Абсолютно страхотна поредица.
Въшреки че темата е за втората игра, ако изобщо някой я подхваща, задължително да започне от първата - геймплейно двете са абсолютно индентични с някакви твърде дребни промени и историята е движещият елемент. Втората започва там, където първата свършва. Като идея Banner Saga e story driven трилогия.
Ултимативната игра за лаптоп, за пътуване във влака или ако преди всичко ти се играе нещо по-пасивно, но с интересна история. Атмосферата е ключов фактор, а самата игра идва да покаже колко много може да се постигне като преживяване със съвсем малко механики.
Един следобед се бях свил в леглото с чай и одеяло и се чудех дали да убия два часа като гледам филм или да потърся някаква лежерна игра и така се сетих за Banner Saga-та, която преди това бях запомнил заради някакви страхотни скрийншотове. Историята обаче така ме увлече, че си отрепах вечерта с нея
Усещането за "движи се, води и оцелявай", за което говори Актив, също е много добре замислено - през цялото време се бориш за оцеляване, на ръба на ресурсите си, загуби те притискат отвсякъде... В доста от игрите играчът много често е изкушен да направи оптималния избор, да минимизира щетите и да максимизира шансовете за успех, което се поощрява и от самата игра. Тук такова нещо сякаш липсва - каквото и да правиш, винаги някой ще пострада. Като водач, докато правиш изборите си, често ще търсиш не
правилния, а най-малко лошия, ако изобщо има такъв. Което е супер яко
Пускам малко скрийншотове, щото е просто задължително:





