Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7904
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Remember Me
Публикувано на: 05 Юни 2013 15:18


a?

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682
Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 05 Юни 2013 16:26


Казват, че геймплейно е слаба, но имала хубав сюжет. Ще я пробвам по някое време.

___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 05 Юни 2013 19:47


Сетингът ме радва, но ми е малко като че ли Human Revolution и Portal са правили любов в Париж. Но е оригинално IP, ще се пробва задълбочено скоро.


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Мар 2009 17:28
Мнения: 955
Местоположение: M.I.A
В момента играе: Prime World
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 05 Юни 2013 23:35


Същата работа като Bioshock Infinite - играта се бори с историята

___________________________________
Roses are red
violets are blue
if I'm schizophrenic, then I am too


Профил WWW

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7904
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 06 Юни 2013 01:59


бе не съм я врътнал още, историята има потенциал, ама нещо ми се струва че няма да има значителни обрати и ше си свърши с гоненето на спомени

дано греша

геймплея е не толкова слаб, колкото просто скучен
всяко широко пространство означава битка, научаваш се да ги разпознаваш към едва 2ри епизод
комботата са не особено красиви, но еднообразни
катеренето е бозава работа
някои от босовете успяват да ме накарат да се съсредоточа, но като цяло играта си мирише на японско

мемори ремиксите ме радват доста, но защо за 5 епизода имах само 2, единия от които го бях гледал из трейлърите? определено е елемент, на който е трябвало да наблегнат повече

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 06 Юни 2013 13:25


Е, битките не са толкова скучни. Вярно че играта е направена в добрите традиции на японските бози, но като вдигнеш трудността е забавно, най-малкото защото трябва да си концентриран и да не правиш грешки. А и такава реализация на комбо система, поне аз не съм виждал и ми се струва интересна. Като прибавим и специалните умения, битките са си направо разнообразни. Катеренето наистина е скучно, но за сметка на това е много. Историята също не е кой знае какво, но е достатъчно интересна, за да искаш да видиш края. Има си изненади, обрати, какво повече да иска човек. Наистина най-интересният елемент- миксирането е прекалено малко, 5 или 6 общо. Още една негативна черта е че играта е прекалено линейна. Не можеш да правиш избори, от които зависи съдбата на човечеството, не можеш дори да минеш по различен път до крайната си цел. Това за мен е голям минус, въпреки че предишната игра, която изиграх- Dishonored, може да оказва влияние. Иначе, не съжалявам че я изиграх. Кой знае, може дори да си я купя. :)
П.П. Незнайно защо, по време на някои кътсцени, кадрите рязко падат, независимо от резолюцията и другите настройки. Това се оправя с натискането на Esc. Нямам представа защо- някаква магия.


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Мар 2009 17:28
Мнения: 955
Местоположение: M.I.A
В момента играе: Prime World
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 06 Юни 2013 13:55


Unit 1 написа:
Вярно че играта е направена в добрите традиции на японските бози


Играта е правена от французи.

___________________________________
Roses are red
violets are blue
if I'm schizophrenic, then I am too


Профил WWW

Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 06 Юни 2013 14:13


Знам. Какво общо има това? Само японците ли могат да правят игра в японски стил? Това е расистко, брат.


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Мар 2009 17:28
Мнения: 955
Местоположение: M.I.A
В момента играе: Prime World
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 06 Юни 2013 17:54


................................................

___________________________________
Roses are red
violets are blue
if I'm schizophrenic, then I am too


Профил WWW

Псевдо рейцър
Аватар
Регистриран на:
19 Дек 2009 00:17
Мнения: 2462
В момента играе: Всичко без аниме игри
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 09 Юни 2013 14:18


ASS physics :!: nuf said

___________________________________
Drecher написа:
От Чернобил съм, единственият регистриран гражданин. Дръжа една баржа на брега на река Припят и я отдавам на безделници като теб. Цената за една нощувка е 2 бутилки водка и 5 минути да си удряш чатала с тухла.


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Фев 2011 19:38
Мнения: 376
Местоположение: Терминала за Афганистан
В момента играе: С ануса ти
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 09 Юни 2013 17:45


Пълен миндилен е тая игра, играх 10-15 минути -> alt+f4 -> shift+delete

___________________________________
thewhitestig написа:
Battlefield е open world игра


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 10 Юни 2013 20:18


Една от най-глупавите и претенциозни игри, които съм играл.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
15 Дек 2012 15:39
Мнения: 5
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 11 Юни 2013 14:19


Като гледам че основно са оценки в по едно изречение от играчи тип "пуцай куме" (или масови геймъри), ще пейстна и тук ревюто ми на играта

Определено това е най-противоречиво приетото заглавие от доста време насам.Оценките на критиката варират от 40 до 95/100, а на юзърите от култов шедъовър до тотален боклук. Ще се опитам нашироко да направя сравнително безпристрастно ревю (макар че за мен като изживяване тя затъмни и Dishonored и Bioshock) и да дам добра представа за играта без да спойлвам

Remember me (с първоначално заглавие Adrift) е първа игра на френското студио Dontnod (в което има и 3-ма българи) и след доста неуспешни опити да намерят разпространител сполучват с Капком. Японците виждат потенциала в заглавието и го финансират абстрахирайки се от опасенията на останалите: brawler (тупалките) вече не са особено поулярни (например God of War 4 продаде само 700 000), женски главен герой неминуемо ще доведе да сравнения с TR и съпоставката на едрогърдата кака Лара и клъощава мулатка няма да е добър рекламен ход и т. н.

Исторята се развива в пост-апокалиптичен Нео-Париж през 2084 - свят в който хората са решили проблема с изхранването, всичко се върши от роботи (дори мед-станциите ползват нано-роботи които възстановяват повредени тъкани) и всички имат Директен Неврален Имплант позволчващ контрол дори над спомените, но светът е раздиран от катаклизми поради глобалното затопляне и разрушен от граждански войни. Това е една тъжна, но и красива история в течение на която се потапяме в свят и общество разкривани в голяма дълбочина и от самите разговори, и от документите които намираме. Героинята Нилин е most wanted в Нео-Париж и е спасена от Бастилията от загадъчният Едж малко преди да изтрият и последните и спомени. В течение за историята след неочаквани обрати тя научава цялата истина за себе си, семейството си и света, като темата е 'пътят към ада е постлан с добри намерения', но краят носи със себе си лъч светлина в края на тунела.
Това се поднася доста кинематографично и оставя усещането че се намираш в много силен филм направен в традициите на фрнското кино, цената е че за постигане на това играта е изключително линейна, а и за привикналите към холивудските продукции действието е мудно и безинтересно.

Визията на моменти е зашеметяваща и направо не е за вярване че е правена с UE3 под DX9 на 32 бита.Закритите пространства визуално напомнят Mirror's Edge, но при откритите и особено при панормен изглед артът е за 11/10. Моделите на НПС-тата са леко грубовати, но да не забравяме че играта е правена от 3 дузини хора с бюджет съпоставим с Metro Last Light.

Озвучаване - музиката е убийствена, войс-ектингът поражда разногласия: за мен това че повечето герои са с повече или по-малко забележим френски акцент, а Олга с руски е умело подсилване на атмосферата, но според критиците акцентът дразни доста от геймърите.

Камера и контрол: както при всички игри в трето лице има проблеми ако си плътно до стена, но като цяло горе-долу е ОК, пък и геймърите с опит в 3rd person инстиктивно знаят как да не се завират по ъглите ;). Контролите са много оптостени и се поддържа 5-бутонка. Препоръчвам среден бутон за екшън, 4 за прицелване и 5 за додж/скок. Така остават само WASD за 8-те посоки и имаме перфектен контрол - а и на нормална клавиатура ако доджа е на клавиш няма да можеш да го изпълниш диагонално.

Геймплей: да разгледаме основните 5 компонента, които се редуват за да не стане бързо еднообразно

- платформинг: имплантът на Нилин автоматично маркира най-близките ръбове за които тя може да се хване ако се движи по-пътя към поставената и задача. От една страна това премахва елемента на търсене, но при положение че обикновенно падане от небостъргач е нездравословно, а само един от 3 первази, тръби и т. н. са интерактивни спестява безкрайни рестарти от последния чекпойнт. Вместо това се търси ефект с необходимостта части от паркура да се минават на скорост, с тайминг или с решаване на пъзъл. Все пак тази част оставя леко чувство за постност при неизбежното сравнение с Uncharted.

- експлор: основната мисия е доста линейна, но с напредването се налага да се решават все по-сложни пъзъли включващи заобикалящата среда и новопридобитите умения. Истинският експлор идва от търсенето на различните collecribles - общо 135. Категорията документи е най-лесната обикновенно лежат в близост до основния маршут само човек трябва да се оглежда без да ръшва. Събирането на бустове за Фокус и НР е необходимост, но намирането им е като мини пъзъл. Всеки от тях е подсказан от дисплей по пътя близо до местонахождението им, но достигането им често е неочевидно - например скок от ръб към място недостъпно за камерата (но посказано от анимацията на Нилин), задействане на механизъм в другия край на картата, катерене по немаркирани первази и др. Третият вид са робобръмбарите (Scaramech) които или са на видно място но далеч и което погледът лесно може да игнорира, или зад интерактивен елемент или наистина добре скрити, но пък в близост до пътя така че да сe чуе специфичният им тракащо-пиукаш звук когато си в близост. Те пък нося по 200 ХР с което по-бързо се научават нови техники

- промяна на спомени: има 4 такива сцени. Това са няколкоминутни филмчета в които можеш да повлияеш на 6 различни детайла в комбинации. Промените водят до различни развръзки и трябва да постигнеш желаната. Някои са влюбени в играта заради тях и ги преиграват с часове, други (има и такова малцинство ;) ) ги намират за досадни

- битки с босове - много добре изпипани. Нищо не се решава с груба сила, а с правилен подбор на супер умения и множество доджвания, като всяка битка завършва с QТЕ. С част от босовете се сблъскваш отново следващите нива като минибосове в по-силен вариант

- комбат: основата е взета от Батман Аркам серията, но понеже играта не го обяснява (за разлика от всичко друго), ще се спра по-подробно на темата. Ако не си падате по тупалките, но ви интригуват останалите елементи в играта се препоръчва минималната трудност. Тъй като битките стават наистина интересни чаак на Memory Hunter (Hard) опсанието ще е за този режим

-- Нилин започва със 100 ХР които напълно апгрейднати стигат 200. За сравнение нормалните атаки и причиняват 40 dmg, а повечето специални 80. Противниците започават с мижави 100 но в течение на играта се вдигат на 200/400/600/800 в зависимост от типа, а на NG+ най елементарните 'скоклъовци' започват от 400. Атаките на Нилин са за 10 и за да не се получават монотонни битки с damage sponges стигаш до КОМБО системата
-- налични са 4 комбота - започва се с 3-hit и постепенно се отключват нови като 4-тото е от 8 удара. Те са фиксирани поредици от юмруци и ритници, като в Combo Lab се избират техниките (Pressens) в тях - като всяка техника визуално е различна. Техниките са 4 вида: Power усилват атаката и игнорират блок, Regen влиза в контакт с нанороботчетата в противника и чрез тях възстановява здравето, Cooldown съкращават презареждането на спезиалните умения, а Chain копира свойствата на предната техника и я усилват. Колкото по-дълга серия се реализира толкова по-голям е бонуса. Например 6-хит Power+Chain комбо е за 800 като само 6-тия удар е за 300, а с 5-хита сваляш за около 15 сек 3-4 минутни куулдауни до 0. 6/7/8 комбо носи 20/30/50 ХР което се използва за отключване на нови техники
-- супер умения (S-Pressens) специални умения които са аткивират срещу 1 'Фокус'и навизат в презареждане от 2 да 4 мин. Фокусът се трупа нанасяйки удари и получавайки такива. След всички апгрейди може да стигне до 4 единици. Тези умения са мощни тактически средства и необходимост при отделните битки с босове.
-- Spammer - умението да се стреля с информационни потоци увреждащи роботи, и свалящо 'скоклъовци' от стените. С различните му режими е важна част от пъзълите във втората половина на играта.
-- доджване - ключово умение. Освен за отбягване на удари (но не спасява ако минеш през специална атака) е необходимо и при дълго комбо. Необходимо е когато вкараш удар да пласираш следващия, но обикновенно след 3-хит спешно трябва да се спасяваш от нечия атака. Тук на помощ идва специална форма на додж - в посока през противника с акробатично премятане комбото временно е замразено и можеш да го довършиш без брейк
-- с типично за играта внимамие към детайлите, противник в момента на атака има червена удивителна над главата си, в триъгълник ако е специална, в кръг със стрелка ако е извън полезрението
-- противници - общо 14 вида без да броим босовете, с напредване в играта идват във все по-гадни комбинации и на Хард битките постепенно стават доста тактически.

Технически играта е почти без бъгове и върви изключително гладко на РС

Оценка няма да дам, лично за мен е най-силното заглавие от поне година, но пък гледни точки най различни. За справка Edge и дадоха 8, а IGN които обикновенно са с оценки с по 2 по-високи - 5 и нещо ;). Юзър скор - http://www.metacritic.com/game/pc/remember-me/use r-reviews?sort-by=date&num_items=100 - но да се има в предид че играта излезе на 4-ти, а на 3-ти вечерта вече беше с 1.6 от една десятка и над 20 нули от 'феновете' на DmC и RE ;)
Опитах се да дам обективна информация за играта, пък който прецени че си заслужава пробата - дано му хареса.


Профил

Аватар
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 11 Юни 2013 14:46


Бати поста, заклевам се. :lol:


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Мар 2009 17:28
Мнения: 955
Местоположение: M.I.A
В момента играе: Prime World
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 11 Юни 2013 14:49


Не искаш 1 изречение коментар? Добре.

Играта страда и нямам предвид, че е лоша игра, просто страда от липсата на оригиналност в геймплей-а. Бойната система се опитва да изкопира Arkham поредицата но пропуска най-важната част - в Arkham игрите чувстваш, че ти управляваш героя си и комботата, които имаш. Имаш на разположение parry и flow-a не се прекъсва при всеки dodge.

Тука ти дават пресетове с комбота, които може да кустомизираш, но кустомизацията е една голяма илюзия. Всяко движение прави същия dmg от heal няма смисъл освен ако не си на най-високата трудност, но дори и тогава не би трябвало да те сабарят толкова често. Единственото, което се променя са анимациите.

Шибания "платформинг" няма нужда да го коментирам дори.

Най-големия проблем на играта е, че ти развява този прекрасен свят изпълнен с контрасти между красота и болка, но не ти дава да го разгледаш. Реално ти ходиш по 1 прав коридор направен от девелоперите и това е, а на кутията на играта пише, че exploration-a е важна част от играта....

Играта наистина страда опитвайки се да намери мястото си измежду жанровете, Не знам колко пъти са я започвали от начало, но си личи, че е имало тежки моменти в цикъла на development и това доста е повредило крайния продукт.

Но играта въобще не е лоша! Света, атмосферата, музиката (ах тази музика!) и историята са на изключително високо ниво, просто са набити в една brawler игра от 3-то лице с елементи на "платформинг", защото в момента това е популярно. Най-силната част на играта - memory remix-а е ограничен само до 4 сцени в играта, което е болезнено при положение, че това е геймплей елемента, който определея играта.

Като цяло бих препоръчал едно изиграване колкото да се види вселената, но надали ще я докосна пак. Много се надявам Capcom да не забутат заглавието в limbo, а да им дадат зелена светлина за нова игра във вселената.

___________________________________
Roses are red
violets are blue
if I'm schizophrenic, then I am too


Профил WWW

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7904
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 11 Юни 2013 15:09


goblin написа:
затъмни и Bioshock

исчей

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
25 Яну 2013 19:08
Мнения: 278
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 11 Юни 2013 15:11


Играта е проста!
И вие сте прости!
Затова ви харесва.

:stooped:


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Мар 2009 17:28
Мнения: 955
Местоположение: M.I.A
В момента играе: Prime World
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 11 Юни 2013 15:14


Ходи си на село при джанките

___________________________________
Roses are red
violets are blue
if I'm schizophrenic, then I am too


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
25 Яну 2013 19:08
Мнения: 278
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 11 Юни 2013 15:20


ex1s7 написа:
Ходи си на село при джанките


Епа нема си ходим, добре ми е в Нотингам. 8)


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Мар 2009 17:28
Мнения: 955
Местоположение: M.I.A
В момента играе: Prime World
Заглавие: Re: Remember Me
Публикувано на: 11 Юни 2013 16:12


Еми браво на тебе, сигурно и медал искаш?

___________________________________
Roses are red
violets are blue
if I'm schizophrenic, then I am too


Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com