сам го изиграеш, баси...

P.S. Лягам да спя. Ще говорим утре. :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re:
Публикувано на: 07 Мар 2010 03:07


Minotaur King написа:

Бойната система прилича по-скоро на тази от Mass Effect.


Бойната система прилича повече на тази на DDO, отколкото на тази на Mass Effect, но като цяло най-близкото, което ми се струва, че е, е системата на neverwinter nights и kotor.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 07 Мар 2010 14:40


Не знам за DDO, но механиките в KOTOR и NWN нямат нищо общо с това. Това са походови, button-hit системи тип "аз те ударих, сега е твой ред".

Бойната система в ТОR дори няма курсор на екрана, камо ли автоматичен бой. Наистина много прилича на Mass Effect или дори на Max Payne - залягаш, пускаш оптика, удряш един откос, пак залягаш и от време на време пускаш някой special attack. Няма turn-ове, няма нищо. С някои класове играта се превръща в чист шутър - погледни Bounty Hunter-а и Smuggler-а в официалното видео.

Просто ще цитирам един мой познат от форумите, който е наблюдавал играта наживо - "Това не е RPG, това е шутър със сюжет и диалози." Точно като - извинявай, ама пак ще го кажа - Mass Effect.

За контраст, ще дам WoW, която много повече прилича на KOTOR и NWN - там боят е напълно автоматичен. Един клик върху чудовището и героят си го бие сам - единствената работа на играча е да пуска 2-3 магии и да избяга, ако стане напечено. Boоooring...

Смесването на жанрове е много печеливша маркетингова стратегия. Такава игра има потенциал да се хареса на широка аудитория - ценителите ще харесат сюжета и ролевото изживяване, а масите - якия екшън. Защо мислиш Mass Effect реализира такива печалби? Море...

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
25 Окт 2009 13:30
Мнения: 57
Местоположение: в Балкана
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Мар 2010 17:27


Бойна система тип Мас Ефект определено би привлякла повече хора,аз лично имам приятели които биха я пробвали само защото има пуцане...макар ,че да си призная не ме блазни мисълта играта да се завъди компактна маса CS фенове :D
Като стана дума за WoW и бойна система интересно ми е как ще направят PvP-то
дали ще балансират класовете или ще е като WoW на принципа камък,ножица,хартия.
Пак може да е друго ама аз лично нямам много опит ММО-тата.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 07 Мар 2010 17:34


Bqssa написа:
Като стана дума за WoW и бойна система интересно ми е как ще направят PvP-то дали ще балансират класовете или ще е като WoW на принципа камък,ножица,хартия.


Това е известно като Balance vs. Equality дебата. Обсъждахме го преди 50-ина страници.

WoW e Equality. TOR ще е Balance.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re:
Публикувано на: 07 Мар 2010 17:37


Minotaur King написа:
поредица дълги постове

Човек ще рече, че тая игра няма да я играеш. Бах, аз подобно нещо не бях виждал - във всичко ще намериш кусур, то бива лично мнение, ма чак пък толкоз' :roll:

По въпроса за ноктите - имах предивд, че Садоу и Рагнос са също толкова кичозно облечени (тип "злия некромант-рицар от фентъзи") колкото са концептите на дрешките в ТОР. Шлема на Рагнос е с рога, от раменете на Садоу стърчат зъби и нокти.

Също така, джедаите, или поне част от тях, особено по времето на Старата република, са се изживявали малко благородници. Ако си чел КОТОР комиксите несъмено ти е направила впечатление фамилята Дрей ?

По въпроса за Тарис и как било тъпо да се реставрира - Телос? Или пък Корусант след вонговете? В Сагата има бол примери за едно правителство, което решава, че е нужно, било то символично или функционално, да възроди дадена планета. Между другото, Звездата на смъртта също е един "безмислен символ", тъй като военното й КПД клони към нулата срещу партизанските кленти на бунтовниците. Също така не може ли именно на Тарис да заселват бежанци, загубили домовете си след ситско нападение?

И да, символ е, и да, чували са републиканците за Тарис. Щот' пропагандната система на Републиката си бачка.

Освен това е оригинална идея, мама му стара. Блата, между които стоят руните на стометрови небостъргачи ? Някой друг някъде да го е виждал това?

Бойната система пък да се коментира без first-hand experience си е безмислено, imho. Само дето е доста далеч от Mass Effect и нейната откровено шутърска система. И, между другото, си е turn-based, т'ва че с анимацийки е замазано всичко не трябва да те притеснява :wink:

Бтв, УоУ боят е всичко друго, но не и автоматичен, щот' през цялото време се налага да си спамиш уменията. Не е просто "посочи и геройчето ти автоматично ще го убие" :roll: Или т'ва, или аз просто нищо не разбирам.

И, между другото, не че се съмнявам в теб и знанията ти, ама барем едно линкче да пуснеш с това къде е казано, че Реван ще го има на Дромунд Каас? Щот' принципно не се мотам особено много по форумите на ТОР и не ги следя дев-овете там дали пускат нещо.

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Мар 2010 17:53


Minotaur King, този твоя приятел дето е видял да я играят на живо явно е леко сляп, тъй като дори от gameplay video-тата се вижда, че target-ите се селектират като под тях се появява малко червено кръгче и след това се използват skill-ове от skill-bar, които се избират с 1, 2, 3, 4 и т.н.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Май 2008 20:19
Мнения: 178
В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Мар 2010 19:17


Цитат:
Човек ще рече, че тая игра няма да я играеш. Бах, аз подобно нещо не бях виждал - във всичко ще намериш кусур, то бива лично мнение, ма чак пък толкоз' :roll:

Минотавъра е обективен човек, нека да оценим това !!! 8)

___________________________________
May the Force be with you!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 07 Мар 2010 19:18


Цитат:
По въпроса за ноктите - имах предивд, че Садоу и Рагнос са също толкова кичозно облечени (тип "злия некромант-рицар от фентъзи") колкото са концептите на дрешките в ТОР. Шлема на Рагнос е с рога, от раменете на Садоу стърчат зъби и нокти.


Да речем, че е така, но все пак има някакви граници. Ако героят ми се облече като Садоу, той може да мине за нормален ситски лорд. Ако обаче се облече с concept art-овете ще мяза на Волтрон, защитникът на Вселената.

Цитат:
джедаите, или поне част от тях, особено по времето на Старата република, са се изживявали малко благородници. Ако си чел КОТОР комиксите несъмено ти е направила впечатление фамилята Дрей ?


Чел съм всичко, вземи и ти да ги прочетеш.

Майката на Люсиен няма никакво благородническо потекло - тя придобива такова, след като се оженва за баща му. Иначе си е обикновена простакеса :) Богатите джедаи са изключение - 99.9% от джедайския орден са си стандартните аскети-мизерници. А дори и богатите не могат да използват богатството си и да наследяват титли - затова и граф Дуку става граф чак след като спира да бъде джедай.

Освен това семейство Дрей не са представители на мейнстрийм-джедайството. Строго погледнато, те са част от милитаристична, нелегална сепаратистка групировка, която няма нищо общо с джедайския орден. Ако търсиш средностатистически джедай, по-добре виж Зейн Карик.

Цитат:
По въпроса за Тарис и как било тъпо да се реставрира - Телос? Или пък Корусант след вонговете? В Сагата има бол примери за едно правителство, което решава, че е нужно, било то символично или функционално, да възроди дадена планета. Между другото, Звездата на смъртта също е един "безмислен символ", тъй като военното й КПД клони към нулата срещу партизанските кленти на бунтовниците. Също така не може ли именно на Тарис да заселват бежанци, загубили домовете си след ситско нападение?


Телос беше опитна зона, нищо повече. Републиката я реставрира не защото е важна планета, а защото имаше нужда от опустошен свят, където да тества тераформичните си техники.

Корусант е нещо съвсем друго. Тя е столицата на Републиката, пъпът на Галактиката, символът на демокрацията. Да сравняваш Корусант с Тарис е все едно да сравняваш София с Долни Луковит.

Има една точно определена причина планетата да е непригодна за заселване - опасна е. Милиони тонове срутващи се сгради, вилнеещи ракгули и болести и какво ли не още. Толкова ли не можа да се намери по-подходящ свят за бежанците?

Относно Звездата на смъртта - you are kidding, right? Тя направи на пух и прах бунтовниците и техните "партизански тактики". Ако изгледаш филма ще видиш, че почти всички X-Wing-ове биват унищожени от лазерните батареи преди да стигнат достатъчно близо за да стрелят. Акбар почти заповядва отстъпление. Единственият, който успя да се промъкне, е Люк и то защото владееше Силата. Ако не бяха фрегатите, да отвличат вниманието, дори и той щеше да загине.

Цитат:
И да, символ е, и да, чували са републиканците за Тарис. Щот' пропагандната система на Републиката си бачка.


Сигурен съм, че системата работи, но това ли пропагандира? Защо не пропагандира важните планети - Орд Мантел, Титон, Балмора? Защо нещо толкова безполезно като Тарис?

Освен това да погледнем какво става наоколо. Скандал с джедаи-предатели. Банкрут на Републиката. Загуба във войната. Милиарди мъртви. Доброволно изоставяне на планети на врага. Мислиш ли, че след всички тия епични фейлове, гражданите на Републиката много ще се зарадват на реконструкцията на тъпкано с мутанти блато?

На Орд Мантел има гражданска война, но Републиката помага ли? Не! А завоюването на ключова планета като Орд Мантел би повишило морала на републиканците много повече, отколкото реставрацията на една планета, от която няма никаква обективна полза.

Цитат:
Освен това е оригинална идея, мама му стара. Блата, между които стоят руните на стометрови небостъргачи ? Някой друг някъде да го е виждал това?


Не казвам, че идеята не е интересна. Казвам, че реализмът куца.

По времето на KOTOR, Тарис е екуменополис. На планетата няма грам природа - всичко е покрито от сгради, подобно на Корусант. Като изключим океаните, планетата практически няма биосфера. По времето на TOR, само 300 г. по-късно, планетата има самоподдържаща се екосистема.

Ето къде е проблемът. Сега си отвори ушите и слушай внимателно:

Стерилизирана планета не може да развие собствена еко-система за 300 години. Нужни са милиони.

За тия три века, на Тарис дори райграс не би могъл да израсне. А какво имаме? Цели блата! С ДЪРВЕТА!!! И ЖИВОТНИ?!?! Ай сиктир...

Цитат:
Бойната система пък да се коментира без first-hand experience си е безмислено, imho.


Съгласен съм, просто казвам какво са ми казали.

Цитат:
Бтв, УоУ боят е всичко друго, но не и автоматичен, щот' през цялото време се налага да си спамиш уменията.


Това е така, но участието на играча се свежда до активирането на 2-3 умения, 'га им изтече cooldown-а. Познавам човек, който на рейд дори не поглежда къде точно се намира героят му, а само помпи три копчета и следи stats-овете си.

Именно това е автоматичен бой. За игра с динамичен бой мога да посоча Диабло, където нещата са доста по-сложни от тези в WoW.

Цитат:
И, между другото, не че се съмнявам в теб и знанията ти, ама барем едно линкче да пуснеш с това къде е казано, че Реван ще го има на Дромунд Каас?


Като пуснеш Дромунд Каас от официалния сайт, вгледай се в ауребеш-надписите. Единият се превежда като "Revan's Disappearance". Разработчиците потвърдиха това в announcement-темата. Прегледай я и ще намериш инфо. В ДХ също го има.

И сега - един слух. Той си е чиста спекулация, но има някакъв базис.

На Дромунд Каас виждаме дух, който поразяващо прилича на духа на Нага Садоу. Тъй като духът му е унищожен от Фрийдън Над, предполага се, че става дума за оцелял холокрон на Садоу или лобното му място. Това се подкрепя от факта, че гробницата на Садоу на Корибан е празна - той никога не е бил погребан в нея.

Дали това значи, че можем да открием истинската му гробница... или да се учим от холокрона му?

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
24 Юни 2009 11:47
Мнения: 550
Заглавие: Re:
Публикувано на: 07 Мар 2010 20:06


Minotaur King написа:
Единственият, който успя да се промъкне, е Люк и то защото владееше Силата. Ако не бяха фрегатите, да отвличат вниманието, дори и той щеше да загине.

За кое негово промъкване говориш ? Когато излита с трупа на баща си ,в последния възможен момент преди унищожението на втората Звезда на Смъртта (когато всички имперски сили са в паника и дезорганизация) ,или при битката за Явин 4 години по-рано ,когато взривява първата? Ако имаш предвид нея ,имаш лека грешка ,защото в тая битка е нямало нито една фрегата.
Цитат:
Не казвам, че идеята не е интересна. Казвам, че реализмът куца.

Star Wars и реализъм е невъзможна комбинация още от първият филм насам.Това е част от чара на сагата :wink:


Профил

Аватар
Регистриран на:
25 Окт 2009 13:30
Мнения: 57
Местоположение: в Балкана
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Мар 2010 20:15


Цитат:
Star Wars и реализъм е невъзможна комбинация още от първият филм насам.Това е част от чара на сагата :wink:

Демоне,баце всички сме наясно ,че всъщност силата не съществува,Обаче когато поднасяш една история на голяма група хора хубаво е да се изпипа до край,а не най-високопоставените хора в Републицата да правят грешки на които всеки средностатистически троикаджия в икономически техникум би се смял.


Профил

Аватар
Регистриран на:
24 Юни 2009 11:47
Мнения: 550
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Мар 2010 20:37


Bqssa написа:
Цитат:
Star Wars и реализъм е невъзможна комбинация още от първият филм насам.Това е част от чара на сагата :wink:

Демоне,баце всички сме наясно ,че всъщност силата не съществува,Обаче когато поднасяш една история на голяма група хора хубаво е да се изпипа до край,а не най-високопоставените хора в Републицата да правят грешки на които всеки средностатистически троикаджия в икономически техникум би се смял.

Не говоря само за Силата или специално за TOR ,говоря общо за цялата сага и разширена вселена - SW ,въпреки опитите на някои автори, си остава фентъзи със sci-fi елементи ,а не обратното.Нормално е да се пренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони ,които и без това масовата публика не знае и не се интересува от тях.Епиката е важна тука ,не реализмът.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 07 Мар 2010 20:43


Цитат:
Ако имаш предвид нея ,имаш лека грешка ,защото в тая битка е нямало нито една фрегата.


MC30c Heavy Frigate

MC80 Liberty-class Star Cruiser

Corellia-class Heavy Cruiser

CR90 Mon Calamari Corvette (флагманът на Акбар)

Всички тежки кораби на Алианса са струпани там... и Звездата на смъртта пак им е*ава майката.

А Дади ще ми обяснява, как била само "символ". Да вземе да прочете за какво е била създадена на първо място.

Цитат:
Star Wars и реализъм е невъзможна комбинация още от първият филм насам.Това е част от чара на сагата :wink:


Bqssa ти го е казал хубаво преди мен, но и аз ще допълня нещо.

Не става въпрос за пълен реализъм, но поне на повърхността нещата трябва да изглеждат логични.

Една-две недомислици са дребна работа. Когато обаче се натрупат 20 такива, нещата загрубяват. Склонен съм да си затворя очите за няколко глупости, но те станаха толкова много, че цялата вселена се превърна в бутафорен фарс.

Идиоти се борят с други идиоти за принципи, които самите те не поддържат. Контрабандистите се оказаха по-добри воини от мандалорианците, които вече се наследяват с отравяне. Престъпниците надминаха офицерите със своя военен гений и сформираха криминална гилдия. Императорът е най-големият военен гений в Галактиката, но организира битката срещу Ботауи (която, от своя страна, е така зле направена, че направо ми се плаче). Всичко това е гарнирано с култови политически решения, в които господарите на Галактиката заменят кон за кокошка и наричат това "визия".

Таймлайна дори няма да го коментирам, там нещата са трагични.

"Фантастика" не означава да пренебрегнеш здравия разум и да почнеш да ръсиш глупости. Добрият фантаст свързва събитията логически. Сценарият на TOR е сеир откъдето и да го погледнеш. Дори аз мога да ти напиша по-добър.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
25 Окт 2009 13:30
Мнения: 57
Местоположение: в Балкана
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Мар 2010 20:48


Цитат:
Не говоря само за Силата или специално за TOR ,говоря общо за цялата сага и разширена вселена - SW въпреки опитите на някои автори си остава фентъзи със sci-fi елементи ,а не обратното.Нормално е да се пренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони ,които и без това масовата публика не знае и не се интересува от тях.Епиката е важна тука ,не реализмът.

Така когато споменах силата имах предвид ,че сам наясно с това ,че се ренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони...Но но тук не става въпрос за епика
а за нещо чисто практично.Реставрираики Тарис играта няма да по епична а ще е по дебилна,има цяла галактика и хиляди светове опустошени милиарди мъртви,и те кво
дай да още няколко милиона да умрат от глад докато ние хварляме пари в едно блато с мутанти


Профил

Аватар
Регистриран на:
24 Юни 2009 11:47
Мнения: 550
Заглавие: Re:
Публикувано на: 07 Мар 2010 20:52


Minotaur King написа:
Цитат:
Ако имаш предвид нея ,имаш лека грешка ,защото в тая битка е нямало нито една фрегата.


MC30c Heavy Frigate

MC80 Liberty-class Star Cruiser

Corellia-class Heavy Cruiser

CR90 Mon Calamari Corvette (флагманът на Акбар)

Всички тежки кораби на Алианса са струпани там... и Звездата на смъртта пак им е*ава майката.


Добре е да пишеш къде e това там.Ако говориш за Ендор - да така е там са си;а ако имаш предвид Явин - грешиш ,защото там е нямало никакви фрегати http://starwars.wikia.com/wiki/Battle_of_Yavin


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 07 Мар 2010 20:57


Това в добавка към горния ми пост:

Demon__Hunter написа:
Не говоря само за Силата или специално за TOR ,говоря общо за цялата сага и разширена вселена - SW ,въпреки опитите на някои автори, си остава фентъзи със sci-fi елементи ,а не обратното.Нормално е да се пренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони ,които и без това масовата публика не знае и не се интересува от тях.Епиката е важна тука ,не реализмът.


Точно обратното - Star Wars е научна фантастика с елементи на фентъзи. Като изключим Силата, всичко друго е sci-fi.

Даже и Силата, с разкриването на мидихлорианите вече има квази-научно обяснение.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
24 Юни 2009 11:47
Мнения: 550
Заглавие: Re:
Публикувано на: 07 Мар 2010 21:02


Minotaur King написа:
Това в добавка към горния ми пост:

Demon__Hunter написа:
Не говоря само за Силата или специално за TOR ,говоря общо за цялата сага и разширена вселена - SW ,въпреки опитите на някои автори, си остава фентъзи със sci-fi елементи ,а не обратното.Нормално е да се пренебрегват физични ,химични ,биологични и др. научни закони ,които и без това масовата публика не знае и не се интересува от тях.Епиката е важна тука ,не реализмът.


Точно обратното - Star Wars е научна фантастика с елементи на фентъзи. Като изключим Силата, всичко друго е sci-fi.

Даже и Силата, с разкриването на мидихлорианите вече има квази-научно обяснение.

А как се обяснява наличието на звук в космоса след като това е невъзможно ?


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 07 Мар 2010 21:16


Demon__Hunter написа:
А как се обяснява наличието на звук в космоса след като това е невъзможно ?


И после аз съм бил придирчив... Нали ти настояваше за пренебрегване на "незначителните" неща като законите на физиката, химията и биологията?

По принцип да - в космическият вакуум не може да се чуе звук. Но това са дребни кахъри. По-добре се тревожи за големите издънки, които споменах по-горе.

Ако вземем предвид всички гафове на Лукас, то вяра няма да ни остане в МВ. Защо например гравитационните полета на Звездата на смъртта и Ендор не си въздействат? Луна и планетоид би трябвало да имат проблеми с неустановена орбита и предизвикани катаклизми - земетресения, вулканични изригвания, цунами...

Да не говорим за една друга известна глупост, касаеща посоките на света и космоса. Всички я знаем.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com