Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8443
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 28 Мар 2020 11:23


iddqd написа:
Императора такъв шутер не съм играл. В който да се чувствам все едно играя мортал комбат, спайдърмен, матрицата и куейк в една игра. Ти дори не само, че неси играл подобен шутер, ами дори не си и виждал щом си мислиш, че сцените са на-оникновенно звучащи. Блаженни са невежите

Впрочем и аз точно за нещо средно между МК и Куейк си помислих - интересно защото примерно Дуум от 2016 не се усещаше като Куейк. :arrow:

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 28 Мар 2020 12:19


Заради движението. Няма засилки, няма яки джъмпове. В Етърнал летиш и това е усещането в старите арена шутери като куей и ънриъл търнамент. Иначе верно много неща са взети от мортал комбат. Примерно с тая кука на пушката се чувствам като скорпиона. Придърпваш се с куката и му вкарваш ъперкът то тая пушка е като ъперкът в мортала от близо. Също така го подпалва куката ако е ъпгрейдната до край пък и скорпиона ги палеше. Абе мн неща са успяли да вкарат в тая игра

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 595
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 01 Апр 2020 01:26


Абе к'ви са тия тъпизми, дето чета и слушам дори от средно интелигентни хора, че играта е "повтаряща се"? Същите пациенти дето цъкат 100 часа на Скайрим с един билд, дето ползва една стратегия и 2 бутона.
И какво като геймплей сегмент в Етърнал отнема 2-3 минути, вместо 10, като в стандартните 10/10 игри? Да сменят в речника значението на "repetitive" със : "продължителността на сегментите на верига от различни действия, преди кръга да се завърти от началото и пия кучешка сперма".
Ей, свети Баща с колана, добре че Вещерняка, играта на десетилетието, има 5 минути шибане на кобилата по задника да търчи по-бързо, че да не забележа колко пошла е бойната система, където за последната трудност ти трябват 2 бутона, а всички други механики са глезотии. Нали we, да се потопиш у свето. Сигурно съм тъп и въобще не схващам критиката към Етърнал, тъй като нямах никакъв проблем да в л и з а м в м е н ю т о и д а с л а г а м о т р о в а т а н а м е ч а п р и в с я к а б и т к а в 130 часов плейтру на W3 (а на началните левели по няколко пъти в битка), явно ми е някакъв дефект на характера.
Къде бяха разговорите за повтаряемост във всеки Mortal Kombat някога правен. Опа, последните имат 10 минути кътсцени между "повтаряемостта".
За какво повечето фенове на оригиналните дуум-ове мърморят, че нямаш 5000 демона на картата и играта не е пуцалка, за да може да от другия фронт тънкопишковците и джендърите да реват, че играта се повтаря.

Без майтапи, кога хората ще схванат, че "повтаряемостта" за която говорят е критика, дето важи само за елементарни повтарящи се действия в игри с по 1-2 механики в даден геймплей сегмент? Докато Етърнал автоматично нулира това като ти прави враговете трудни и настоява да имаш различен подход към всеки вид, а от теб зависи какъв ти е списъка с приоритети. Абсолютно всяка видеоигра е повтаряща се. Ама като човек се замисли, не е трудно да си представи как корена на тази критика идва от хора дето цъкат с 1 оръжие, не ползват гранати, страх ги е от куката и после реват че нямат куршуми. Ама поне имат сентинел броня :)


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 01 Апр 2020 02:07


кои е казал че е повтаряща се? Аз по скоро слушам, че не им харесва разнообразието дето са сложили с много платформинт и пъзели, че развалялодинамиката, ама според мен е добър ход понеже иначе ще стане повтаряща се. Битките са супер разнообразни и това се дължи на огромбия брой опции дето имаш, плюс огромния брой противници всички различни, плюс опциите за движение по нивото, и като се сложат опциите за кустомизация които са мега много, даже се оплакваха, че прекалено много им били. Та това прави почти всяка битка различна. Както казаха целта им е била да напваят всяка битка като пъзел които трябва да решиш в зависимост на опциите които имаш. Този шуер е шутера с най-много опции по време на битка, който съм играл. Имаш много оръжия, всяко с различни модове, 3 копчета за клоуз комбат меле атаки, демек удар с тупаница който става за глори кил или блудпънч, резачка и крусибъл, имаш отделно копче за горелка и отделно копче за гранати, копчета за сменяне на модове, копче за нормална и копче за алтернативна стрелба. Дори нещата стават прекалено много в един момент от толкова разнообразие и понякога в битка просто натискам разни копчета дето по навик знам че правят нещо яко въпреки, че в дадената напечена ситуация не знам точно какво ще се случи като го натисна. Толкова много разнообразие в друг шутер няма.
Лично моите критики са приемрно, че в началото първите 4 нива са като въведение в играта, а това е много голямо въведение. Демек истинскиата игра според мен започва от 5 ниво супер хайв нест. Това и за мен е най-доброто ниво в играта с много класически лейаут дизайн както в дуум 1 и 2. Жалкото е, че другите нива не ползват толкоз тази схема на левъл дизайн. Направо ме е яд понеже с това ниво показват на какво са способни, а после правят нивата по линейни, можеби за да не се лутат много ламите по тях и да не се оплакват. Знам, че е рисковано да направят много такива нива, първо защото явно искат повече работа самите нива, второ понеже на по-младите геймъри дето не са запознати с този олд скул дизайн може да не им допадне идеята да се лутат. Другоо имаше малко дразнищи моменти с плуване които не носят много за самата игра, става дума применро пъзелите с платформинга те правят по-добър в битките понеже се научаваш да скачаш и да дашваш перфектно, но плуването нищо не ти носи в играт, а пъзелите са дразнещи. Но иначе ми допада баланса който са постигнали между напрегнати битки и неща за разпускане между тях. Мисля че са намерили един перфектен 50/50 баланс

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6943
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 12 Апр 2020 18:33


Тоя финалния бос накрая умря от самосебе си... :x Може ли да си вкара демидж сам?

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 14 Апр 2020 18:37


Да бе умре си сам. Мн странно, ама като играя с джойстик понякога не знам точно кое как съм убил.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 22 Апр 2020 00:55


Снимах малко геймплей мазаляк как с джойстика.







___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6943
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 22 Апр 2020 21:40


Ето и един от моите неуспешни опити да мина Slayer Gate арената на Super Gore Nest:

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 23 Апр 2020 14:55


Що не ползваш двуцевката с куката? Много повече опции имаш ако я ползваш. Също така веднъж не те видях да ползваш горелката. Така ще играеш без армор цяла игра. Другото което по-често трябва да ползваш е гранатите. Като се заредят веднага си намираш меле в което да влезеш да наметаш гранатите горелките да намажеш квото падне и след това да избягаш с 2 бързи даша. Ако правиш тези неща няма да умираш лесно. Номера в играта е да мислиш кое с кое да комбинираш и винаги да вали дъжд от армор шардове, кръв и ако докато се биеш. Примерно скачаш в едно голямо меле пускаш горелка + гранати и кръвта и армора ти скача моментално, като стане напечено пускаш замързяване и блуд пънч. Е такива комбинации треа да правиш

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6943
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 23 Апр 2020 16:42


Не мога да мисля върху много неща едновременно, аз бих цялата игра без почти да използвам горелката, а двуцевката започнах да я ползвам чак към края на играта, заради мастъри мода, който отключих (огнената кука). Като цяло гледам да не се навирам в шамарите много-много. Като цяло това е от по-ранните ми опити в играта, преди да усвоя добре новостите в нея.

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 23 Апр 2020 16:57


Е не знам, мен ми е най-яко да се навирам в мелето, ама това може да е понеже играя с джойстик и от далече с джойстик трудно се цели. Гледам да влеза в мелето и да направя максимален мазаляк, докато имам ресурс, като ми намалее ресурса дърпам назад и търся слаби зомбите да ги подпалвам и режа за да ме напълнят и да мога пак да влеза в мелето. Тя тая игра мисля, че е направена с такъв замисъл. Много силно набляга на клоуз комбата тоя шутер.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 23 Апр 2020 19:06




___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2673
Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 24 Апр 2020 11:15



___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 595
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 24 Апр 2020 20:24


Пускай найтмеър и спри да се излагаш.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 24 Апр 2020 22:16


Мани тоя кан мейкър не мога да го мина на найтмер с джойстик

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 25 Апр 2020 03:22


Труповоз на ти найгтмер с джойстик как се играе. Нали това искаше. Единствено кан мейкара ме отказва тука. Поснете са да ви вида кво правите с мишка


___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Горд Пролетарий
Аватар
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6943
В момента играе: Serious Sam
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 02 Май 2020 23:03


Вдигам ембаргото.

___________________________________
¯\_(ツ)_/ ¯


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8403
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 07 Май 2020 10:34


След големо чудене, все пак пуснах играта на компа, щот не искам просто да брийзна на изи с пада на пс4.

удри чичо филипе таа мачка нее наща

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 595
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 08 Май 2020 06:51


2 месеца ще станат и мастър Arc Complex-а още е бъгнат :)


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Doom Eternal
Публикувано на: 08 Май 2020 23:39


https://youtu.be/0wSsGrYHFQ0

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com