Форум на PC Mania https://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
Sekiro https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=72743 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | VALEN7INVS [ 25 Мар 2019 16:45 ] |
Заглавие: | Sekiro |
Играта е зверска, 10/10 Физиката и усещането на swordplay-а е просто на друго ниво, каквото не мисля че съм виждал досега в игра. Буквално можеш да усетиш колко близо си до ръба при всеки сблъсък на мечове и всеки всеки дуел се развива страшно много в духа на самурайските бойни изкуства, където в общи линии всичко се разрешава в рамките на няколко секунди и един-два замаха. ![]() |
Автор: | Omega-x [ 25 Мар 2019 17:17 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Чакам нуубовете да й се откажат и да почнат да продават по 25-30 евро и тогава. За сега си имам Nier: Automata |
Автор: | VALEN7INVS [ 25 Мар 2019 23:48 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Еми не мисля, че може да става въпрос за такова париране, в Blade of Darkness е по-скоро като Dark Souls геймплея ![]() |
Автор: | the_presator [ 26 Мар 2019 01:07 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Ами все пак Sekiro е от създателите на... Dark Souls и Bloodborne. Би било доста изненадващо да изкарат игра, която да не е до някаква степен подобна на предишните им. Edit: Даже един от tag-овете на Стийм страницата в момента е "Souls-like" ![]() |
Автор: | VALEN7INVS [ 26 Мар 2019 09:27 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Императора написа: ОК, мерси, ясно. Сега вече знам да НЕ играя тази игра. ![]() Хрумвало ли ти е да провериш видео в Ютуб или нещо такова? Не съм казал, че Sekiro прилича особено на Dark Souls - казах че по-скоро Blade of Darkness прилича на Dark Souls и то супер маргинално, в това че двубоите наблягат по-скоро на блокиране и отбягване, отколкото на светкавично париране и дефлектиране. Според мен това е толкова драстична разлика в механиката сравнено с Dark Souls, че дори не мога наистина да кажа че играта прилича на Dark Souls освен по това че е изключително трудна и изискваща много търпение и методичност и по това че използват един и същи енджин, макар че в Sekiro заради самата изключителна мобилност и вертикалност на играта мога да кажа че и физката, и графиката на играта са на съвсем друго ниво. Просто е перфектна, не знам, а принципно съм играл само Dark Souls I и не съм стигал до абсолютно никъде, та изобщо не е от някаква солидарност към девовете или компанията. ![]() |
Автор: | Gipo [ 26 Мар 2019 15:05 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Играта е отлична за гледане, но в никакъв случай не бих я играл. Предпочитам някой друг да се гърчи на това, докато аз му се подигравам ![]() |
Автор: | shub niggurat [ 26 Авг 2020 10:29 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Абе, я кажете - ще си потроша ли периферията наистина, ако се занимавам с играта? В смисъл - водят я най-трудната от всичките на FROM Software. За протокола - врътнал съм Дарк соулс 1, двойката я играех на компа с пад и бях стигнал до края и тогава не знам кво стана но просто ми писна; Тройката пак на компа до мнооого напреде и пада за комп ми се прееба ( заради For Honor, където го потроших откровено ) и заебах временно. И преди месец-два врътнах Bloodborne, където имах моменти на ярост, но пазех плейстейшъна щот е все пак скъп, падовете и те ![]() Сега съм на финалната права на Mortal Shell ( чудесна игра, бтв ). Та - наистина ли е по-трудна от всички тези? |
Автор: | shub niggurat [ 27 Авг 2020 09:08 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Мисля че колкото и да е субективно, ако някой е играл и Секиро и другите соулс-борн неща, ще може да направи паралел. Като например аз мога да направя следния паралел : Bloodborne - по-форгивинг и екшън-ориентирана, кара те да играеш агресивно заради определени механики. DS1 - кошмар някъв, окото ми почва да туич-ва кат се сетя за един конкретен бос файт DS2 - като че ли по-лесна DS3 - като DS1 ![]() Mortal Shell я врътнах снощи. Със сигурност е в пъти по-лесна от DS от един момент нататък. И по-кратка, затова 30 еврака. Но няколко момента в играта очевидно крещят длц-та или експанжъни. ДАНО, щото е голям кеф. В началото си наистина пълен плебей и ти серат отгоре здраво. Но играта ти позволява доста хитринки, с които да се справиш без много нерви като ПАК трябва да внимаваш. Просто ми направиха голямо впечатление колко умно са вплетени някъде там и като разбереш, че можеш да си улесниш живота, се плесваш по челото. Но никой не ти казва, ест, освен ако не гледаш ютуб, или не експериментираш. А играта, всъщност, те кара доста да експериментираш, най-вече предвид факта, че итемите нямат описание и трупаш опит в ползването им, докато не reveal-неш пълния им потенциал. Така реално можеш да се натровиш с гъби докато не почнат да ти дават пойзън резист и хийл. Аз исках първото ми преиграване да е без гайдове. А за екшъна - зависи какво си гледал. Цялата идея е, че си гол охлюв който намира в един момент 4 различни черупки/брони - паднали рицари. Това са ти реално билдовете, като всеки си има дърво с умения. И респективно имаш роуг-тип, обикновен рицар, нещо като тежкотоварен scholar, и баш танк с много кръв, но бавен. Точно с него минах играта от един момент нататък, защото чисто и просто фейстанквах много от втф нещата. Роуга е на ДВА удара, винаги. Ма много се отплеснах, пък тва е темата за Секиро. Та, некой дето е играл, да каже ![]() edit : Споменаваш често Blade of Darkness. Може би спомените ми за играта са спомените на 15-годишното ми аз, или когато там е било. Знам, че беше хит сред компанията и я цъкахме и НИКОГА не сме коментирали че е трудна или някой нещо да е имал проблеми. Поне аз не помня. Не мисля, че изобщо има файда да се сравнява с някви откровено садистични игри като тези от соулс поредицата ![]() |
Автор: | shub niggurat [ 27 Авг 2020 11:24 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Не, по-скоро само consumables и разните бъфове и артефакти. Има familiarity статус и стига от 0 до 10. В началото нямаш никакво описание какво прави предмета и гледаш някъв obscure артефакт, дето не знаеш дали няма да те убие, ако го ползваш. Оръжията ги ъпгрейдваш в стил дарк соулс - има един материал и така оръжието става + 1, +2, +3 и така. Но никъде няма статове, всичко е леко интуитивно. Големия меч е бавен, но удря здраво, етц. Отделно, всяко оръжие има 2 вида специални комбота, които можеш да ползваш след като намериш дадените му приставки. Има по 2 за всяко оръжие. А оръжията са ... 4 ![]() За Blade of Darkness, със сигурност помня че играх няколко пъти с различните. Но спомените ми от последните нива и боса са с варварина. Виж, Дарк Соулса от моето детство е Gothic 1 ![]() |
Автор: | Omega-x [ 28 Авг 2020 04:29 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Щом си минал всичките на From, или си им отделил по ебем ти колко часа, не виждам смисъл да нямаш и Sekiro. Княза го е написал, 1вата им по-вертикална игра, с адски готини динамични битки. Ако в предните соулс игри винаги си се чувствал(поне аз от ДС3 и Блъдборн) по-тромав, Секирото е по-бъргаво, по-леко като че ли. Отделно факта че не им биеш кръвта, а "стойката", че ти самия си имаш такава Стойка прави цялото нещо сравнено с баш Соулс игрите, the same but different. Та ако си я намериш на няква нормална цена - давай. |
Автор: | shub niggurat [ 28 Авг 2020 08:09 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Мерси, баце. Търся, дебна - ще видим от къде ще изскочи. За едно 50-60 лева предполагам би трябвало вече и в olx да почнат да я пускат ![]() |
Автор: | Труповоз [ 02 Сеп 2020 09:57 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Търчиш по покриви, имаш катерене. Секиро е изцяло да научиш как бачка парирането. Аз се правих на някакъв вундеркин да скачам и избягвам атаки и ми излезе през носа. |
Автор: | shub niggurat [ 23 Окт 2020 11:20 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Боцнах едно намаление и чакам ся да доде. ![]() |
Автор: | shub niggurat [ 15 Ное 2020 19:35 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
днес, след около 600 опита и една безсънна нощ, убих genichiro-да-ми-ядеш-куро и осъзнавам, че тва е първия истински skill check в играта, след нам си колко боса и мини-боса и втф неща, дето си мислех че ''по-трудно от тва едва ли ще става'' и че вече му се види края е ... не съм познал |
Автор: | shub niggurat [ 17 Ное 2020 11:49 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Ако под трудност разбираш кой NG, на първото преиграване съм. И не съм бил demon bell-a, който е скритата схема да увеличиш трудността на играта значително. |
Автор: | Tranquil [ 17 Ное 2020 14:22 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
^ Игрите на From нямат традиционни трудности. Дизайн философията им е да те пускат в някакъв апокалиптичен, Lovecraft-inspired фентъзи сетинг с няколко туториал съобщения, които ти казват кое копче какво прави и оттам нататък е въпрос на това да свикнеш на flow-a на битките в зависимост от какви оръжия/магии ползваш и да си нагаждаш рефлексите за dodge-ване/париране спрямо различните move set-и на всички гадове и босове, които ти пуска играта. Единствените начини да си направиш нещата по-лесни, поне в Dark Souls и Bloodborne, са фармене за левели или чийзване с определени билдове/item-и. Sekiro е малко по-особена от предишните им заглавия, щото повечето RPG механики от предните игри липсват за сметка на много по-корава и бърза бойна система, която е дефиницията на git gud ![]() А отделно, ако искаш да ти е по-трудно, продължаваш да превърташ играта и да стигаш нови нива на New Game+ (макс NG+7), където всички гадове, в зависимост от кое поредно превъртане е, получават проценти bonus hp, resistances и damage, а ти си запазваш статовете и левелите от предишните run-ове. shub niggurat написа: ... Евала за Геничиро, за мене тоя бос беше стена като пробвах играта миналата година. Доколкото съм гледал по клипове е като Секиро еквивалент на Понтиф от DS3 (в контекст на това, че за мене и доста други хора DS3 им е първата From игра) - момента, в който играта, както викаш, ти прави един суров skill check и ако се справиш, по-натам рано или късно ще се справиш с всичко останало. Наскоро си ъпгрейднах компа и сега пак съм инсталирал Секиро да почвам наново; тоя път ще го мъча докрай, щото иначе наистина много ме кефи играта и искам да мога да кажа, че съм я врътнал ![]() |
Автор: | shub niggurat [ 17 Ное 2020 22:30 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Доста по-задълбочени са нещата, тука е един голям танц с много пипкав тайминг и постоянното дрънчене и искри от мечовете, като един файт може да протече адски дълго, а може и ХАЦ- меч в сърцето ![]() Като, както беше изтъкнато, има хелт, има и posture което е нещо като стамина. Като блъскаш някой с relentless атаки, и той парира, в един момент ще му пречупиш гарда, но повечето босове няма да те оставят и директно те прегазват с някво комбо. Има движения, които не могат да се парират, има deflect, има mikiri counter, и всичките пасивки, които се вдигат покрай разните battle arts. Така че РПГ си има, особено с ъпгрейдите по prosthetic tool-a. Просто го няма в класическата схема със str, dex, демидж на оръжията и тн. Кефи ме че не ти се отключват масово нещата в началото. Ако разбирам правилно съм на средата на играта, и още има неща, които са ми заключени и нямам идея кво са и кога ще се отключат. В тоя ред на мисли, може би това е най-трудната им игра, защото : 1) нямаш избор на герой, нямаш по-лесен старт с някой по-корав клас ( като например пиромансъра в DS1 ; или да избереш по-лесно оръжие в Bloodborne ) ; 2) играта става по-трудна колкото повече умираш - това звучи абсурдно в началото, и когато ти се появи ''обяснението'' какво става със света около тебе, когато умираш, си казваш ебахти то тва направо да ми се бяха изсрали в устата ... но има врътка 3) изглежда доста по-безнадеждно, когато видиш, че боса има 2 хелт бара, или 3 ![]() 4) или когато си се мъчил цял ден и тъкмо го биеш и ... this isn't even my final form Но пък фарменето е много по-смуут, защото мобовете стават straw dummies в един момент. Поне сега, когато ставам все по-голяма нинджа, обикновените цървули са просто червен облак кръв и карантия. Докато в DS и Блъдборн имаше някои тотално умопомрачаващи нива с мобове, които ме караха да се хвърля гол през терасата крещейки |
Автор: | shub niggurat [ 18 Ное 2020 11:22 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Spoiler for :
|
Автор: | shub niggurat [ 18 Ное 2020 17:43 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
не, не е край на играта просто убиваш моб, дава ти 150 souls убиваш втори, 300 ... минаваш през нивото, забрааш да си ги спенднеш ( или няма за какво, или трупаш щот следващата точка ти иска 350к ПРИМЕРНО ) и изведнъж умираш - респаунваш се с 0 souls и в този момент, моба или боса, който те е убил, му светят очите че е НОСИТЕЛ на всичките натрупани souls, които си носил, в момента в който те е убил и взимаш всичките обратно в теб, ако го убиеш но ако умреш ПАК, опитвайки се да си ги вземеш, ги губиш - в смисъл, тоя моб вече не ти ги възвръща в Секиро няма такова, ВИНАГИ губиш 50% от парите и 50% от прогреса на бара на lvl-up-a, ОСВЕН АКО БУДА не те благослови и не ти даде unseen aid ![]() edit : цъкам и двете по малко тия дни. неам мн време |
Автор: | VALEN7INVS [ 21 Ное 2020 14:36 ] |
Заглавие: | Re: Sekiro |
Не знам защо някой изобщо се занимава да ти обяснява, но айде.. Иначе, за огромно мое въодушевление установих че в една закатана папка си пазя стария сейв на играта отпреди един преинстал и с кеф продължавам от там (e, той беше само до точно след Gyoubu Oniwa, но пак е по-добре от това да няма никакъв), като сега даже и с high refresh rate мода и е... просто невъобразимо приятно усещането. Тая игра е произведение на изкуството. ![]() |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |