Форум на PC Mania
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/

SW KOTOR модове
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=65738
Страница 1 от 3

Автор:  shub niggurat [ 28 Сеп 2011 21:36 ]
Заглавие:  SW KOTOR модове

Свалих си ей тва - http://www.moddb.com/mods/kotor-ultimate/downloads/texture-pack-1

Обаче не мога да разбера работи ли, щото слагам файловете в override фолдъра и не виждам особена разлика. Някой, който е ръчкал модове и има опит с това, ако може да ми каже как се слагат баш.

Автор:  gua543 [ 29 Сеп 2011 14:45 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

Ами повечето модове, да не кажа всичките, за първата игра са изключително лесни за инсталиране - или слагаш всичко в Override-а или пускаш TSLPatcher-а да си свърши магията. Естествено има разлика между двата начина на инсталиране - при първия доста модове не могат да съществуват заедно защото някои файлове, нужни на единия, се променят от другия и става манджа с грозде. Има начини да направиш два несъвместими мода съвместими обаче там работата става сложна и не съм се занимавал. Втория е доста по-лесен и има много по-голяма вероятност да имаш два мода, използващи едни и същи файлове. Примерно ако един мод използва файла appearence.2da, който ако мога да отбележа е доста използван, и инсталираш друг мод, използващ същия файл, с TSLPatcher файла не се променя, а просто се добавят неща към него тоест файла става малко по-голям и двата мода не се прецакват взаимно. Ура, навсякъде растат цветя и има светове мир! :D Този мод не съм го пробвал, но ако си очаквал графиката да стане най-малко на нивото на Mass Effect 2 жестоко си се излъгал. Просто няма начин това да стане. Най-много някои неща, които принципно не забелязваш докато някой не ти ги посочи, са поправени или изглеждат по-добре.

Автор:  shub niggurat [ 29 Сеп 2011 16:45 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

Да, но въпросът ми не беше формулиран май както трябва. В смисъл - турям ги разархивирани там. Така ли трябва да е ? Или отделна папка за всеки отделен мод ( в рамките на override фолдъра ) ? Не съм очаквал да стане Мас ефект 2 графика, но определено изглежда доста по-добре от колкото очаквах на 22 инчов монитор. :D

Имах някакви мизерии с крашване след лого скрийна, но УЖ го оправих. Дано няма занапред, въпреки, че ако знаеш нещо и за този проблем, сподели. Щото май е доста срещан при Уин 7-ца. :roll:

Автор:  gua543 [ 29 Сеп 2011 16:57 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

Направо си слагаш файловете в папката, не в отделна папка и след това нея да я слагаш в override-а. А за проблемите със Windows 7 не мога да ти помогна. Аз съм още с XP :D

Автор:  The Chameleon [ 29 Сеп 2011 17:07 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

за пореден път осъзнавам каква преебавка е Уин 7-ца за по-стари игри, изобщо скоро няма да си я слагам :notfair:

Автор:  shub niggurat [ 30 Сеп 2011 02:23 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

The Chameleon написа:
за пореден път осъзнавам каква преебавка е Уин 7-ца за по-стари игри, изобщо скоро няма да си я слагам :notfair:


некой ден ще ти се наложи повечко рам и ще те видим :twisted:

Автор:  Минотавъра [ 30 Сеп 2011 09:18 ]
Заглавие: 

Изтегли следните неща:

KOTOR
KOTOR Official Patch 1.3
KOTOR DLC Brotherhood of Shadow
KOTOR DLC Brotherhood of Shadow Patch 1.1

KOTOR II
KOTOR II Official Patch 2.1
KOTOR II Windows 7 fix
KOTOR II Restored Content (v. 1.7)
KOTOR II Korriban Expansion

Ако widescreen-ът не ти се включва, ще ти обясня по-подробно, то е жив кошмар.

Have fun!

Автор:  shub niggurat [ 30 Сеп 2011 11:23 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

то сигурно не е трудно да разбера, ама ми се спи и ще те питам ... кво е тва brotherhood of shadow :D в сми, с 300 зора направих играта ми да върви е така, не искам да туря нещо и всичките усилия да идат на кино :o

Автор:  gua543 [ 30 Сеп 2011 11:57 ]
Заглавие:  Re:

Минотавъра написа:
Изтегли следните неща:

KOTOR
KOTOR Official Patch 1.3
KOTOR DLC Brotherhood of Shadow
KOTOR DLC Brotherhood of Shadow Patch 1.1

KOTOR II
KOTOR II Official Patch 2.1
KOTOR II Windows 7 fix
KOTOR II Restored Content (v. 1.7)
KOTOR II Korriban Expansion

Ако widescreen-ът не ти се включва, ще ти обясня по-подробно, то е жив кошмар.

Have fun!

А точно човек като тебе ми трябваше! Последните два мода съвместими ли са с мода, който възстановява планетата М4-78?
Stylized Corpse написа:
то сигурно не е трудно да разбера, ама ми се спи и ще те питам ... кво е тва brotherhood of shadow :D в сми, с 300 зора направих играта ми да върви е така, не искам да туря нещо и всичките усилия да идат на кино :o

Ами прибавява ти около 5 часа игране, не променя историята и ти добавя нов party member, който не заменя никой и е озвучен. Доста е добър мода, само има някои item-и, които са твърде... мощни за моя вкус обаче на някой може и да си му харесват.

Автор:  shub niggurat [ 30 Сеп 2011 12:51 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

и ако го сложа сега, като съм почнал играта, ще трябва ли наново да почвам, или ?
и ще се скара ли с мода за текстурите :D

Автор:  gua543 [ 30 Сеп 2011 12:56 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

Stylized Corpse написа:
и ако го сложа сега, като съм почнал играта, ще трябва ли наново да почвам, или ?
и ще се скара ли с мода за текстурите :D

За първия въпрос - зависи докъде си стигнал с играта. За втория въпрос - нямам си на идея.

Автор:  shub niggurat [ 30 Сеп 2011 13:41 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

Тъкмо влезнах в Undercity.

Автор:  gua543 [ 30 Сеп 2011 14:30 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

Stylized Corpse написа:
Тъкмо влезнах в Undercity.

Значи ще върви. :live:

Автор:  Минотавъра [ 30 Сеп 2011 15:52 ]
Заглавие: 

Stylized Corpse написа:
то сигурно не е трудно да разбера, ама ми се спи и ще те питам ... кво е тва brotherhood of shadow :D в сми, с 300 зора направих играта ми да върви е така, не искам да туря нещо и всичките усилия да идат на кино :o


В далечната 2007-а година BioWare бяха направили конкурс за фенски мод. Победителят (т.е. The Brotherhood of Shadow) беше включен официално в играта, като DLC. По мое скромно мнение, допълнението е много по-качествено от самата игра.

За да активираш допълнителната серия куестове, отиди в кантината на Корибан и потърси NPC на име Drix Kellwit.

gua543 написа:
А точно човек като тебе ми трябваше! Последните два мода съвместими ли са с мода, който възстановява планетата М4-78?


Ъъъъ... разбира се.

Едното няма как да противоречи на другото, при положение, че засягат различни зони в играта и използват различни файлове.

gua543 написа:
Ами прибавява ти около 5 часа игране, не променя историята и ти добавя нов party member, който не заменя никой и е озвучен. Доста е добър мода, само има някои item-и, които са твърде... мощни за моя вкус обаче на някой може и да си му харесват.


Историята се променя (или по-точно допълва) значително. Новият парти мембър заменя Бастила, която обаче така или иначе е в плен по това време. Айтемите нямат значение - и без тях играта е отчайващо лесна. Новите роби изглеждат яко обаче.

Автор:  gua543 [ 30 Сеп 2011 16:16 ]
Заглавие:  Re:

Минотавъра написа:
Ъъъъ... разбира се.

Едното няма как да противоречи на другото, при положение, че засягат различни зони в играта и използват различни файлове.

Питам защото чета че restoration mod-а не е съвместим с М4-78, не съм полу-идиот :D

Минотавъра написа:
Историята се променя (или по-точно допълва) значително. Новият парти мембър заменя Бастила, която обаче така или иначе е в плен по това време. Айтемите нямат значение - и без тях играта е отчайващо лесна. Новите роби изглеждат яко обаче.

Имах предвид историята на самата игра - търсенето на Star Map-овете и т.н. Играта е лесна ако посещаваш планетите по определен начин. Ако първата ти планета е Кашийк значи играта ще ти е лесна. Ако е Татуин - не чак толкова. Повярвай ми, тия тускански ездачи за много злобни копелета. :twisted: И робите наистина изглеждат яко. :D

Автор:  Минотавъра [ 30 Сеп 2011 16:24 ]
Заглавие: 

Има 2-3 мода които възстановяват М4-78. С моята версия няма проблеми, с другите не знам. За всеки случай, инсталирай ги поотделно.

В който и ред да посещаваш планетите, играта пак е отчайващо лесна. Има някои проблеми с Манаан и Корибан, но те не се състоят в това, че са трудни, а че все още не си качил persuasion достатъчно :)

Автор:  Azathot [ 30 Сеп 2011 16:45 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

Бе то някъде из уукипедията пишеше последователността на планетите спрямо канона, ама кой да я спазва :)

Автор:  Минотавъра [ 30 Сеп 2011 17:21 ]
Заглавие: 

Аз :)

Тарис, Дантуин, Татуин, Кашиик, Манаан, Слехейрон, Корибан, Лехон.

Автор:  shub niggurat [ 30 Сеп 2011 18:31 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

мода си ми работи перфе заедно с оня за текстурите

много се вкарвам у филма, голям кеф ми е да цъкам сега ... последно съм я играл като излезе и нямам спомен от нещата, тъй че ще ми е интересно бая

Автор:  Azathot [ 30 Сеп 2011 19:35 ]
Заглавие:  Re: SW KOTOR модове

Минотавъра написа:
Аз :)

Тарис, Дантуин, Татуин, Кашиик, Манаан, Слехейрон, Корибан, Лехон.


Саше, кажи ги и за КОТОР 2, че сега съм я подкарал и още съм на Телос :)

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/