Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 21 Мар 2010 18:07


Ser Pounce-a-lot > ALL! ;]

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Псевдо рейцър
Аватар
Регистриран на:
19 Дек 2009 00:17
Мнения: 2462
В момента играе: Всичко без аниме игри
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 21 Мар 2010 18:09


MARiNZ0 написа:
Ser Pounce-a-lot > ALL! ;]

http://www.youtube.com/watch?v=RFZNfGCe6_E :lol:

___________________________________
Drecher написа:
От Чернобил съм, единственият регистриран гражданин. Дръжа една баржа на брега на река Припят и я отдавам на безделници като теб. Цената за една нощувка е 2 бутилки водка и 5 минути да си удряш чатала с тухла.


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Дек 2009 15:31
Мнения: 1018
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 21 Мар 2010 22:16


Супер е играта, играя с маг и дори не бях предполагал колко разрушителен може да бъде този клас :D Иначе съм на нормал, може и от това да.
Нещо аз ли се бъркам или са махнали Camp-а?

___________________________________
секс едва ли - just cavalli


агентите са педали
напускам форума


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 21 Мар 2010 22:21


Махнали са лагера, сложили са Vigil's Keep.

Стискайте палци следващия експанд да дойде по-бързо, че за такова заглавие всяко забавяне на потенциално продължение си е като изстрел в главата. :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2005 20:59
Мнения: 11346
Местоположение: Rousse
В момента играе: опаааааа
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 21 Мар 2010 22:56


Малко ме хвана яд че ги няма дългите приказки с пресонажите в крепоста(както беше в лагера) с което опознаването беше много малка част.

Е то се знае че тази велика игра ще има продължение.Кога ли ще дойде на бял свят?

___________________________________
Where The Eagles Fly I Will Soon Be There


Профил Skype

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 21 Мар 2010 23:06


Хм... относно продълженията.

По мое мнение бихме могли да получим три вида от тях за тази игра. Малките, почасови DLC-та като Остагар и Крепостта; двадесетина-часови експанди като наскоро излезлия Awakening; и пълнокръвно 40-часово продължение, носещо всички облаги от пренасянето на сейвове.

Защо мисля така ли? Брошурата 02.01.2011 с лика на Кървавия Дракон, разпространена от BioWare, ми дава тази надежда. Като изключим факта, че подобна реклама е твърде агресивно-завоалирана за нормален експанжън, а година и няколко месеца е твърде малко време за създаването на игра с мащаба на Dragon Age, вероятно по-скоро ще станем свидетели на продължение на Origins, вместо нов продукт с цифрата 2 в заглавието.

Speculations, anyone?

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 21 Мар 2010 23:45


Аз залагам на анонс на 2ката. С евентуална дата на излизане - края на 2011-та/началото на 2012. Подобно на Mass Effect, франчайза е бил заплануван като трилогия още при създаването му. Т.е. основния story arc вече е изготвен. Като добавим и наличието на готов енджин, получаваме доста спестена работа. Пък и EA няма да оставят BioWare да се бавят много с втората част ;]

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7917
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 01:32


BioWare последните години се целят прекалено високо и това се отразява в игрите им. Моето мнение е, че ако не целяха такова разклащане на пазара с почти едновременното пускане на DA:O и ME2, а бяха поработили още върху тях, щяха да създадат едни шедьоври, които да не се забравят скоро. Смея да кажа, че и Awakening е недоизпипан. Макар и да са уцелили какво могат да жертват, едните дребни недовършени детайли щяха да направят тоя експанжън доста по-добър. Липсваха диалози, парти мембърите направо изглеждаха посредствени с по двете си реплики, които повтаряха всеки път като ги цъкнеш в keep-а (Need something pummeled, ти го туря?). Anders ми стана любимия персонаж в цялата игра просто! Не че не е точен заместител на Alistair и с хумор и всичко, но е дебилен на още по-високо ниво, заради което ме кефи. :lol:
Ser Pounce-a-lot беше изключително добър ход. Baldur's Gate феновете още помним Boo и всяка подобна референция ни радва. :D

Draksis написа:
Маринцо е прав. Толкова разочарован бях, когато Логейн доде при мене, размени една клюка и също толкова бързо се изпари.

Но пък от друга страна, наистина трябваше да го очертае, защото си е гадно някой да ти развали удоволствието по този начин. Например аз не знаех, че Логейн ще направи едно бързо камео и когато се върнах в крепостта след поредната мисия, натиснал Tab по навик, и видях името му да се очертава с ярко оранжево, и самия той да стои до една от колоните в специфичната си броня, буквално станах от стола си, пръхтейки и цвилейки от удоволствие.

Аз ли нещо съм изпуснал, не те ли разбирам, ама кога Логейн се появява отново в крепостта след двете реплики в началото? Аз съм с Alistair де...

В първата игра се борихме срещу неперсонифицирано зло, което беше тъпо. Arch demon-а, разбираш ли... Затова много се накефих като сега се даде характер на врага, Майката беше изключително добре направена. Отгоре на всичко и Архитекта, който уби праволинейността и придаде на играта много приятен и уместен елемент на неяснота. Не цяла игра да се мъчиш да убиеш един демон и накрая да го направиш, а цяла игра да не знаеш с кого си имаш работа... Ще видим какво следва, но Архитекта е с огромен потенциал. Очаквам много. :)

И не разбирам какво му се кефите на Логейн. Супер посредствен ми дойде. Цяла игра беше абсолютно и безспорно зъл, вършеше злини без особен мотив за действие освен, че трябва да е зъл, а накрая на landsmeet-а се изкара ебати мъченика, чак жал да ти стане, като пак не се даде обяснение за предишната история. Не ми влиза в представата за роулплей такава метаморфоза на характера. Сериозен plot hole.

Искам още от Архитекта!

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 12:59


Е че ти ако си с Алистър, тоест, си клъцнал гръцмуля на Логейн, как искаш да го видиш в Awakening?

Ако си го оставил жив, тоест си заместил Алистър с него, по някое и друго време се явява в крепостта, разменяте две реплики и това си е.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7917
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 13:08


Draksis написа:
Е че ти ако си с Алистър, тоест, си клъцнал гръцмуля на Логейн, как искаш да го видиш в Awakening?

Ако си го оставил жив, тоест си заместил Алистър с него, по някое и друго време се явява в крепостта, разменяте две реплики и това си е.


Предполагам, че Алистър и Логейн се появяват по едно и също време. Поне първата кратка поява е тогава. Та затова питам, дали само ако си турил Логейн за крал се появява, а ако Алистър е крал - не. ;)

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
11 Дек 2002 22:21
Мнения: 893
Местоположение: Д'Драгонленд в крепоста Д'Драгонхарт !
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 15:01


Günther написа:
BioWare последните години се целят прекалено високо и това се отразява в игрите им. Моето мнение е, че ако не целяха такова разклащане на пазара с почти едновременното пускане на DA:O и ME2, а бяха поработили още върху тях, щяха да създадат едни шедьоври, които да не се забравят скоро. Смея да кажа, че и Awakening е недоизпипан. Макар и да са уцелили какво могат да жертват, едните дребни недовършени детайли щяха да направят тоя експанжън доста по-добър. Липсваха диалози, парти мембърите направо изглеждаха посредствени с по двете си реплики, които повтаряха всеки път като ги цъкнеш в keep-а (Need something pummeled, ти го туря?). Anders ми стана любимия персонаж в цялата игра просто! Не че не е точен заместител на Alistair и с хумор и всичко, но е дебилен на още по-високо ниво, заради което ме кефи. :lol:
Ser Pounce-a-lot беше изключително добър ход. Baldur's Gate феновете още помним Boo и всяка подобна референция ни радва. :D

Draksis написа:
Маринцо е прав. Толкова разочарован бях, когато Логейн доде при мене, размени една клюка и също толкова бързо се изпари.

Но пък от друга страна, наистина трябваше да го очертае, защото си е гадно някой да ти развали удоволствието по този начин. Например аз не знаех, че Логейн ще направи едно бързо камео и когато се върнах в крепостта след поредната мисия, натиснал Tab по навик, и видях името му да се очертава с ярко оранжево, и самия той да стои до една от колоните в специфичната си броня, буквално станах от стола си, пръхтейки и цвилейки от удоволствие.

Аз ли нещо съм изпуснал, не те ли разбирам, ама кога Логейн се появява отново в крепостта след двете реплики в началото? Аз съм с Alistair де...

В първата игра се борихме срещу неперсонифицирано зло, което беше тъпо. Arch demon-а, разбираш ли... Затова много се накефих като сега се даде характер на врага, Майката беше изключително добре направена. Отгоре на всичко и Архитекта, който уби праволинейността и придаде на играта много приятен и уместен елемент на неяснота. Не цяла игра да се мъчиш да убиеш един демон и накрая да го направиш, а цяла игра да не знаеш с кого си имаш работа... Ще видим какво следва, но Архитекта е с огромен потенциал. Очаквам много. :)

И не разбирам какво му се кефите на Логейн. Супер посредствен ми дойде. Цяла игра беше абсолютно и безспорно зъл, вършеше злини без особен мотив за действие освен, че трябва да е зъл, а накрая на landsmeet-а се изкара ебати мъченика, чак жал да ти стане, като пак не се даде обяснение за предишната история. Не ми влиза в представата за роулплей такава метаморфоза на характера. Сериозен plot hole.

Искам още от Архитекта!



Ха ? BioWare се целят прекалено високо ? Ами даи боже. Ако и другите компании правеха същото вместо да хаипват игрите си пред релиис че да могат да закърпят някви продажби преди истината да плъзне в нета - никой от нас нямаше да има свободно време да иде до кенефа - но не би .
И разбира се ако бяха поработили още по тях можеше да са още по добри. Ако се замислиш ако никога не спрат да работят по тях те ще стават все по добри и по добри ... и ти никога няма да ги видиш защото винаги ще има още нещо за доизпипване. И Драгон Еидж вече е смятан за шедьовър от не един и двама :).
Единственно съм съгласен с теб за едно нещо - дилозите не биваше да бъдат жертвани заради датата на пускане. Диалозите бяха един от най-големите плюсове на ванила. Но както споменах това е само експанд такаче съм навит да има пусна малко аванта.
А относно Мас Ефект 2 - аз лично обвинявам конзолите за всичко негативно което се случи на продължението.

А що се отнася до Логейн това е един от можеби най-реалните образи от Драгон Еидж Ориджънс. Ако поиграеш със него в партията си и се постараеш да се сближиш с него ще разбереш много неща за него - като факта че той наистина през цялото време мисли за кралството преди всичко и макар подхода му на моменти да е .... "грешен" целта му е благородна. Да не говорим че той за разлика от Алистар не е цивреща пача която е готова да ревне и да се скрие в полите на мъртвата си майка в момента в който му скръцнеш със зъби. Много го мразя тоя Алистарт

___________________________________
Злото винаги ще е по-силно !

There`s no such priest that can pray me to heaven.
Там където взорът не стига фантазията танцува.


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 15:20


Добра презентация на Кристина Норман относно процеса на дизайн за МЕ2. Не по темата, но все пак достойно за споменаване. C. Norman.

Относно Алистър - Бога ми, наистина започна добре като персонаж, но постепенно почна да разкрива все по-циврещата си осанка. На петото си преиграване вече мразех диалозите, включващи Дънкан в тях.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7917
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 15:51


EviL написа:
И разбира се ако бяха поработили още по тях можеше да са още по добри. Ако се замислиш ако никога не спрат да работят по тях те ще стават все по добри и по добри ... и ти никога няма да ги видиш защото винаги ще има още нещо за доизпипване. И Драгон Еидж вече е смятан за шедьовър от не един и двама :).


Нямам предвид играта да подлежи на непрестанно усъвършенстване а ла Duke Nukem Forever. Искам просто играта да не създава усет за недовършеност, а от пускането на DA:O насам всичко под техните ръце предизвиква някакво такова усещане. Оригиналната игра няма този проблем, затова предполагах, че наистина са пренебрегнали ME2 заради DA:O, но в този експанд е просто болезнено. Най-малкото никак не подпомага роулплейа да се появиш в кийпа по долни гащи и лък в ръката, защото повечето DLC-та не се прехвърлят. Аз съм долен пират, изтеглих DLC-тата през нета, ама ако бях дал пари за тях и не можех да ги ползвам в експа дали нямаше да псувам? Не бива да си риташ клиентите в слабините така, а все повече реват как им се скапват игрите заради недовършена работа. Аз лично в началото не вярвах, че няма начин да си прехвърлиш предметите в Awakening, та сериозно се разчетох из BioWare форумите, където ми стигнаха нервите да прочета само няколкостотин оплаквания и как хората са дали пари затова и не ги кефи да не могат да си ползват нещата. Мен ми бъркаше в здравето да не мога да ползвам Warden-ската броня от Warden's Keep, а ако я имах, щях да я сменя чак за Sentinel и не по-рано.

Много ме е яд за диалозите. Разцъквайки наскоро Baldur's Gate сериите и гледайки неимоверно огромната камара текст в диалозите ми става мъчно, че в Awakening с всеки парти мембър имаш тамън по два диалога. Това е роулплеинг игра все пак...нелепо е.

Възможно е да не съм дал шанс на Логейн, но драматизма на момента как цяла игра ми е лазил по нервите, та накрая да се смиля над него и да си го включа в партито никак не ми се понрави. Теглих му ножа и дотам. Просто ми се видя нелогично.

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2005 20:59
Мнения: 11346
Местоположение: Rousse
В момента играе: опаааааа
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 17:13


Ерик той соулхънтъра спомена че само с екипировката от завръщане в остагар можеш да продължиш.А този DLC също се слага лесно :)

Както споменах и на мен не ми хареса че ги нямаше диалозите :С

Аз лично много се накефих как убих Логейн :Д За мен не заслужаваше да диша.

___________________________________
Where The Eagles Fly I Will Soon Be There


Профил Skype

Шефа на Кенефа
Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7917
Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 17:40


Vermic написа:
Ерик той соулхънтъра спомена че само с екипировката от завръщане в остагар можеш да продължиш.А този DLC също се слага лесно :)

Както споменах и на мен не ми хареса че ги нямаше диалозите :С

Аз лично много се накефих как убих Логейн :Д За мен не заслужаваше да диша.


Той Соулхънтъра спомена, ама аз трябваше да си поровя за фикс, щото... :D
Аз заради тая помия трябваше да се върна в последния си сейв в оригинала и да си прехвърля предметите от Return to Ostagar в моя герой, за да останат, след което да презапиша сейфа и от него да импортна герой за Awakening.
И кво става още в началото вместо да изиграя въведение в историята аз започвам играта, моя пич тича по долни гащи, а аз се чудя как да вкарам някой-друг предмет сякаш експлозив през терминал нося...
Но пък въпреки всичко съм сериозно доволен от експа, искам още! :D

___________________________________
a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК


Профил ICQ

Аватар
Регистриран на:
11 Дек 2002 22:21
Мнения: 893
Местоположение: Д'Драгонленд в крепоста Д'Драгонхарт !
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 18:25


Mm mi te si kazaha che taq data deto se mudri v nachaloto e relese data za Dragon Age 2 :) Na rabota sum ta zatova pisha na shliokavica.

___________________________________
Злото винаги ще е по-силно !

There`s no such priest that can pray me to heaven.
Там където взорът не стига фантазията танцува.


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 22 Мар 2010 19:38


То и аз първия път като стартирах експанжъна видях, че пича ми е както майка го е родила, ама си викам може да е само така в прозорчето за импорт... Но не би. Като започнах играта, и моя върви най-спокойно до Майри само по бельо, гаче ли е някакъв средновековен модел на Калвин Клайн, и не спрях да рева от смях. :)

Та се наложи да си взема пак Superior бронята на Уейд, два меча тип "триони", и всичко си беше тип-топ.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8412
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 23 Мар 2010 14:42


И аз я врътнах ей ся, след 5 дни без да съм я пипал. Вкарах си венозно последните няколко часа от играта :D
Доволен съм, можеше малко повече, на моменти ми беше ''празно'' и т.н., но няма да се оплаквам сега от това. Успях да намеря всички съставки и Wade ми направи яките предмети, нагрухах се с руни и главния ми герой падна точно веднъж - когато се преебах при Майката да пусна оная кула с инферното и френдлито ме хвана. :oops:
Избрах да изгоря Амарантин, щото не знаех дали ще оцелеят ония в Keep-a. Щеше да ми е мъчно за Justice, понеже го оставих там. Иначе движех през цялото време с Огрен, Андерс и Натаниел.
Нямаше много скрит луут, както казва Злия, но имаше доволно нови айтеми, на които се поизкефих. Sentinel set-а е много badass.

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 23 Мар 2010 15:00


Съвет - ако имате включен Return to Ostagar, изключете го. Прави проблеми с изгледа на Vigilance. Излиза като типичен меч тип Maric's Blade или Keening Blade. Истинският му вид просто разцепва вселената на две.

Още повече че аз като роуг имах и Voice of Velvet като off-hand, де, но няма сега да се хваля. :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8412
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Dragon Age:Origins
Публикувано на: 23 Мар 2010 15:14


Как се изключва ? И това ще прецака ли по някакъв начин нещо друго ?

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com