Фреш, стиховете ти са оригинални, както винаги. В смисъл, просто си личи, направо "крещи" дори, че не са писани нарочно, а по вдъхновение, което за един "поет" е най-важното, поне според мен. Това е така, понеже в такъв случаи писанията са неподправени, извиращи направо от душата на писателя, а това ги прави изключително красиви.
Първото ми хареса най-много. Разкрива една наистина "болезнено позната" картина, поне за много от нас, като едновременно с това "като че ли" има действие и нещата се развиват (макар всичко да е в един ретроспектичен план). И разбира се, най-силния момент е именно края: "Обратното на любовта не е омраза. Обратното на любовта е страх."
Второто не ми хареса толкова, главно с това, че почти липсваше красотата на чувствата, които са основното в едно стихотворение. Леко дори ми напомни писанията на Майонета (И) от едно време. Не знам, просто не ми допадна.
Колкото до последното "мъниче", наистина не е нещо специално, но е оригинално като замисъл.
Както е известно, стилът на Фрешката ми харесва много. Това което обаче не ми допадна (поне този път) е, че като че ли не си е "ошлайфала" добре езика. В смисъл, ако претендираш за сериозност, не можеш да използваш толкова грозно жаргонни думи като "спиртосано", "побърквация", "разкажи ми играта" и "довърши ме". Също не ми хареса и "Очакването ме взривява", макар че последното не чак толкова. Просто когато прочетеш такива грозни и смешни думи и словосъчетания в един толкова красив текст... просто се набива в окото и дразни. Поне мен.
За мен обаче е нормално да виждам Фрешчето в това й амплоа. Не знам защо някои хора дотолкова ги изненадва, все пак тя винаги е пишела такива неща. Както каза Слим "поредната доза фреш".
Това, което мен ме изненада обаче, е, че според Парадокса тя "носела маска на кучка".
Е това пък не го очаквах, не и от Фрешинката. Не знам, може би просто с мен никога не се е държала по такъв начин.