Заглавие: Re: • Всякакви дискусии относно AION: The Tower of Eternity. •
Аз играх играта на 3 китайски сървъра като бета по 15 дена безплатно, на клозет бетата, на опен бетата, и сега на официално. (за тези дето ще питат имаш ли опит в MMOта, ще кажа че от 2004 90% от времето пред компа е било MMOта - EVE-online, Л2, 2Moons, PW, RF, GW, WoW и много други безплатни за по няколко седмици.).
Впечатленията ми от играта са положителни. Тъй, като говорим за MMORPG, ще обърна внимание на ММОRPG детайлите.
Партито е от 6 човека, в началото ми се стори много малко, но в последствие видях, че е напълно достатъчно. В него всеки чар си има функция и това което ме учуди най-много е че не е задължително да сте абсолютно точно сглобени за дадена инстанция. Героите са направени така, че дори и хилъра има достатъчно демидж, а танка винаги може да си смени щита с двурък меч и да започне да си мисли че е гладиатор. Разбира се има задължителни фигури в партито при елитните мобове и това са хилър и танк.
Ако не желаете да биете в парти има достатъчно "нормални" мобове, които да си биете сами, но все пак играем MMO, а не сингъл. Малко парти от 2 - 3 човека могат да бият съвсем спокойно и без хилър, та дори и да са танкове (с един друг танк си дигахме заедно).
Има система за търсене на парти и както казах 2 е повече от 1 - няма значение с кой друг чар биете заедно - винаги е по-добре от сам и за пари и за време.
Системата за рапределяне на дропа има възможност за настройки това кой да взима и при какви условия. Също така може да се разпределят нивата на условията - стандартните итеми по едни условия (примерно - кой превари), скъпите по други (примерно - зарче). Ако някой от мембърите в партито има куест то неговите итеми са си отделно, но трябва сам да си ги вземе от моба, а ако са убийства те му се зачитат автоматично дори и да не е удрял.
Пазара е направен в два варианта единия познатите магазинчета из площада на Giran(L2). Този път обаче героите не седят на плочките да им истинат задниците а са на столове. Другия вариант е аукциона. Там се продава всичко. Жалко е че не може да слагаш ордери за купуване, а само за продаване но става. Аукциона спестява много и редовното му проверяване може да ви донесе и печалба.
Паричната единица в играта са "кинах". Печелят се достатъчно от куестове и миск итеми изпаднали от мобове. Доволно честия дроп на итеми от монстърите е също не малък източник на кинах.
Това което ви прави беден са две неща: Да ви убие моб или да решите да учите някакъв крафт. В първия вариант плащаш на NPC за да ви върне експирианса (това е разоряващо), а във втория взимаш работни задачи, които като ги изпълняваш и дигаш експирианс на съответното умение. За съжаление част от материалите трябва сам да си ги купуваш. От сега ви предупреждавам малко вероятно е да си позволите две крафтващи професии - ограничението е едно - кинах.
Легиона и райд партитата (наречени Алианси) имат доста добри менюта и е интуитивна работата с тях.
PvP
Убивайки някой от противниковата фракция печелите Абис точки, а той губи част от своите Абис точки. С тези точки се купуват ПвП итеми. Но най-важното за кеарберите (ПвЕ) играчите е, че при смърт от играч не губиш експириенс и на сол хелъра плащаш само 1 кинах. Това означава, че кеарберите няма да се страхуват чак толкова защото губят само време докато отидат до мобовите си пак, а загубата на Абис точки няма да ги претиснява, защото е явно че няма да им трябват ПвП итеми.
PvPvE
Това е малко по-интересно. Крепостите са 9 с 31 артифакта по картата на Абис. Те са конкуертабъл и контролът им определя дали ваща фракция, ще има по-големи данъци за всичко или ще бъде финансов рай.
http://uk.aiononline.com/livestatus/aby ... erverID=35Играта е направена така, че да няма възможност едната фракция да завземи всички артефакти и крепости. Не на помощ на по-слабите, а като противник на по-силните идват Balaur - NPC фракцията която владее Абис и иска да изчисти всички Дева от своята територия.
Всичко това е много интересно и ви приканвам да го пробвате и вие. Но ако обичате след като NCSoft си оправят опашката за влизането в играта. Да чакаш седем часа първия ден за да се логнеш в играта за която си си платили е меко казано убийствено. Сега се чака по час и половина, а от NCSoft обещават до седмица да оправят положението. И ще е добре защото иначе форумите им ще паднат от оплаквания. Коментарът на NCSoft е следния - "Това е нормално за нови игри. В началото има много хора, но в последствие се отказват. Ако направим много сървъри след месец няма да има хора по тях." Ще видим какво ще стане.
Съвет: За бога братя и сестри не разлогвайте! Иначе вечер няма логване.