Форум на PC Mania
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/

Dragon Age II
https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=63283
Страница 1 от 65

Автор:  Draksis [ 06 Ное 2010 23:54 ]
Заглавие:  Dragon Age II



Премиерата на Dragon Age II наближава. И тъй като получаваме все повече и повече информация с течение на времето, реших да направя нова тема за играта. Тя си го заслужава. Моите почитания към старата тема и към Грим, задето я създаде, но – ново заглавие, нов късмет, както се казва.

Така, играта е вече на пазара и както се казва, всички я превъртяхме по два пъти, затова реших да копирам поста си от страница 58 за тези, които искат да модват оръжията си.

Първо теглите ето този файл.

После теглите ето този авторски туториъл.

И сега четете:

1. Отворете editor.exe с двоен клик.

2. Показва се прозорчето на едитора.

3. Кликнете на File > Open.

4. Показва се прозорчето за отваряне на запазена игра. По подразбиране сейфовете се намират в папката C:/Users/User/My Documents/BioWare/Dragon Age 2/Characters/Стиснигърло Ритниглезен/Quicksave (или Autosave, или който и да е сейф, който искате да моднете).

5. След като отворите сейфа си, се показва прозорчето с кода за този сейф. Кликнете на плюсчето до нулата, за да отворите падащия списък.

6. Кликнете на плюсчето до SAVEGAME_PARTYLIST, за да отворите падащия списък с опции.

7. След като сте отворили падащия списък, е време да кликнете на плюсчето до SAVEGAME_BACKPACK, за да отворите падащия списък с опции и възможността да можете да промените кода на някой предмет.

8. Това, което търсим, е предмет с иконично име. В нашия случай това е Staff of Parthalan, чието име е кодирано звучно с prm000im_parth_staff, ...

9. Сега е време да кодираме стойностите на жезъла. Кликнете на плюсчето му, за да отворите падащия списък на кода. След като сте го отворили, три стойности трябва веднага да ви се набият в очите, и за ваше улеснение съм ги маркирал с черна, червена и синя лента. Това са ITEM_PROPERTIES, ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID.

10. Първо ще засегнем стойността ITEM_PROPERTIES. Кликнете на плюсчето за падащия списък.

11. Вече засягаме истинския код. Виждате ли номерата 0, 1, 2 и така нататък, заедно с кореспондиращите им номерации? Е, това са свойствата на жезъла. 8000 например е стойността за слот за руна. Това, което се иска от вас, за да добавите ново свойство, е да кликнете на ITEM_PROPERTIES и след това да добавите нова стойност за кода с бутончето "Add", което се е появило долу. Отбелязал съм го с черна елипса.

12. Сега виждаме, че се е добавила нова празна стойност, обозначена с цифрата 8. Нулата означава, че новото свойство все още няма никакви качества. Ще променим това.

13. Когато кликнете на новата празна стойност, в прозорчето отдолу се появява текстова кутия, която позволява въвеждането на номерация. Тази номерация е именно кода на специфичното свойство. В случая въвеждаме 9115, което е кода за "вдигането на нива" на оръжието заедно с вас. Натиснете бутончето "Save", което ще запази стойността.

14. Дори и да сте въвели номерацията, тя няма да се запази, ако не натиснете бутончето "Save". Сега на снимка 14 виждаме, че след кликването кодът на стойността се е запазил.

15. Време е да моднем ITEM_PROPERTIES_POWERS. В случая това отговаря на това доколко новата стойност ще е ефективна, например дали ще получите +30 или +50 stamina.

16. Процедурата е същата. Отново кликнете на бутончето "Add", за да добавите нова стойност, която ще отговаря за ефективността на свойството, което въвеждаме в ITEM_PROPERTIES. Или в нашия случай, колко добре ще се scale-ва оръжието.

17. Копирайте номерацията от предишна стойност в дървото ITEM_PROPERTIES_POWERS. Това число, 1065353216, отговаря на единица, или по-точно, свойството ще получи нормални стойности.

18. Сега вече може да копирате стойността 1065353216 като номерация на новото свойство. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса.

19. Ред е на ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това дърво отговаря за "включването" на новото свойство. Процедурата е същата. Кликнете на дървото, и когато бутончето "Add" се появи, натиснете го, за да добавите нова стойност.

20. Виждаме новата стойност, все още празна и некодирана.

21. Въведете номерацията -1, за да включите новата стойност. Натиснете бутончето "Save", за да запазите прогреса.

22. Така, сега вече трябва да имаме новото свойство налице. В ITEM_PROPERTIES е описано действието му, или 9115 за "вдигане на ниво" на оръжието. В ITEM_PROPERTIES_POWERS е описана ефективността му, или колко добре ще вдига статистики то, чрез номера 1065353216. В ITEM_PROPERTIES_EFFECTID ние включваме това свойство чрез номера -1. Това е.

23. Работата обаче още не е свършена. Кликнете на File > Save As, за да може да запазите предмета с новото свойство.

24. Ще видите прозорчето със същия сейф, който модифицирате в момента. Презапишете го, така трябва да стане.

25. Когато ви пита за потвърждение, значи сте на правилния път. Кликнете на "Yes".

26. И готово. Жезълът на Парталан вече ще вдига нива с вас и ще можете да го използвате от началото до края.




Сега искам да кажа нещо. В туториъла има папка с името "Item Properties", вътре в нея текстов файл със същото име. В него ще намерите номерациите за всички свойства. Ако искате да добавите допълнителни свойства към което и да е оръжие, следвайте този модинг туториъл, само че вместо 9115, което отговаря за scale-ването на оръжието, напишете примерно 1111, или 1104, или там която стойност решите. Само не забравяйте да промените стойностите и в ITEM_PROPERTIES_POWERS и ITEM_PROPERTIES_EFFECTID. Това е.

Автор:  blackmaster [ 07 Ное 2010 00:28 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Диалозите очевидно ще се провеждат, като в МЕ2, което според мен е доста по- добре, от колкото в 1та част.Историята ми се струва по-слаба от 1та игра, но ще се види за напред.Общо взето, като изключим това, че може да се играе само с 1 герой, всичко останало доста ми харесва.

Автор:  Draksis [ 07 Ное 2010 00:37 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Като че ли това е най-големия минус на двойката - фиксираният герой. Губи се удоволствието от това да си направиш сам унищожител на бацили и да се впуснеш в клането. Сега отново ще имаме чувството, че гледаме филм. Да, епичен, майсторски изваян, готин як притеглящ филм, но все пак... филм.

Автор:  VALEN7INVS [ 07 Ное 2010 00:40 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Просто няма как да не съм въодушевен от почти сигурния контакт с тевинтерците. :devious:

Автор:  Draksis [ 07 Ное 2010 01:27 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

По какви причини, се чудя? :)

Аз лично очаквам контактът с тях поради една причина - харесва ми културата и историята им. Досегът, който имахме с тях в пърата част бе ограничен до куест линията в елфския алиенаж, но дори и малкото, което видяхме от тях си заслужаваше.

Да си призная честно обаче, страните, които бих искал да видя най-много са Невара и Кунарските земи - Пар Волен, Сехерон... Обзалагам се, че ще са грандиозни. Тези, които са чели кодекс страничките за тях, ще ме разберат. :)

Автор:  Sentry [ 07 Ное 2010 01:29 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Draksis написа:
Като че ли това е най-големия минус на двойката - фиксираният герой. Губи се удоволствието от това да си направиш сам унищожител на бацили и да се впуснеш в клането. Сега отново ще имаме чувството, че гледаме филм. Да, епичен, майсторски изваян, готин як притеглящ филм, но все пак... филм.

Аз доколкото разбрах Hawk не е фиксиран герой, а просто background, а иначе ще можеш да си го кустомизираш.

Иначе от последните скрийнове се вижда, че една от специализациите на rogue-а е swashbuckler.

Автор:  Draksis [ 07 Ное 2010 01:44 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Под фиксиран герой имах предвид точно това, че няма начин да избягаме от предварително зададения background. Иначе мутрата му ще можеш да я променяш.

А това, което се вижда на шота, тоест Swashbuckler-a, е очертаното умение на Изабела. Или възможната й под-специализация, де. Както тези в МЕ - Turian Renegade, Turian Survivor... Не е специализация за Rogue-a.

Въпреки че бих искал да изиграя един Pirate Hawke, де. :)

EDIT: Току-що изслушах DAII Podcast 5 - така се казва специфичното ѝ дърво от умения. Не е единично умение или под-специализация.

Автор:  Spiridon [ 07 Ное 2010 02:04 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Dragon Age Origins - Epic

Dragon Age 2 - meh

Много съм скептичен относно двойката. Прекалено конзолно ми се вижда всичко. Това, че PC геймига няма да е променен е спекулация. Графиката също са я промени ли много, което мен не ме кефи, просто ще донесе друга атмосфера. По-добре щеше да е просто да полират първоначалната, която така или иначе беше мега добра. И за кво я правят по-ешънска? Доста по-готино е да си преценяваш действията както в първата игра. Знам, че и тука ще може да се паузира играта ама нема да има файда от тва. Те щом са си наумили екшънска игра...

Цитат:
|По-малък набор от заклинания за маговете, но всички до едно подлежат на кустомизация/ъпгрейд.
|Битките ще бъдат по-интуитивни. Спътниците вече директно ще скачат в „йекшъна”, а няма да циркулират на бойното поле, опитвайки се да влязат в позиция.

И WTF е тва? Те нали в единицата бяха много ами сега ще са даже още по-малко. Неьа да играя Prince of Persia, искам магии, куестове, инвентари и прочие. Конзолни работи правят деба.

Автор:  Xendor [ 07 Ное 2010 02:48 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Ако Sandal не присъства, въобще няма да обмислям купуването ѝ.

Автор:  Draksis [ 07 Ное 2010 02:55 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Maйк Лейдлоу си каза, че битките за РС не са претърпели много промени. Единствено за конзоли са променени изцяло.

Цялата работа е такава. Камерата за РС си остава същата. Отново имаме базовите auto-attacks, използване на скилове, задаване на команди, и прочие. Малка разлика - меле класовете ще могат да участват в комбинации, и вече може (ако си екипиран с някое по-голямо оръжие) да атакуваш повече от един враг наведнъж. Драстични промени - няма.

Сега за конзоли. Камерата следва героя, имаш възможност за auto-attacks, НО! можеш и да сечеш самичък както в DMC. Мисля, че бутона беше X или А, не се сещам кой точно. Спътниците ти вече поемат команди къде да отидат, не ти трябва да поемаш контрола над тях и да им разкарваш задниците из картата. В общи линии, бива по-"йекшънизирана" за да се нагоди към контролерите.

И на двете платформи обаче виждам едно-единствено подобрение (според мен огромно) - спътниците вече директно ще скачат в боя, няма да циркулират половин час докато се чудят къде, аджеба, да застанат. Няма да ти казвам колко яд ме хващаше, когато гледах Алистър докато се намъдри да удари някой. Че то не беше ходене, не беше тичане, не беше чудене. И накрая к'во - мъртъв. От прекалено много джогинг, докато го стреля някой genlock emissary.

Опцията за комбинации между меле класовете е добре дошла. Особено ако разнообрази постните Deathslash анимации. Малко си бяха...

Относно магиите - по-малко, но подлежими на кустомизация. Мери Кърби споделя, че ъпгрейднати по различни начини, магиите в двойката така се оказват почти два пъти повече от тези в оригинала. Какво споделя тя, при положение, че е от писателите, а не дизайнер, ама пък това ме кара да се чувствам обнадежден за този аспект. И без това почти никога не докосвах Creation дървото, а Spirit дървото ме караше да се чувствам физически зле (въпреки че Walking bomb си беше жива радост).

Относно куестовете - ъъъ... активна промяна на куестовете в течение на времето? Че то това си е жива благодат, бе. Не че ще го направят адски блестящо, но всеки опит в тази посока е добре дошъл. Да видиш как света се изменя около теб, и да го усещаш, а не някой да ти каже "Отиди убий оная гад, щото иначе става лошо, имаш два часа", ти кажеш "Отивам, н'са притеснявай, шопе" и откарваш три месеца, преди да се върнеш да убиеш няк'ва мравка. И оня "Йей, то голям герой си бил, бе, и толкова бързо го свърши..."

Пародия. Това, че ще се опитат да разнообразят малко този аспект... Какво, ти искаш стария начин ли? Стария е отживелица. По-добре да сме притиснати от времето, да правим по-добри решения.

Ще има предмети, не се притеснявай. Само не и брони. Обсъдихме го в новината за инвентарите на първата страница, ще има оръжия, ланци, амулети и тъй нататък, ала парцалките на спътниците ти ще са към пет-шест и ще запазват автентичния им вид. По-добре, на първата се озорих като потен вол да търся читав сет за Стен.

Към Зендор - дори и да присъства, каква е гаранцията, че няма да му сменят VO актьора както направиха в Witch Hunt?

EDIT: Още един ъпдейт за този пост, предвид скорошното ми изслушване на DAII Podcast 5 - ще има брони и части от брони за теб, само не и за спътниците ти. Кустомизация... :)

Естествено, то се виждаше и от шотовете, ама пък да има официално потвърждение от Лейдлоу - по-добре.

Автор:  Xendor [ 07 Ное 2010 03:13 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Шегувах се ;P.

Благодаря за информацията, бтв.

Автор:  Draksis [ 07 Ное 2010 03:23 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Трябва да добавя информация за пре-ордъра, мамка му, забравил съм...

Както и да добавя линкове за podcast епизодите, ама за тях ме мързи. :)

Радвам се, че информацията ти допада, бай дъ уей. :P

EDIT: Отмързя ме и добавих podcast-ите. Дерзайте, пичоуе!

Втори EDIT: Преди да вляза да направя този втори edit, темата беше видяна 69 (!) пъти!

Yaohza!

Автор:  Spiridon [ 07 Ное 2010 04:13 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Тва за спътниците, че ще атакуват сами не е + Това е огромен минус. Явно не си си играл с tactics в единицата. Почти никога не ми е омирал спътник, а алистар никога. Толкова добре ми бяха тактиките. Там имаше възможност да направиш всеки спътник да реагира по различен начин в дадена ситуация или сиреч всеки можеше да го направиш уникален. Сега просто ще е като във всяка друга игра. Некво мизерно AI за автоатака и тва е.

А тва за магиите ще е още по-зле положението. Не е трябвало да махат магии, а да направят това което са направили сега със старите магии. Щеше да е 100 пъти по-добре. Не ми пука, че ще има 3 Fireball-a със съвсем леки промени един от друг. Тва е тъпо. И за сметка на това сигурно са махнали любимите ми магии...

Това, че пък няма да има брони също е много зле. Все пак луута в такива игри е от ОГРОМНО значение. По този начин пак можеш да си направиш спътниците уникални, а сега всеки ще е еднакъв, а тва е тъпо. Колкото по-разнообразно е една игра, толкова по-добра е тя.

А това, че няма да има промени по геймплея в PC версията е спекулация, ще видиш за какво ти говоря като излезе.

И защо мамка му не ни показват геймплей от играта?! :x За единицата имаше геймплей клипчета половин, че и повече от половин година преди играта да излезе.

Автор:  Draksis [ 07 Ное 2010 04:37 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Няма да махат тактиките, просто сега спътниците ти няма да се гонят по картата, не четеш, бе, човек. Истина си е, че анимациите в първата бяха бавни и нереалистични. Сега са ги ъпгрейднали.

Имаше лийкнати геймплей клипчета от играта, и малкото геймплей, който видях, намерих за зрелищен и по-... правилен. Да, именно - правилен. В тези клипчета, които гледах, винаги си избираха Лейди Хоук (бая популярна тая жена дори преди да е излязла играта) като воин с огромен кунарски меч. Та когато видях Хоук да атакува по два-три монстъра едновременно с този огромен меч, отначало си помислих "Final Fantasy". След това си помислих "Абе мамка му, точно така трябваше да е. За какво иначе ще ни дават мечове по десет стъпки, за да трябва да бием по един враг по три часа, когато очевидно всеки друг клас се справя по-добре? По-добре да има някакъв уникален feature, който да отличава воина".

Иначе, явно ти си от rollplaying хората. Не мисли, че на мен няма да ми липсват стотиците предмети от първата част, ала ако и в двойката ще са такива, тоест, 1500 предмета без никаква субстанция, ами, предпочитам новата система.

Толкова брони и оръжия имаше в първата част, и пак да опираме до два-три предмета от DLC-та... това направо ме ядосваше.

Ако ще има много предмети, то тогава трябва да има и много артефакти. Разбираш ли, предмети с история, с уникален вид, с уникални статистики, с уникално... абе всичко.

Относно конспирациите относно РС геймплея - Лейдлоу твърди, че остава (в голяма част) непроменен. Дали да му вярваме или не, ще го разпваме когато играта излезе и я затвърдим като провал, не сега.

Изслушай podcast-ите.

Относно, относно, относно...

EDIT: Що не спиш, бе, мамка му, аз знам, че тук е 3, ама там е пет... да не празнуваш нещо? :P

Автор:  Spiridon [ 07 Ное 2010 06:08 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Празнувам Caturday с 4chan. XD

Иначе супер щом няма да махат тактиките.

И не съм съгласен за анимациите. В първата игра си бяха мноого добре направени, и завършващите удари и всичко. Пък и в това и беше чара на играта, че беше супер реална и никога не можеш да станеш некъв убер силен, че да не можеш да умреш или да пребиеш 20 противника сам. По-скоро ме съмняват анимациите в двойката - чудя се как ще направят тва да атакуваш 5 човека и да изглежда реално. Ще сложат некъв тъп блур ефект и малко светлинки докато си завърташ меча и тва е. Като при всички игри.

Иначе тва, че не мое си екипираш спътниците си остава тъпо. Къв е смисъла от тях тогава - само да се влачат след тебе...

Не искам да слушам подкастите, защото при абсолютно всяка игра те са пълни със некви глупости и тъпотии, които никога не се оказват верни. И пример ще ти дам с доста скорошния PoP, дето казаха, че при различните конзоли и PC-то играта ще има различен геймплей. doh.. И тука ти казват, че ще е непромен геймплей... А на Fallout 3 казваха, че ще има 200 различни края... Не се хващайте за тия глупости, тва са възможно най-елементарните спекулации.

Едит: Изгледах геймплей клипчето и мога само да кажа WTF?!?! :shock: Това не е Dragon Age просто! Защо избива по 24124 чудовища на веднъж? Защо графиката изглежда по-зле от на първата игра? Това да не е новата Devil May Cry игра мамка му?! :shock:

И анимациите са точно такива, каквито очаквах - някакви мега нереални, нямащи нищо общо с първата част и в стил Action Adventure.

Чудя се какво й беше на първата игра, че да я променят до такава безумна степен. Това просто не е Dragon Age...

Едит 2: И играя Dragon Age без DLC-тата за итемите, защото точно те скапват цялата игра.

Автор:  Dr.Falus [ 07 Ное 2010 08:07 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Осраха всичко хубаво за Dragon Age и даже не се усетиха :x

И цитирам Widowmaker:"Това просто не е Dragon Age".....

Автор:  The Grim Reaper [ 07 Ное 2010 09:58 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Draksis написа:
Моите почитания към старата тема и към Грим, задето я създаде, но – ново заглавие, нов късмет, както се казва.


Какво говориш, ако подозирах за ентусиазма ти, с който се занимаваш с всичко това писане, щях и първата тема да те накарам ти да я направиш... :lol:

Пичове, както и да го гледаме откъм детайлите, Dragon Age: Origins беше онази игра, заради която блеснаха очите на олдскулл, хардкор rpg геймърите. Онези играчи, които им беше кеф да си напъват мозъка в сложния геймплей, да си управляват партито, да обмислят оптимални тактики и да връщат купчина сейвове, когато не са доволни от изхода. Пичовете от BioWare се напънаха и направиха за нас една игра, като онези с които сме израснали, а аз лично като малък съм и гледал из клубовете и съм се чудел как е възможно батковците да играят толкова сложна игра (в клуба до нас пичовете дето го държаха сериозно разцъкваха Baldur's Gate 2, още помня). Обаче продажбите си казаха думата и въпреки и сегашния опит играта да се запази като за старата школа, ефекта на конзолните ретарди ще го усетим и ние. Просто парите на милионите некадърни геймърчета, за които "игра" е да помпаш бутона на пада, говорят друго.
Да почива в мир RPG жанра, такъв какъвто беше. Повече няма да видим нещо ново от него.

Не мога да го обясня, но като че ли това с магиите най-много ми бърка в здравето. Какво, магиите в единицата бяха прекалено много за олигофренчетата дето цъкат, та се объркваха кое къде да използват и се набираха на lightning и fireball? Мамичката му, защо това че е прекалено сложно винаги сме смята за проблем. Не е ли проблема, че потребителите са прекалено тъпи?! На мен ми доставя удоволствие да е сложно!
Така де, дразня си се. Знам че няма как иначе...

Диалоговото колело е единственото адекватно решение за напълно озвучените персонажи. Има няколко игри, в които персонажът е озвучен, и казва ТОЧНО това, което си избрал да каже. НИКОГА не го изслушвам само заради прекрасната му дикция и фалшива интонация. Аз лично не искам персонажът ми е да напълно озвучен. Вярно, в оригинала героят беше малко безличен като го гледаш винаги със затворена уста, но това може да се оправи и без пълно озвучение. Например, повече random реплики. Да пуска по някой лаф като влезе някъде, като стане нещо интересно, да се включва в диалозите на героите в партито, по начина по който те. Не с шибаното диалогово колело. Но него ще го преживеем. :)

Автор:  Seigar -X- [ 07 Ное 2010 10:02 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Опростено за да могат шибаните конзолни деца да смогнат с gameplay-я на играта (защото изглежда първата беше МНОГО сложна).
Това е просто абсурдно.

Навлезохме в периода "Dark Ages of Gaming" (оллл дъ сърказъм) защото разбирате ли, че и децата трябва да се наслаждават на кубици кръв.

Автор:  John-117 [ 07 Ное 2010 10:15 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Seigar -X- написа:
Опростено за да могат шибаните конзолни деца да смогнат с gameplay-я на играта (защото изглежда първата беше МНОГО сложна).

Цитат:
"For budgetary reasons, we focused our work on a 3rd person view, that asks for very detailed and nice textures so that the player can admire the game with a close-up view. With an aerial view [isometric] we shouldcover much more ground and so create other textures. Now, the game mainly sold on console, so we're going the way of the audience".

Явно все пак е била достатъчно елементарна, че конзолните деца да са й основната публика. By the way колко от тия дето реват че играта била много променена си купиха първата?

Автор:  Sentry [ 07 Ное 2010 10:54 ]
Заглавие:  Re: Dragon Age II

Draksis написа:
В тези клипчета, които гледах, винаги си избираха Лейди Хоук (бая популярна тая жена дори преди да е излязла играта) като воин с огромен кунарски меч. Та когато видях Хоук да атакува по два-три монстъра едновременно с този огромен меч, отначало си помислих "Final Fantasy".


И FF няма нищо общо с геймплея, който си описал.

WidowmakeR написа:
Пък и в това и беше чара на играта, че беше супер реална и никога не можеш да станеш некъв убер силен, че да не можеш да умреш или да пребиеш 20 противника сам. По-скоро ме съмняват анимациите в двойката - чудя се как ще направят тва да атакуваш 5 човека и да изглежда реално.


1 С mage играл ли си?

2 В DA:O имаше меле атаки и съответно анимации към тях, с които атакува доста широка area, в която понякога може да има и повече от 5 врага. Ако си намерил анимациите от първата част за реални, тогава не виждам как може да задаваш този въпрос.

3 Това дали ще можеш да атакуваш няколко NPCта със swiping атака зависи много от това как си застанал на бойното поле. Тоест тактическото ти разположение на понето с война сега е по-важно, отколкото преди и съответно геймплеят с него може да стане по-интересен.

4 В действителност AoE атаките не са нищо чуждо за RPG игрите, та дори и за warrior-тип класовете.

5 Да направиш ефективна тактика срещу 20 врага е по-трудно, отколкото да направиш таква срещу 5.

6 Битката в клипчето изглежда е от tutorial зона, естествено е там враговете да са по-слаби.

Captain Hero написа:
Не мога да го обясня, но като че ли това с магиите най-много ми бърка в здравето. Какво, магиите в единицата бяха прекалено много за олигофренчетата дето цъкат, та се объркваха кое къде да използват и се набираха на lightning и fireball?


Аз от това, което чета, магиите ще са по-"сложни", отколкото в 1. По-малък брой на нещо не значи опростяване. Ако имаш едно швейцарско ножче с тирбушон, отварачка за консерви и ножичка, не ти трябват три различни - едно с тирбушон, второ с отварачка и трето с ножица.

Страница 1 от 65 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/