Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
17 Ное 2010 20:21
Мнения: 475
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 20 Ное 2010 21:17


Странно, на мен точно емисаря ми допада. Хърлока наподобява The one от Awakening.

Емисарчето е такова, каквото за мен винаги е трябвало да изглежда. Кекаво, изчанчено, много болнаво на вид, с извратен мозък, който му извращава и стойка, и всичко.

Но в общи линии промяната във визиите и на двете е добра. Чудя се дали ще има промяна в broodmothers :roll:

Едит: Хърлока да не си е сбирал бронята от някое автомобилно гробище?

___________________________________
I am willing to believe they would pay for a smile


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 20 Ное 2010 22:06


Забелязва се обаче приликата и в броните на Хърлоците, и в тази на Хоук. Сещате се, онази, с която го рекламират.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
17 Ное 2010 20:21
Мнения: 475
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 20 Ное 2010 22:41


Draksis написа:
Забелязва се обаче приликата и в броните на Хърлоците, и в тази на Хоук. Сещате се, онази, с която го рекламират.


Май беше същото и в Origins. Всички брони, независимо на какви същества, бяха еднотипни. Имах някакви надежди, че в двойката ще има повече разнообразие, но уви. И все пак дано това е само съвпадение и да не е така в самата игра

___________________________________
I am willing to believe they would pay for a smile


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 20 Ное 2010 22:50


rISs.A.X. написа:
Имах някакви надежди, че в двойката ще има повече разнообразие, но уви. И все пак дано това е само съвпадение и да не е така в самата игра

От тва дет знам до сега, то двойката ще е в пъти по-еднотипна.

:arrow: spirited away


Профил

Аватар
Регистриран на:
07 Дек 2009 21:41
Мнения: 1801
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 20 Ное 2010 23:03


Ех, защо дискусиите на The Withcer 2 не се получиха като тази :)
Обаче колкото повече чета за играта...толкова по-големи ми стават очакванията :D Виждали ли сте геймплей от конзолната верися на драгън ейдж? Хвърлете един поглед на този клип [този клип примерно. Геймплейно се различава доста от PC версията: по-аркадна е, няма толкова тактика. Доста се различава от PC версията, която всички сме играли. iddqd може да изкаже по-компетентно мнение, той я игра на xbox 360.
Между другото само на мен ли Origins и Awakening ми се струваха леко незавършени? Главните куестове бяха добре направени, но липсваше разнообразие. Страничните обаче бяха претупани, поне в мойте очи. Дракс, ти като човек, навъртял 1500 часа с какво впечатление остана?
Също така и епичният кодекс не пасваше на не толкова епичният свят, който обикаляш. Хубаво беше, че оставяше доста неща на въображението, но толкова интересни култури, места и същества останаха някак неразвити. А за фейд има повече въпроси, отколкото отговори. Лично за мен той беше най-доброто попадение в цялата игра...като изключим куестовете в него. Музиката му, световете му-всичко беше депресиращо и те държеше в напрежение, но не по правилния начин. Не като S.T.A.L.K.E.R. да кажем, с ттъжните си и тихи пейзажи...а с неприятни отенъци на жълтото, което ми бъркаха в мозъка, примесени с резките звуци от музикалния съпровод.

___________________________________
Пени написа:
ma nikoi ne ti chete na teb postovete be


Профил

Аватар
Регистриран на:
17 Ное 2010 20:21
Мнения: 475
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 20 Ное 2010 23:45


The Witcher не е толкова популярна, колкото DA. И пак ще започна да говоря за реклама и маркетинг. Точка с това(за сега).

Напълно подкрепям целият ти пост, wiedzmin. The Fade наистина беше едно от най- ... интересните места в Origins. Но откровенно казано, си беше малко дървено направен. Очаквах нещо много по-отворено като територия от "отвъдното", да не говорим за куестовете, които просто няма как да ги решиш по два различни начина, защото никой от разработчиците не се е сетил да разнообрази малко тази част. В общи линии очаквах на The Fade да се наблегне малко повече, особено като се обърне внимание на кодекса, в който едва ли не 40% от нещата бяха свързани с the Fade.

Ето нещо за втората част, свързано с The Fade:

Цитат:
“in terms of how central it will be, I think there’s some very critical moments tied to the Fade but I don’t want to go into too many details.”
- Mike Laidlaw, the lead designer

След няколко минутно ровичкане(нещо ми се доспа) видях, че Мориган и The Fade ще са свързани във втората част. Поне най-накрая ще разберем к'ва беше тая дебилия с Witch Hunt и проклетото от бога огледало (беше доста досадно да се върна там с любимото ми дейлиш елфче).

И, повярвай ми, не си единствения останал разочарован от съотношението обемен кодекс - не достатъчно обширен/разработен свят. А за Awakening просто не трябва да започвам да говоря.

___________________________________
I am willing to believe they would pay for a smile


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 20 Ное 2010 23:57


Taка. Уморявам се да го повтарям, но ще го кажа още веднъж. РС версията е предполагаемо почти непроменена. Единственото нещо, което липсва, е изометричната камера. Отсъствието ѝ се оправдава с това, че дизайнерите на играта не са можели да развият и разчупят нивата именно заради перспективата ѝ, и сега можем да очакваме по-нелинейни нива и местности заради елиминаренето ѝ. Геймплейно РС версията остава същата. Ще видим, когато изтекат клипчета с битки на компютър.

По въпросът с куестовете - историята не предполагаше кой знае колко възможности за тяхното развитие. В оригиналът трябва да събереш армия - по принцип това означаваше да се подмажеш на лидерите ѝ. Затова главните куестове бяха концентрирани в една и съща точка, със съвсем маловажни избори по пътя. Единственият куест, който ми хареса в тази насока, беше Nature of the Beast, в който избираш дали да помогнеш на върколаците или елфите. Защото ми хареса да избия дългоухите. :)

А пък при джуджетата и маговете, всичко става с няколко диалогови опции.

И все пак, можеше да получим малко повече игрово време, ако трябваше да съберем малко по-голяма армия. Тогава броят на главните куестове би се увеличил. Но тук отново засягаме въпросът със сюжета на играта - нямаше достатъчно раси, за да поискаме помощ от друга такава. Но пък възниква политически въпрос - защо да не съществуваше опцията да се съюзиш я с Кюна, я с орлейските войски... Няма да задълбавам в тази посока обаче. Схванахте какво искам да кажа.

Страничните куестове са винаги оставени за пълнеж, те са просто в играта, за да "падне малко поиче йекспириънс, братле". Не са най-оригиналните, но какво да се прави.

Именно този аспект от играта обаче BioWare обещават да променят за по-добро. Ако си чел някои от предишните ми постове, щеше да видиш как обяснявам (да си призная честно, има го и в инфото в първия пост) за активното променяне на куестовете в зависимост от това с кой спътник си в момента и колко време е минало от получаването на задачата. Приветствам тази промяна с радост, тъй като ще ни даде възможност да помислим малко, преди да хукнем да си трошим главите с някой друг куест, а оставим иначе критическия такъв, който сме получили преди малко.

За The Fade - много хора не са доволни от него. Затова изключват Frame Buffer eфектите - получава се малко по-добре.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 00:39


Draksis написа:
За The Fade - много хора не са доволни от него. Затова изключват Frame Buffer eфектите - получава се малко по-добре.

Ще има ли frame buffer effects във двойката?


Повечето ги изключват щото им бози. :arrow:


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 00:53


WidowmakeR написа:
rISs.A.X. написа:
Имах някакви надежди, че в двойката ще има повече разнообразие, но уви. И все пак дано това е само съвпадение и да не е така в самата игра

От тва дет знам до сега, то двойката ще е в пъти по-еднотипна.

От това, което знам аз до сега, изглежда, че ще видим много по-разнообразни брони във втората част.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 01:44


Sentry написа:
От това, което знам аз до сега, изглежда, че ще видим много по-разнообразни брони във втората част.


Не вервам...

Пък и не става въпрос само за това - магии, спътници...


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 02:31


Ами магиите, доколкото разбрах, ще са два пъти по-малко, но ще могат да се кустомизират всяка по около 4 начина и в края на краищата се получават два пъти повече. Спътниците ще има уникални облекла, а няма да носят едни и същи модели брони, което ще позволи по-голямо визуално разнообразие.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 02:32


Естествено, че ще има frame buffer ефекти в двойката. Просто бих искал да ни бъдат дадени повече опции, в първата можеше да барнеш всичко на всичко три параграфа.

Братле, не е файда да сложиш Heavy Plate Armor (Dragonbone) на трима човека от партито, файда е да им сложиш три различни гащи.

Късно е, пих много бира, не мога да се изразявам правилно. Простете.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
17 Ное 2010 20:21
Мнения: 475
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 11:15


Чааакай малко. Пак нещо не разбрах. Геймплея на PC версията ще си остане същия? А за какво са говорили през всички тия месеци - опростяване на геймплея за по-кежуъл играчите. Драксис, искаш да кажеш, че PC версията се разработва отделно от конзолната? Ако е така - СУПЕР!!!

Малко съжалявам за изометричната камера. Придаваше повече тактичност на нещата, но надали ще е голяма загуба. Предполагам, обаче, че премахването й ще доведе до промяна на контролите за движение, което няма как да не повлияе на геймплея :roll:

За основните куестове - по принцип първия път когато играх играта си мислех, че наистина всичко зависи от моя избор (и лудото дейлиш елфче с лъка) и понеже съм болен мозък в Nature of the Beast избих елфите(а фанете логиката просто :lol: ). Но нека не се отплесвам. При първото преиграване вече усетих "дърпането за носа". Играта само създаваше илюзията за избор. Като цяло предлагаше по 2 избора за всеки от основните куестове. Понеже не ги знам по имена ще ги пиша така както си ги спомням. Предполагам, че повечето ще се сетите за кой куест говоря:

Спасяването на Редклиф - единия избор е да останете, другия е да заминете. При първия успявате да спасите селото(единия път дори Мърдок на умря), при втория дори да се върнете след един страничен куест в селото - го намирате напълно разрушено и призрачно и само Бан Тийган е оживал(нормално, защото от тук играта пак започва да ви води за носа) - край на избора.

Екзорсизмът на хлапето - 3 избора. Първи - запазили сте мага от тъмницата жив, той използва Blood magic, пускате някой маг вътре(с Мориган беше фън, тогава не бях с магьосник и се наложи да я пусна нея). Втори - убивате хлапето. Трети - влачите се до маговете, минавате техния куест и ги викате да отворят the fade при момчето, за да оживее и той, и майка му. Сигурно Eamon е супер радостен тогава, но не съм избирала последното до сега.

Прахта на тая пророчицата - пак няколко избора. Съюзявате се с тия болните и унищожавате прахта след като сте взели щипка от нея. Биете се с онзи пазителя. Втори избор - избивате култистите, викате дракона, убивате го и него, взимате щипка и се изнасяте. Тук само избирате дали да се насладите на една доста интересна битка.

The nature of the Beast - тук вече стана ясно, но има 3, а не 2 избора. Първият - съюзявате се с елфите, изслушвате вълчетата, викате кийпъра (забравих му името, нещо със З беше), оставате на негова страна, избивате вълчетата - не съм го правила, незнам как се отразява на нещата. Вторият - след като викате кийпъра заставате на страната на Lady of the Forest, принуждавате кийпъра да махне проклятието, той и Уитърфанг умират, елфите се бият с вас в последната битка. Трети - изобщо не викате кийпъра, а изтрещяли, от това че са ви излъгали, се хващате с вълчетата и избивате елфите. Накрая те се бият с вас.

Кулата - ммм, май са 2 избора. Не съм много сигурна. Но са някакси разделени. В единия случей избирате да прочистите кулата и да се съюзите с тамплиерите. Още от началото когато срещате Уин ги избивате - Уин, децата и тн. Тогава бях с Мориган и стана някъкъв скандал, че тя е apostate и ми се наложи да ги избия, но във финалната битка тамплиерите се бият с мен. В другия се съюзявате с Уин за да намерите Ървинг някъде из кулата. Минавате the fade и стигате до затворения тамплиер. Тук пак имате 2 избора - или убивате Уин, защото се съгласявате с тамплера(който се оказа, че си е падал по магьосницата ми докато е била чирак в кулата :lol: ) или му теглите една и не убивате Уин. Ако тя остане жива се присъединява към вас и накрая маговете са с вас - освен ако Ървинг не е умрял, май(независимо дали сте убили Уин или не).

В Орзимар - в началото взимате или страната на Бейлан или на Херомонт(май така се казваше). Куестовете от втората задача нататък са едни и същи и за двамата. Накрая пак имате избор - или взимате страната на стария Парагон и унищожавате Anvil of the Void и Бранка; или убивате стария Парагон и в армията ви освен джуджаци се включват и големи. Ако сте взели Шейл преди това и той е с вас ви се налага да го убиете.

Та в общи линии има няколко различни групи, които да включите в армията си. Аз също съм от разочарованите защо не можехме да вземем съюзници от Кюн, Антива и Орлей. До колкото помня след DLC-то Return to Ostigar откривахме едни писма между императрицата на Орлей и Кейлан. Защо да не се използват? А връзките между Ферелдън, Антива и Кюн останаха само чрез единия куест, в който те наемат Гарваните и историята на Стен.

Не мога да се съглася, че страничните куестове са били само пълнеж и за трупане на експириънс. Имаше куестове за спътниците ни, които им допълваха историята(с кеф убих Маржолен и се насладих на приятно трудната битка с Флемет). Други бяха доста трудни - визирам онзи в Денерим, в който трябваше да изселим едни малефикаруми от някаква изоставена сграда. А тези в които си крадец или убец радват доста. Иначе повечето наистина бяха малко скучни и ще подкрепя някаква промяна в тях, особено ако страничните куестове станат повече и по-разнообразни.

Sentry, това за разнообразието на броните, до колкото помня, важеше само за спътниците ни. Беше нещо от рода, че те ще имат различни брони от Хоук. Иначе не се говореше нищо за някакво по-голямо видово разнообразие при тях.

Осакатяването на магиите пък отново водят до промяна в геймплея. Така че няма как да държите на това, че той няма да е променен. И отново се връщам в началото на поста ми - не вярвам да правят отделно РС версията и отделно конзолната, за да не страда РС версията от опростяване и осакатяване на RPG елемента

___________________________________
I am willing to believe they would pay for a smile


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 19:08


Ами това за спътниците си позволява по-голямо визуално разнообразие, а щом са отделили време да правят отделни брони за спътниците, то и враговете се предполага, че няма да носят същите брони като главния герой. Идеята е, че всеки спътник и Ястребчо ще изглеждат по различен начин с една и съща броня - нещо като това как изглеждат различните класове в Diablo предполагам. Това няма да доведе до по-голямо разнообразие от брони, но ще доведе до по-голямо визуално разнообразие в света, тоест ако видиш дадено NPC са една броня то не е задължително всяко NPC или PC с тази броня да изглежда по същия начин. Както и да е, малко спа в момента и не мога да се изразя както трябва. Ако някой ме е разбрал какво се опитвам да кажа и може да го преведе на по-човешки да заповяда :)

Аз не мисля за намаляването на броя на магиите като осакатяване - напротив, според мен кустомизацията на различните магии е стъпка напред. Според мен е по-добре да имаш три разновидности на една магия с различни предназначения, отколкото две магии, които вършат много близки неща като идея, но се различават само по име и визуален ефект. Отново ще спомена Diablo серията, но този път Diablo 3, където различните skill-ове вършат различни неща, когато са комбинирани с различни камъни. Там една магия, която пускаше жаби, които правят damage като charged bolt, можеше да се промени по пет различни начина. Единия беше да се пускат огнени жаби с aoe damage, втория - ледени жаби със slow, третия - отровни жаби с DoT, четвъртия - една огромна жаба, която яде противниците и петия - дъжд от жаби. Ако кустомизацията на магиите в Dragon Age 2 е нещо подобно приветствам с отворени ръце промените.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 19:23


РС версията не се разработва отделно от конзолната. Просто в конзолната е добавена опцията самичък да си правиш auto-attacks с бутоните А, Х, В. В нея също така камерата е едва ли не Over-the-shoulder, за да гледаш отблизо кръв и сеч.

РС геймплеят остава коренно същият. Все още имаме кустомизиращ quickslot bar, все още имаме tactics, все още имаме предишната стратегическа нагласа що се отнася до битките. Ала вече имаме по-разчупени анимации и BioWare докладват, че са елиминирали циркулирането на персонажите ти около враговете, от където да намерят място за да атакуват. Единственото, което е различно, е липсата на изометрична камера, но това се компенсира от добавените нива на zoom, от които се създава илюзията за подобна камера. Е, и анимациите, де.

Лично аз приветствам новата промяна. След седмото преиграване на Origins битките почнаха да ми доскучават леко.

Играли ли сте Drakensang? Ето това е игра, чието продължение не бе мръднало и на крачка от предшественика си. Сериозно, дори интерфейсът беше едно към едно с оригинала, само историята беше различна. И след първоначалната еуфория ала "Ама аз това го знам, това ми е познато, иха, more of the same, ура, ипи-йай-йоу-йиу", осъзнаваш, че more-of-the-same понякога не е това, което си искал. Защото аз със сигурност бих искал по-разчупени битки, особено когато си имал време да полираш нещата, надграждайки над това, което си сътворил.

Магиите? Приветствам промените и при тях. Осъзнах, че дори и да имаме всичкото това разнообразие от заклинания, в Origins рядко развивах персонажите си на различни "дървета". Е, имало е и преигравания, в които съм взимал тази или онази магия просто за кеф, но почти винаги съм вземал "тази, която ми трябва", не тази, която изглежда готино.

Надявам се, че ъпгрейдите ще променят това. Хареса ми системата за ъпгрейд на уменията в Sacred 2, въпреки че беше малко недоклатена. BioWare ще изчистят своята.

Относно страничните куестове - хайде сега, знаеш, че имах предвид, че са в играта само за това - да запълнят дупките в историята и да дадат малко повече опит. Че са интересни - признавам. Че можеха да ги направят много по-добре - можеха. Какво бе лошото в това да те разкарат от единия край на света до другия, за да разбереш малко повече и да направиш малко повече за спътника си? Вместо да ни дадат една малка стая с два диалога и... ами това е. Свърши, преди да е започнал.

Но пък това съм си аз, аз съм ненаситен, що се отнася до RPG-та и винаги ще искам повече. Не ми обръщайте внимание.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
17 Ное 2010 20:21
Мнения: 475
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 21:49


Sentry, благодаря за пояснението. Говорех по памет.

Драксис, няма как да не се съглася с поста ти, отново. С всичко, освен с малка част от това, което каза за страничните куестове. Освен че са били създадени за да качваш опит, някои от тях разкриваха някаква част от Ферелдън. Отново споменавам куеста в Денерим, свързан с изселването на blood mage - те. Така реално се изправяш в по-голяма степен до нещо описано в кодекса. Подкрепям те за разчупването им, но, нека бъдем честни, ако един страничен куест твърде много затрудни някой, то този някой просто би се отказал от изпълнението му. И нищо лошо, че трупаш повече експириънс от тях. Минаваш нещо лесничко за да се чувстваш могъщо копеле когато стигнеш нещо трудно. Вярваш ли, че наистина ще има по-голямо разнообразие в сайд куестовете във втората част?

Не си единствения, който иска все повече и повече от едно от любимите ти RPG-та. Когато за първи път превъртях Origins веднага започнах да я преигравам. Когато нещо те грабне си безсилен срещу желанието да взимаш от него още и още. Наистина се надявам двойката да е с пъти по-дълга и с пъти по-отворен свят и свобода на избор.

И още нещо. В момента играя Divinity 2. Ето това е игра с добри странични куестове

___________________________________
I am willing to believe they would pay for a smile


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 22:33


От това, което чувам, си представям системата за битки някак си като в The Witcher, тоест с няколко различни нива на involvement - едното е с близка камера до героя ти и тогава се занимаваш повече с неговите лични действия като dodge-ваш или навързваш комбота, докато другото е с по-стратегическа насоченост, където има auto-attack и можеш да контролираш по-лесно спътниците си. Предполагам, че начина за игра ще се определя от опциите или с quick-swap бутон, който ще ти позволи бързо да се включиш в екшъна, когато си направил необходимите стратегически решения.

Когато става дума за историята на различните герои, винаги се сещам за FF7(а и други игри от Final Fantasy серията), където научаваш много за спътниците си като част от главната история и има моменти, в които си задължен да играеш с тях. Това ми се вижда някак си най-добрия начин да не се разсейваш от главната сюжетна линия. Иначе за страничните куестове ще кажа - защо пък всички да трябва да могат да ги изпълняват? Идеята на страничните куестове е да дадат нещо повече, да се чувстваш награден за изпълняването им. Много мразя игри, особено RPGта, в които ти дават най-добрите оръжия и брони като част от главната история. Според мен това е недопустимо и разваля цялото удоволствие да разкриваш света, да откриваш нови артефакти или малки частички от историята.

Иначе Divinity-то е някаква лудница за explorer-ите. Играл съм и първата част и тогава света беше огромен или поне голям, с много незадължителен content и се радвам, че запазват това.

Drakensang: River of Time принципно се води stand alone expansion, а не втора част. Там и много малко неща могат да се променят, тъй като става дума за игра по tabletop roleplaying система. Доколкото знам в Drakensang Online правят главните промени, които да направят играта по-разнообразна и по-иновативна от първата част.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 22:53


rISs.A.X. написа:
Вярваш ли, че наистина ще има по-голямо разнообразие в сайд куестовете във втората част?


Draksis написа:
...активното променяне на куестовете в зависимост от това с кой спътник си в момента и колко време е минало от получаването на задачата...


Вярвам, да... :)

На едно мнение съм със Сен относно сайд куестовете. Искам ги дълги, просторни, трудни и награждаващи те така яко, че да си горд, че си отделил допълнителен един час, за да ги минеш. Тези, които искат да преминат през играта на бегом - да заповядат, защо ние да страдаме заради тях?

И без това половината от хората, които са завършили Origins, не са минали много от страничните куестове, така че ние трябва да спечелим от цялата работа - ние, експлорърите, чистокръвните roleplayer-и. Мъгълите да си гледат работата, ха-ха-ха! :lol:

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
17 Ное 2010 20:21
Мнения: 475
Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 23:21


Draksis, ти си най-големият оптимист, на който съм попадала. Най-странното е, че тоя оптимизъм е заразяващ.

Искам да видя DA2 със сайд куестове, сравними с тези на Divinity 2. Отворен свят, с мащабите на Oblivion или Risen. Уникална графика. Епична история, поне малко доближаваща се до Толкиновия Властелин или още по-добре - Малазана(ех, мечти, мечти). Изключително зарибяващ геймплей и нещо, което да ме кара да я преигравам стотици пъти и да не мърда от компа(то така си е и с Origins, въпреки че не съм я пипвала от месец)...

RPG-тата са ми голяма слабост и на моменти ми е гадно, че не мога да ги мина на един дъх, все не ми стига времето. Но дори с моят начин на игра(2-3 часа дневно), пак минах Origins за 5-6 дни. И за мен най-големият минус на играта ще си остане краткостта. Наистина се надявам двойката да е с пъти по-дълга.

___________________________________
I am willing to believe they would pay for a smile


Профил

Заглавие: Re: Dragon Age II
Публикувано на: 21 Ное 2010 23:31


Цитат:
Страничните куестове са винаги оставени за пълнеж, те са просто в играта, за да "падне малко поиче йекспириънс, братле". Не са най-оригиналните, но какво да се прави.

Именно този аспект от играта обаче BioWare обещават да променят за по-добро. Ако си чел някои от предишните ми постове, щеше да видиш как обяснявам (да си призная честно, има го и в инфото в първия пост) за активното променяне на куестовете в зависимост от това с кой спътник си в момента и колко време е минало от получаването на задачата. Приветствам тази промяна с радост, тъй като ще ни даде възможност да помислим малко, преди да хукнем да си трошим главите с някой друг куест, а оставим иначе критическия такъв, който сме получили преди малко.

Съмнявам се, че ще го направят така. Те в ME2 бяха обещали, че светът се променя в зависимост от това какво си правил в предната част и в Origins бяха обещали, че много неща са различни в зависимост от origin-а, а всъщност разликите бяха само козметични(1-2 различни реплики в 1-2 диалога). Но би било яко да можеш да изпълняваш куестовете по различен начин ако имаш точно определен спътник или да зависят от някой избор, който си направил преди това.
Иначе и аз искам дълги и просторни сайд куестове :)

Цитат:
Отворен свят, с мащабите на Oblivion или Risen.

Играта най-вероятно няма да е с отворен свят. Никоя от игрите им до сега не е била.


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com