Форум на PC Mania
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/

Diablo IV
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=72771
Страница 1 от 13

Автор:  Маце Борко [ 05 Ное 2019 04:45 ]
Заглавие:  Diablo IV

High_Voltage написа:
Сега след като Blizzcon свърши и се поуталожиха първоначалните кои уравновесени, кои развълнувани реакции и кои учтиви, кои токсични разменки между участващите в дискусията в темата за него,

считам че е напълно в реда на нещата да си имаме изцяло нова тема за поредното издание на една от най-популярните и обичани игри... пардон ЯВЛЕНИЯ в света.


Така че, по същество:


BlizzCon reveal reaction






=======



Official Announcement cinematic
(предполагаемо това ще е и интрото...)






=======



In-game Engine + gameplay cinematic



Автор:  Маце Борко [ 05 Ное 2019 07:07 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

High_Voltage написа:
hands-on геймплей демонстрация с всички налични към момента класове







=======



Quick Rundown на major системите в играта: Класове -- Умения -- Таланти -- Итемизация -- Валута -- Ендгейм








QRD:

- 5 класа при рилийз
- max lvl 40, като левелването ще е значително бавно спрямо това от D3
- експанжъните ще вдигат max lvl-a

- Skill tree по-подобно на това от Diablo 2, отколкото 3, макар и не точно същото, защото отделните скилове ще имат свои си отделни max levels and such.
* Вече няма Stat Points, а ще има Passive Talents, със свои си левели и prerequisites, подобно на Path of Exile.
- НЯМА ДА ИМА РЕСПЕК - тук подозирам че може и да става дума за грешка в комуникацията; Това не мога да го допусна, не защото самият аз го желая или ми пука толкова за него, а просто защото е нещо което напоследък е едва ли не задължително за такъв тип игри.

- типовете и класовете предмети няма да са особено различни от това което вече познаваме от поредицата (напълно очаквано тбх)
- руните ще са на принципа Condition -> Effect. Тоест една руна съдържа условие за задействането на останалите сокетнати руни в предмета. Ще има и Runewords.

- микротранзакции тип Path of Exile, предоставяйки ти повече място в сандъка или ефекти/козметики.
NO P2W !!!

- max party size: 4 , но ще са налични т.нар. WORLD EVENTS, които ще са масовки тип WoW.
- Ще има PVP, предполагаемо още на рилийз.



* Уточнение за Stat Points --- знае се че ще са нещо което няма да се избира/левелва от самия играч както е в D2 и, посредством Paragon системата, и в 3;
Това дали ще ги има или няма изобщо е вече отделен въпрос, по който не мога да внеса светлина. Ако някой е разбрал нещо отнякъде, да казва! :)

Автор:  Sentry [ 05 Ное 2019 09:04 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Още gameplay:


Автор:  Sentry [ 05 Ное 2019 09:29 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

За respec - мисля, че няма да има respec на skill-овете защото, доколкото разбрах, е възможно в последствие играчът да събере достатъчно skill points, за да max-не всичко. Това няма да е лесно, тъй като тези skill point-ове ще се събират от рядък drop в света, а не просто от level up-ване. Така че на практика имаш skill up-ване с бързо темпо до достигане на level лимита и след това имаш допълнителни skill point-ове, които се намират бавно и мъчително. Не знам какъв ще е смисълът от това ако не можеш да си reset-неш талантите обаче.

Иначе от gameplay-а играта изглежда доста интересна. Битките и физичния engine изглеждат много добре. Skill-овете изглеждат достатъчно разнообразни и интересни. Талантите са малко базови, но на този етап това може да се очаква.

За open world-а съм леко раздовен - от една страна е статичен, а не случайно генериран, от друга страна изглежда толкова голям, че въобще може да не ти пука за него. Надявам се да можеш да изключиш shared world елемента на играта дори след кампанията, не толкова за мен, колкото за хората, които предпочитат да играят изцяло solo без да им се месят.

Итемизацията - някои хора казват, че им идва прекалено базова с attack и defense разделени така, според мен това не е толкова важно. Самите допълнителни ефекти на item-ите изгелждат добре и се радвам, че се връщат item-ите, които вдигат level на skill-овете и в същото време че skill руните тип Diablo 3 се връщат като item-и. Rune Word-овете в този им вид са много предлагат добра кустомизация и ще е интересно да се види как ще се развият в бъдеще.

Автор:  Маце Борко [ 07 Ное 2019 13:51 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

High_Voltage написа:
Още един лийк, включващ информация за останалите 2 класа, които ще фигурират при рилийз, както и това че е имало планове за D2: Remastered, които обаче са били изоставени:



Автор:  Serious Sam [ 07 Ное 2019 16:49 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Логично е да му дръпнат шалтера. Нито на StarCraft, нито на WarCraft им предстояха продължения, Blizz искат вниманието да е насочено към четвъртата част, а не към двойката.

Автор:  VALEN7INVS [ 08 Ное 2019 09:40 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Пфф, релийс Q4 2020 - Q1 2021 ме хайпна определено. :arrow:

Автор:  Gipo [ 09 Ное 2019 23:24 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Нямам търпение да съм отново на някое релийс парти в рок заведение и да е фрашкано с нърдове, които да си заминат от заведението около 2 секунди след като са им дали приордъра и да останем само ние. Спокойно да изпием коктейлите си (хелт, мана и реджувенейшън поушъни) и след това да отидем на по-оживено място. После да се приберем и да си легнем. А на сутринта да чета 3 милиона поста, в които хората заплашват да се самоубият, защото цялата нощ не са успели да се логнат в сървърите :lol: После за експанжъна пак същото :lol: :lol: :lol:

Автор:  doggymien4o [ 26 Ное 2019 17:22 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Нямам намерение да я играя, щото тоя франчайз тотално го извратиха, но пък това, което показаха на Близкона беше доста по-добре от Диабло 3.
Също така мисля, че играта няма да излезе преди 2022ра. Когато обявиха Диабло 3 на времето минаха 4 години преди реално да излезе играта.

Та времето ще покаже кое-как.

Автор:  Маце Борко [ 31 Мар 2020 05:38 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

High_Voltage написа:
Малко топ бантз:

Image


:D :D :D

Автор:  shub niggurat [ 04 Юни 2020 06:13 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

https://youtu.be/xgeRjVpx3xw

https://youtu.be/FBVmTEjl_ks

Две ''нови'' клипчета, въпреки че показват същите неща като от демото от близзкон.

Автор:  Sentry [ 04 Юни 2020 09:29 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Не са нови, crop-нати са от stream-ове от миналия Blizzcon.

Автор:  shub niggurat [ 04 Юни 2020 10:18 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Да, аз може би не помня баш - или не съм гледал всичко внимателно преди, но не помня да са ни показвали така дървото с уменията.

Ениуей, от тогава обещаха да променят доста неща, така че ...

Автор:  Sentry [ 04 Юни 2020 22:31 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Ако ти е интересно какво е било в демото като скилове:
https://youtu.be/i0CntI1Ez_U?t=681
https://youtu.be/i0CntI1Ez_U?t=2414
https://youtu.be/i0CntI1Ez_U?t=3569

https://www.youtube.com/watch?v=ADQl1uimpcE
https://www.youtube.com/watch?v=t0p_D8dxo2U
https://www.youtube.com/watch?v=ZYpmrhvpNc8

Автор:  shub niggurat [ 29 Юни 2020 08:54 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Инвентори тетрис-а е доста деликатна тема в АРПГ жанра, та няма да има угодия както и да го направят

Честно казано, след години ПоЕ и тонове луут, бих предпочел по-прибран, голям, customize-able инвентар, с крафтинг лайната в отделна бездънна торба ( ееех, ESO+ ) и т.н.

Шотовете изглеждат dope, атмосферата ми харесва, но ако на фона на това имаме чийзи реплики и cartoon villains, шока ще е още по-голям и от диабло 3. Дано са си намерили адекватни писатели. Ако света е толкова отворен, колкото твърдят, ще има доста дърдорене и предпоставки за чийзи изпълнения :o

Автор:  shub niggurat [ 17 Авг 2020 08:11 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Търсели monetization expert за D4 :lol:

gg no re

Автор:  Sentry [ 17 Авг 2020 08:35 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Не можеш да имаш игра с long-term support без да имаш ongoing монетизация.

Автор:  shub niggurat [ 17 Авг 2020 10:01 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Да, така е.

Всъщност, нямам изобщо проблем с това да е козметика + някви левъл буустове тип wow / маунтове, ала-бала. Дори инвентар като в ПоЕ, колкото и да е дразнещо, пак се ядва.

Били казали, че със сигурност няма да е p2win. Така че ... дано, нали :lol:

Единственото, на което бих избеснял мощно, е sub fee. Не искам да чувствам тоя прешър, който го има в WoW и ESO, примерно, когато си платя съб-а че трябва да бързам да играя. И да трябва да плащам ако искам да ''видя как е играта'' след дълга пауза.

Автор:  Sentry [ 17 Авг 2020 10:29 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

Да, напълно съм съгласен с всичко.

Аз честно казано дори нямам против minor pay-to-win boost-ове тип 20% item drop rate boost стига това да не влияе на базовия drop-rate на item-ите, което си е най-голямото притеснение, когато става дума за pay-to-win. Надявам се да няма player-to-player trading извън party-то по същата причина всъщност - когато съществува това изкуствено се намаляват drop-rate-овете на редките item-и, защото иначе пазара се пренасища с тях. И от там идва проблемът, че не ти е кеф да играеш, защото нямаш шанс да ти drop-не item-а, който искаш, ами трябва да събираш currency-та, за да го купиш от AH-то(и дори да няма имплементирано такова, то се правят фенски сайт-базирани такива, както стана в PoE и Warframe).

Автор:  Gipo [ 17 Авг 2020 15:31 ]
Заглавие:  Re: Diablo IV

shub niggurat написа:
бих избеснял мощно, е sub fee. Не искам да чувствам тоя прешър, който го има в WoW и ESO

Sub fee в игра, която не е MMORPG би било абсурдно :D
Вероятно играта ще е B2P + доста елементи от PoE монетизацията. Не виждам друг начин за игра, която е просто Hack&Slash RPG.

Страница 1 от 13 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/