Версия 6.73 е голяма лол. Ма пряко и преносно...
Като прочетох чейнджлога чак ми се присра. Не мога да разбера защо бъфват всички герои и предмети толквоа много. Опитват се да я направят по-динамична ли?
Някои от промените си личи че са направени, специално заради Дота 2 де
Засега иначе Дота 2 си е базирана на 6.72f и май няма да я ъпдейтнат скоро, за да проверят как ще се приемат новите балансиращи промени...
А иначе Дота 2 е една прекрасна игра, с адски подходяща графика а физиката й е 1 към 1 с Дота 1 (ама всичко всичко - атак спийдове, кастинг таймове на магии, -мс, движението на героите и крийповете и т.н.). Въпреки усилията на разработчиците всичко да е 1 към 1, някои неща се усещат по-различно. Примерно аз усещам ласт-хитването много по-лесно, отколкото в дота 1
В момента има околоооо 70-75 героя, оня ден пуснаха Баунтито... Всеки четвъртък има ъпдейти които основно касаят бъговете и промени по интерфейса и някои механики на играта (бъгове отново)
Големите оплаквания са в следната насока - мачмейкинга не работи както трябва (тоест просто не е "пуснат") и ранкинг системата също (всеки играч си има левели на профила, които си седят на 1 и 0 exp... много бих се зарадвал ако видя ЕЛО) Тоест прекалено често когато играя с рандоми а не с фр-та, ме пуска с хора които имат 5-10-15-20 игри в Дота 2 и още не са й привикнали (някои от тях идват директно от ЛоЛ/ХоН и почти не са наясно с Дота) при положение че аз имам 200. Рядко стават добри игри и поради наличието на много руснаци (те руснаците във всички игри са си едни и същи и в момента се водят спорове в дев форума дали европейските сървъри да бъдат обособени на Europe и Russian/Eastern Europe) и лийвъри. Няма работеща репортинг система и единственото наказание в момента при лийв е че те мести да играеш за 24 часа с други лийвъри
Най-общо казано в момента се сещам за това. Ако има нещо конкретно, кажете