Gipo написа:
moroel написа:
Отскоро започнах да се заглеждам в игрите с карти от типа на хъртстон-а...
Зарежи другите игри с карти.
Ако искаш добра игра с карти, която има голямо бъдеще, бързи и неизнервящи рундове и също така за разлика от почти всичко на пазара
не е P2W - играй Marvel Snap (на телефон и PC).
Това го казвам от позицията на човек, който е играл 10на игри с карти, сред които намирам HS за средняшка игра като механики и отвратителна като монетизация. На HS съм благодарен за това, че заради нея пробвах жанра и разбрах, че е яката работа.
Какъв ти е Collection Level-a? Аз съм 3600. Ако си по-висок, игнорирай ме
Но при всички положения, все пак искам да дам и другата гледна точка. И да кажа защо наскоро си деинсталирах играта.
В началото, впечатлението ми беше като твотето - супер яки механики, убийствен арт и много бързи рундове - дори RNG-то да те прецака, няма драма - загубил си си само 5 минути. Следващата игра ще е различна!
Благодарение на малките тестета, това е първото CCG, където съм прекарвал много време в deckbuilding.
Така се чувствах чак до края на Series 2. Но с началото на Series 3, нещата вече се промениха.
На първо време, картите от S3 са силно синергични и повечето от тях се нуждаят от дадени ключови карти. Ако искаш да имаш нещо, наподобяващо конкурентно тесте, тези ключове карти просто ти трябват и точка по въпроса (напр. Вонг, Хела, Смърт, Серебро, Patriot и т.н.). И тук вече започват проблемите
На първо място, Collector's Cache-овете стават много по-стиснати. Вероятността да ти се падне карта спада драстично. Единствената ти надежда са Collector's Shard-овете, които се пускат в доста малки бройки.
Ако искаш определена карта, трябва да грайндиш като изоглавен. И поради начина, по който работи колекцията, никога нямаш 100% шанс, че ще получиш картата, която ти трябва. Token shop-а помогна малко, но с честотата на Collector's Shard-овете, си малко или много принуден да си ги пестиш за Series 5ците, които струват по 3000 и никога не падат по-ниско.
И като заговорихме за серии, това е нещото, което тотално ме отблъсна от играта - експанжъните. Така са направени, че новите карти винаги започват като Series 5 (с изключение на Season Pass картата, която може само да си я купиш). След месец някои от тях падат до 4 (които струват 2000 shard-a), а месец след това падат до 3 (струват 1000).
Това означава, че когато новите карти са... нови и би трябвало да експериментираш с тях, ти не можеш да си позволиш почти нито една. Това означава, че най-вероятно ще си пестиш shard-овете за мета картите този сезон, които при добрите мети са максимум 2-3. Очаквай тези 2-3 карти да ги виждаш почти всяка игра. Повечето хора просто не искат да рискуват с експериментална карта, която може да се окаже неконкурентна.
Ако си купиш Season Pass-a, за 20 лв. получаваш точно 1а карта. Дано картата този сезон е за архетип, който харесваш, иначе си SOL.
От време на време SD решават да подобрят монетизацията по някакъв начин посредством Series Drop-ове, бъндъли, промяна на икономиката... Но всичките им промени са 1 стъпка напред, 2 назад. Толкова им загубих доверие, че преди няколко месеца въобще спрях да ги следя.
Погледнах новия експанжън и uninstall-нах. Featured Cache-овете приличат на някаква позитивна промяна, но е поредният случай на RNG и грайндене, който се опитва да оправи това, което за мен е фундаментален проблем.
Според мен никога не трябваше да добавят S4 и S5 разделенияна. Танос-Lockjaw метата показа, че S5 не може да изпълнява функциите, които уж трябваше да изпълняват :/
Както и да е, надявам се да се забавлявате с играта и сори за стената от текст/храна
Надявам се проблемите ми са си само мои