Форум на PC Mania
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/

Unreal Tournament 2007 Preview
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=3&t=39920
Страница 1 от 1

Автор:  Creator [ 03 Яну 2006 17:28 ]
Заглавие:  Unreal Tournament 2007 Preview

Първо го пратих на PC Mania, но не получих отговор от тях. Затова публикувам текста тук. Независимо дали ще го одобрите, аз съм убеден, че той е информативен. Посвещавам статията на Vox - един добър проект, който не успя да постигне крайна реализация, но е важен за развитието на хората, които го създадоха! :lol:

Unreal Tournament 2007 (Preview)
3… 2… 1… Play!
Играта, която пише историята почти от зората на триизмерните екшъни в първо лице, безапелационният лидер на хиляди играещи по целия свят, най-разпускащата футуристична битка с ботове, ще има отново продължение! Unreal Tournament 2007 ще се появи далеч по-скоро, отколкото сочи заглавието му и ще предложи на играча истински тест за бързина на реакциите, а заедно с него и стопроцентов фактор кеф.
Знаете ли как издателите от Midway са показали играта на журналистите? На предварително подготвен за целта кино екран присъстващите са имали възможността да видят едно невероятно въвеждащо филмче. В началото се появява войник на име Malcolm, който казва “Сега ще ви покажа моята игра”. След кратката анимация започва впечатляваща демонстрация на DeathMatch режим, в която Malcolm, държейки ракетохвъргач в ръка, се бие срещу един изключително подвижен робот, който, досущ като във филма Терминатор 2, отказва да умре. След презентацията вече е ясно - Unreal Tournament 2007 изглежда грандиозно.
“Вярваме, че хората ще дойдат заради графиката и ще останат заради играта” - предвижда Steve Polge, главен дизайнер в Epic. Поводът да му вярваме са плановете на разработчиците да направят една интересна комбинация от UT2004 и оригиналния UT от 1999.
Описаната по-горе сценка между ботовете не е впечатлила зрителите само с нагласени моменти или внушения. Играта е показана в естествения си блясък. А явно той просто е ослепителен. За да изглеждат лицата на персонажите истински, Epic Games са лицензирали за своя Unreal 3 енджин технологията FaceFX. Тя помага на дизайнерите да създадат по-осезаеми анимации на лицата при диалозите. Дизайнерът предварително задава на програмата данни и в зависимост от времето променя някои параметри, които се отразяват при разговорите в играта. След това, с помощта на звуковите файлове FaceFX автоматично синхронизира движението на устните. Тази технология бе използвана по-рано в игри като Halo 2 и Obvilion. Между впрочем геймгигантът Blizzard също смята да я вкара в употреба за бъдещите си проекти.
Наред с визията друго впечатляващо нововъведение е режимът на игра Conquest. В тази смеска между Assault (режима със задачите) и Onslaught (с превозните средства) условието за победа е буквално да се завладее полето, на което се води битката. Какво точно значи това обаче - от една страна трябва да събирате ресурси като във всяка реалновремева стратегия, за да си осигурите енергия за движещите се машини и за бункерите ви. От друга страна на отбора ви се задават задачи, които трябва да изпълните една след друга. Звучи забавно, очевидно е и така :).
На презентацията на UT2007 на зрителите е показано едно от големите Conquest-нива. В тази връзка ще вметна, че картите ще са по-мащабни от всякога. Вероятно повечето от вас вече са видели филмчета, които се разпространява свободно по Интернет. Действието в едно от тях например се развива из улиците на един сумрачен град. Играчът има свободата да се разхожда из неговите квартали и да изживее виртуалната му действителност: мръсни улици, пръснати навсякъде барикади, експлозии и, разбира се, хвърчащи наоколо куршуми. Във въпросния трейлър споменатият в началото герой Malcolm скача в своето бъги и се засилва срещу един вражески танк. В последния момент той катапултира заедно със седалката, докато бъгито се взривява в танка. Още във въздуха Malcolm изпраща две ракети от ракетомета, които вече имат функция за топлинно насочване. Машината на вериги се пръска на парчета. Нашият човек се приземява невредим на земята - територията е завладяна. Накрая героят се качва в друг танк и с оръдието стреля по една улична лампа, която се разрушава на части. Последното демонстрира енджина на играта, който позволява някои части от заобикалящия ни свят да се рушат. За момента обаче все още се обмисля дали опцията за интеракция с околната среда да се използва и при DeathMatch-клането. Представете си само - противникът се намира върху мост. С един точен удар вие вдигате врага във въздуха заедно с парчетата бетон под него.
Като стана дума за оръжията, ще вметна, че техният избор е повече от богат. По предварителните скрийншотове и клипове на играта можем да заключим, че повечето от тях ще са с различен скин (а вероятно ще има и промени във функциите им), но тези, които не са забравили какво представляваше Unreal Tournament 2004, лесно ще познаят първообразите им. Автомобилите пък ще са с една идея по-изчанчени отпреди.
Създателите на играта са се стремили да развият и без това добрия изкуствен интелект на компютърните противници. Важна иновация в това отношение е, че съотборниците ви вече съобщават за местоположението си и за действията, които предприемат, чрез гласова команда. Така например можете да чуете как някой от екипа ви докладва, че току-що е намерил Redeemer-а (Подобно на името си, това оръжие наистина избавя останалите от мъките им). Също така ще можете да наставлявате вашите ботовете дали да влязат в битка или пък да пазят базата.
Едва ли си струва да ви казвам колко е добро звуковото оформление. Защото може би именно то е най-невероятната част от цялата поредица. Освен разбиващия музикалния фон ще можете да изпитате и галещия звуковите рецептори звук на оръжията, както и вдигащите адреналина реплики от рода на Double Kill, Rampage и още сто пъти по толкова. Те, както знаем, са влудяващи за всички фанатици на UT. Според предварителните данни за играта, за първи път вашите победи и загуби ще се запазват в една безкрайна статистика и ако например искате да спретнете един бърз екшън в Мрежата, на базата на вашата статистика играта автоматично ще ви подбере подходящ за вас опонент. И то съвсем истински.
В заключение ще обобщя, че новият Unreal Tournament - вечният конкурент на Quake - ще се появи догодина с нов облик и с цял арсенал от позитиви. Нереалният турнир започва. Гответе се.

Автор:  coleto [ 03 Яну 2006 17:38 ]
Заглавие: 

Това е много хубаво но защо тук :?: :!: :?:
Прати го във форума за игри, за да не стане инфекция :gredande:

Автор:  долу_админа [ 04 Яну 2006 20:02 ]
Заглавие: 

Nice preview.. wanna fuck?

Не, сериозно, написано е много добре и е достатъчно информативно, още повече че материалите, излезли за играта не са неизброимо много.

Продължавай в същия дух 8)

Автор:  Phantom [ 04 Яну 2006 22:47 ]
Заглавие: 

Това "между впрочем" го махни ;)
Иначе е полезно

Автор:  Вuddy [ 05 Яну 2006 00:23 ]
Заглавие: 

Mного добре написано.Възхищавам се на таланта ти :wink:

Автор:  Ледник [ 05 Яну 2006 00:31 ]
Заглавие: 

Ще ти четем името под някоя статия в PC Mania след някой и друг месец.

ПП: Да, готини сме... 8)

Автор:  Creator [ 06 Яну 2006 00:49 ]
Заглавие: 

Phantom написа:
Това "между впрочем" го махни

Да, господарю.

Автор:  Phantom [ 06 Яну 2006 13:03 ]
Заглавие: 

creator написа:
Phantom написа:
Това "между впрочем" го махни

Да, господарю.

Ако не ти е известно това не е книжовен изказ и е по-добре да се избягва в писмената реч. Твоя работа, като не приемаш критика...

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/