Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 595
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 22 Дек 2020 17:38


Както аз го разбрах, когато уникален предмет се появи в инвентара, демек всичко извън стакващи като кръв и гранати, сейфа пази някакво ID на предмета, което не трие. Демек ако направиш 100 предмета, ти вдига сейфа със 100 уникални ID-та. Като надвиши 8мгб демек се преебава. Има си хора, дето се оплакват че се е случило, ама е тука някой писа по-нагоре, че е на 80 часа и няма грижи. Явно предметите дето се появяват в инвентара товарят сейфа.
Аз съм на 60 часа, луутвал съм всичко, крафтил съм нищо, сейфа ми е 4.8мгб. Предполагам става дума за някакъв безумен крафтинг за фармене на пъркове ддз.
Може би като надвиши 8мгб, Сънвърхенд ти превзема компютъра :thinking:

И като стана дума за саундтрака, има 40 парчета в бонус контента в папката на играта, ако хората с дигитални версии не са забелязали и ги интересува.


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8443
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 22 Дек 2020 20:53


Сега като гледам и моите нямат и 5 МБ, нито куиксейвовете, нито баш сейвовете, нито аутосейвовете. Но все пак аз от доста време насам чупя всичко за материали, та изобщо не се претоварвам с предмети.

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 595
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 23 Дек 2020 01:17


Императора написа:
Всъщност започнах писането на този пост с идеята да питам дали и в CP77 изобщо се намират такива моменти?
Дори няколко -- една шепа (на фона на стотиците такива в The Witcher) -- биха стигнали, за да оправдаят поне донякъде играта.

Късен отговор, защото досега жънах дребните сайд куестове, които са на нивото на ? по картата в W3.
Aко става дума за качеството на големите сайд куестове (което е безумно висока летва, поставена от W3) отговора е категорично да. Точно като W3, сайд куестовете си представляват самостоятелни истории, на нивото (или по-високо) на главната линия. Директно сравнение е субективно и безмислено, тъй като става дума за две различни атмосфери, кой която каквото което му харесва. Селянина заеква, на Джеси Кокс му гори кура, X му е смешно, на Y не му е смешно.
Структурата им е, че CDPR хващат някакъв банален архитип на сюжет и го боцкат до дупка с детайли и презентация. Затова да се каже "престъпник открива Исус в затвора" просто не може да опише в детайли колко добре направена е споменатата верига от куестове и как е стъпва на границата на абсурдното, като все още има време да от гледа проблема от почти всички възможни ъгли и да даде на играча достатъчно гледни точки, които да има в предвид.
Разбира се, силата им е в сюжета и презентацията, не толкова в геймплея. Все още вървиш, чистиш арена, избираш опцията в диалога и zzz.
Относно дали всяка реплика в играта е интересна и дали постоянно валят малки готини неща като в W3, отговора е по-скоро не. (изключение е само Силвърхенд, който от време на време се споунва за да накара играча да обърне внимание към важен детайл за контекста на куеста, без играта директно да ти подсказва чрез диалог. Което оценявам доста високо)
( + станах изненадан, че имам цял списък с *Джони прави готини работи*, а очаквах да го направят някакъв edgelord с one liner-и за да покрият неспособността на Кияну Рийвс да работи с реплики. За което се оказва, че напълно съм грешал)


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42
Мнения: 8546
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 23 Дек 2020 12:49


Image

Image

Image

Екстра хендълинг въпреки високите скорости, секси корпо стайл, червена тапицерия и тъмнокафяво дърво отвътре. Фап-фап-фап.

На ред са протези за краката 8)

___________________________________
"Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура,
но в същността си е комплексиран простак..."

- Алминатора


"напарфюмиран печен ебач"
- кримсънчето


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7887
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 23 Дек 2020 13:04


Труповоз написа:
"престъпник открива Исус в затвора"


Сигурно след година няма да помня друг сайд куест, освен този. И то имайки предвид, че е истински сайд куест, щото доста от "големите" сайд куестове в играта са всъщност свързани с основната сюжетна линия и са повече като optional main quests. Този обаче си е нещо странично, и доста впечатляващо, въпреки наистина тъповатото звучене на обобщението. Беше разочароващо обаче, че нямаш никакво влияние върху развитието на тая сюжетна линия - всичко което променяш са диалозите и потенциалната си награда. Това важи за повечето, ако не всички такива линии, влиянието ти е минимално, единствено можеш да промениш диалога така че да пасва на възгледите ти. Предвид че тук, както и в повечето сайд куестове не говорим за една мисия, а за цяла поредица от всъщност 3 куеста.

Искам да обърна внимание на нещо потресаващо яко в играта обаче. Въпросните куестове, както и изключенително много мисии в играта, са кръстени на песни.
В случая на "престъпник открива Исус в затвора" линията имаме следните куестове/песни (артисти):
- Sinnerman (Nina Simone)
- There's a Light That Never Goes out (The Smiths)
- They Won't Go When I Go (George Michael/Stevie Wonder)
Сами по себе си заглавията са доста vague и рядко се хваща дори тематиката на куеста в тях. Обаче ако отворите текстовете на тези песни, става потресаващо, и почти винаги отговарят и на събитията в тея мисии. Например:
Spoiler for откъси от текстове:
Nina Simone - Sinnerman

So I ran to the Lord
I said Lord, hide me
Please hide me
Please help me, all on that day
He said, hide?
Where were you?
When you oughta have been prayin'
I said Lord, Lord
Hear me prayin', Lord, Lord
Hear me prayin', Lord, Lord
Hear me prayin', all on that day
Sinnerman, you oughta be prayin'
Outghta be prayin', sinnerman
Oughta be prayin', all on that day


-----------------------------------------

The Smiths - There's a Light That Never Goes Out

Take me out tonight
Where there's music and there's people
And they're young and alive
Driving in your car
I never never want to go home
Because I haven't got one
Anymore
Take me out tonight
Because I want to see people and I
Want to see life
Driving in your car
Oh, please don't drop me home
Because it's not my home, it's their
Home, and I'm welcome no more
And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die


-----------------------------------------

Stevie Wonder - They Won't Go When I Go

Gone from painful cries
Away from saddened eyes
Along with him I'll bide
Because they won't go when I go
Big men feeling small
Weak ones standing tall
I will watch them fall
They won't go when I go
And I'll go where I've longed
To go so long
Away from tears


Друг също як момент беше примерно една от сайд мисиите на Джуди, която се казва Pyramid Song (Radiohead). Освен че още първия ред на текста пасва на случващото се в мисията, една от по-незабележимите татуировки на Джуди всъщност съдържа част от същата песен. Другите ѝ татуровки? Също песни.

Image

Въобще, някои неща в играта са толкова изпипани, и толкова очевидно правени с безумна страст, че чак още повече ме хваща яд че се стигна до цялата тая драма.

Още един пример - картинките на доста от скиловете в играта са всъщност препратки към... какво ли не.

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7887
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 23 Дек 2020 15:25


Да бе бате, щот съм депресирана тийнейджърка и слушам апокрифните песни на Рейдиохед и им знам наизуст текстовете. Естествено, че сички играещи са хванали заглавия кат "Killing in the name" и "Space oddity", та са нясно че са ползвани песни, въпроса е че някой си е правил труда да навърже символика не просто от заглавията, ми от самите текстове. Ясно че държиш да мрънкаш, ма ти предлагам да се заебеш. Credit where it's due.

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8443
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 24 Дек 2020 12:16


Маце Борко написа:
Image

Image

Image

Екстра хендълинг въпреки високите скорости, секси корпо стайл, червена тапицерия и тъмнокафяво дърво отвътре. Фап-фап-фап.

На ред са протези за краката 8)

Как се казва тази и откъде се взема ? :arrow:

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2008 21:42
Мнения: 8546
В момента играе: Російський військовий корабель? Іди нахуй!
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 24 Дек 2020 13:31


https://www.gamesatlas.com/cyberpunk-2077/vehicles/herrera-outlaw

Това е колата - иначе точната локация я имаш в куеста за нея, който със сигурност си отключил вече.

___________________________________
"Моридина, който по принцип е човек интелигентен с богата обща култура,
но в същността си е комплексиран простак..."

- Алминатора


"напарфюмиран печен ебач"
- кримсънчето


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8443
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 24 Дек 2020 20:33


Да, аз реално направих абсолютно всички сайд-куестове и са ми останали само колите. Играта все пак е малко кратка, защото в момента съм на около 55 часа, а пък това число включва доста AFK... 55 часа, 2 седмици... Вероятно ще я оставя за момента и ще се върна като ми дойде 3070цата и после ще тествам стрийткида с RT и всичкото. :D

Чудя се само това ли са възможните краища..? Кой от кой по-тегави :cry:

Да се надяваме, че с DLC-та и експанжъни мислят да разширят и позадълбочат малко нещата, защото определено имам ентусиазъм за още преигравания - този път определено ще наблегна повече на хакс, които в края на това преиграване установих че са изключително силни и с които честно казано без проблем мога да изчистя цяла база с всевъзможна сган без даже да разберат или да се налага да влизам. :arrow:

Ping -> Contagion -> Overheat -> цяла стая са неутрализирани :lol:

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7887
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 28 Дек 2020 13:44


VALEN7INVS написа:
този път определено ще наблегна повече на хакс, които в края на това преиграване установих че са изключително силни и с които честно казано без проблем мога да изчистя цяла база с всевъзможна сган без даже да разберат или да се налага да влизам. :arrow:

Ping -> Contagion -> Overheat -> цяла стая са неутрализирани :lol:


Особено като вземеш златните хакове, които имат тегави пасивни бонуси и цялата игра стана разходка в парка на хард дори без да използваш system reset или suicide. За съжаление обаче играта ти пуска автоматично един revealing position след няколко леки хаквания дори когато няма вражески нетрънър наоколо, не знам дали е бъг. Self-ICE мода също не помагаше при мен, а би трябвало. Та в крайна сметка пак влизаш в combat и не излизаш докато не разчистиш всички. Също така си проличава и слабия enemy npc AI, щото почват да повтарят едни и същи реплики и да се въртят в кръг ако ги хакваш през камера. Бързо писва иначе на хакс, аз почнах да подпуцвам и да мятам по някой дебъф хак докато ги шибам с револвера. Накрая и това ми писна, та почнах на меле - блънт оръжията имат много задоволителен крънч като замлатиш някого, а комбинацията с reboot optics, weapon glitch, cripple movement беше перфектна щото можеш да се разходиш с гьостерицата да овършееш вместо да се криеш и дебнеш, щото на хард като те пуцат 4-ма а дори не си издръжлив билд, си боли.

Херерата я подкарах няколко пъти от улицата и отпред изглежда прекрасно, ама отзад ми дойде зле, а предвид че само това ще гледам, се отказах. Но пък я гледах в едно клипче точно по темата за топ 5 най-добрите коли. Впрочем и там най-хвалената бангия беше Type-66 "Javelina", която беше колата, с която довърших играта. Но пък е номадска модификация, та може би не се връзва много на корпо визията ви. :lol:

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8443
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 28 Дек 2020 16:46


Като цяло играта като ти потръгне с какъвто и да било билд, включително и с нашите ендгейм билдове които са развити във всичко, става супер лесна на всяко ниво на трудност - определено мисля че идните пачове очаквам доста корекцийки по балансирането на играта, и нямам предвид нърфове или нещо такова. Нямам никакъв проблем с това, че когато се развиеш супер много в меле или револвери можеш да екзекутираш почти всеки point blank, това би трябвало да си остане така, защото реалността каквато е преди да се назобаш - а именно че всички са ебати bullet sponge-овете - винаги ми е билa супер досаднa и нереалистичнa в игри като Destiny и The Division. Очаквам разширяване на AI потенциала и арсенала на враговете, кооперацията помежду им, и т.н. и т.н.

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW

Дидко Бандитко
Аватар
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47
Мнения: 16966
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 29 Дек 2020 10:16


Относно колите, един от любимите ми хора в ютуб има клипче на тема дизайн :D


___________________________________
[02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 595
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 31 Дек 2020 06:20


CDPR не направили враговете спунджави, просто в тяхната безкрайна мъдрост са ползвали отворената система за прогресия, за да може като един скил ти падне 5 точки (образно) под нивото на героя, вече да не е ваябъл. Резултата е същия де, просто различна форма на самозаблуда от тяхна страна.
И да вземат да се събудят в 2020 и да сложат левел скейлинг на цялата карта. Не разбирам по какъв начин има значение за геймплея, историята, атмосферата, бла-бла, всяка банда да е в някакъв level range. Т'ва да не е некво ММО дето трябва по някакъв начин да ме спрат от това да си направя герой и директно да търча към Shadowmoon? Падрето е третия герой дето видях в тая игра. Кога ще работя за него? 20+ ниво. Дума да не става за хора, дето държат мейн куеста за последен (демек щото очакват да е хайлайта на играта). Оня китайски протос не си поддържа кътсцената, като ме удря за 7. Не че и на равен левел нямаше да е егати жалкия бос де.


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 595
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 31 Дек 2020 14:41


Вярно. Но само ако имаш някакъв установен път в който прогресираш през картата, като ММО, най-лесен пример. Тук мейн куеста само бегло върви по нея и отделните сами по себе си са скейлнати.
Каква точно емоция трябва да породи това да следиш куестове според Danger-а им? Изчисти цял склад с мелстромци, набити до козирката с кибернетики и артилерия, low danger. Оди в кръчмата и вкарай един куршум на някакъв испански мангал, понеже е плюл в кафето на падрето - high danger. Айде бегай в другия квартал. Докато мейн куеста ти стигне Пасифика вече си я овърлевелнал.
Какво точно CP77 губи от това враговете да скейлват и силата ти да зависи от екипировката, оптимизацията на билда и как го играеш? Дърти RPG тропи, дето не важат за нея?


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7887
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 31 Дек 2020 18:26


И що да не важат за нея? Голяма част от тръпката на експлорейшъна е да не се нахендриш на някоя гад дето да ти нашока репата бруталистически. Или, даже да намериш гад дет да ти нашока репата бруталистически, така че да се надървиш от кеф кат отидеш да му върнеш жеста 20 нива по-късно. Точно като в златната ера на RPG-тата. Ся Юбисофт и подобни педали почнаха да угаждат на децата, дет ходят да плачат в на майка си полата ако вземат да умрат 3 пъти в някоя игра, та всичко трябва да ми "скейлва" на оная работа и всеки енкаунтър да е още по-еднакъв с всички. От "билда" треало да зависи - ако играеш тая игра за "билда", начи си изпуснал фундамента. Верно, лайнарско е изпълнението с тия тагове и цепенето по квартали, ама как тва е аргумент срещу целия подход ми е непонятно. Стелт разходки по опасни зони или гигове дето могат да се минат незабелязано са ми били едни от малкото забавни free roam занимавки в тая игра. Или кат събирах бакшиша от центъра докато един сгазен пешеходец беше смъртна присъда. Въобще, от всичките кусури на играта, тоя разговор за нескейлващи гадове ми идва отвъд секъв разум. Заеби.

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5219
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 04 Яну 2021 13:35


The Grim Reaper написа:
И що да не важат за нея? Голяма част от тръпката на експлорейшъна е да не се нахендриш на някоя гад дето да ти нашока репата бруталистически. Или, даже да намериш гад дет да ти нашока репата бруталистически, така че да се надървиш от кеф кат отидеш да му върнеш жеста 20 нива по-късно. Точно като в златната ера на RPG-тата. Ся Юбисофт и подобни педали почнаха да угаждат на децата, дет ходят да плачат в на майка си полата ако вземат да умрат 3 пъти в някоя игра, та всичко трябва да ми "скейлва" на оная работа и всеки енкаунтър да е още по-еднакъв с всички. От "билда" треало да зависи - ако играеш тая игра за "билда", начи си изпуснал фундамента. Верно, лайнарско е изпълнението с тия тагове и цепенето по квартали, ама как тва е аргумент срещу целия подход ми е непонятно. Стелт разходки по опасни зони или гигове дето могат да се минат незабелязано са ми били едни от малкото забавни free roam занимавки в тая игра. Или кат събирах бакшиша от центъра докато един сгазен пешеходец беше смъртна присъда. Въобще, от всичките кусури на играта, тоя разговор за нескейлващи гадове ми идва отвъд секъв разум. Заеби.

Не съм играл CP2077, но от убисофт игрите, които съм играл напоследък scalling-ът винаги е Up, a не down. Тоест пак можеш да намериш някоя гадина, която да ти нацепи репата бруталически и трябва да изгриндиш 20 нива, за да и го върнеш, ама не можеш да изгриндиш 40 и яката гадина да я убиеш с два удара.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7887
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 04 Яну 2021 18:12


Sentry написа:
Не съм играл CP2077, но от убисофт игрите, които съм играл напоследък scalling-ът винаги е Up, a не down. Тоест пак можеш да намериш някоя гадина, която да ти нацепи репата бруталически и трябва да изгриндиш 20 нива, за да и го върнеш, ама не можеш да изгриндиш 40 и яката гадина да я убиеш с два удара.


Тогава как ѝ го връщаш нашокването на репата бруталистически, кат просто минаваш през average difficulty битка със спамене докат не се източи някъв health pool? Щото дося не съм виждал въобще тема за скейлинг в заглавия, които не страдат и от spongyness. Ако някой го кефи да се бие с едни и същи усреднени гадове цела игра, да си се радва на малоумието на последните assassin's creed. В ghost of tsushima нямаше enemy scaling и дори да не е единствената причина, е многократно по-задоволителна игра. И игра, в която със сигурност ще умреш много повече пъти от юбисофт чекиите, в които са ти скейлнали света за да се поддържа "трудността".

Се тая, тва е друга тема. Като няма даунскейл, мрънкането срещу липсата му в CP77 е още по-малоумно, не?

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5219
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 04 Яну 2021 22:21


Няма осреднена трудност. Има минимална трудност. Мрънкането е, защото играта става прекалено лесна.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Яну 2012 17:32
Мнения: 595
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 05 Яну 2021 06:38


Значи да разбирам правилно, да използваш бойната система на играта в приблизително равен и честен бой срещу стандартни противници, докато елитни киперпсихари и босове да представляват някакви предизвикателство е модерна убисофтщина, правена за деца и сакати. X
Играеш играта и в един момент черепа те убива с поглед, затова го оставяш, п̶р̶а̶в̶и̶ш̶ ̶н̶я̶к̶о̶л̶к̶о̶ ̶г̶и̶г̶а̶ ̶и̶ ̶д̶в̶а̶ ̶с̶а̶й̶д̶ ̶к̶у̶с̶т̶а̶,̶ ̶з̶а̶ ̶д̶а̶ ̶с̶и̶ ̶н̶а̶ ̶р̶а̶в̶н̶о̶ ̶н̶и̶в̶о̶ ̶с̶ ̶н̶е̶г̶о̶ ̶и̶ ̶д̶а̶ ̶п̶о̶л̶у̶ч̶и̶ш̶ ̶а̶д̶е̶к̶в̶а̶т̶н̶и̶ ̶н̶а̶г̶р̶а̶д̶и̶ жънеш картата, връщаш се и го убиваш с 2 мелета, танцуваш кючек на трупа му и после всичко останало в играта е на 2 удара, последния бос на 10. V
Мрънкам, щото сандбокса е скапан. Предишния им не беше.


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8443
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие: Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
Публикувано на: 05 Яну 2021 20:54


Императора написа:
Труповоз написа:
Значи да разбирам правилно, да използваш бойната система на играта в приблизително равен и честен бой срещу стандартни противници, докато елитни киперпсихари и босове да представляват някакви предизвикателство е модерна убисофтщина, правена за деца и сакати. X
Играеш играта и в един момент черепа те убива с поглед, затова го оставяш, п̶р̶а̶в̶и̶ш̶ ̶н̶я̶к̶о̶л̶к̶о̶ ̶г̶и̶г̶а̶ ̶и̶ ̶д̶в̶а̶ ̶с̶а̶й̶д̶ ̶к̶у̶с̶т̶а̶,̶ ̶з̶а̶ ̶д̶а̶ ̶с̶и̶ ̶н̶а̶ ̶р̶а̶в̶н̶о̶ ̶н̶и̶в̶о̶ ̶с̶ ̶н̶е̶г̶о̶ ̶и̶ ̶д̶а̶ ̶п̶о̶л̶у̶ч̶и̶ш̶ ̶а̶д̶е̶к̶в̶а̶т̶н̶и̶ ̶н̶а̶г̶р̶а̶д̶и̶ жънеш картата, връщаш се и го убиваш с 2 мелета, танцуваш кючек на трупа му и после всичко останало в играта е на 2 удара, последния бос на 10. V
Мрънкам, щото сандбокса е скапан. Предишния им не беше.


Как го напраи тоя номер със зачеркнатите букви? :D

И... май имаш предвид SKYbox-а ? Иначе не те разбирам...

Ти си ебати аутиста бе брат, на всяка втора тема не можеш да зацепиш някви елементарни неща, уж в геймърски форум пишеш а хал хабер си нямаш от света :lol:

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com