Форум на PC Mania https://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
Fallout 3???!!! https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=26799 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Gergi [ 03 Окт 2004 17:13 ] |
Заглавие: | Fallout 3???!!! |
Спокойно си рових аз из RPGDOT и попаднах на тази информацийка за Fallout: ,,Bethesda Softworks to Develop and Publish Fallout 3 July 12, 2004 (Rockville, MD) - Bethesda Softworks® announced today that it will develop and publish Fallout® 3 -- a sequel to the highly popular Fallout® role-playing game franchise. Bethesda licensed the rights to the Fallout® franchise from Interplay Entertainment Corp. (OTC Bulletin Board: IPLY) in a deal that awards Bethesda exclusive worldwide rights to the Fallout® franchise on the PC, home consoles, handhelds, and other media, with the rights to develop and publish additional sequels. "We're extremely excited about this opportunity and what it means both for Bethesda and for Fallout fans around the world," said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. "Fallout is one of the great RPG franchises. Millions of Fallout games have been sold worldwide, and fans have been eagerly awaiting the release of a Fallout 3 title. Bethesda's proven expertise in this genre, building on our experience and the tremendous success we have enjoyed with our cutting-edge Elder Scrolls® series, will enable us to create the next chapter of Fallout that is worthy of the franchise." Originally released in 1997, Fallout places a player in the role of a Vault-dweller, who ventures from his secluded, underground survival Vault into a post-apocalyptic world of mutants, radiation, gangs and violence. The game has been widely hailed as one of the outstanding role-playing games and video games of all time with its unique gameplay, style, and setting. Commenting on this development, Interplay Chairman and Chief Executive Officer Herve Caen said, "This is a good agreement for both companies and for gamers. Although several parties had a high level of interest in licensing Fallout, we are most impressed by Bethesda's execution of role-playing titles. Bethesda is an ideal steward of the Fallout franchise." Fallout 3 will be developed by Bethesda along with the next chapter of The Elder Scrolls, both under the direction of Todd Howard, executive producer of The Elder Scrolls. The Elder Scrolls III: Morrowind® won every national and international award of note in 2002, including Game of the Year and RPG of the Year, and is one of the best-selling games ever released on Xbox. "We are overjoyed," said Howard. "Fallout is one of my favorite games, and we plan to develop a visually stunning and original game for Fallout 3 with all the hallmarks of a great RPG: player choice, engaging story, and non-linearity." Future announcements about the release of Fallout 3 will be made as work on the title progresses." Вярно,че е старо(от Юли месец),но все пак е нещо,което ме порази...След закриването на Black Isle мислих,че Fallout ще остане сред легендите!А сега какво е това?!А още повече се стресирах,когато прочетох и че Атари ще правят Baldur's Gate 3!!! Ако някой може да опровергае тази информация ше го черпя бира |
Автор: | [SS] [ 03 Окт 2004 17:16 ] |
Заглавие: | |
Aве....тая игра много я говорят, някой по свестен, разбран човек в този форум ще ми обясни ли за кво става дума там? |
Автор: | Раскольников [ 03 Окт 2004 17:36 ] |
Заглавие: | |
Ftpman написа: Aве....тая игра много я говорят, някой по свестен, разбран човек в този форум ще ми обясни ли за кво става дума там?
Ако трябва да бъде дадена ясна и точна, в своята цялост до извесна степен цинично лаконична, предвид мащаба на талант и величие асоциируеми със съответното заглавие, формулировка на основните характеристики и качества присъщи на превърналата се вече във фундамент на съвременния RPG жанр, вероятно дадената би била най-близка по своята форма до термина "свобода на деиствие в условията на комплекса рационалистично-дедуктивна симулация"... Независимо от общтата фантазност и привидна липса на реална връзка с настоящето , създадената като условие за изява и максимална асоциация на индивида имащ контакт със съответното залгавие и неговия доближаващ се максимално до пвоеденческия модел на своя реален първообраз виртуален еквивален, среда се базира в условията на пост-апокалиптична историческа постановка датираща от периода на евентуално настъпил глобален конфликт между двете основни фракции конфронтиращи се в рамките на "Студената Война", в своята коломинация довел до практическата анихилация на човешката цивилзиация, позвоялвайки нейното отселяване единствено в условията на изкуствено създадени подеземни комплекси за дългосрочно пребиваване, извесни в рамките на игровата постановка като Трезори...Съответните, съхранили макар и минорна част от представителитев на нашия вид до етап на относително прочистване на атмосферната среда, позволяват завръщането им обратно на териториите на някогашните им селища, сега превърнати в просто минорни разпадащи се паметници на тодавна изугбено велоичие и никога непотъмняваща глупост и алчност, неравномерно разположени в рамките на съчетаваща в своя геолого-биологичен състав уникален примес между частици тежък метал,пясък и овъглено стъкло пустинно-прериина пустош, населявана от разнообразни форми на враждебна флора и фауна, сред които собено впечатление на играещщите правят така наречените Gekko-сами по себе си представляащи тласнати от разнообразни генетични мутации алтернативни еволюционни форми на геконът, сдобили се не просто с промяна в пропорционалното разположение на крайниците, но и извесна интелигентност..... Абстрахирайки се от общата постановка конкретния избран от нас персонаж се явява член на малка , достигнала етап на регресивна вегитация племенна общност(тук именно бива въведена и концпецията за цялостен разпад и изолация на човешките социални формирувания, превръщайки дадената форма на съвременност във технократичен еквивалент на късния "родово-общинен строй" както и на "зрелия феодализъм) нуждаеща се от набавянето на така наречения GECK, сам по себе си рпедставляващ базов комплект за възстановяване на месната биосфера, с цел облекчаване процеса на реставрация и реколонизация на пустинните територии, като явявайки се наследник на персонажът от оригиналното заглавие вие бивате посочен като единствен възможен изпълнител и реализатор на съответното поръчение, като смятам че е задължително да се спомене че набавянето на съответния е едва, макр и обемен третостепенен фактор в рамките на сюжетната линия, в своите вторични и коломинационни етапи достигаща мащаби невиждани до тогава извън рамките на превърналите се в "олтар" на съответния жанр базирани на D&D постановката продукти на Black Isle.... Независимо от своята дълбочина и гениалност при предаването на дадента псоредством едни от най-красноречивите диалогиални образци в рамките на индустрията и към днешна дата би могло да се каже че реално погледнато дадените са просто фасада с цел реализацията и представаянето н а други два основни компонента а именно уникалното съчетание на системата за реализация и развитие на персонаж и нелинейноста и цялостната способност за трансформация на игровата велена в зависимост от действията на персонажа, като съответнаста и до днес бива сочена както вече мнокоратно споемнавах за ХИперион на хомогенността и пълната интеграция на компонентите персонаж-постановка в единна схема от взаимотношения и спосбности за манипулация.... Основния и базисен компноент по тоншени на персонажа се явява системата извесна със своя акроним S.P.E.C.I.A.L(като зад буквосъчетанието стоят названията на основните характеристики а именно Straight,Perception,Endurance,Charm,Intelligence,Agility, Luck) като сътоветните определят не до толкова способностите и статистическите връзки и параметри на персонажа ви , колкото неговите способности и алернативи към ситуационните казуси в рамките на "реалноста", както и естествено негавия афинитет и спосбности за развите в една от 25 под категори умения, отново имащи отношение както към неговите умения така и към възможностите му за действие в конкретен диалог или ситуация, като близък еквивалент на съответните в техния модел на отражение върху игралното изживяване позвоялвайки ми да дам KoTOR , макар и в своята реализация на сътоветните далеч по-семпъл, заставяйки ме да дадам реален пример, с чисто фиктивна но не се и съмнявам притежаваща своя еквивалент в рамките на заглавието ситуация: Едно от базвите умения в рамките на залгавието се явява Medical Proficiency, позвоялващо боравенето и ефикасната употреба на присъстващите в рамките на залгаивето многобрйони медицински препарати, стимуланти и опиати, сътопветно катализирайки или ограничавайки техните позитивн/негативни действия върху персонажа....Макар и да могат при придонбиването на известен опит сами да бъдат покачвани директно с помоща на допълнително разпредлеяне на точки, съптветноте се влият в своето начално разпредление от както следва базвоия поакзател на вашите физически характеристики Intelligence и Perception, съответно в случеи определящи спосбностави да си служите адекватно със сътоветните препарати и да имате конкретни познания по тношение на техните съставки и ефект върху организма(Intelligence) и по логическа верига ясно и точно да можете да дефинирате източникът на нараняването и нуждаещите се от финно третиране звена(Perception), като за всички ваши умения съществуват именно такива взаимотношение и непояснени ясно на играча статистикчи, често водещи до реализацията и пяовата на разнообрази куриозни и обяснени просто като случайност ситуации, в една или друга степен явяващи се витални за изхода от кокретната ситуация(или диалог), като по елементарен пример би ибла ситуацията в кяото персонаж със почти максиални умения во бласта на употребата на малокалибрено оръжие е практически неспособен да изпозлва сътоветните заради намалено почти до нула в контекста на сптоянната уптореба на опията Jet физическо умение в областите Perception(определяща процентния шанс за възпроизвеждане на акуратен изстрел) и Agility(в контекста на ситуацията даваща математически измерения на ловкоста с която персонажът борави и презарежда сътоветния образец на оръжейната индустрия)....Именно тук за да бъде внесена дори доъпнклителна комплексност бива инбтегрирана и така наречената Feat and Perk система явяваща се огромна база от уникални и даващи разнообразни допътнителни умения и възможности база от разнообразни "придобити или вродени" параметри на вашия персонаж, придобивани или в следствие на извършени от вас действия в рамките на игровата вселена или от статистическото наличие на дадени показатели, като част от сътоветните имат дори своето физическо отреажение върху външния вид на персонажа или дори неговите способнсти и познания в чисто козметични но именноп ридаващи усещането за многоплатсова плътност на гейм средата , отново за пример позвоялвайки ми да дам част от на-йемелематичните такива сред които Dead Eye(оптределящ вашия персонаж като незрящ с единя от двата свои зрителни органа но в резултат развивайки изключително силно визуализационните способности с все още активното такова и получавайки по този начин статистическо доъпнление към уменията си за боравене с оръже на разтояние отвъд даден обсег, допълнителна точка към Perception характеристиката си, спосбноста да вижда с изумителна точност детайли от окръжаващта го среда( по този начин придобивайки допълнителни опции за въздействие на даден персонаж в диалог и особенно завишена и изразена визуално способност да идентифицира обекти от евентуална важност или просто с конкретна финансова стойност) но за сметка на това намалявайки съответно отно с една точка показателя за физическа атрактивност Charm, Kama Sutra Master( завосещо изцяло и единствено от количеството обекти от женски пол с които обектът е имал сексуален контакт и началните параметри на поакзателя Charm, в последствие завишавайки го допълнително с 2 точки при всеки провеждан диалог със песонаж от противоположния пол и позвоялващ наличето на хммм...ускорени пътища за влияние над дадените)... Junked - Придобит при пълното остъствие на показатлея Luck сред началните характеристики и опредлеящ персонжа ви като обречен на перманетна липса на позитивни събития и стечения на обстоятелствата в рамките на неговия жизнен път, независимо дали в аспектът на физическите или социалнбите взаимотоноения, но за сметка на това увеличаващ броя на случващите се инциденти и нещастни стечения на обстоятелствата спрямо всеки мащ някакво тоншение към персонажа, особено по време на битка, най-често изразяващи се в самопрострелване на даден крайник при невнимание, повреда или прегряване на изпозлваното въоръжение, постянни пропуски или дори спонтанна експлозция в следствие на вътрешното натрупване на стомашно чревни газове... Макар и крайно недостатъчни на фона на общата база от над 130 досъпни според вече за съжаление не съществуващите създатели на съответната такива характеристики надявам се изложените примери бяха сами по себе си адекватни в своята фрапантност и показна...ексцентичност.... Вторият и практически лично замоята персноата основен компонент и двигател бяха достпните за разрешаване и изпълнвение буквално неизброими в своето количество и разнообразие задания ne winagi obwyrzani i nagavirani s konkretna s\vetna liniq a prosto izraznei pod ofrmata na ne`ie makar i ponqkoga delikatno nameknato velanie ili namerenie , вариращи в своето разнообразие от просторни и разполагащи с повече от 4 възможни за своето разрешаване алтернативни заключения вериги от коркетни събития и повлияни от вашите действия преразпредлеяния вя баланса на властта и влияние в рамките на градовете, до дори елементарната възможност в разговорт с ангажиран перманентно в совите интереси към алкохола или опиятите индивид да изпозлваш уменията си в областа на промъкването за да предоставиш незабелязано на съответния продукта на неговата слабост и след меко казано сърцераздирателна в своя трагхизъм и комичност битка да видиш как сътовяетния изпада в безсъзнание предоставяйки ти пълен достъп до личноста и имуществото си, също впечатлява със своята почтуи пълна синхронизация с гореназованата ролева сиситема създавайки разнообразие бокатство и на места дори цинично перверзно усещане за власт и конрол над всеки апсек останали ненадминати и до днес, продъжлавайки да раждат нови и нови състояния на рецидив сравним само и единствено с мрачното оабяние на това след поредния Nuke най-накрая независимо от цената на пълната ментална и личностна идсторфия най-накрая да се сдобиеш с така блянувания Hopeless Junkie Perk.... ПС: He who controls the past - controls the present... He who controls the present - controls the future.... |
Автор: | [SS] [ 03 Окт 2004 17:38 ] |
Заглавие: | |
10х!!! |
Автор: | Gergi [ 04 Окт 2004 08:29 ] |
Заглавие: | |
Всичко,което написа raZiel е вярно само едно малко допълнение Този избран се пада наследник на героя от първата част на Fallout,а и от там има костюма с числото 13 на него...В първата част героя спасява бункер 13,но е прокуден и се заселва в малко селце,от където започва и Fallout 2... П.П.След като откриеш този GECK започва нещо много по-голямо,с което трябва да се справиш |
Автор: | Pr0d1gY [ 06 Юни 2007 09:28 ] |
Заглавие: | |
Дигам темата заради това, първия трейлър на Fallout 3, който излезе вчера. Учуден съм, че няма още тема |
Автор: | DukeNukem [ 06 Юни 2007 16:32 ] |
Заглавие: | |
Изгледах трейлъра. Музиката (Ink Spots - I Dont Want To Set The World On Fire) в началото от радиото е точно от Fallout 1. И култувата фраза "War....war never changes". Ще я чакаме с нетърпение през 2008. |
Автор: | MARiNZ0 [ 08 Юни 2007 23:42 ] |
Заглавие: | |
Bethesda все още се спотайват и не показват нищо съществено.Искрено се надявам накрая да не получим някой "S.T.A.L.K.E.R" |
Автор: | Pr0d1gY [ 09 Юни 2007 11:15 ] |
Заглавие: | |
Нещо съществено след месец - на Е3, до тогава ще стойм и ще се молим наистина да покажат нещо. |
Автор: | MARiNZ0 [ 17 Юни 2007 20:21 ] |
Заглавие: | |
Game Informer публикува preview http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877 |
Автор: | Pr0d1gY [ 17 Юни 2007 22:58 ] |
Заглавие: | |
Не го прочетох цялото, щото ме мързи, ама от това което прочетох следните неща ми направиха впечатление: Цитат: Every gun, console, switch, and rivet should have a purpose, even a fictional one. When it does, the game world simply feels more genuine. Хубаво е, че няма да има статични комютри, ръчки и т.н., ама да не стане така, че те да са малко... Цитат: ...the Pip-Boy also serves as a sort of radio. Detecting radio signal being broadcast across the wasteland, you'll be able to tune in any of the surviving radio stations. Some broadcast will occasionally revel new quests. Other times, the radio stations serve as a way to listen to the 20-some 1940s and '50s tunes that Bethesda has licensed.
И тва с мисийте от радиото е готино замислено, но каквото и да направят старите части няма да ги минат... просто тройката ще е прекалено Bethesda. |
Автор: | MARiNZ0 [ 17 Юни 2007 23:13 ] |
Заглавие: | |
След като прочетох цялото превю съм скептично настроен. Играта ще е повече екшън, обстановката е твърде мрачна(напомня survival horror игра), а битките ще са почти реалновремеви.Има и някой пълни недосмислици от типа "оръжие което стреля с атомни бомби", наличие на супермутанти (въпреки че няма логика - F.E.V вирусът трябваше да е унищожен), коли с "nuclear" двигател и т.н .Това което тотално ме шокира беше ситуацията, при която главния герой задейства атомна бомба, около която е построен град, като по този начин помита всичко, но въпреки това оцелява (като се има в предвид, че не е отдалечен на стотици километри). Както се беше изразил един фен на поредицата: "Явно във Fallout 3 използват атомните бомби да си палят цигарите." |
Автор: | Sandro [ 18 Юни 2007 10:43 ] |
Заглавие: | |
пак някой не е чел PC Maniata:P |
Автор: | MARiNZ0 [ 18 Юни 2007 11:25 ] |
Заглавие: | |
PC mania-та я четем, няма страшно. Сега след наличната информация да вземе да публикувате още едно превю ли кво. |
Автор: | ivanatora [ 18 Юни 2007 12:35 ] |
Заглавие: | |
MARiNZ0 написа: Има и някой пълни недосмислици от типа "оръжие което стреля с атомни бомби"
Защо да е недосмислица Ами дано играта не се получи като The Hills Have Eyes Нещо съм предубеден към третите части на която и да е игра или филм. Ф1 беше добра, Ф2 беше култова... какво повече могат да ни предложат? СЕТИХ СЕ! Подробен журнал за куестовете |
Автор: | MARiNZ0 [ 18 Юни 2007 12:55 ] |
Заглавие: | |
ivanatora написа: MARiNZ0 написа: Има и някой пълни недосмислици от типа "оръжие което стреля с атомни бомби" Защо да е недосмислица Как ти се струва да стреляш по врагове на 50-100м. примерно с оръжие, стрелящо атомни бомби?! |
Автор: | ivanatora [ 18 Юни 2007 13:47 ] |
Заглавие: | |
MARiNZ0 написа: Как ти се струва да стреляш по врагове на 50-100м. примерно с оръжие, стрелящо атомни бомби?!
HELL YEAH, BFG10K Аз защо досега в Ф1 и Ф2 не съм виждал атомна бомба? Тепърва ли ще се извращава така играта? Код: *The Fatman is a handheld nuclear catapult. We'll say that again in case you missed it. In Fallout 3, you'll have access to a handheld nuclear catapult
Това ли имаш предвид? Не е от оръжията с които сме свикнали, но става |
Автор: | MARiNZ0 [ 18 Юни 2007 14:10 ] |
Заглавие: | |
Да, точно за "Дебелака" говоря. Иначе атомна бомба има във Fallout Tactics,а мисията ти е да я опазиш от мутантите. |
Автор: | Lord of the dreams [ 18 Юни 2007 16:29 ] |
Заглавие: | |
Fallout 3 e доста очаквана от вас.Първата и втората част заслужава ли си да се свалят? Че чувам хубави работи,пък съм заклет фен на RPG игрите,затова. |
Автор: | DukeNukem [ 18 Юни 2007 17:57 ] |
Заглавие: | |
Lord of the dreams написа: Fallout 3 e доста очаквана от вас.Първата и втората част заслужава ли си да се свалят? Че чувам хубави работи,пък съм заклет фен на RPG игрите,затова.
Въпроса е риторичен. Това са едни от най-великите RPG-та. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |