Автор |
Съобщение |
Nreth
|
 |
Регистриран на:
27 Мар 2014 21:21
Мнения: 533
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 30 Май 2014 22:18
Аз съм така с The Witcher  Не е лоша ама не ме грабва като цяло.А другите и се кефят и ако кажа,че не ми харесва,ме гледат сякаш съм се насрал 
|
|
|
|
 |
vanmx
|
 |
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 2309
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 31 Май 2014 19:10
Serious Sam написа: Всеки си има вкусове.  Ако на някой му е гот да се вживява в ролята на US солджър, който кибичи с тих снайпер и се чувства велик - прав му път. Ролеви игри не играя - не може играта да решава дали мога да оцеля или не, вместо моите собствени умения. Един олдскул шутър дава цялата свобода и напряга всичките ти сетива, в името на прогреса и оцеляването. А това, че повечето ги играете на някаква средняшка, нормална трудност и ви изглеждат безмозъчни - това си е ваш проблем, не мой. Според мен една игра ако не я превъртиш на най-високо ниво на трудност - все едно не си я играл. И забрави Tzar. Serious Sam написа: Апък историята си има wikia страници за тея неща. Също така играя за удоволствие, не за да рева и да чакам следващия епизод, да изиграя кво ще стане...  1+ Ей тва е Също така си има и кино. И то не от вчера. Тия похвати дето сега са модерни в всички нови игри-еднодневки, в холивуд се използват повече от 50 години и са се развили до големи висоти. А в игрите това е просто някакъв маркетинг. Средство за евтино зрелище, което отклонява вниманието от същината на играта, която е от посредствена до средняшка. Филмовия похват също е и по-печеливш, защото едно е да купиш един филм, да го изгледаш (в случая да го изиграеш) за 4-10 часа и догодина да купиш следващия епизод и т.н, а друго е да си дадеш парите за качествен продукт и да го използваш 10-20 години 
|
|
|
|
 |
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
 |
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6977
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 31 Май 2014 19:23
Една страница Painkiller, две страници "Абе Sam, що обичаш само това, което обичаш" или нещо от сотрта... 
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
 |
hyper'
|
 |
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 31 Май 2014 20:06
Ем като играеш игри без история така е Абе то и мп3 плейъри и камери и компютри за интернет има... за кво си купувате модерни телефони, дето имат всичко в едно? Я спрете да правите снимки с телефоните си. Кво като е нокиа с 40 мп камера и качество дето сере на половината истински фотоапарати. If you catch my drift. 
|
|
|
|
 |
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
 |
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6977
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 31 Май 2014 20:14
Баце Историята е като пенис. Хубаво е да я има. Ама никой не ще да му го навират в лицето нон стоп. В смисъл един шутър може да има добра и интригуваща история, без да се превръща в неква сговнясана сапунка, дето историята да е на първо място, а геймплей и прочее - назад. Painkiller е един чудесен пример в това отношение. Има си история, която се развива, обаче приоритет е геймплея - изчистен, без историята да го прекъсва с некви unskipable Кътсцени, синематици и прочее. Играта меко казано е най-чиста проба фън, като едва ли някое друго заглавие е извеждало всичките си елементи до такова съвършенство, каквото е постигнато в Painkiller. Колкото и да ти е чудно в тази категория може да се сложат и Serious Sam 1 & 3, NecroVision и прочее, макар че и двете споменати имат мъничко трески за дялане в това отношение. Иначе телефона ми е Samsung E2550 и бих си карал с него още бая годинки, стига да е жив и здрав разбира се. 
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
 |
vanmx
|
 |
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 2309
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 31 Май 2014 21:31
Ами като си пуснеш порно, пак ли го гледаш само заради историята... If you catch my drift. Да, скъпите телефони с много екстри пак се продават в резултат от голямата реклама. По скоро искаш да си "модерен" така както ти насажда рекламата или да си като другите, които следват същата консуматорска логика, отколкото реално искаш да използваш тия екстри. И дотам аналогията с новите игри свършва... Между другото още няма смартфон за под 700лв, който да снима по-добре от фотоапарат за 120, няма и да има заради ограниченията в размера на оптиките и сензорите, ама продължавай да си вярваш  Тия 40 мегапиксела на камера на телефон са като ония 2 гигабайта на видео карта за 100 лв - маркетингов трик за пред тези които не разбират нищо от техниката, ама дай им да купуват най-новото. Иначе аз съм с Нокия с фенерче и FM радио, бих по ползвал докато се прецака (няма да е скоро  ) Тука сега вече малко по темата: Painkiller e кеф заради самото пуцане, без значение на каква трудност я играеш. Мен лично ме радва физичния енджин. Изпитвам кеф когато примерно се струпат много гадове на място, когато им метна граната и трупове и крайници се разхвърчат и то не просто някаква анимацийка/скрипт, ами според някакъв алгоритъм, симулираш физични закони. Това никога няма да омръзне, както и заковаването на гадове по стените чрез колчета  . Или пък пушката, която замразява и после пръска на ледени части труповете. Ей такива неща търся в една игра, а не история. Ако е пуцалка трябва да ми прави кеф пуцането, ако е рейсър - карането и т.н. След това е атмосферата за която отговаря дизайна на нивата и саундрака, тези неща при Painkiller са страхотни. Всичко останало е второстепенно и дали го има или не ми е все тая, стига да не се натрапва. Иначе много пъти съм пробвал да мина играта на най-висока трудност, да отключа всички карти и нива ама все някакви ангажименти се появяват, играта остава на заден план или пък се изнервям на някой от босовете. Ама все още си мисля че ще я превъртя някой ден на най-висока трудност  При Battle out of hell пък има един невъзможен скок на нивото в лунапарка, така и не разбрах как да го мина. Не съм си и дал голям зор да разбера, защото така или иначе на всички следващи игри от поредицата гледам като на някакви ненужни модове При Spec Ops the Line геймплей механиките сравнени с Painkiller са като от някаква инди игричка. Ама чакай нали имаме епичната холивудска история, представена със зрелишни визуални похвати, уау значи играта е страхотна. Типична еднодневка, правена точно по модерните стандарти. Дори не можеш да скачаш когато си искаш, ами героя скача сам на точно определени места, както е решено според същия тоя сценарий, който нон стоп те води за носа. Тука може да бъркам с inversion или някоя друга подобна която играх преди време, ама няма значение, така или иначе двете игри са идентични. Ако въобще могат да се нарекат игри.
|
|
|
|
 |
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
 |
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6977
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 08:00
vanmx написа: Иначе аз съм с Нокия с фенерче и FM радио, бих по ползвал докато се прецака (няма да е скоро  ) Е ся ще мерим кой е с по-стар телефон ли?  Не ме карай да си купувам Siemens M30 
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
 |
Der Meister
|
 |
Регистриран на:
10 Юли 2004 06:39
Мнения: 6843 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 10:02
Хипера е прав мочмета. Не знам защо си мислите, че ако дадена игра има добра история, то задължително това трябва да бъде за сметка на геймплея. Вярно, че игри като Сириус Сам/Пейнкилър предлагат геймплей, който трудно би се вързал с някаква интересна история. Ако се кефите само на такива игри ви разбирам. Но има много игри, които за мен са съвършени във всяко едно отношение - геймплей, история, атмосфера, графика, звук и т.н. Spec Ops The Line със сигурност не е от тях и съм съгласен с vanmx. Обаче Мас Ефект, примерно? Какво ѝ е на геймплея? Предлага перфектния баланс между екшън и РПГ. Различните класове предлагат различен геймплей, което е фактор за преиграване. Има различни трудности, за хората, които търсят предизвикателство. Абе тази игра е просто шедьовър и задължителна за всеки геймър  Ами Assassin's Creed? Fallout 3/New Vegas? Max Payne поредицата? При всички тия игри имаме и яка история, и як геймплей. Ако не се кефите по принцип на такива игри ок, ама да твърдите, че историята пречи на геймплея е смешно. И кво значи да не ми навират историята в лицето? Колко пък да не може да изтраете 2-3 мин една кътсценка. Просто не трябва един компонент да е приоритет. Трябва всичко да е на 6. Що се отнася до невъзможния скок на Пенйнкилъра, аз помня че имаше такъв на нивото в древен Рим. Прескача се като се засилиш скачайки, т.е. вървиш и скачаш постоянно и така всеки следващ скок става по-голям. Не помня на нивото с лунапарка да е имало такъв, но предполагам се скача по същия начин 
|
|
|
|
 |
Nreth
|
 |
Регистриран на:
27 Мар 2014 21:21
Мнения: 533
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 10:12
Бих добавил и Метро към изброените игри.
|
|
|
|
 |
hyper'
|
 |
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 11:39
vanmx написа: Ами като си пуснеш порно, пак ли го гледаш само заради историята... If you catch my drift.
Painkiller e кеф заради самото пуцане, без значение на каква трудност я играеш. Мен лично ме радва физичния енджин. Изпитвам кеф когато примерно се струпат много гадове на място, когато им метна граната и трупове и крайници се разхвърчат и то не просто някаква анимацийка/скрипт, ами според някакъв алгоритъм, симулираш физични закони.
При Spec Ops the Line геймплей механиките сравнени с Painkiller са като от някаква инди игричка. Ама чакай нали имаме епичната холивудска история, представена със зрелишни визуални похвати, уау значи играта е страхотна. Типична еднодневка, правена точно по модерните стандарти. Дори не можеш да скачаш когато си искаш, ами героя скача сам на точно определени места, както е решено според същия тоя сценарий, който нон стоп те води за носа. Тука може да бъркам с inversion или някоя друга подобна която играх преди време, ама няма значение, така или иначе двете игри са идентични. Ако въобще могат да се нарекат игри. Аз не искам да нося гейска чантичка през рамо, щото нося 10 джаджи. Ма и мен винаги са ме кефели много неща в едно, стига да е добре направено де. За порното - не, ама там не го гледаш и заради актьорска игра. Но пък искаш да не е инвалидна крава тая, дето гледаш и да е заснето в прогнило мазе, нали? + порното е за 10-15 минс, кино, игри, работа с телефона е с часове. Часове наред да се занимавам с дъното на съответното нещо - не, благодаря. За крайниците в пенкилер - това е моята причина да съм превъртал Max Payne 2 7 или 8 пъти, havok физиката правеше всяка престрелка уникална. <3 Са ясно е, че всеки търси различно, явно просто не харесвате да има як геймплей И яка история в повечето случаи, ок. Spec Ops The Line геймплейно е просто ок, са има го и безумието дето като спринтираш не можеш да завиеш (dafuq, devs?), историята прави играта феноменална, може би най-добрият шуутър на военна тематика. Общо взето историята, дето е Inception-ът на гейминга + елементи като фейдването към черно и бяло със смисъл, tip-овете на лоудинг, които в един момент ти разкриват част от изживяването, всичките подсказки какво се случва от самото начало, които няма как да схванеш от 1 превъртане и последствията от решенията ти из нивата (толкова е гениално сложно, че има дори критика върху играта (!!!!!!!) > http://www.amazon.co.uk/Killing-Harmles ... B00B9P2WP6 ) пляскат КоД-ове и Батълфийлди и Крайзиси по дупето и им се смеят.
|
|
|
|
 |
vanmx
|
 |
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 2309
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 12:59
Точно това ти разправям, че якия геймплей е якото нещо и това прави играта игра и затова не играя нещо само заради историята. Примера със смартфоните е неуместен. Първо казваш че Spec ops е просто ок, а след това казваш че е най-добрата военна игра заради историята. Ами аз с това не мога да се съглася. Може да има най-яката история на света, представена по-най-зрелищния начин, но като игра си остава нещо средняшко което да превъртя само веднъж и то само заради тази прословута история. То вече отдана не си губя времето с такъв род "игри". Просто искам истинска игра, а не филм представен като като игра. И няма как гейммлея да не страда, когато непрекъснато ти се натрапват тия холивудски елементи. Пример затова е Spec Ops, както и всички други нови високобюджетни игри, с изключение може би на GTA 5. Просто нищо не зависи от играча, ами от режисьора и сценариста, който е нает от гейм студиото да измисли какво и как ще стане. Ами това просто няма как да се нарече игра- Единственото общо е че натискаш там някакви копчета... ама не заради удоволствието от играта, ами за да ти се разкрие историята. Ами по-добре да си гледам истински филм. А за Max Payne 2 съм съгласен. това е също пример за качествена игра, с яки геймплей механики и атмосфера. И аз съм я превъртал сума ти му пъти на всички трудности, ей така заради кефа от самото игране, а не заради историйката, която интересна или не, не ти се натрапва непрекъснато, ами само чрез тякакви комиксчета след всяко ниво, които можеш да скипваш. Max Payne 1 обаче, макар и със същата яка атмосфера, като пуцането не ми прави кеф - не играя играта. Пък Max Payne 3 съвсем спокойно минава в графата "повече филм, отколкото игра" като Spec ops, CoD, Tlaou, Uncharted и всичките му там останали "хитове" Айде стига толкова спам вече 
|
|
|
|
 |
Der Meister
|
 |
Регистриран на:
10 Юли 2004 06:39
Мнения: 6843 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 13:22
vanmx написа: Просто нищо не зависи от играча, ами от режисьора и сценариста, който е нает от гейм студиото да измисли какво и как ще стане. Точно обратното. В игрите с добра история, обикновено можеш да взимаш решения, които се отразяват на историята. Като геймплей, вече все повече игри са тип sandbox, което също предразполага към това повече неща да зависят от играча. Просто чуек имаш някви предразсъдъци. Щото Макс Пейн 3 игра ли я? Щото аз по-яко пуцане от Макс Пейн 3 в много малко игри съм играл. Къв филм, кви 5 лв., кви холивудски елементи. Пак казвам не виждам къде е проблема да имаш И яка история И як геймплей. Дадох и примери в последния пост.
|
|
|
|
 |
Der Meister
|
 |
Регистриран на:
10 Юли 2004 06:39
Мнения: 6843 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 13:24
И защо да е спам това? Един път да се получи няква смислена дискусия в тоя форум пък ти викаш, че е спам  То верно темата е за Пейнкилър ама се тая 
|
|
|
|
 |
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
 |
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6977
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 14:28
Sand Box начи някой ако може да ми обясни кво е... Щото по едно време беше = ingame level editor интегриран с геймплея /близко до режима Forge в Halo 3/
Дали щото така се казваше level editor-a на Far Cry или на Crysis - не помня.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
 |
vanmx
|
 |
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 2309
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 15:19
ами спам, щото не е по темата, пък и ми омръзна да мрънкам едно и също 
|
|
|
|
 |
Der Meister
|
 |
Регистриран на:
10 Юли 2004 06:39
Мнения: 6843 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 17:14
Serious Sam написа: Sand Box начи някой ако може да ми обясни кво е... Щото по едно време беше = ingame level editor интегриран с геймплея /близко до режима Forge в Halo 3/
Дали щото така се казваше level editor-a на Far Cry или на Crysis - не помня. Еми аз знам, че сандбокс е игра с отворен свят като GTA, Assassin's Creed и т.н. ![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) Не знам за кви едитори говориш.
|
|
|
|
 |
BaronZlovon
|
 |
Регистриран на:
24 Яну 2011 09:12
Мнения: 320
В момента играе: junglist
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 18:03
Der Meister написа: Serious Sam написа: Sand Box начи някой ако може да ми обясни кво е... Щото по едно време беше = ingame level editor интегриран с геймплея /близко до режима Forge в Halo 3/
Дали щото така се казваше level editor-a на Far Cry или на Crysis - не помня. Еми аз знам, че сандбокс е игра с отворен свят като GTA, Assassin's Creed и т.н. ![[Rolling Eyes] :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) Не знам за кви едитори говориш. sandbox, най-общо казано е игра без реални ограничения, задачи, които да следваш, правила, които да спазваш. игра в която светът й е пясъчника, а ти си детето, което твори в него И ГО ПРОМЕНЯ. игри като minecraft, ultima online, don't starve, the forest и т.н. има разлика между free-roam/open world и sandbox. примерите, които даде са доста далеч. дори serious sam e по-близо, защото garry's mod е типичен пример за sandbox.
___________________________________ smoknchillnplayn
|
|
|
|
 |
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
 |
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6977
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 18:54
Der Meister написа: Хипера е прав мочмета. Не знам защо си мислите, че ако дадена игра има добра история, то задължително това трябва да бъде за сметка на геймплея. Вярно, че игри като Сириус Сам/Пейнкилър предлагат геймплей, който трудно би се вързал с някаква интересна история. Ако се кефите само на такива игри ви разбирам. Но има много игри, които за мен са съвършени във всяко едно отношение - геймплей, история, атмосфера, графика, звук и т.н. Spec Ops The Line със сигурност не е от тях и съм съгласен с vanmx. Обаче Мас Ефект, примерно? Какво ѝ е на геймплея? Предлага перфектния баланс между екшън и РПГ. Различните класове предлагат различен геймплей, което е фактор за преиграване. Има различни трудности, за хората, които търсят предизвикателство. Абе тази игра е просто шедьовър и задължителна за всеки геймър  Ами Assassin's Creed? Fallout 3/New Vegas? Max Payne поредицата? При всички тия игри имаме и яка история, и як геймплей. Ако не се кефите по принцип на такива игри ок, ама да твърдите, че историята пречи на геймплея е смешно. И кво значи да не ми навират историята в лицето? Колко пък да не може да изтраете 2-3 мин една кътсценка. Просто не трябва един компонент да е приоритет. Трябва всичко да е на 6. Що се отнася до невъзможния скок на Пенйнкилъра, аз помня че имаше такъв на нивото в древен Рим. Прескача се като се засилиш скачайки, т.е. вървиш и скачаш постоянно и така всеки следващ скок става по-голям. Не помня на нивото с лунапарка да е имало такъв, но предполагам се скача по същия начин  Аз не твърдя, че историята пречи на геймплея. Аз твърдя, че има наложен някакъв стереотип, според който историята трябва да ти се навира през геймплея т.е. игрите се превръщат в един интерактивен филм, в който "играеш" за следващата кътсцена, демек както каза някой по-горе играта те води за носа. Олдскула в Пейнкилър в своята максимум ограниченост (крайна линейност на нивата, механика "заключване на арена-битка-отключване на следваща арена - заключване на арена - битка...") предлага всъщност много повече свобода в своя геймплей, отколкото всякакви уонаби-стори-кибик-войник шутъри (в което в общи линии се превърна жанра на пуцалките). И не знам как може човек да си изметне душата да каже, че Пейнкилъра няма история - и играта, и експанжъна, че и първия фен-мейд пейнкилър (Overdose) предлагаха повече от прилична история с готиния twist накрая (e това го нямаше в Overdose, ама пък сички помним Аластор как оживява в края на Пейнкилър и ви сгащваше насред Ада, или как Ева след като ви изкара от там ви използва да елиминирате Аластор и тя накрая се появи, за да открадне силата му и да стане новия господар на Ада.) Олдскул шутъри, които имат някакво бекграунд стори, което обаче не търпи никакво развитие сиреч, просто някаква сцена/надпис в началото която да ви каже кой сте и за какво се биете са първите два Quake-а с прилежащите им експанжъни. Serious Sam нито една част обаче не влиза в тази графа. Да, историята е на заден план спрямо геймплея и дизайна, но във всички части се разказва по един или друг начин и търпи развитие с геймплея, макар и без някакви ситуации тип "Олеее, кво ли ще се случи след малко", като оставя място на играта да ви впечатли със своите геймплейни качества - епични масовки, невероятен дизайн на нивата, атмосфера и прочее.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
 |
hyper'
|
 |
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 19:10
vanmx при мен е амалгама от двете, тук стрелянето ми харесва колкото в един КоД примерно, затова.  "Просто нищо не зависи от играча, ами от режисьора и сценариста, който е нает от гейм студиото да измисли какво и как ще стане." - това е същото за шуутърите от Wolfenstein 3d насам, само че тогава си имал по-големи нива, затова пак казвам ROLE-PLAYING GAMES FT MOTHERFUCKING W Иначе за Макс Пейн 3 ме изкефи, че колкото повече навътре отиваш, толкова повече имаш геймплей и по-малко филмчета, особено пък както са ги преплели seamlessly, а играта лично за мен е най-якият шуутър от всякакво лице чисто геймплейно. Сетих се днес за Сами - Fallout 3 не е фентъзи и има много стреляне. Даже от първо лице! А ако си много претенциозен и искаш да се мериш през мерника на оръжието - New Vegas. Чакам извинението ти този път да pussy out-неш и от тези.  P.S. Примернът със смартфоните е уместен, но както ти каза искаш само най-основното, а другото са екстри - само разговори / само геймплей.
|
|
|
|
 |
Serious Sam
|
Горд Пролетарий |
 |
Регистриран на:
22 Фев 2012 13:46
Мнения: 6977
В момента играе: Serious Sam
|
|
Заглавие: Re: Painkiller / Battle out of Hell Публикувано на: 01 Юни 2014 19:14
hyper` написа: Сетих се днес за Сами - Fallout 3 не е фентъзи и има много стреляне. Даже от първо лице! А ако си много претенциозен и искаш да се мериш през мерника на оръжието - New Vegas. Чакам извинението ти този път да pussy out-неш и от тези.  P.S. Примернът със смартфоните е уместен, но както ти каза искаш само най-основното, а другото са екстри - само разговори / само геймплей. Ще и дойде реда някой ден. Надявам се само да не е нещо мудно като S.T.A.L.K.E.R.
___________________________________ ¯\_(ツ)_/ ¯
|
|
|
|
 |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|