Форум на PC Mania
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/

Darkest Dungeon
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=72340
Страница 1 от 2

Автор:  -Stormrаge- [ 28 Яну 2016 00:42 ]
Заглавие:  Darkest Dungeon

Може би едно от най-добрите инди заглавия последните години... Лично в моя топ 5






http://store.steampowered.com/app/262060/?l=bulgarian

Автор:  Omega-x [ 28 Яну 2016 14:45 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Само добави и Стийм линка, плс. Играта си заслужава 20те кинта, лично аз съм я купил 3 пъти на различни акаунти/хора.

Зверска е. Озвучението е 11/10. Геймплей 10/10.

Ако имате някво мнение, че сте RPG играч, пробвайте я :)

Автор:  indigo [ 29 Яну 2016 13:32 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Познах разказвача, слушал съм негови прочети на Лъвкрафт книги в ютюб. Добър избор, и доста добра игра като цяло.
Жалко че разработчиците се вързаха на протестите срещу трупове и сърдечни удари и ги понамалиха/оставиха опция да се махнат. не трябва да се позволява на коментари да променят дизайна на играта по този начин.

Проблем е и че излиза толкова близо до XCOM2, която има доста пободна идея - контролираш новаци, рано или късно повечето умиарт, които останат стават корави ветерани и искаш да ги пазиш, екипираш ги по-добре, висок елемент на шанс и риск, трябва да внимаваш какво правиш. Различна тема, но сходна игра, и може да се изгубят продажби заради това. Щяха да са по-успешни ако я бяха направили за преди Коледа.

Автор:  Kambino [ 29 Яну 2016 15:13 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Ако някои има някакви "tips", които може да даде за начинаещите би било яко. Играта определено не е лесна. Докато осъзная какво се случва започнах отначало за трети път. Все още имам проблеми с поддържането на стреса и все още се опитвам да намеря кои четирима си взаимодействат най-добре. Мен това което ме дразни е голямото RNG. Особено при Occultist хеал-а няма такъв късмет.

Автор:  -Stormrаge- [ 29 Яну 2016 19:11 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Моя най-здрав билд за сега е >
Oculltist - Abyssal Artillery, Wyrd Reconstruction
Vestal - Dazzling Light, Divine Grace
Hellion - Breakthrough, Wicked Hack
Crusarder - Zealous Accusation, Smite

Иначе ся експериментирам с
Arbalest - Sniper Shot, Sniper Mark, Bola
HoundMaster - Hound's Rush, Hound's Harry, Target Whistle
Bounty Hunter - Collect Bounty, Mark for Death, Uppercut
Leper - Chop, Revenge, Solemnety

като тука играе непрестанно маркване/стънване и ползване на съответното умение срещу маркиран противник. Проблема остава липсата на хилър който решавам донякъде заменяйки Arbalest-а с Oculltist...

Автор:  indigo [ 30 Яну 2016 14:22 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Е то зависи къде отиваш. На някои места имат високи bleed резисти, на други високи plague резисти, може и да взимаш хора с +damage to eldritch или към зверове, ако противниците на някое място пускат много блийдове трябва да вземеш съответните герои (примерно доктора) и така нататък.
Не може да кажеш че това или онова парти е най-добро, защото много зависи от къде отиваш, какви тринкети имаш, какви пасивни умения имаш по героите и така нататък.

Иначе хийлъра изобщо не е задължителен, спокойно може да правиш кратките рънове без никакъв хийл. Доста герои могат да си пускат на тях някакъв мизерен, колкото да не умрат, много начини има да се намали демиджа който идва, а класа Man-at-arms целия му дизайн е да намалява демиджа който партито поема.

Аз най-много харесвам Plague Doctor и Hellion, могат да убиват съпортите отзад, и имат начини да се бият с противници с висок протекшън. Доста надеждни са като цяло.
Abomination е много силен, но не ми харесва да го ползвам, лимитира кой друг мога да взема с мен и общо взето задължително ти трябва и Jester да донесеш, което пък означава че сигурно няма да имаш хилйър, и създава проблеми с таргетването на съпортите отзад и такива неща.

Абе имаш няколко отбора, комбинирай ги, гледай какви пасивки имат и къде ще ги водиш, какви резисти имат противниците там, преценявай си според ситуацията.

Автор:  -Stormrаge- [ 31 Яну 2016 21:19 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Баунтито разплаква майки с Collect Bounty умението си при маркирани противници особено тея с target whistle на Houndmaster-а.

И как останах неприятно изненадан след като развих едно парти до по-висок левел и в крайна сметка не ме допусна с тях да ръшна лоу левел куестовете :D :D :D

Автор:  Sentry [ 01 Фев 2016 00:00 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Медикаментите се използват след като получиш кървене/отрова/дебъф.
Съкровищата дават пари. Family Heirlooms се използват за развитие на имението.
Труповете са механика, която прави играта малко по-интересна, без тях избиваш всичко наред, но може да се disable-нат, ако не те кефи.
Като level-неш герой над level 3 и той отказва да ходи в easy quest-ове.

Автор:  dr_gilotin [ 01 Фев 2016 13:14 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Те се използват за някой луут-ове, да ги отвориш и ти премахват дебъфове (незнам какда се изрека по-точно, не помян имена смао механики... жалко понякога) С някой от итемите нали може да отваряш шкафове, с светена вода да слагаш в бокалите (или там както се казваха) с билките правиш съшите неща и ли лекуваш геройте. При шарантие мода влзеш и да излекуваш половината си парти ако имап късмет.

Играта е Яка по-лесна е в началото отколкото в началото когато я играх (е бетата).

Има интересни неща, играя е чат пат да не ми омръзне бързо.


Абе направи ли ви впечатление че някой партита има име като например :

Crusaider, THE HIGHWAYMAN и Leper като ги гложиш в едно парти и ти изпислва - The good, bad and the ugly ? :D Някакви други намирали ли сте вие ?

Автор:  doggymien4o [ 01 Фев 2016 13:41 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Кат гледах клипета читава ми се струва играта, мое да взема да я дръпна от маймундата да я разцъкам, мда

Автор:  AcTivE [ 01 Фев 2016 16:47 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Играя с малък отряд, за да вдигат по-бързо опит. Подреждам ги по ред на най-често ползване.
Танк - Hellion, Crusader, резерва Abomination
Среда-отпред- - Highwayman, Bouny Hunter, резерва Houndmaster
Среда-отзад - Arbalest, Joker, резерва Vestal II
Съпорт - Plague doctor, Vestal I

Повечето ги направих по трети левъл, ъпгрейдвани докрай, докато не запалих някаква факла, която ме запрати в друго измерение и някакъв лилав динозавър ми изпотрепа елитната четворка (бутонът retreat постоянно отказваше - бъгна се или такъв беше замисълът, така и не разбрах).

Като цяло различните комбинации със скилове и класове е каймака на играта. Общо взето голяма част от успеха зависи от тяхната подредба спрямо спецификата на съответното подземие. Въпреки това на мен лично след седмия час играта ми стана еднообразна. Ще ми се подземията да бяха малко по-богати на съдържание.

И не съм съгласен, че лечителите са излишни - аз винаги имам един на една от задните позиции и не съм имал смъртен случай, с изключение на кланицата, за която споменах по горе. С малко протакане накрая на битката, лечителят може да превърне осакатената групичка в пълноценни бойци, което на практика почти сигурно докарва куеста до успешен край. Имат си и добро стънче. Забелязах един недостатък - за разлика от танковете , който много често развиват благоприятна черта на характера след висок стрес при лечителите е обратно. И тримата ми лечители, единия от който изгоних от бандата са съответно hopeless x2 и selfish. При другите класове не забелязах такава тенденция.
https://www.youtube.com/watch?v=Oyr53tQFG78

Автор:  AcTivE [ 01 Фев 2016 18:17 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Не, пак си с четирима в подземията, имах предвид, че в ротациите си използвам не повече от 9-10 героя.

Автор:  AcTivE [ 01 Фев 2016 20:26 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Разбира се, че влияе. Exp вземат само тези герои, които участват в куеста. Следователно колкото повече герои ротираш, толкова по-бавно ще качват левъли.
Иначе след едно недомислено охарчване за ъпгрейди и аз останах с недостатъчно пари за експедиция. Продадох чармове от сташа, иначе и аз щях да се окажа в твоето положение. Това определено е недомислица от страна на разработчика.
Иначе стреса на мен толкова не ми е фактор. Даже и стресирани, винаги имам един, който да ги надъхва и не ми пречи на играта. Този бинтования ми е най-лесния, трепа го като хлебарка с чехъл. Иначе и свинете също са лесни, стига да подходиш по-стратегически в битката с тях. Общо взето дърпаш със скил range-тата напред, а танка остава назад, трепеш първо carry-то, което е с малко hp и най-много dmg и така.

Автор:  Sentry [ 01 Фев 2016 22:21 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Идеята е, че като имаш повече хора гриндиш повече за да ги доведеш всичките до едно определено ниво, което отнема повече време. Иначе xp-то в един run не зависи от това колко човека имаш общо.

Хубаво е да имаш поне един персонаж във всяко парти, който да heal-ва stress damage - или crusader, или jester, или houndmaster. Друг вариант е да вкараш хора в medium dungeon, да вземеш само храна, да използвваш огъня в началото като heal-неш малко стрес по този начин и след това до където стигнеш без факли и излизаш с някакво съкровище.

Автор:  dr_gilotin [ 02 Фев 2016 22:32 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

нелегален написа:

Мерси за отговорите бтв, помогнаха ми! Само това за шараните не го разбрах. Елдричите в coves ли имаш предвид?

ииии... така и не разбрах за скъпоценните камъни. Пише че струват нещо, но след куеста не ги виждам в инвентара си, за да ги продам. Може би златото се добавя автоматично?



За та вам става дума, има едни Eerie Coral ползваш медицината като ги отваряш и ти премахват куиркове негативни.

Относно камъните, забележи след всяка тъмница ти дава злато от клуеста и от това какво имаш в инвентара, там ти показва златото от камъните.

За факлите мисля че е на определени метри които минаваш, както и отделно има скилове които ти "вдигат" факлата, както и такива които ти я "намалява" - има стратегии с тях според куирковете- основно за нанасянето на щетите.

Когато отваряш определените неща с лопата или ключ, няма да имаш вероятност да не вземеш лут, както и няма да ти изпише че е трабпант и да получиш, я заболяване, я нещо друго. Всеки treаsure си има такава механика. Иначе луута не е по-голям, просто с тях ти е подсигурен и няма да получиш негативи.

Автор:  dr_gilotin [ 02 Фев 2016 22:58 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

нелегален написа:
ок мерси.

Само едно нещо: Лопата може освен за премахване на препятствия да се използва и за съкровища, така ли?



Да можеш да отваряш с нея сандъци и шкафове.

Автор:  Sentry [ 02 Фев 2016 23:31 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Най-яко е да сложиш факлата на червения кристал и после да се чудиш за чий си го направил.

Автор:  dr_gilotin [ 02 Фев 2016 23:37 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Sentry написа:
Най-яко е да сложиш факлата на червения кристал и после да се чудиш за чий си го направил.


хахах да това е многоо яко, задълже да се пробва иначе игрането няма да е пълноценно :D :D

Автор:  AcTivE [ 06 Фев 2016 03:33 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

Учудвам се, че тази садистична игра може да задържи интереса на някой (нормален) за повече от ден игра. :lol:
Като цяло най си уважавах ротиращите магии. Общо взето цаката е да ги разбуташ редицата, например кери-рейндж-танк, за да не могат да си ползват топ-уменията.
Ще е добре да ползваш Жокер и Арбалетка, първия има много готино комбо, а втората е един от най-универсалните персонажи в играта. Чумичката в началото е силна, но в последствие става сравнително безполезна.

Автор:  shub niggurat [ 15 Фев 2016 08:31 ]
Заглавие:  Re: Darkest Dungeon

нелегален написа:
Убих първия си бос - The Swine Prince.

След толкова много хайпване относно босовете и лоши стартове, бая се бях стресирал, но се оказа, че битката е елементарна. Изобщо не схванах кое му е трудното?


Трудно е, ако му скочиш докато си още пресен в играта и не знаеш кое как работи. Вече един месец се пише в тая тема и се изговориха един тон чалъми и тактики, еба го да те затрудни най-първия бос :D

Като цяло той е и най-лесния от всичките. Поне от тези, които аз съм минавал.

P.S. http://9gag.com/gag/aW6jWEx/his-resolve-was-being-tested :lol: :lol: :lol:

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/