Форум на PC Mania https://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
Mordhau https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=72428 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | hyper' [ 28 Май 2016 20:53 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Тва изглежда яко, но и доста еднакво с Chivalry, смисъл не знам дали изглежда достатъчно различно, че да си направи име за себе си... |
Автор: | doggymien4o [ 30 Май 2016 23:14 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Аз като гледам ще иска яка машина. Chivalry върви и на тостери като моя. |
Автор: | the_presator [ 19 Юли 2016 00:26 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
![]() ![]() |
Автор: | the_presator [ 19 Юли 2016 23:55 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Тц няма да има кампания, идеята никога не е била това. Само мултиплеър млатене с много режими, кустомизация и як геймплей ![]() |
Автор: | the_presator [ 08 Мар 2017 19:07 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
ОМГ, умирам @_@ That ending 10/10!! |
Автор: | Gipo [ 08 Мар 2017 19:17 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Изглежда велико |
Автор: | the_presator [ 08 Мар 2017 23:14 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
https://www.kickstarter.com/projects/430135984/mordhau/ За едва няколко часа повече от половината нужни средства са събрани ![]() |
Автор: | the_presator [ 29 Мар 2017 19:14 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Автор: | the_presator [ 12 Сеп 2017 21:35 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Затворената алфа започна. Вече се появяват видеота с геймплей. https://www.twitch.tv/directory/game/Mordhau |
Автор: | the_presator [ 13 Сеп 2017 18:20 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Wow, wow, чакай, успокой се малко. Няма нищо общо с For Honor. Играта винаги се е очаквала да излезе в края на 2017 или началото на 2018. Oт няколко месеца знаем, че дев тийма се цели за средата на Март 2018 и засега всичко върви по план. Eкипа разработващ играта е съставен от шепа хора и затова им отнема повече време да я завършат. Алфа и бета версиите са доста важни за Mordhau, защото ще се тестват/ балансират сума ти неща. Дев тийм-а просто даде възможност на по-запалените да се включат адски рано, но в ограничен брой. Edit: Edit 2: Holy cow @ the current level of customization. Insane @_@ |
Автор: | Omega-x [ 14 Сеп 2017 02:53 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Абе Chivalary няма ли да ги съдят тия за копиране? Шото аз видях същата игра като Чиваларито... |
Автор: | the_presator [ 14 Сеп 2017 15:39 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Не, защото това е все едно Близзард да съдят създателите на Paladins, затова че копират Overwatch. Няма как да имаш права върху цял жанр или масово използвани гейм механики. Mordhau се води нещо като духовно продължение на Chivalry, опит да се оправят всички проблеми с нея и всички са напълно Ок с това. Chivalry не успя да достигне потенциала си и вече остаря. Torn Banner все още пускат малки ъпдейти, но е ясно, че интересът им е към нещо ново (Mirage, която се провали адски здраво лол) и също така изглежда са съгласни с използването на game exploits, които провалят геймплей-я, което е доста жалко. |
Автор: | Jotaro97 [ 30 Окт 2017 08:12 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Виждам, че вече правят продължение на Kingdom Come: Deliverance даже още преди първата да е излязла. |
Автор: | the_presator [ 30 Яну 2018 03:42 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
https://www.kickstarter.com/projects/43 ... ts/2101042 Бетата и съответно финалната версия на играта ще се забавят за по-късно през 2018-та (първонално се целеха за края на март). На разработчиците им трябва повече време да изгладят нещата и да вкарат останалото обещано съдържание в играта. Аз лично нямам нищо против ![]() Междувременно ето един нов монтаж ![]() |
Автор: | the_presator [ 30 Яну 2018 11:02 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
нелегален написа: самото придвижване е много детско. Какво точно трябва да означава това? ![]() И не ми се струва уместно да я сравняваме с Jedi Outcast/ Academy. Да, тези игри имат една от най-добрите бойни системи създавани някога, но при тях lightsaber битките са винаги от трето лице и атаките/ движенията са доста по-акробатични... и оръжията са лазерни мечове ![]() |
Автор: | Sentry [ 30 Яну 2018 11:53 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Винаги съм предпочитал Rune пред Jedi Academy. |
Автор: | Sentry [ 30 Яну 2018 20:28 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Movement lock във first person перспектива би било малко странно. Иначе и аз предпочитам бойни игри, в които има commitment на действията, и тези които позволяват атака и движение в различна посока едновременно са ми яко floaty, което е и причината повечето да не ги играя. |
Автор: | Sentry [ 30 Яну 2018 23:41 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
Реализъм в игра ![]() |
Автор: | the_presator [ 31 Яну 2018 00:13 ] |
Заглавие: | Re: Mordhau |
нелегален написа: А аз всъщност визирах Blade of Darkness. ![]() Ха-ха, еми така става като не се познаваме ![]() нелегален написа: Имах предвид че е нереално героят ти да може да прави стрейф на пълна скорост, докато в същото време е облечен с тежка плочна броня и е замахнал със свръхтежка алебарда. Странно за видео игра, но напълно правилно ако авторите се стараеха към максимален реализъм, каквато твърдят че е и идеята им. Създателите на Mordhau никога не са целили към "максимален реализъм", а комбинация между него и добър геймплей. ![]() Цитат: BELIEVABLE FIGHTS A game where fights look believable, Mordhau strikes a balance between gameplay and realism. Ballerinas and circus performers are replaced by carefully designed combat mechanics. We are confident that our system solves most of the common problems of this genre, and is also heaps of fun. нелегален написа: Добър вариант ще е да има опция за гледане трето лице. Но тъй като това би предоставило нереалистичност и потенциална нечестност поради по-широкия Field of Vision, може да се направи компромисен вариант между трето и първо лице. ![]() Такава опция има, но както ти посочи- това предоставя нечестно преимущество, спрямо тези, които предпочитат да играят от първо лице. Затова в официалните сървъри се играе само от първо лице, а във всички останали и 2-те опции са отключени ![]() |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |