Автор |
Съобщение |
ciborg
|
|
Регистриран на:
13 Ное 2005 19:13
Мнения: 204 Местоположение: The Middle of Nowhere
В момента играе: джобен тенис
|
|
Заглавие: Guild Wars 2 Публикувано на: 11 Авг 2010 18:27
Guild Wars 2 MMO Manifesto Video<--ЦЪК-->Вчера едни от най-големите в MMO жанра, ncSoft, пуснаха новият клип за Guild Wars 2, който показва играта в един почти завършен вид, и в който разработчиците сами разказват за творението си. Това е най-обещаващото MMORPG, което ще излезе скоро и разработчиците от ArenaNet са хора с опит и талант в гейм производството (работили са в Blizzard върху поредиците Diablo, Warcraft, както и върху самия World of Warcraft и разбира се - оригиналния Guild Wars). От видеото може да се разбере, че Guild Wars 2, също като оригинала, няма да ни предложи нито посредствена графика, нито лоша музика, а ефектите са на ниво, което аз никога преди не съм срещал в MMORPG игра. ArenaNet за втори път поемат голям риск като създават изцяло нов вид MMORPG, като отново ще опитат да постигнат това, което GW не успя да задържи достатъчно дълго - игра без grind, създадена с цел 100% забавление. Този път обаче те поставят летвата много по-високо като ни обещават "свят, който диша". Да, ArenaNet пренасят RPG Singleplayer играта в един MMO свят, в който всеки е важен и всяко ваше действие може да го промени значително. Това се дължи на новата event система, която те разработват, и която може би ще промени представата ни за MMORPG игрите завинаги. Какво мислите вие за проекта на ANet, наистина ли ще успеят да постигнат обещаното и то ще достигне ли желания успех? Аз вярвам в техния талант и не очаквам нищо друго, освен най-доброто и им пожелавам успех в разработката на играта.
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 11 Авг 2010 19:55
В един момент казват "Имаме sandbox свят, в който има последствия от действията ти", в следващия - "Имаме история". Ъ... как?
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 11 Авг 2010 20:06
Това за санд бокса не ми се вярва да е вярно. Ще е пълен хаос ако е така. По скоро тук-таме ще има някой такъв елемент, ама то нали треа да се изхвърлят като си правят елементарната реклама....
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 11 Авг 2010 20:09
Въпросът беше риторичен Както и да е, най-вероятно ще направят нещо като в LOTRO, но с повече instance-и.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
ciborg
|
|
Регистриран на:
13 Ное 2005 19:13
Мнения: 204 Местоположение: The Middle of Nowhere
В момента играе: джобен тенис
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 11 Авг 2010 21:04
Sentry написа: В един момент казват "Имаме sandbox свят, в който има последствия от действията ти", в следващия - "Имаме история". Ъ... как? ArenaNet вече доказаха, че могат да направят MMORPG с перфектно застъпена история. Ще присъства дори история за твоя собствен герой, определяна от характера, който избереш за него (чрез няколко въпроса при създаването на герой). Самият сандбокс ще включва абсолютно всичко, освен куестовете/мисиите (в GW тези две думи имат огромна разлика) по главната история. Ако запазят оригиналната mission система на Guild Wars или пък тази, въведена в Eye of The North, могат да превърнат цялата игра в един дишащ sandbox свят, а пък и отделянето на историята в instance-и ще ги предпази от някои гафове като половинчасово чакане, за да се биеш с някой важен (за story-то) бос. Но, каквото и да направят, повярвай ми, ще се получи. WidowmakeR написа: Това за санд бокса не ми се вярва да е вярно. Ще е пълен хаос ако е така. По скоро тук-таме ще има някой такъв елемент, ама то нали треа да се изхвърлят като си правят елементарната реклама.... Не помня ArenaNet някога да са се изхвърляли и досега са изпълнявали всяко свое обещание към феновете (поне не се сещам за нещо значимо, което да не са изпълнили).
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 11 Авг 2010 22:10
ciborg написа: ArenaNet вече доказаха, че могат да направят MMORPG с перфектно застъпена история. Ще присъства дори история за твоя собствен герой, определяна от характера, който избереш за него (чрез няколко въпроса при създаването на герой). Самият сандбокс ще включва абсолютно всичко, освен куестовете/мисиите (в GW тези две думи имат огромна разлика) по главната история. Ако запазят оригиналната mission система на Guild Wars или пък тази, въведена в Eye of The North, могат да превърнат цялата игра в един дишащ sandbox свят, а пък и отделянето на историята в instance-и ще ги предпази от някои гафове като половинчасово чакане, за да се биеш с някой важен (за story-то) бос. Но, каквото и да направят, повярвай ми, ще се получи. Всъност доказаха, че могат да направят single player RPG с история, защото GW си е точно това - нищо значимо не се случва извън инстанция. От друга страна казват, че GW2 е с persistent свят, което значи, че по-голямата част от играта ще се развива извън instance-и. Твърдят и, че този свят ще се променя, когато минаваш през историята, че когато спасиш село, то ще си остава спасено. Тогава колко села ще има за да може всеки играч да се почувства като герой? Колко хора ще променят света? Как така като убиеш бос той няма да се respawn-не. Обещават, че нито един герой няма да прави същите куестове като другите, но това си е пълна глупост, тъй като няма как да направят достатъчно content за всеки един човек, така че той да се чувства специален. Може би наистина ще има случайни събития, които ще се случват по света, но това съвсем не е уникално, особено когато си говорим в бъдещо време. Затова ArenaNet точно си се изхвърлят с твърденията си и с обещанията си, точно както Молиньо се изхвърли с обещанията си за Fable 1 и 2. Разбиераш ли ме, това което те обещават не може все още да се изпълни в single player игра, камо ли в MMO такава.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
wannabe
|
|
Регистриран на:
04 Юни 2004 15:50
Мнения: 4407 Местоположение: Taina
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 11 Авг 2010 22:35
Бе да кажат release date, другото не ме ебе. Факта че е без месечни такси, както и прочетеното до тук са ми достатъчни да го купя
|
|
|
|
|
DJ Cat
|
|
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686 Местоположение: Дискотека
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 11 Авг 2010 22:43
Веднага го купувам, както и Хамъра 40к. Стар Уорса да ми го олигави целия, да дойде куриер по погрешка и да ми донесе играта, ще я захвърля някъде и няма да я погледна даже . . . Това е моето ММО. Ако и това не ми хареса, повече няма да докосна такава игра през живота си.
|
|
|
|
|
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 08:12
Като човек, който е играл Lineage 2, Tabula Rasa, City of Villains и AION (все игри на нцсофт/поддържани от тях), искам да ви цитирам нещо, което прочетох вчера и най-точно характеризира NCSoft: Цитат: Each time you think they can´t fail more, ncsoft does! Това е изречението, което един потребител беше написал във форума на АИОН в официалния сайт. То описва нцсофт толкова добре, че сякаш те самите са го измислили като свое мото . Или по-точно NCSoft EU/US, защото с азиатското подразделение не съм се сблъсквал. Какво ни предлагат НЦСофт: - най-лошия ММО съпорт, който съм виждал, а аз съм играл мноого онлайн игри - в Л2 толерират ботовете и хаковете вече 6 години, цели пвп алианси използват радари от години - в аион поне баннаха ботовете и голд спамерите, там обаче съпорта предизвика нечуван риълм имбаланс, в следствие на който баланса на фракциите на повечето сървъри е нещо като фракция 1 - 80%, нпцта - 10%, другата фракция 10% - също така в аион ако недай си боже някой открадне акаунта ти (или просто го съблече), шансът да си получиш обратно нещата е много малък. Миналия петък мой приятел реши да се върне и да поцъка аион, оказа се, че героите му са съблечени. Писа на съпорта няколко пъти, до днес няма отговор. Това ме накара да се разровя по разни форуми и открих десетки хора, които имат същия проблем, имаше фрапиращ случай на човек, който 3ти месец чака някой да му отговори!!!?? За сравнение - на мой приятел му свиха уоу акаунта, 2 часа след като писа, вече тичаше и биеше орда, все едно нищо не се беше случвало. - проблемът на игрите, произведени от нцсофт е, че са предназначени за азиатския пазар и след това преведени и модифицирани, до колкото е възможно за европейския/американския. Съответно игрите им носят съвсем различен привкус, не като стил на анимация (на мен поне ми допада), а като начини на прогресиране в играта. Хубавото нещо на GW е това, че реално освен логото, играта няма нищо общо с нцсофт - нито производителя, нито съпорта, всичко си е на аренанет. Силно се надявам да седят така нещата и с втората част. Финални думи - стойте далече от игри, произведени от НЦСофт . Това няма много общо с темата(тъй като както вече споменах, GW2 не е на нцсофт), но просто имах нужда да го споделя ахахах
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
ivo333
|
|
Регистриран на:
27 Мар 2009 13:26
Мнения: 73
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 11:33
Gipo написа: Като човек, който е играл Lineage 2, Tabula Rasa, City of Villains и AION (все игри на нцсофт/поддържани от тях), искам да ви цитирам нещо, което прочетох вчера и най-точно характеризира NCSoft: Цитат: Each time you think they can´t fail more, ncsoft does! Това е изречението, което един потребител беше написал във форума на АИОН в официалния сайт. То описва нцсофт толкова добре, че сякаш те самите са го измислили като свое мото . Или по-точно NCSoft EU/US, защото с азиатското подразделение не съм се сблъсквал. Какво ни предлагат НЦСофт: - най-лошия ММО съпорт, който съм виждал, а аз съм играл мноого онлайн игри - в Л2 толерират ботовете и хаковете вече 6 години, цели пвп алианси използват радари от години - в аион поне баннаха ботовете и голд спамерите, там обаче съпорта предизвика нечуван риълм имбаланс, в следствие на който баланса на фракциите на повечето сървъри е нещо като фракция 1 - 80%, нпцта - 10%, другата фракция 10% - също така в аион ако недай си боже някой открадне акаунта ти (или просто го съблече), шансът да си получиш обратно нещата е много малък. Миналия петък мой приятел реши да се върне и да поцъка аион, оказа се, че героите му са съблечени. Писа на съпорта няколко пъти, до днес няма отговор. Това ме накара да се разровя по разни форуми и открих десетки хора, които имат същия проблем, имаше фрапиращ случай на човек, който 3ти месец чака някой да му отговори!!!?? За сравнение - на мой приятел му свиха уоу акаунта, 2 часа след като писа, вече тичаше и биеше орда, все едно нищо не се беше случвало. - проблемът на игрите, произведени от нцсофт е, че са предназначени за азиатския пазар и след това преведени и модифицирани, до колкото е възможно за европейския/американския. Съответно игрите им носят съвсем различен привкус, не като стил на анимация (на мен поне ми допада), а като начини на прогресиране в играта. Хубавото нещо на GW е това, че реално освен логото, играта няма нищо общо с нцсофт - нито производителя, нито съпорта, всичко си е на аренанет. Силно се надявам да седят така нещата и с втората част. Финални думи - стойте далече от игри, произведени от НЦСофт . Това няма много общо с темата(тъй като както вече споменах, GW2 не е на нцсофт), но просто имах нужда да го споделя ахахах ъъъъ... НЦСофт не подържат Guild Wars. Те са само издатели и наливат парички. АренаНет правят играта и подръжката. И от опитна ми с единицата се справят добре.
___________________________________ kirilicata
|
|
|
|
|
ciborg
|
|
Регистриран на:
13 Ное 2005 19:13
Мнения: 204 Местоположение: The Middle of Nowhere
В момента играе: джобен тенис
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 15:56
Gipo написа: ... Много празни приказки изписа, ама много. Не съм играл Lineage, нито Aion, но от срещата ми със City of Heroes бях изключително разочарован. Все пак безплатни игри като Exteel и Dungeon Runners доказват, че ncSoft също имат талант, но общо взето ги мързи да правят каквото и да е и чакат ArenaNet отново да им донесат солидна сума в зелено и отново над 5 милиона играчи. Фалитът на Tabula Rasa също беше един от тежките провали на компанията, но все пак L2 и Aion са доста играни MMORPG-та, които много хора харесват. ArenaNet са хора с дългогодишен опит в гейминга и знаят какво вършат, аз им имам доверие. Sentry написа: Всъност доказаха, че могат да направят single player RPG с история, защото GW си е точно това - нищо значимо не се случва извън инстанция.
От друга страна казват, че GW2 е с persistent свят, което значи, че по-голямата част от играта ще се развива извън instance-и. Твърдят и, че този свят ще се променя, когато минаваш през историята, че когато спасиш село, то ще си остава спасено. Тогава колко села ще има за да може всеки играч да се почувства като герой? Колко хора ще променят света? Как така като убиеш бос той няма да се respawn-не. Обещават, че нито един герой няма да прави същите куестове като другите, но това си е пълна глупост, тъй като няма как да направят достатъчно content за всеки един човек, така че той да се чувства специален. Може би наистина ще има случайни събития, които ще се случват по света, но това съвсем не е уникално, особено когато си говорим в бъдещо време. Затова ArenaNet точно си се изхвърлят с твърденията си и с обещанията си, точно както Молиньо се изхвърли с обещанията си за Fable 1 и 2. Разбиераш ли ме, това което те обещават не може все още да се изпълни в single player игра, камо ли в MMO такава. GW - single player RPG? Добре, няма да се спуквам от смях, обаче след ъпдейтите, направени по времето, когато спрях играта, дори solo farming-а в GW беше тотално прецакан, така че излизането сам в зона с врагове 20+ си е чисто самоубийство, а пък по това време аз наистина бях забравил усещането от Normal Mode. Разбира се, играте предлагаше хенчмени и герои, които (не винаги толкова успешно) заместваха истинските играчи, но при високо ниво на трудност често може хийлъра, с чийто билд ти размазваш, да се върти в кръг и да не знае какво да прави. Не съм виждал такава нужда от парти в никое друго MMO. Вярно е, че на нормалното ниво на трудност играта може да бъде изрината с хенчове, но, ако наистина познаваш играта толкова добре, предполагам знаеш колко е болезнено в подобна ситуация при мисии като The Eternal Grove като нахлуят босовете. Пфф, хвана ме носталгията, GW2 ще бъде велика, а аз приключвам тоя пост и пускам GW да си припомня доброто старо време и да пошавам наоколо.
|
|
|
|
|
joar
|
|
Регистриран на:
18 Авг 2009 14:48
Мнения: 544
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 16:02
ciborg написа: Gipo написа: ... Много празни приказки изписа, ама много. Не съм играл Lineage, нито Aion, но от срещата ми със City of Heroes бях изключително разочарован. Все пак безплатни игри като Exteel и Dungeon Runners доказват, че ncSoft също имат талант, но общо взето ги мързи да правят каквото и да е и чакат ArenaNet отново да им донесат солидна сума в зелено и отново над 5 милиона играчи. Фалитът на Tabula Rasa също беше един от тежките провали на компанията, но все пак L2 и Aion са доста играни MMORPG-та, които много хора харесват. ArenaNet са хора с дългогодишен опит в гейминга и знаят какво вършат, аз им имам доверие. Изобщо прочете ли му поста? Той се оплаква от поддръжката на NCSoft, не от таланта на фърст парти студията им.
|
|
|
|
|
ciborg
|
|
Регистриран на:
13 Ное 2005 19:13
Мнения: 204 Местоположение: The Middle of Nowhere
В момента играе: джобен тенис
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 16:04
joar написа: Изобщо прочете ли му поста? Той се оплаква от поддръжката на NCSoft, не от таланта на фърст парти студията им. Да, ncSoft не поддържат Guild Wars, само я финансират.
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 18:24
ciborg написа: GW - single player RPG? Ако можеш да стигнеш до края на играта без дори веднъж да си говорил с някого и да си влязал в парти с него или просто да го видиш как идва до теб и прави нещо, което си е само за него и не те засяга теб - да single player RPG си е. Това, че можеш да влезеш в парти с някого не значи нищо. В почти всяко RPG можеш да отидеш в mutiplayer режим и да играеш с някого на много трудни карти, инстанси или каквото там дойде. В GW лобито за намиране на игра просто е заменено с градовете, които служат за hub за групиране на играчите, но точно в тези градове не се разказва историята, не и наистина. Въпреки че GW може да се каже, че е напълно instance-ното MMORPG по отношение на популация, то по отношение на gameplay и история и как те си взаимодействат, тя си е single player игра и е разработвана като такава. Естествено е, че историята в GW е предадена по-добре, отколкото в други игри, защото по всяко време можеш да използваш cut-сцени или филмчета - да паузираш света и да се случи нещо интересно. В обикновено MMORPG това не може да стане, тъй като ако пуснеш играча в такава сцена то другите играчи, които играят около него, ще бъдат видими, също така е възможно да бъдеш нападнат от чудовища и трето - е изглежда тъпо да се случват неща около теб, които само ти виждаш(както е в LOTRO между другото). Затова просто е глупаво да сравняваш разказването на историята в GW с това в други игри от жанра и да кажеш, че ArenaNet са доказали, че могат да направят MMORPG с перфектно застъпена история.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
Gipo
|
|
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 22:51
ciborg написа: Да, ncSoft не поддържат Guild Wars, само я финансират. Я изчакай да мине ефекта на тревата и пак ми прочети поста, защото няма капка адекватност в постовете ти в момента . Ама хубаво да четеш, какво съм писал за GW и нцсофт... а не през редове. И конкретно за L2 и AION не ми говори, защото книга мога да напиша по темата
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
|
|
|
|
|
DJ Cat
|
|
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686 Местоположение: Дискотека
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 23:17
Факт е че ГВ е най-разчупеното ММО на пазара. Говорим за платените, а не безплатните боклуци разбира се.
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 23:25
lol, ебати изказването.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
DJ Cat
|
|
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686 Местоположение: Дискотека
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 12 Авг 2010 23:55
Голям майтап нали ? Умирам си от смях.
|
|
|
|
|
Sentry
|
|
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 13 Авг 2010 00:05
Честно казано нямам проблеми с това, че харесваш Guild Wars, или че смяташ безплатните MMOта за по-низши, за това няма смисъл да се опитвам да ти променя мението, смешното е, че твърдението ти е противоречиво. Първо казваш, че GW е най-разчупеното MMO, след това се застраховаш като казваш, че говориш за платените, което пък води до заключението, че сред свободните MMOта може да има по-разчупено от творението на ArenaNet. След това обаче казваш, че безплатните ММОта са по-зле от платените, което пък въобще не се връзва със застраховката ти, която си направил по-рано. Трябва да имаш едно много специфично чувство за хумор, за да намериш това за забавно, та дори да го забележиш. За съжаление аз имам такова чувство за хумор.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
|
DJ Cat
|
|
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686 Местоположение: Дискотека
|
|
Заглавие: Re: Guild Wars 2 - MMO Manifesto Публикувано на: 13 Авг 2010 08:38
Играл съм само платени ММО-та и затова казах че ГУ е най-оригиналното и забавното сред тях, според мен. Безплатни не съм играл, но . . . Защо казвам, че безплатните са по-"низши" ? Много просто - при тях не влизат постоянно милиони евро печалби, нито се разбработват от кой знае колко известни компании. 2+2=4 you know . . .
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|