Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
25 Окт 2009 13:30
Мнения: 57
Местоположение: в Балкана
Заглавие: Re:
Публикувано на: 05 Дек 2009 17:26


Поправете ме ако се лъжа ама не поня някой от четворката Палпатин ,Дуку,Кеноби и Йода да е с двоен меч, как така тогава решиха да да ги правят с двоини мечове бах мааа...му
Впрочем аз все си мислех ,че двoния меч ще е за Sith Warrior i Jedi Knight-a.Иначе като гледам накаде вървят нещата и аз все повече се отдалечавам от мисълта да си правя Force user class.


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Апр 2009 19:27
Мнения: 424
Заглавие: Re: Re:
Публикувано на: 05 Дек 2009 19:40


Sentry написа:
Minotaur King написа:
Строго погледнато няма голяма разлика между Gunslinger/Scoundrel на контрабандиста и Arms/Fury на воина в WoW. Единствената значителна промяна е, че тук не можеш да смесваш таланти от двете дървета. В най-добрия случай, това в TOR са exclusive talent trees - така ги наричат в официалния форум.



На това му се вика Class Change. Има го в Rohan, има го в Rappelz, има го в Lineage, има го и в много други игри, които няма смисъл да изброявам.


Мисля, че промяна на клас е....промяна на клас?
Минотавре, искам да чуя мнението ти за комикса.Мойто е, че е много объркано и прекалено бързо се случват нещата.Един обикновен комикс има 20-30 страници по принцип.Тук до сега имаме страници колкото за един истински комикс и все пак, минахме от Набезът на Корусант до преговори с ловци на глави по време на Студената Война.

ЕДИТ:И на мен ми се струва, че "съветника" демонстрира повече години изучаване на фехтова от колкото на дипломация.Човек няма да тръгне да играе с попадия/Чък Норис.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 05 Дек 2009 19:53


@Sentry: Аааа, сега разбирам. Объркал си се от стрелките. В TOR няма да multiclass-ваш както в Lineage, ако това си мислиш. Smuggler-ът не се превръща в Gunslinger когато навърши 20-ти левел - просто му се отключват няколко нови ъпгрейди. Точно talent trees са си.

@radi_bomb: Комиксът е хубав. Забележително е как само в 3 страници могат да забъркат такъв интересeн сюжет. Сега се развива една интрига между Анграл и Барас - май ще се окаже, че ситът който е предложил мира, го е направил само за да печели време.

Не виждам от какво си се объркал - действието е доволно простичко. Виж, Legacy комиксите са истински ад в това отношение - тях без наръчник и енциклопедия въобще не пробвай да ги четеш.

BTW, ако все още не сте чули, разкриха историята на Реван :D

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 05 Дек 2009 20:35


Minotaur King, няма значение дали му се сменя името или не, факт е, че като се отключат тези дървета с умения, ти трябва да избереш точно едното от тях - не можеш да развиваш и двете едновременно, което предполага, че става дума точно за class change като в lineage, или като Priston Tale 2, а може би най-точно е да се каже като в Rohan - archer-а, или в случая smugler-а ти, няма да загуби никое от предишните си умения, няма да изгуби възможността си, да използва лък или арбалет, или в случая двойни бластери или лекуване, а просто ще му се добавят нови умения. Не става дума за multiclass, а за class change, което е съвсем различно. Мутиклас значи да имаш на разположение два различни клас, примерно warrior и rogue, или smuggler и jedi knight. Не става дума за това.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
25 Окт 2009 13:30
Мнения: 57
Местоположение: в Балкана
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 05 Дек 2009 21:10


Цитат:
BTW, ако все още не сте чули, разкриха историята на Реван :D

:shock: Оле верно ли? Ще бъдеш ли така добър да дадеш линк


Профил

Аватар
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 05 Дек 2009 21:11


Bqssa написа:
Цитат:
BTW, ако все още не сте чули, разкриха историята на Реван :D

:shock: Оле верно ли? Ще бъдеш ли така добър да дадеш линк

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:


Профил

Аватар
Регистриран на:
23 Ное 2009 21:46
Мнения: 40
Местоположение: София
Заглавие: Re:
Публикувано на: 05 Дек 2009 21:48


Minotaur King написа:
Sanjuro Kwon написа:
Гадното е, че companion-ите ще бъдат призовавани с магия наречена 'Призови Companion'. Много реалистично, няма що!


То пък щото в KOTOR не беше така?

В KOTOR си избираш companion-ите когато излезеш от Ebon Hawk/Hideout.
Можеш да ги сменяш само в градове, без противници - и това е да спести време защото е Single Player игра. Това е ММО.
Ето виж, на Guild Wars как се избират companion-и - преди да излезеш в бойната зона, още в града. Така трябва да бъде и тук.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 05 Дек 2009 22:11


Сентри, с теб повече няма да се разправям, дуваря ако ма чуй и ти ша ма чуйш...

Санджуро (що за име е това по дяволите?), в KOTOR можеш да си сменяш партньорите по всяко време, ако не си в битка. Отваряш менюто и цъкаш на портрета на избраното NPC. Summon Companion е практически същото, само че ще е интерфейсна иконка вместо меню. Не виждам разлика. В никакъв случай не трябва да го правят както в Guild Wars - нямам намерение да тичам до града и обратно през 5 мин. за да си сменям съотборника.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
23 Ное 2009 21:46
Мнения: 40
Местоположение: София
Заглавие: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 07 Дек 2009 14:31


Minotaur King написа:
Санджуро (що за име е това по дяволите?), в KOTOR можеш да си сменяш партньорите по всяко време, ако не си в битка. Отваряш менюто и цъкаш на портрета на избраното NPC. Summon Companion е практически същото, само че ще е интерфейсна иконка вместо меню. Не виждам разлика. В никакъв случай не трябва да го правят както в Guild Wars - нямам намерение да тичам до града и обратно през 5 мин. за да си сменям съотборника.

Ся ще си коментираме никовете ли? Според мен отдавна не сме в детската градина.

Иначе и аз няма споря повече. Но щом предпочитате да гледате как Luke Skywalker си върти ръцете като луд, за да се появи Han Solo до него, ваша работа. Лично аз такова нещо не видях във филмите. Кога ще въведат реализъм най-сетне и в MMO-тата. Guild Wars беше единственото читаво MMO.

P.S. Не трябва се тича до града, можеш да използваш Map Travel (или Call Shuttle в SWTOR).


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 07 Дек 2009 15:11


Това за никовете беше шега. Питах дали това е истинското ти име или само ник.

Не виждам къде е проблемът. Ако пише "Призоваваш спътника си на помощ", това ще е добре - можем да интерпретираме 10-секундния channeling като времето нужно на партньора за да пристигне.

Ако говорим за реализъм, KOTOR също не е реалистичен - ти да си видял Люк да удря пауза и да телепортира Хан Соло до себе си?

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
25 Окт 2009 13:30
Мнения: 57
Местоположение: в Балкана
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 07 Дек 2009 17:50


Чудя се Сенджуро какво точно разбираш под реализам?
Цитат:
В KOTOR си избираш companion-ите когато излезеш от Ebon Hawk/Hideout.
Можеш да ги сменяш само в градове, без противници - и това е да спести време защото е Single Player игра. Това е ММО.

Тая совалка от която ги призоваваш предполагам ще е способна да долети както до града така и на моравата около него няма логика да не можеш да си избираш спътника ако си извън града,има но ако си в инстанция като тоя Developer Walkthrough дето сита беше на кораб в космоса е там ще да се нераелистично.Или представи си друга ситоация изпалняваш
задачи някаде и стигаш до място кадето гадинките те мажат и решаваш да смеш тактиката
и да си вземеш друг спътник и кво правиш аиде пак бяг до града които е на пу...ка си маина
за да си смениш човека ще малко неудобно не мислиш ли?

BTW Минотавре ква беше тая работа за Реван бе човек,страшно ми разпал любопитството :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 07 Дек 2009 18:23


Според мен трябва да зависи от контекста(място, ситуация) дали ще можеш да сменяш придружителите или не. Примерно нека ако си в инстанция или си на закрито да не може да си сменяш companion-ите, освен ако не е на определени места, специално направени за целта(примерно ако си на кораб в космоса да можеш да си сменяш придружителите само в някаква зона, в която кацат пристигащи кораби, или когато си под земята - само на изхода и на някакви места, през които можеш да видиш небето, или ако си в сграда - само на покрива и т.н.). Все пак си мисля, че по-скоро трябва да мислиш как ще играеш по време на дадена мисия предварително, отколкото да можеш да сменяш само помощния персонал, щото ей така като си на малко health може да си призовеш само да те излекува някакъв healer и после пак да си върнеш trooper-а, който прави хипер много якото damage, което смятам, че е безумно тъпо.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
23 Ное 2009 21:46
Мнения: 40
Местоположение: София
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 07 Дек 2009 18:28


Sentry написа:
Според мен трябва да зависи от контекста(място, ситуация) дали ще можеш да сменяш придружителите или не. Примерно нека ако си в инстанция или си на закрито да не може да си сменяш companion-ите, освен ако не е на определени места, специално направени за целта(примерно ако си на кораб в космоса да можеш да си сменяш придружителите само в някаква зона, в която кацат пристигащи кораби, или когато си под земята - само на изхода и на някакви места, през които можеш да видиш небето, или ако си в сграда - само на покрива и т.н.). Все пак си мисля, че по-скоро трябва да мислиш как ще играеш по време на дадена мисия предварително, отколкото да можеш да сменяш само помощния персонал, щото ей така като си на малко health може да си призовеш само да те излекува някакъв healer и после пак да си върнеш trooper-а, който прави хипер много якото damage, което смятам, че е безумно тъпо.


Ето това имах предвид - точно както аз искам да стане. Вярно, че малко преувеличих, ама просто ми се видя малко странно с магия да се призовават.

Bqssa написа:
Чудя се Сенджуро какво точно разбираш под реализам?

Под реализъм имам предвид игрите по Star Wars да са колкото може по-съгласувани със съответните филми.


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Ное 2005 21:54
Мнения: 520
Местоположение: Tillilean Forest
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 07 Дек 2009 18:42


Честно казано според мен има и още един начин да се сменя companion-а навсякъде - когато сменяш companion-ите да има време, през което пристига новия companion. Примерно навътре в някакъв dungeon си и ти трябва healer и искаш да дойде и му се обаждаш по радиостанцията/кастваш магия/използваш скил/whatever, избираш си кой помощник искаш и започва да се зарежда таймерче. То не ти пречи да се биеш, да ходиш, или да правиш каквото и да е. Таймерчето зависи от това колко надълбоко си в dungeon-a, или от последното място, на което можеш да сменяш companion-ите без чакане. И като ти се зареди таймерчето до край и ти пристига персонажа, който си си поискал и си тръгва предния. Смисъл това е някакъв компромисен вариант. Нещо като пращането на кучето в Torchlight или Fate да ти продаде нещата, които си събрал.

___________________________________
Oh, there're sober men and plenty,
And drunkards barely twenty,
There are men of over ninety
That have never yet kissed a girl.
But give me a ramblin' rover,
Fae Orkney down to Dover.
We will roam the country over
And together we'll face the world.


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
14 Апр 2009 19:27
Мнения: 424
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 07 Дек 2009 20:23


Sonny Grimm написа:
Честно казано според мен има и още един начин да се сменя companion-а навсякъде - когато сменяш companion-ите да има време, през което пристига новия companion. Примерно навътре в някакъв dungeon си и ти трябва healer и искаш да дойде и му се обаждаш по радиостанцията/кастваш магия/използваш скил/whatever, избираш си кой помощник искаш и започва да се зарежда таймерче. То не ти пречи да се биеш, да ходиш, или да правиш каквото и да е. Таймерчето зависи от това колко надълбоко си в dungeon-a, или от последното място, на което можеш да сменяш companion-ите без чакане. И като ти се зареди таймерчето до край и ти пристига персонажа, който си си поискал и си тръгва предния. Смисъл това е някакъв компромисен вариант. Нещо като пращането на кучето в Torchlight или Fate да ти продаде нещата, които си събрал.

Честно казано и аз бих искал така да е.Вадиш холограмката и се обаждаш на Пешо в совалката да слезе не 20 метра в кладенеца да ти помогне да измъкнеш консервата с леща. :)


Профил

Аватар
Регистриран на:
05 Ное 2005 21:54
Мнения: 520
Местоположение: Tillilean Forest
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 07 Дек 2009 21:26


BTW, http://zamunda.net/details.php?id=199722&hit=1

___________________________________
Oh, there're sober men and plenty,
And drunkards barely twenty,
There are men of over ninety
That have never yet kissed a girl.
But give me a ramblin' rover,
Fae Orkney down to Dover.
We will roam the country over
And together we'll face the world.


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
14 Апр 2009 19:27
Мнения: 424
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 08 Дек 2009 09:55


Sonny Grimm написа:

Не съм играл нито PreCU, нито PostCU затова няма да го играя.Минотавъра каза, че на него му харесало с CU-то.



ПП:CU=Combat Upgrade


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 08 Дек 2009 14:35


1. Призоваването на сompanion-ите е 10-секунден channeling. Ако героят помръдне или поеме демидж, призоваването е прекъснато и трябва да започне отначало.

2. Призоваването е невъзможно в битка или в така наречените special arenas (това покрива инстанциите).

3. Всеки клас ще има по 4 companion-a. Засега са разкрити четирима от тях - ситски воин и дашейдски гладиатор за Инквизитора, боен дроид за Воина и астромеханичен дроид за Рицаря.

P.S. SWGEmu е боклук.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Супер Марио или Смърт
Аватар
Регистриран на:
01 Фев 2002 23:43
Мнения: 4868
Местоположение: Demented Mind
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 08 Дек 2009 17:54


Някой мисли ли да го играе тва SWGEmu?

___________________________________
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 08 Дек 2009 17:57


Аз не. Дори WoW е за предпочитане пред това.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com