Форум на PC Mania https://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
IGN: Конзола на 2010-а https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=12&t=63650 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | John-117 [ 30 Дек 2010 11:59 ] |
Заглавие: | IGN: Конзола на 2010-а |
IGN: Console Showdown 2010 |
Автор: | DJ Cat [ 30 Дек 2010 13:02 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Направо съм шокиран. |
Автор: | joar [ 30 Дек 2010 13:44 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Слаба година за Sony. Обаче IGN са идиоти, задето слагат игри които са излезли и на други платформи и DLC-та като ексклузиви. Ако се махнат остават: Xbox 360 Halo: Reach Alan Wake Dance Central Fable III Kinect Sports Comic Jumper: The Adventures of Captain Smiley Lazy Raiders Limbo Monday Night Combat Perfect Dark Snoopy: Flying Ace Toy Soldiers Общо: 12 PlayStation 3 God of War III Heavy Rain ModNation Racers 3D Dot Game Heroes Gran Turismo 5 Yakuza 3 Hoard Joe Danger Общо: 8 Wii Donkey Kong Country Returns GoldenEye 007 Kirby's Epic Yarn Monster Hunter Tri Super Mario Galaxy 2 Tatsunoko vs Capcom: Ultimate All Stars Disney Epic Mickey Just Dance 2 Lost in Shadow / A Shadow's Tale Metroid: Other M No More Heroes 2 Red Steel 2 Sonic Colors Chess Challenge! Chronos Twins DX Hoopworld The Magic Obelisk Rage of the Gladiator Общо: 17 Wii маже наред, XBLA спасява задника на бокса, PS3 остава на сухо. |
Автор: | pcultimate [ 31 Дек 2010 01:01 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Ако ще си вадим безсмислени статии... Цък Много ви падна нивото вече, хайде стегнете се, моля ви |
Автор: | joar [ 31 Дек 2010 11:53 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
2010 си беше слаба за Sony, не знам как го отричаш. И GameTrailers и G4 дадоха същата награда на Xbox 360. 2011, on the other hand, изглежда ще е точно обратното. Happy now? |
Автор: | pcultimate [ 31 Дек 2010 14:25 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
joar написа: 2010 си беше слаба за Sony, не знам как го отричаш. И GameTrailers и G4 дадоха същата награда на Xbox 360. 2011, on the other hand, изглежда ще е точно обратното. Happy now? Ма аз не го отричам Просто реших, че това е поредната тема, за безсмислени статии. GT5 не отговори на очакванията, GoW също. XBLA все още вади по-интересни игри и т.н. Смисъл ако не ги пускате тези теми, за да ви се отвърне с нещо също толкова безсмислено, защо си правите труда? Всички тук вече сме си направили избора, тогава какъв е смисълът от тях (Още повече при IGN, където Wii трябваше да спечели, но нееее трябва да броим и "конзолните ексклузиви") А линка, които съм постнал е представителен за много хора. В последната една година 4-ма мои приятели си купиха PS3, като 3ма имаха Xbox. В същото време само един си взе Xbox и то заради Kinect... И специално за joar едно щастливо личице |
Автор: | joar [ 31 Дек 2010 14:38 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
pcultimate написа: Ма аз не го отричам Просто реших, че това е поредната тема, за безсмислени статии. GT5 не отговори на очакванията, GoW също. XBLA все още вади по-интересни игри и т.н. Смисъл ако не ги пускате тези теми, за да ви се отвърне с нещо също What's wrong with this picture? |
Автор: | Радостин Стефанов [ 03 Яну 2011 18:50 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Ако гледам горния списък Wii рути отвсякъде с екслузиви. |
Автор: | vladi1231 [ 03 Яну 2011 22:20 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Как можете да кажете , че gow не оправда очакванията- то само gow бие всички xbox игри. Каквото и да си говорим xbox 360 не може да достигне дори и подножието на Олимпа на ps3 с GOW III. Другото си е заблуждение.Е , това си е моето мнение , не ви ангажирам. |
Автор: | kainy [ 03 Яну 2011 22:40 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
vladi1231 написа: Как можете да кажете , че gow не оправда очакванията- то само gow бие всички xbox игри. Каквото и да си говорим xbox 360 не може да достигне дори и подножието на Олимпа на ps3 с GOW III. Другото си е заблуждение.Е , това си е моето мнение , не ви ангажирам. Кога ще се научите, че перфектната графика, не означава добра игра? Имаше дори мултиплатформени заглавия, които бяха по-стойностни от GOW3... В една игра идват на първо място геймплея и историята, а нито едно от двете не беше това, което се очакваше от великия GOW3, който едвам избута конзолата през 2010 (щото GT5 наистина не е нищо особено, на фона на толкова чакане). Аз лично предпочитам да си играя GOW collection-a и POP collection-a пред 3-ката, което е под всякаква критика. |
Автор: | долу_админа [ 04 Яну 2011 12:41 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Кейни, зарежи тоя форум и ходи да хакваш конзоли, по си струва времето |
Автор: | vladi1231 [ 20 Мар 2011 22:48 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Заради атмосферата , тя е велика , честно и аз не мога да кажа , коя от gow игрите е най-добра , но нито една друга игра не ме е грабвала толкова . Ето защо gow 3. Първо гръцката митология много ме кефи ,в предишните части имаше много от нея , но тук са най-известните богове , освен това ми хареса смисъла , това с надеждата е много яка идея , хареса ми развитието на Кратос в 3 част. Второ, смъртен да атакува Олимп-какво по-яко от това. И да графиката е уникална, не отричам , че и тя влияе . Soundtrackа е невероятен.За битките и опростения ,и изпипания до съвършенството като работата на швейцарски часовник геймплей няма да коментирам. Не мога да сравнявам такова изживяване с игри като halo reach или някой идиотски малки човечета на nintendo . Това си е мое мнение , никога не съм понасял сравнения м/у shooter и един action-adventure като gow , просто шутърите ми приличан на тъпите американски екшъни като например Непобедимите със Силвестър Сталоун , просто не откривам в повечето случай какъв е смисъла да изгърмиш 1000 куршума и да се кефиш. Винаги съм предпочитал меча пред пистолета , просто е по-атрактивно. Не виждам алтернатива на GOW 3 за 2010(не казвам , че е съвършена - можеше да е по-дълга , да има повече пъзели) , но за мен е по-добра от останалите.А иначе виждам , че и ти разбираш от игри щом играеш pop трилогията , тя ми е другата любима трилогия. Не мога да я нарека провал , защото , за да е провал , тя трябва да бъде по-слаба от нещо , а не виждам от какво през миналата година. Не ви ангажирам с мнението си , просто съм фен на action-adventure и не искам за мен най-добрият такъв да остане недооценен. |
Автор: | Frosty. [ 21 Мар 2011 00:12 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
pcultimate написа: В последната една година 4-ма мои приятели си купиха PS3, като 3ма имаха Xbox. [/url] Ми и аз след 2 бокса смятам да си взема PS3, най - малкото като разнообразие на самата конзола. За мен в момента конзолите са твърде равностойни и нямам фаворит. На бокса каквото съм искал съм изиграл, само за Gears 3 ще ме е яд но айде. На PS3 пък винаги съм искал да пробвам Uncharted 2 мулти, или тая новата Motorstorm Apoc. Ексклузивите не са ми нещо КРАЙНО важно, както някои хора тук го приемат като нещо особено важно за една конзола. Ако толкова те е еня за екслузивите на конкурентната конзола, да си си взел нея, да няма само екслузиви да играеш? Не мога да ги разбера тия хора. За мен конзолата е може би, така да го кажа, скип на лайна като пачове, видеото слабо, рама не стига и тн. Обичам като сложа диска и да върви, да не мисля друго. Пък и с пад си ми е по удобно, аз и на компа играя по голямата част от игрите(не, еднакво удобно ми е и на шутъри, дори бих казал с пада ми е по прецизно). Конзола на 2010 и аз казвам бокса, просто дизайна му е страхотен. P.S. Кейни не се занимавай с тукашния раздел бате Имаме си "другия форум", ама тука не става. |
Автор: | Радостин Стефанов [ 21 Мар 2011 13:34 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
тоя влади с някакви аргументи на ниво първи клас. |
Автор: | joar [ 21 Мар 2011 14:17 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
vladi1231 написа: Не виждам алтернатива на GOW 3 за 2010 Сериозно ли? |
Автор: | Радостин Стефанов [ 21 Мар 2011 19:01 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Не важи срещу железния аргумент Цитат: Второ, смъртен да атакува Олимп-какво по-яко от това
|
Автор: | vladi1231 [ 21 Мар 2011 20:39 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Не знам с какво съм заслужил такива отговори. Точно вашето държане е като в първи клас, без по какъвто и начин да ви засегна , си изразих мнението . Мислех , че тук трябва да водим интелигентни разговори , а не да комуникираме с просташки коментари. Знам , че фенските спорове никога не могат да се спечелят , затова просто исках да си изкажа позицията.Колкото за думите си "смъртен атакува Олимп" исках да кажа , че самата тематика е много интересна и може би сгреших , че не го обясних по-подробно.God of war е създадена върху гръцката митология , нещо , в което хората са вярвали векове наред . В тази митология никой не може да се изправи срещу олимпийските богове , затова казвам , че ми харесва , това , че смъртен атакува Олимп . Увлече ме това разчупване на догмите , което се появява във всяка една от GOW игрите. Още от POP ми харесва идеята за промяна на съдбата , която е застъпена и тук.За мен е много по интересно историята да се развива върху познат сюжет-Древна Гърция , така много по-лесно се потапяш в атмосферата . Доста ми допада интерпратацията на героите , например- Зевс е строг , властен , личи си как всички останали му се подчиняват, точно както в старогръцката митология . В нея се говори как всеки следващ върховен бог се страхува от сина си , след като Кронос убива Уран. Дори в "Прикованият Прометей " от Есхил се говори как Зевс се страхува от сина , който ще го победи , и същият този син ще освободи Прометей. Харесвам как се навързват детайлите с развитието на сюжета , как в първа част имаше картина на земята преди Кутията на Пандора , на която беше изобразен спартанец борещ се със Зевс , как всъщност бъдещият конфликт , назряваше покрай другите малки конфликти(като битката срещу Арес).Третата част не е зле като история , защото GOD OF WAR е трилогия , в която 3-ката е развръзката , тоест картите са свалени , остава само действието . Ако бяха го задълбочили щеше да се превърне в боза -просот усетиха , че е достигнат предела на заплитане на конфликта. И все пак успяха да намерят нещо , което само ще повиши драмата- вътрешният конфликт на Кратос , точно преди последната битка , конфликт ,който изглеждаше , че отдавна е затихнал. Победата на надеждата прави историята изключително стойностноа , поне според мен.Мога да говоря още много за God of war-това , което според мен го отличава е вниманието към детайлите ,всичко е създадено , върху някакви митове и легенди , което е много трудно , защото всичко трябва да се проучи.Разбира се , че добавят и много от себе си , но това допълнително обогатява сюжета. Колкото до Байонета , в момента я започнах , не мисля , че въобще може да доближи GOW , но тъй като най-мразя някой да се изказва неподготвен , ще я изиграя и тогава ще я коментирам .Ако греша , с удоволствие ще си призная , че сте прави , защото уважавам вашето мнение и знам , че не мога да бъда прав винаги. Но преди това ще ми кажете ли с какво според вас тя превъзхожда GOW , за да наблюдавам , докато играя? И накрая , хайде да не се обиждаме ,не сме лапета , а интелигентни хора.Мисля , че може да се получи една хубава дискусия , в която да обсъдим трезво , кое е по-добро , а не каuто стана в темата на GOW. И за да бъда докрай искрен , съжалявам за най-първият си коментар , с който напрактика обидих xbox феновете . Изказах се неподготвен малко , защото тъкмо тогава бях доста афектиран от края на GOW 3 . Честно и двете конзоли са много добри и на двете им свалям шапка. Знам , че може да се получи един стойностен разговор , тъй като макар и странни вашите думи имаха някаква истина , не бях обяснил добре какво имам впредвид и може би затова е изглеждало малко странно, за което съжалявам. |
Автор: | Радостин Стефанов [ 22 Мар 2011 16:55 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Цитат: За битките и опростения ,и изпипания до съвършенството като работата на швейцарски часовник геймплей няма да коментирам. Аз обаче мога да коментирам - единственото швейцарско в геймплея са дупките в които пропадаш постоянно заради неудобна статична камера. Това което за теб е опростен изпипан геймплей за мен (и за 90% от хората с които съм говорил) е дословен рециклаж на стари концепции не внасящ нищо ново. Кое точно е съвършеното в геймплея - това че за пореден път 90% от комботта са безмислени при положение пак вразите са по -бързи от комбототи, пак не можеш да прекъсваш комбо и да го преливаш в друго или да продължаваш или гениалното са набирането на бутони (нещо което ни го поднасят абсолютно идентично за кой ли път). Или е гениално това че докато летя с крилете камерата се измества и контролите с нея. В една ИГРА най-важното е играта. Геймплея е това което отличава игрите от другите форми на забавление .Всичко друго е на второстепенен план - история, графика, сюжет - ако тези неща изместят геймплея играта спира да е игра и става уонаби филм. |
Автор: | vladi1231 [ 22 Мар 2011 19:47 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
За скоковете по принцип съм съгласен , наистина има какво да се желае . Колкото до бойната система-аз по принцип съм фен на speeds kill комботата още от POP T2T , това е всъщност може би любимата ми черта от геймплея . Все пак мисля , че е въпрос на вкус , аз по принцип много разчитам на историята , може би я смятам за най-важното нещо от една игра.Другото , което следя е атмосферата , когато играта ме грабне мога да си затворя очите за някои дребни детайли в геймплея , но обратното не мога да простя , т.е супер бойна система, движения , но откъм сюжет и атмосфера плоска . Може би и затова ни се различават мненията , ти разчиташ основно на геймплея . Не мисля , че има прав в случая , както казах просто критериите , по-които оценяваме са различни. Все пак мисля , че си доста компетентен , тъй като тези детайли в GOW , които забеляза като пропуск са малки и трябва да имаш опит , за да ги видиш, обаче аз по принцип си затварям очите за тях.Все пак си прав , в тази насока има какво да се желае. Подобен проблем имаше и в POP трилогията , говоря за камерата , но аз си харесвам фиксираната камера при този жанр игри.Аз говорих за съвършен геймплей-исках да кажа , че за мен всичко е точно както трябва да е и не исках да го променят , просто този геймплей ми харесва с неговите недостатъци е всичко , което исках за страхотна игра.Много общо се изказах в началото , но все пак според мен GOW 3 , беше най-доброто , което предложи пазара през 2010, не че е съвършен , просто ми допада повече от останалите. А и говорите много за Байонета и честно много съм зарибен да я изиграя да видя защо на толкова хора им е харесала , с какво според вас всъщност е по-добра от GOW.Честно не мисля , че ще ми хареса повече , но със сигурност ще я изиграя. P.S. Все пак не може да не признаеш , че GOW е страхотна игра. |
Автор: | Радостин Стефанов [ 23 Мар 2011 16:39 ] |
Заглавие: | Re: IGN: Конзола на 2010-а |
Gow3 не е лоша игра , купих си я , изиграх я с кеф но не мога да я поставя на пиедестала на първите две нито пък да кажа че е игра на 2010 при наличието на Red Dead redemption, Bayonetta, Starcraft , Halo Reach Ако става дума за Байонета - това е играта връхна точка на жанра в момента откъм бойна система. Във всеки един момент на себе си Байонеткаима 4-5 оръжия (краката и ръцете са с отделни оръжия) + косата и която се трансформира в какви ли не демони. Въс всеки един момент можеш да смениш с един бутон комплекта- подхващаш даден враг с меч, като след няколко бързи удара с острието скачаш и риташ, при което с едновременен изстрел на двете базуки закрепени към краката на вещицата горкото ангелче се превръща в кървава мъгла и дъжд от окървавени пера; още докато падаш, оръжията са изчезнали – на мястото на китките вече се намират два портала, от които изригват огромни огнени демонски лапи, а на краката стоят двойката помпи, готови да разкъсват ангелска плът – това е повече от типична сцена в играта, която се развива в рамките на максимум три секунди и, да, велико е! Но комботата и кървавият екшън биха били нищо, ако не бяха допълнени с изключително интуитивното управление на Байонета и прекрасната система за ориентиране в иначе страшно бързите действия на екрана. Когато показах играта на приятели, въпросът който ми зададоха, беше как се ориентирам какво се случва по време на битка, защото действието било доста забързано. Това ме накара да се замисля и да погледна по-внимателно този аспект от геймплея. Отговорът не закъсня – тази част е премислена и полирана до съвършенство от Платинените пичове – всеки удар, който се насочва към теб по време на битка е озвучен така, че повишава силата на звука си от началото на движението до евентуалния контакт с Байонетката. Тези кратки звуци са толкова ясно отличими в голямото меле, че спокойно можеш да задействаш Witch Time-a и със затворени очи, стига да понатрупаш нужния опит и да не те бият от няколко страни едновременно. Същото важи и за различните изстрели и чардж атаки към героинята. Допълнително, всяка атака е анимирана така, че я оръжието, я самото същество срещу теб ще проблесне издайнически, когато я стартира, давайки ти половин секунда за натискане на десния тригър, с който да я избегнеш.По-горе споменах Witch Time-a, елемент от същия този геймплей, който ще ти донесе незабравими моменти. Идеята е следната – когато успееш да избегнеш насочена към теб атака в последния възможен момент, времето се забавя неимоверно за враговете и в продължение на няколко секунди можеш да осъществяваш безнаказана сеч над ангелско белите им главици. По-нататък в играта ще имаш възможност да закупиш и техниката Bat Within, която ще ти позволи да активираш Witch Time-а дори когато си се забавил и понесеш удар – тогава, ако си достатъчно бърз, натискането на десния тригър ще накара вещицата да се разпадне на няколко прилепа, като по този начин не понасяш щети и пак активираш вещерското време. За Wicked Weave атаките (използването на косата) няма смисъл да говоря – ще ги видиш сам на всички клипчета. Иначе Байонета е най-пълнокръвния и култов женски образ в игра който съм виждал а дизайна и графиката отвяват с оригиналност. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |