Форум на PC Mania https://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
SW KOTOR модове https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=65738 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | shub niggurat [ 28 Сеп 2011 21:36 ] |
Заглавие: | SW KOTOR модове |
Свалих си ей тва - http://www.moddb.com/mods/kotor-ultimate/downloads/texture-pack-1 Обаче не мога да разбера работи ли, щото слагам файловете в override фолдъра и не виждам особена разлика. Някой, който е ръчкал модове и има опит с това, ако може да ми каже как се слагат баш. |
Автор: | gua543 [ 29 Сеп 2011 14:45 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
Ами повечето модове, да не кажа всичките, за първата игра са изключително лесни за инсталиране - или слагаш всичко в Override-а или пускаш TSLPatcher-а да си свърши магията. Естествено има разлика между двата начина на инсталиране - при първия доста модове не могат да съществуват заедно защото някои файлове, нужни на единия, се променят от другия и става манджа с грозде. Има начини да направиш два несъвместими мода съвместими обаче там работата става сложна и не съм се занимавал. Втория е доста по-лесен и има много по-голяма вероятност да имаш два мода, използващи едни и същи файлове. Примерно ако един мод използва файла appearence.2da, който ако мога да отбележа е доста използван, и инсталираш друг мод, използващ същия файл, с TSLPatcher файла не се променя, а просто се добавят неща към него тоест файла става малко по-голям и двата мода не се прецакват взаимно. Ура, навсякъде растат цветя и има светове мир! Този мод не съм го пробвал, но ако си очаквал графиката да стане най-малко на нивото на Mass Effect 2 жестоко си се излъгал. Просто няма начин това да стане. Най-много някои неща, които принципно не забелязваш докато някой не ти ги посочи, са поправени или изглеждат по-добре. |
Автор: | shub niggurat [ 29 Сеп 2011 16:45 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
Да, но въпросът ми не беше формулиран май както трябва. В смисъл - турям ги разархивирани там. Така ли трябва да е ? Или отделна папка за всеки отделен мод ( в рамките на override фолдъра ) ? Не съм очаквал да стане Мас ефект 2 графика, но определено изглежда доста по-добре от колкото очаквах на 22 инчов монитор. Имах някакви мизерии с крашване след лого скрийна, но УЖ го оправих. Дано няма занапред, въпреки, че ако знаеш нещо и за този проблем, сподели. Щото май е доста срещан при Уин 7-ца. |
Автор: | gua543 [ 29 Сеп 2011 16:57 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
Направо си слагаш файловете в папката, не в отделна папка и след това нея да я слагаш в override-а. А за проблемите със Windows 7 не мога да ти помогна. Аз съм още с XP |
Автор: | The Chameleon [ 29 Сеп 2011 17:07 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
за пореден път осъзнавам каква преебавка е Уин 7-ца за по-стари игри, изобщо скоро няма да си я слагам |
Автор: | shub niggurat [ 30 Сеп 2011 02:23 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
The Chameleon написа: за пореден път осъзнавам каква преебавка е Уин 7-ца за по-стари игри, изобщо скоро няма да си я слагам некой ден ще ти се наложи повечко рам и ще те видим |
Автор: | Минотавъра [ 30 Сеп 2011 09:18 ] |
Заглавие: | |
Изтегли следните неща: KOTOR KOTOR Official Patch 1.3 KOTOR DLC Brotherhood of Shadow KOTOR DLC Brotherhood of Shadow Patch 1.1 KOTOR II KOTOR II Official Patch 2.1 KOTOR II Windows 7 fix KOTOR II Restored Content (v. 1.7) KOTOR II Korriban Expansion Ако widescreen-ът не ти се включва, ще ти обясня по-подробно, то е жив кошмар. Have fun! |
Автор: | shub niggurat [ 30 Сеп 2011 11:23 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
то сигурно не е трудно да разбера, ама ми се спи и ще те питам ... кво е тва brotherhood of shadow в сми, с 300 зора направих играта ми да върви е така, не искам да туря нещо и всичките усилия да идат на кино |
Автор: | gua543 [ 30 Сеп 2011 11:57 ] |
Заглавие: | Re: |
Минотавъра написа: Изтегли следните неща: KOTOR KOTOR Official Patch 1.3 KOTOR DLC Brotherhood of Shadow KOTOR DLC Brotherhood of Shadow Patch 1.1 KOTOR II KOTOR II Official Patch 2.1 KOTOR II Windows 7 fix KOTOR II Restored Content (v. 1.7) KOTOR II Korriban Expansion Ако widescreen-ът не ти се включва, ще ти обясня по-подробно, то е жив кошмар. Have fun! А точно човек като тебе ми трябваше! Последните два мода съвместими ли са с мода, който възстановява планетата М4-78? Stylized Corpse написа: то сигурно не е трудно да разбера, ама ми се спи и ще те питам ... кво е тва brotherhood of shadow в сми, с 300 зора направих играта ми да върви е така, не искам да туря нещо и всичките усилия да идат на кино Ами прибавява ти около 5 часа игране, не променя историята и ти добавя нов party member, който не заменя никой и е озвучен. Доста е добър мода, само има някои item-и, които са твърде... мощни за моя вкус обаче на някой може и да си му харесват. |
Автор: | shub niggurat [ 30 Сеп 2011 12:51 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
и ако го сложа сега, като съм почнал играта, ще трябва ли наново да почвам, или ? и ще се скара ли с мода за текстурите |
Автор: | gua543 [ 30 Сеп 2011 12:56 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
Stylized Corpse написа: и ако го сложа сега, като съм почнал играта, ще трябва ли наново да почвам, или ? и ще се скара ли с мода за текстурите За първия въпрос - зависи докъде си стигнал с играта. За втория въпрос - нямам си на идея. |
Автор: | shub niggurat [ 30 Сеп 2011 13:41 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
Тъкмо влезнах в Undercity. |
Автор: | gua543 [ 30 Сеп 2011 14:30 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
Stylized Corpse написа: Тъкмо влезнах в Undercity. Значи ще върви. |
Автор: | Минотавъра [ 30 Сеп 2011 15:52 ] |
Заглавие: | |
Stylized Corpse написа: то сигурно не е трудно да разбера, ама ми се спи и ще те питам ... кво е тва brotherhood of shadow в сми, с 300 зора направих играта ми да върви е така, не искам да туря нещо и всичките усилия да идат на кино В далечната 2007-а година BioWare бяха направили конкурс за фенски мод. Победителят (т.е. The Brotherhood of Shadow) беше включен официално в играта, като DLC. По мое скромно мнение, допълнението е много по-качествено от самата игра. За да активираш допълнителната серия куестове, отиди в кантината на Корибан и потърси NPC на име Drix Kellwit. gua543 написа: А точно човек като тебе ми трябваше! Последните два мода съвместими ли са с мода, който възстановява планетата М4-78? Ъъъъ... разбира се. Едното няма как да противоречи на другото, при положение, че засягат различни зони в играта и използват различни файлове. gua543 написа: Ами прибавява ти около 5 часа игране, не променя историята и ти добавя нов party member, който не заменя никой и е озвучен. Доста е добър мода, само има някои item-и, които са твърде... мощни за моя вкус обаче на някой може и да си му харесват. Историята се променя (или по-точно допълва) значително. Новият парти мембър заменя Бастила, която обаче така или иначе е в плен по това време. Айтемите нямат значение - и без тях играта е отчайващо лесна. Новите роби изглеждат яко обаче. |
Автор: | gua543 [ 30 Сеп 2011 16:16 ] |
Заглавие: | Re: |
Минотавъра написа: Ъъъъ... разбира се. Едното няма как да противоречи на другото, при положение, че засягат различни зони в играта и използват различни файлове. Питам защото чета че restoration mod-а не е съвместим с М4-78, не съм полу-идиот Минотавъра написа: Историята се променя (или по-точно допълва) значително. Новият парти мембър заменя Бастила, която обаче така или иначе е в плен по това време. Айтемите нямат значение - и без тях играта е отчайващо лесна. Новите роби изглеждат яко обаче. Имах предвид историята на самата игра - търсенето на Star Map-овете и т.н. Играта е лесна ако посещаваш планетите по определен начин. Ако първата ти планета е Кашийк значи играта ще ти е лесна. Ако е Татуин - не чак толкова. Повярвай ми, тия тускански ездачи за много злобни копелета. И робите наистина изглеждат яко. |
Автор: | Минотавъра [ 30 Сеп 2011 16:24 ] |
Заглавие: | |
Има 2-3 мода които възстановяват М4-78. С моята версия няма проблеми, с другите не знам. За всеки случай, инсталирай ги поотделно. В който и ред да посещаваш планетите, играта пак е отчайващо лесна. Има някои проблеми с Манаан и Корибан, но те не се състоят в това, че са трудни, а че все още не си качил persuasion достатъчно |
Автор: | Azathot [ 30 Сеп 2011 16:45 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
Бе то някъде из уукипедията пишеше последователността на планетите спрямо канона, ама кой да я спазва |
Автор: | Минотавъра [ 30 Сеп 2011 17:21 ] |
Заглавие: | |
Аз Тарис, Дантуин, Татуин, Кашиик, Манаан, Слехейрон, Корибан, Лехон. |
Автор: | shub niggurat [ 30 Сеп 2011 18:31 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
мода си ми работи перфе заедно с оня за текстурите много се вкарвам у филма, голям кеф ми е да цъкам сега ... последно съм я играл като излезе и нямам спомен от нещата, тъй че ще ми е интересно бая |
Автор: | Azathot [ 30 Сеп 2011 19:35 ] |
Заглавие: | Re: SW KOTOR модове |
Минотавъра написа: Аз Тарис, Дантуин, Татуин, Кашиик, Манаан, Слехейрон, Корибан, Лехон. Саше, кажи ги и за КОТОР 2, че сега съм я подкарал и още съм на Телос |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |