Форум на PC Mania https://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
SPORE (Официална тема) https://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=54693 |
Страница 1 от 8 |
Автор: | Кирилицата [ 18 Авг 2008 09:33 ] |
Заглавие: | SPORE (Официална тема) |
SPORE 35 минутна презентация от GDCe 18 минутна презентация от E3 2006 14 минутна презентация от TED 2007 10 минутна презентация от E3 2008 (lame) Инфо: Следващата еволюционна стъпка в гейминга вече е факт! Тя е творение на създателя на The Sims Уил Райт и се нарича SPORE – епично пътуване, започващо от самото възникване на живота и проследяващо еволюцията на организмите чрез създаването на цивилизация и технология, а евентуално би могло да продължи и отвъд планетата Земя, някъде в открития Космос. Започни своята одисея в зората на живота като простичък микроб, опитващ се да оцелее, а след това използвай забавните, интуитивни редактори, за да развиеш съществото от микроскопичното му начало до интелигентен, служещ си с различни пособия вид. Направлявай своето същество докато то строи села, сгради, градове и превозни средства. С развитието на глобалната цивилизация можеш да решиш дали да ловуваш или да се занимаваш със земеделие, да атакуваш или да търгуваш, да бъдеш мил или пък да играеш грубо. Действието се развива в огромен, разнообразен свят, населен със създания развити от други играчи и обменени чрез глобалната SPORE служба. Когато е готово, твоята някогашна блатна твар излита в Космоса на борда на собствен космически апарат в търсене на нови планети, създаване на нови цивилизации или разрушение! Докато играеш и изследваш тази необятна вселена от уникални светове, твоята лична Спорпедиа проследява и записва всички същества, които си срещнал по пътя си и всички места, които си посетил. Поеми пълен контрол на съдбата на своето създание, докато то преминава през следните шест еволюционни фази: Tidepool phase – бий се с други същества и ги изяждай, за да подобряваш формата и способностите на своето създание. Това е оцеляване за най-силните на микроскопично ниво. Creature phase - осмели се да стъпиш на сушата и помогни на творението си да учи и да се развива в далеч не толкова безопасен свят. Месоядно или тревопасно животно? Живеещо в групи или самостоятелно? Изборът е само твой! Tribal phase – вместо да контролираш едно единствено същество, сега носиш отговорност за цялото потомство на твоя генетичен експеримент. Снабди ги със сечива и направлявай взаимодействието помежду им, докато бавно подобряваш условията на живот. City phase – пренеси своята раса в нова златна ера като развиваш технологиите, архитектурата и инфраструктурата в техния град. Civilization phase – щом веднъж вече са построили града си, твоите същества започват да издирват и да общуват с други култури. Ти ще решиш дали ще го правят с маслинова клонка или с боен вик, но не забравяй, че главната цел на креатурите ти е да обединят планетата. Space phase – настъпил е моментът да се придвижиш към други планети от твоята Слънчева система. Осъществи първия контакт, колонизирай или унищожавай, а после продължи към откриването на други Слънчеви системи, пръснати из великолепно пресъздадената галактика. Структурирана като мисии, играта ти поставя нови цели и те принуждава да следваш определени пътища докато започваш да се разпростираш във вселената. Изисквания: * FOR WINDOWS XP * 2.0 GHz P4 processor or equivalent * * 512 MB RAM * * A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 * * At least 6 GB of hard drive space * FOR WINDOWS VISTA * 2.0 GHz P4 processor or equivalent * * 768 MB RAM * * A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 * * At least 6 GB of hard drive space * When launching the game, some Microsoft Vista users may receive a warning about running out of address space along with a link to the Microsoft Knowledge Base. If you see this message, it is recommended that you follow the instructions and go to the website listed in the message to update your system. * For computers using built-in graphics chipsets, the game requires at least: * Intel Integrated Chipset, 945GM or above. * * 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent. * * 768 MB RAM Supported Video Cards * ATI Radeon(TM) series 9500, 9600, 9800 * X300, X600, X700, X800, X850 * X1300, X1600, X1800, X1900, X1950 * 2400, 2600, 2900, * 3650, 3850 * NVIDIA GeForce series FX 5900, FX 5950 * 6200, 6500, 6600, 6800, * 7200, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950 * 8400, 8500, 8600, 8800 * Intel(R) Extreme Graphics GMA 950, GMA X3000, GMA X3100 Laptop versions of these chipsets may work, but may run comparatively slowly. Standalone cards that are installed in vanilla PCI slots (not PCIe or PCIx or AGP), such as some GeForce FX variants, will perform poorly. Intel integrated chipsets featuring underclocked parts, such as the 945GU, GML, and GMS, will not perform adequately. Integrated chipsets such as the ATI Xpress and the NVIDIA TurboCache variants will have low settings selected, but should run satisfactorily. Please note that attempting to play the game using video hardware that isn?t listed above may result in reduced performance, graphical issues or cause the game to not run at all. The NVIDIA GeForce FX series is unsupported under Vista Дата на излизане: 5 септември http://zamunda.net/details.php?id=139241 |
Автор: | Abendmann [ 18 Авг 2008 09:40 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Играта е супер и определено ще е стъпка напред в развитието на gaming-a но не е мой тип |
Автор: | човeк [ 18 Авг 2008 10:00 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Автор: | denik [ 18 Авг 2008 10:34 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Това нещо го чакам още от както го обявиха преди години. За мен това е следващата революционна игра след култовата Black & White. Още повече се радвам, че вероятно до тогава ще имам най-накрая машина, която да я подкара! Защо иска нет, бтв? |
Автор: | Till.Lindemann [ 18 Авг 2008 10:39 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
звучи яко |
Автор: | denik [ 18 Авг 2008 10:40 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Till Lindemann написа: звучи яко Не ми казвай, че за първи път разбираш за кво става дума
|
Автор: | Кирилицата [ 18 Авг 2008 10:44 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
denik написа: Това нещо го чакам още от както го обявиха преди години. За мен това е следващата революционна игра след култовата Black & White. Още повече се радвам, че вероятно до тогава ще имам най-накрая машина, която да я подкара! Защо иска нет, бтв? Защото е онлайн. Не е точно онлайн, но... Когато някой създаде Крийчър, Машина, НЛО и т.н., то веднага се качва на сървара. И така когато той играе, всички същества около него всъщност са създадени от други играчи. Има и филтър опция, която позволява само на твойте приятели да се виждат. Така поне ще се избегнат многобройните орки, елфи и зергови на всяка втора планета. |
Автор: | denik [ 18 Авг 2008 10:48 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Това не го знаех Работата става по-юбер куул и от преди значи Жалко, че не упоменават каква връзка е нужна, че не та ми не е първокласен :/ Тук малко се обърках... ако ще се ползва сървър на ЕА, примерно, то играта ще е невъзможно да се рипне О.о Тоест трябва да чакаме фенски сървъри май... |
Автор: | Кирилицата [ 18 Авг 2008 11:12 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Не мисля. Кричър креатора работи на същата база. Верно, че им отне малко време да го рипнат. Аз си качвам животните на Спорпедиа и нищо не са ми казали. |
Автор: | човeк [ 18 Авг 2008 11:17 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
А сега сигурно като се запоявяват едни лайна при инсталацията... :Д |
Автор: | DukeNukem [ 18 Авг 2008 14:24 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
А неможе ли да е офф-лайн? :/ Компютъра сам да си генерира гадинки и да ги управлява,защото нещо не ме блазни идеята да е онлайн само. Просто не ми се нрави. |
Автор: | Tiny [ 18 Авг 2008 14:31 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Абе и на мен ми се струва, че онлайн-а ще прави проблем на пиратските версии... |
Автор: | Кирилицата [ 18 Авг 2008 14:35 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
DukeNukem написа: А неможе ли да е офф-лайн? :/ Компютъра сам да си генерира гадинки и да ги управлява,защото нещо не ме блазни идеята да е онлайн само. Просто не ми се нрави. Еми нали това ти казах. Има филтър, където гадинките сами се генерират и си играеш сам, или само на твойте приятели. |
Автор: | DukeNukem [ 18 Авг 2008 14:39 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Кирилицата написа: Еми нали това ти казах. Има филтър, където гадинките сами се генерират и си играеш сам, или само на твойте приятели. Написал си само за филтъра за приятелите и не си споменавал че може да се генерират гадинките. Благодаря все пак. |
Автор: | STUBBS [ 18 Авг 2008 15:18 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Играта май ще използва същата защита като Alone In The Dark и Bionic Commando Rearmed.Tоест крак не чакайте! |
Автор: | VSA [ 18 Авг 2008 15:28 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
ееее не така де искам да поиграя и да си направя едно "Унтимунтипфунче" и "Китоплескавец" |
Автор: | Hangwire [ 18 Авг 2008 15:30 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
VSA написа: ееее не така де искам да поиграя и да си направя едно "Унтимунтипфунче" и "Китоплескавец" Млъкни Авторе, а оправи си заглавието! |
Автор: | denik [ 18 Авг 2008 15:40 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
ZZZzombie написа: Играта май ще използва същата защита като Alone In The Dark и Bionic Commando Rearmed.Tоест крак не чакайте! Да не дава Господ... Ама те кракерите си знаят работата... |
Автор: | STUBBS [ 18 Авг 2008 15:44 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
denik написа: ZZZzombie написа: Ама те кракерите си знаят работата... Спокойно!Аз ще я кракна,само да излезе.Аз и сега вече съм кракнал Alone In The Dark и BCR,ама да не съм луд на вас да давам крака |
Автор: | VSA [ 18 Авг 2008 15:47 ] |
Заглавие: | Re: SPORE (Официялна тема) |
Стиснат мандрахуй |
Страница 1 от 8 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |