Форум на PC Mania
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/

Torment: Tides of Numenera
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=72571
Страница 1 от 1

Автор:  Маце Борко [ 28 Фев 2017 13:20 ]
Заглавие:  Torment: Tides of Numenera

Planescape: Torment, Baldur's Gate, Icewind Dale, Fallout...

На теория, винаги са ми изглеждали изключително привлекателни, доста мои някакси - като многократно обогатени книги игри, разнообразявани от готина визуализация, интерактивни механики и неизмеримо по-сложна система от избори. На практира обаче, възрастта им, дори при наличието на remaster-и за някои от тях, ме е отблъсквала неколкократно при опит да навляза.

След "духовния наследник" на Baldur's Gate - Pillars of Eternity (by Obsidian Entertainment*), който беше страхотна игра, позволи ми за първи път да се изкефя истински на жанра, даде началото на "ренесана" му и като цяло е едно от най-хубавите неща, дошли от Kickstarter, сега inXile Entertainment (нова компания на един от създателите на Fallout), отново финансирайки проекта през Kickstarter, за да бетонира възраждането на кралската двойка BSG и PST, представя духовния наследник на Planescape: Torment...

*барабани, тромпети, фанфари*

Image


Днес излезе най-накрая :!:

The game will take place in Numenera, a fantasy campaign setting authored by Monte Cook. It will use the Unity game engine. Like its predecessor, Torment: Tides of Numenera will be primarily story-driven, giving greater emphasis on interaction with the world and characters, with combat and item accumulation taking a secondary role.
The game was successfully crowd-funded through Kickstarter in the first six hours of the project's launch on March 6, 2013. At the campaign's conclusion, Torment: Tides of Numenera had surpassed Obsidian Entertainment's Pillars of Eternity as the most funded video game Kickstarter with a total of US$4,188,927 pledged by 74,405 backers; that record had since been broken by the Kickstarter campaign for Bloodstained: Ritual of the Night. The release date was initially set to December 2014 but later shifted to late 2015 and then 2016.


Един от персонажите е изцяло написан от Patrick Rothfuss btw. :D

Препоръчвам най-силно да пробвате третия клип, който е интерактивен и ви позволява да взимате решения, както в играта. Яко е.










*Tyranny, отново на Obsidian, е също страхотна игра, която излезе малко тихомълком след PoE и е доста по-кратка от нея, но се заиграва с някои доста интересни системи и има отношения, в които е доста по-добра. А Pillars of Eternity 2, след брутално успешно публично финансиране, вече е в разработка...



Image

Автор:  Serious Sam [ 28 Фев 2017 19:33 ]
Заглавие:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ето ревю от Eurogamer :D
http://www.eurogamer.net/articles/2017- ... f-numenera

Автор:  shub niggurat [ 05 Мар 2017 09:35 ]
Заглавие:  Re: Torment: Tides of Numenera

Играл съм ги всичките стари ( БГ-товете, Дейл, Плейнскейп барбар с експанжъни и де що кво е имало ), но никога не съм успявал да ги завърша. Като през годините съм ги започвал наново и наново, но все по-трудно ми беше да се накарам да ги мина.

От новите такива - Pillars of Eternity и Tyranny ме зарибиха яко и се изкефих на макс. Тиранито беше много кратка, но точно тогава ми се играеше точно това и я минах на един дъх.

Ще пробвам тази при първа възможност :!:

Автор:  Маце Борко [ 07 Мар 2017 11:05 ]
Заглавие:  Re: Torment: Tides of Numenera

12 часа, точно веднъж влязох в битка - в интрото, където те вкарват насила. Излязох от битката с разговор.

Бойната система е повече от отвратителна и правя всичко възможно да я заобикалям, възможността за което сама по себе си е може би най-хубавото нещо в играта. Да можеш да разрешиш всеки конфликт по алтернативен начин е нещо, което са обещавали в безброй RPG-та, но аз за първи път тук го виждам като сериозна опция. RPG в най-чист вид.

Самата система от решения също е много интересна - Tyranny се отличаваше с това, че повечето решения даваха директно отражение върху репутацията ти с фракциите, докато тук всеки куест има няколко възможни изхода и често всеки един от тези изходи дава отражение върху опциите и възможностите ти да разрешиш друг куест. Това си го има принципно в този вид RPG-та, но тук сякаш е доста по-силно застъпено. Точно това ме доведе до момента, в който имах десет изиграни часа в играта и май нито един изцяло разрешен куест - просто исках да събера каквото мога като информация и варианти и после да започна да разплитам пъзела по въможно най-ефективния начин. За съжаление, дори така не успях да
Spoiler for :
дам потомство на роботчето и да спася живота му... :(


Визуално играта е по-грозничка от PoE и Tyranny, но пък и много по-добре оптимизирана.

Като цяло - яката работа, много съм доволен.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/