Форум на PC Mania https://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
Сериозен проблем с DELL https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=64812 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Klopatios [ 01 Юни 2011 14:27 ] |
Заглавие: | Сериозен проблем с DELL |
Здравейте, Използвам DELL с Windows Vista и един ден ми се появи син екран при зареждане, след което компютърът се рестартира сам. Пробвах да вляза под Safe Mode, но компютърът забиваше всеки път докато зареждаше файловете. Взех диск на Windows Vista (а и на Windows 7) и пуснах Repair, но след дълго чакане, компютърът отново забиваше и Repair-a беше неуспешен. Пробах Restore но Windows не намери Restore файл и не проработи и това. Реших че става напечено и си казах че искам просто да запазя едни файлове и след това ще форматирам всичко. Докато четях от диска на уиндоус пуснах ДОС, закачих един външен хард диск и почнах да копирам различни снимки и документи на него. За жалост докато копираше, компютърът заби отново и така много пъти след безуспешни опити и рестарт. Не успях да копирам почти нищо. По това време компютъра имаше 2 партишана (С и D) единия от които беше около 10 ГБ и се казваше RESTORE. Тъй като RESTORE-а и без това не стана, реших да го форматирам и там да сложа още един уиндоус виста. След инсталацията уиондоуса се зареди и всичко изглеждаше ок. Стария партишън беше станал D, a в новото C беше новия уиндоус. Почнах да копирам снимки и видео от D към един външен хард диск. Някои неща се копираха, но по едно време взе да ми бави много и накрая ми даде грешка "error 0x8007045D". В крайна сметка се оказа, че около 40% от снимките, видео, музика, документи и пр. не могат да бъдат копирани (а това са над 100 ГБ). Като пробвах да отворя някои от тях компютърът забиваше. Пробвах да ги копирам на C, на друг хард диск или USB, на CD итн. но винаги даваше тази грешка... Какво трябва да направя за да си спася файловете? Възможно ли е да са corrupted и да трябва да използвам някаква програма която да ги спаси (пробвах вече с една и не стана, но може би не е добра)? Или пък дали ако успея да намеря проблема със стария партишън и вляза през уиндоус ще мога да копирам файловете? Или да извадя хард диска от лаптопа и да го закача на друг компютър (така компютъра няма да го възприеме като основен хард и може би ще мога да копирам файловете)? Или може да ми предложите нещо друго? Много ще съм ви благодарен ако може да ми помогнете по какъвто и да е начин, тъй като информацията върху компютъра ми е много ценна. Мерси предварително! П.С. След като сложих новия уиндоус, огромна част от драйверите липсват и не знам защо. Не мога да се свържа към интернет тъй като драйверите за wifi картата не са се инсталирали по време на инсталацията. Дори и Windows Installer не се е инсталирал и не мога да отварям Install файлове. Много странно защо така се получи... |
Автор: | Till.Lindemann [ 02 Юни 2011 15:01 ] |
Заглавие: | Re: Сериозен проблем с DELL |
компютърът ти е DELL? истински? значи си дал доста пари, не се рови тук, ами го занеси на специалисти |
Автор: | Klopatios [ 02 Юни 2011 16:01 ] |
Заглавие: | Re: Сериозен проблем с DELL |
Да, компютъра ми е DELL XPS 1530 и го взех преди две години от Франция. Лошото е че сега съм в чужбина и тук е доста скъпо всичко... Няма ли начин сам да се справя |
Автор: | Till.Lindemann [ 02 Юни 2011 22:05 ] |
Заглавие: | Re: Сериозен проблем с DELL |
но било лаптоп DELL бе, аз си мислех че си дал маса кинти за настолен звяр иначе-поддържай темата горе, все някой разбиращ ще помогне какъв е шанса някой от копираните неща от външния хард да ти направи проблем |
Автор: | Infy [ 04 Юни 2011 11:51 ] |
Заглавие: | Re: Сериозен проблем с DELL |
Пробвай да сложиш харда на друга машина, това и сам си се сетил, но просто ми се струва най-логично. Ако и там не стане, си намери Vortex Tools, не ти трябва Уин за да ги стартираш, пускат се директно от boot, проверяват дали няма дефекти по харда и т.н. Препоръчвам ти точно този софтуер, защото само него съм ползвал, ако някой знае нещо, което е по-комерсиално, може да пише. Dell по принцип имат много хубав support, дори в БГ, но незнам дали имаш международна гаранция и дали не е изтекла вече. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |