Не знам дали е за тук, но написах едно кратко ревю:
Когато излезе "NFS:UC" в започнах да чета коментарите. Те нарастваха и нарастваха, просто не можех да смогна-таман стигам последната страница и се появяват нови 2. В това review ще се опитам да представя играта на тези, които още не са я опитали по една или друга причина.
Gameplay:Не знам дали тук е мястото, но играта е направена с развиване на играч, като някаква онлайн игра. Вдигате нива-1,2,3,4 и т.н. След вдигането на ниво или завършването на състезание получавате точки на нещо като Stats(изпозлвам понятие от MMORPG игра, защото ми е трудно да го обясня)Та, този Stats е разделен в доста категории-двигател, гуми, чупене на части. Колкото повече се вдига някоя част, толкова по-добра става тя. Според мен това е доста зле замислено. След недоволството от Pro Street за затворените писти, липсата на полицаи и град, EA са се постарали да върнат обикновения вид на един Need For Speed. Пистите са градските пътища и отново има полиция. Естествено всичко има плюсове и минуси. Ще започна с минусите на играта:
-Също като в MW полицията идва от нищото. Както си караш и виждаш на радара патрулка.
-Голям минус е, това че когато някой Ви блъсне Вие се завъртате, а когато Вие се опитате да блъснете някой, отново Вие страдате.
-Спирането на автомобила е нереално. Пробвам за колко секунди ще спра от 300км/ч и това беше резултат по-малък от 4...
-Липса на Main Menu
-Премахнати са drift и drag състезанията...
-Доста лошо впечатление прави едно нещо. В състезание сте и по колата ви има определено нанесени щети(damage) Веднага след завършването на състезанието, колата ви е поправена. В Pro Street, която всички оплюват, беше по-добре замислено с онзи, който Ви оправя колата.
-Конкуренцията в състезанията е нереална. Вие си карате с тунингования японски боклук, докато останалите са с Porshe-тa, Lambo-та, МcLaren-и, Buggati-та и всякакви бързи машинки. Смехотворното е, че това е не към края, а от началото на самата игра, а Вие успявате да победите тази конкуренция дори и с Golf
Други по-съществени минуси не се сещам. Да започна и с плюсовете:
+Много добро впечатление ми направи въвеждането в играта. Знаете ги онези американски филми как почват-океана от камера от хеликоптер как се придвижва към магистрала на брега.
+Добър замисъл за историята на играта.
+Има нов вид състезания.
+Въвеждането на мисии познати в играта като Jobs. Не са задължителни за превъртането на играта, но без тях ще ви е много трудно. Благодарение на изпълнението на мисиите, можете да спечелите коли.
+Нещо което, може би не според всеки, но според мен е плюс, е това че цялата игра е по светло време, а не през ноща.
+Много приятно впечатление ми направи когато влязох в първия магазин за коли. От информацията която имах за колите, разбрах че ще са около 15 и ще са само екзотики. Да... ама не! Та, в първия магазин имаше 4 категории
*American
*European
*Japanese
*Pink Slips(колите които сте избрали, след изпълнението на някоя мисия(работа)
Малко за полицията... Познатото oт MW-глупавите хеликоптери, сменянето на цвета, което намалява търсеноста на колата. Бара, който показва дали сте близо до Evaded или Busted не е променен. Малко нереално е направена събарянето на капаните, ако мога да ги нарека така. Ето например какво ми се е случвало не е един път. Гонят ме 6 патрулки. Минавам през определен капан, докато една от патрулките е била пред мен, една зад мен, а останалите точно под капана. Следователно трябва да се смачкат 4 от 6 патрулки, но се смачкват всички. Друга хитрост за убиване на полицаи е на пътя. Карате на 1 линия, тоест не давате на патрулката да изостава или да ви изпреварва, а да се движите успоредно. Когато видите кола от трафика, просто минавате покрай нея, патрулката се блъска с нищо незаслужелия го човек и Ви изписва, че сте убили кола на сигурноста. Голяма грешка са направили от ЕА, че имате определено време за бягство. Какво искам да кажа-в един Event трябва да убиите 7 патрулки например. Горе в дясно ви се появява таймер, да речем 5 минути. Ако не убиете всички патрулки за това време, изписва "You Lose!" Ако убиете нужната бройка, но не можете да избягате за определеното време... Отново "You Lose!"
Няколко думи и за менюто. Всъщност Main Menu липсва. След създаването на профила, започвате веднага да се подвизавате. Може би единствения опит за Main Menu е в самата игра с натискане на Escape. Персонажите в играта са доста приятни, особено японката в началото... Ако не за друго, поне за краката й, струва да поиграете!
Тунинга...Тунинга... Определено тук нещо куца. Скучните 4 бодикита от Pro Street и подобни винили... Имате да избирате между 3 модела капаци, от които 1 е сток. Спойлерите са отново като в Pro Street, дори имената им са същите. Добре направиха ЕА с U1 и U2... колите бяха серийно производство и много части за тунинг, а сега... Сега доста от колите са "екзотични" и просто няма какво да им се прави. По Performance... всичко познато от Pro Street... ОТНОВО! Да се върна малко назад към бодикита и спойлерите. След като няма Dyno, поне да имаше тунела с приток на въздух като в Pro Street, но и него го няма. От страна на тунинг, според мен играта е доста зле.
Състезанията:
Circuit-Няма какво да описвам. 8 участника, затворена дълга писта в повечето случаи с доста голям брой обиколки за големината на пистата.
Sprint-Също познато състезание, отново 8 участника.
Outrun-Познатото, но не предизвиквате противника си както в U2, а състезанието е на картата. Целта не е да дръпнете 300 метра напред, а да водите Вие за определено време. Като казах, че не предизвиквате Вие, това се подразбира след като започнете да играете, защото на картата просто няма други състезатели.
Checkpoint-Разбираемо от името. Целта е да не Ви изтече даденото време, като минавате през Checkpoints.
Highway Battle-Най-доброто в играта според мен. Представете си магистрала пълна с трафик и 2 луди глави, които с над 250 км/ч се дърпат. Стават наистина забавни състезанията! Целта тук е да поведете с 300 метра. Състезанието обаче има Time Limit, примерно 2 минути, т.е. за да спечелите трябва или да поведете 300 метра или да сте първи, когато изтече определеното време.
Cop Takeout-Не е състезание, но ще го напиша тук. Целта е да убиете определен брои полицаи и да се измъкнете за определено време.
Cost To State-Целта Ви е да направите определен брой хиляди долари щети и да се измъкнете за определено време. Правенето на щети става като рушите табели, блъскате коли, събаряте капани и убивате полицаи.
Escape-Просто трябва да избягатe от полицията.
Озвучение:Можем да го разделим на 2 части-озвучението на колите и музиката в играта. Ще започна с музиката. Разнообразие! С влизането в играта чух типичен американски рап, но когато почнах да се състезавам чух какво ли не. То не беше ли кавъри на AC/DC, не бяха ли някакви мазни метълски песни, с яко жица и много крещене. Относто музиката, според мен този път ЕА са се изложили много... Озвучението на колите-двигател, свиренето на гуми, звука при сблъсък, абе абсолютно всичко отностно озвучението с изключение на музиката е просто 6+ Няма какво повече да се желае!
Графика:Графиката, най-сетне да пиша и за нея. Сигурно сте забелязали, че съм й голям защитник и това не е напразно! Не знам защо се получава така на Screenshot-овете, но в действителност графиката е много добра! Щетите по колата са направени много добре.
Иво Василев